Top, geen aanmerkingen!

Mijn bestelling geplaatst op zaterdag en dinsdag had ik mijn bestelling in huis, heel netjes verpakt. Geen aanmerkingen!

Perfect!

Hele mooie jaques du manoir gekocht, Goede prijs vergeleken andere winkels. En nog een persoonlijk geschreven tekst op de factuur, het zijn net de kleine dingetjes wat het toch net wat leuker maakt!! Erg snel besteld, en geleverd. Ook erg fijn is dat je via klarna kon betalen.

Super duper

I’ve used treasure 3 times to buy gifts now. Great products and lovely packaging

Mooie producten en zeer klantvriendelijk

Online een ring gekocht. Deze paste niet in de winkel een maat groter gepast. Deze was te groot. Ring is kleiner gemaakt en past nu perfect. Personeel denkt erg goed mee en zijn zeer vriendelijk.

Mooi product en betrouwbare service

Super mooi armbandje, mooi ingepakt inclusief handgeschreven briefje. Top service!

Goede en snelle service

Niks om op aan te merken je besteld iets en krijgt het snel binnen!

Super mooi ingepakt en mooie oorbellen. Blij mee

Top bedrijf!

Prachtige armband! Heel netjes en mooi verpakt verzorgd en afgeleverd en super prijs! Alle complimenten!

Heel netjes gemaakt en goede communicatie met de klant!

Mijn bijgeschreven opmerkingen werden goed gevolgd, en bij vragen kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Snelle levering ook met een leuk persoonlijk bericht! Bedankt!

Perfect geholpen!

Mijn product was niet op voorraad , ik ben direct gebeld en alles was bin en een half uur opgelost.

Goede en zorgvuldige levering.

Telefonisch contact positief. Snelle levering van website bestelling. De bestelde spang was fraai verpakt.

Uitstekende snelle service

Fijne ervaring en snel verzonden

Best hulpzaam, snelle levering.

Prettig geholpen, goede service!

Service is uitstekend!

Hebben mij snel en vriendelijk geholpen. Super webshop! Ga zeker weer hier bestellen

Prima levering en product

Goede kwaliteit en service

Prijs en kwaliteit prima in verhouding. Ook de service is top!

Gewoon Top!

Ik heb een horloge besteld met een extra schakel voor het bandje, deze is perfect afgeleverd! Echt goede service!

Makkelijke site, snelle levering, Omwisselen geen probleem Prettig telefonisch contact

Goede juwelier die ook snel verzend.

Mooie horloge voor mijn man besteld die enkele tientjes goedkoper was dan bij de andere juweliers. Horloge werd snel opgestuurd ( binnen een dag) en met track en trace code. Ook was het feestelijk ingepakt. Wij gaan hier meer bestellen.

Goede aankoop.

Een mooie produkt gekocht. Ik ben tevreden met de aankoop.

Snel en tevreden

Snelle levering en het pakketje kwam netjes verpakt aan waardoor mijn nieuwe horloge niet beschadigde.

zee goede ervaring

duidelijke site, snelle en nette levering

Mooi product, snelle levering

Makkelijk contact, goede voorwaarden, mooi product

Snel geleverd en ook de aanpassing werd doorgevoerd. Mooi ingepakt en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en trouwringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 6.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!