In één woord Geweldig

Supersnelle levering en byzonder mooi gegraveerd.

Prima zaak

Bestelling gedaan voor me vrouw der verjaardag zeer trevrede ga zeker nog vaker bestellen

Everything was perfect.

No hustle no pronlem. Item as described and sent in just a day. Thanks.

Perfecte levering

Snel besteld en ook snel bezorgd. Aan te bevelen.

Mooi product, snelle levering

Overzichtelijk bestelproces, op de hoogte gehouden via mail en bezorgd op afgesproken datum. Mooi ingepakt!

Mooi horloge

het horloge is prachtig en super snel geleverd alleen in de gravering bijna niet te lezen en mogen ze duidelijker benoemen hoe zoiets eruit gaat zien want dan had ik het niet gedaan.

Probeert de klant zou goed mogelijk tevreden te stellen

Ik had een horige elders goedkoper gezien, toen hebben ze het goed opgelost door een interessante prijs te bieden voor het horloge dat ik wilde aanschaffen. Erg vriendelijke en behulpzaam personeel

Grandioos

Duidelijke website met ruim aanbod. Ik had een mooie ring besteld met gravure. Die was de volgende dag al in huis. En mooi verpakt. Mijn vriendin was blij met haar cadeau en ik ook! Ik ga hier vaker bestellen. Ook leuk door de bonuspunten.

mooie inscriptie snelle levering

Mooie collectie

Mooi horloge, mooie inscriptie. Dagen moeten wachten op levering terwijl op site stond dat voor 12u besteld, het verstuurd zou worden...

Mooi verpakt. Voordelig. Snelle verzending.

Ik heb hier onlangs wat gekocht voor mijn vriendins verjaardag. In het aantekeningen veld geschreven dat het een cadeau was. Beide artikelen heel leuk verpakt. Dank hiervoor. Ook de verzending was vlot. Ik zou deze winkel aanraden.

Geweldige service

2 armbandjes met naam besteld als kraamcadeau , Het kwam de volgende dag al binnen! En was mooi gegraveerd. Super!

Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb een gouden hanger voor aan mijn ketting besteld, het is de eerste letter van de naam van mijn pas geboren baby. Snelle levering en de kwaliteit is erg goed. Ik ben er super blij mee!

erg goed

erg goed

Prettig

Het was een cadeautje voor mijn kleindochter. Ik werd gebeld omdat ik de naam helemaal in hoofdletters had geschreven voor het graveren. Of dat de bedoeling was. Echt netjes. Ook heel mooi ingepakt. Met een handgeschreven lief kaartje erbij. Top ik hou daarvan.

Vriendelijk en klantgericht

Online geplaatste bestelling niet meer leverbaar. Kreeg als snel een andere optie voor dezelfde prijs aangeboden. Erg blij met het bestelling.

KlantenService is goed en aardig.

Verkeerde zending vanuit online in fysieke winkel prima oplgelost.

Bestelde item was in verkeerde maat opgestuurd. In Hilversum bleek dat het ook niet meer op voorraad was in de opslag. Winkelvoorraad bood geen soelaas. Vervolgens online beschikbare voorraad nageplozen en vergelijkbaar item, wel 50% duurder, gevonden. Hierop 10% korting gekregen en zo een oplossing gecreëerd. Echter, hierdoor wel te laat als cadeau.

Snelle service en heel mooi als cadeau verpakt!

Ik ben heel erg tevreden over de levering en het mooi verpakte product. Heel blij met deze aankoop !

Wonderful selection of products

I always enjoy shopping with Treasure. Wide variety of products in silver and gold. High quality.

Snelle levering van prachtige kwaliteit

Zelfs met gravure leverde Treasure Juwelier de bestelling snel. De verpakking en het cadeaupapier gaven de bestelling een feestelijk tintje.

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en zorgvuldigheid!

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en zorgvuldigheid!

Snelle levering, mooie ring

Ik heb een ring besteld via internet. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stappen van bestelling tot levering. De ring is mooi, past precies en is van goede kwaliteit.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!