Altijd top!

Onlangs mijn tweede horloge online gekocht bij Treasure. Wederom een hele fijne ervaring. Verzending gaat snel. Mooi ingepakt. Bedankt!

Leuk dat je wederom voor ons hebt gekozen Khashayar en mooi dat je ook nu weer zo tevreden bent! Dat stellen we erg op prijs. Je hebt een schitterend horloge uitgekozen en we wensen je daar veel draagplezier mee! Bedankt voor je mooie review en graag weer tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Helemaal top!

Armbandje besteld, zag er top uit, mooie cadeauverpakking, snel geleverd. 1 Nadeel, hij kreeg z'n cadeautje niet open, maar dat kan zijn omdat hij nu 2 weken oud is.

Wat ontzettend leuk om te lezen dat het armbandje in de smaak valt Niels. Gefeliciteerd met jullie kleine ventje. En ook al kan hij nog geen doosjes openen, we wensen hem en zijn ouders wel veel draagplezier toe! Bedankt voor je enthousiaste review! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Werd goed geholpen

Xxx

Mooi dat we je goed konden helpen Marieke! En bedankt je voor leuke review. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Mooi product voor een prima prijs

Positieve ervaring, correcte afhandeling en goed product

Bedankt voor je mooie review Peter. Dat waarderen wij zeer! Veel plezier met de ring. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Snel geleverd, mooi ingepakt, perfect cadeau. Met een persoonlijke boodschap

Dank je Alexandra voor je enthousiaste review. Mooi dat onze verpakking zo goed in de smaak is gevalllen. Hopelijk geldt dat ook voor het cadeau! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Goede ervaring met online bestelling. Snelle reactie op mijn vragen, goedkoper dan andere site. En heel erg leuk ingepakt. Heel blij mee.

Fijn dat je zo blij bent met onze service Elise. Wij zijn blij dat we je konden helpen en wensen je veel draagplezier van de mooie armband die je gekozen hebt! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Proffesioneel en persoonlijk

Bij treasure juwelier een horloge gekocht van Tommy Hilfiger. Het was een kado voor mijn man. Heb hem gratis laten graveren met de letters van mij ende kinderen. Hij werd al geleverd als een leuk kadootje. Daarbij hadden ze op de bon geschreven: veel plezier met geven. Vond ik erg leuk! Het was een feestje om het te geven.

Bedankt voor je enthousiaste review Margreet. Wat leuk dat het geven van het kado zo'n mooi feestje was. En met zo'n fraai gepersonaliseerd horloge zal het dragen van het horloge ook vast een feestje zijn. We wensen je man in ieder geval veel draagplezier! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Bestelling gedaan voor een hangertje, alles is naar wens gegaan. Mooi hangertje precies de goeie grote. Was super mooi ingepakt, en nog een lieve tekst op de factuur die erin zat.

Fijn dat je onze service zo waardeert Serena. Mooi dat het hangertje in de smaak valt en dat je blij bent met onze service. Daar worden wij weer blij van! Dank je voor je review. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Doen wat ze beloven

Prachtige collectie sierraden. Mijn armband was er op de afgesproken tijd, prachtig ingepakt, met handgeschreven briefje erbij. Zoekvak met zorg gedaan!

Wat leuk te lezen Ditia dat je onze collectie zo mooi vindt en dat de schitterende armband die je gekozen hebt zo goed bevalt! Veel draagplezier daarmee en bedankt voor je enthousiaste review. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Awesome

Always the best deals, discounts and packaged with love.

Thank you so much Trammein for your great review. We are happy you chose us again and hope to see you back. We hope the personalised gift brought a lot of joy! Kind regards, Tessa Customer Service Treasure Juwelier

Veel plezier van producten geleverd door Treasure Juwelier.

Alle aspecten betreffende de bestelling van het (hoogwaardig) product tot en met aflevering waren van hoge kwaliteit!!!

Dankjewel Ben voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze service en producten. Je had ook een mooi cadeau uitgezocht! Bedankt voor je review en we wensen de ontvanger veel draagplezier! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Goede sieraden, en top service!

Leuk Herald dat je zo blij bent met onze service en sieraden! Dat waarderen wij zeer. Dank voor je review! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

snel geleverd in leuke cadeauverpakking.

snel geleverd in leuke cadeauverpakking

Dankjewel voor je mooie review Paul. Fijn dat je zo blij bent met je bestelling en met onze inpakservice! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Topppp!!

Ik heb een mooie horloge besteld en kwam netjes optijd binnen en prachtig ingepakt! Ben heel tevreden. Is zeker niet de laatste keer dat ik bij hun bestel!

Wat fijn dat het horloge zo in de smaak valt Yasmina. En dat je onze service zo waardeert. Je hebt zeker een erg mooi model uitgezocht. Wij wensen je daar veel draagplezier mee en zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Het was goed

Het horloger is prima. Tekst was kleiner dan wat had ik verwacht. De tekst staat op de hoek geschreven. ik had verwacht dat het in het midden zou zijn.

Bedankt voor je review Rama. Jammer dat de inscriptie niet naar je verwachting was. Graveren blijft maatwerk. Desondanks hopen we dat het cadeau toch in de smaak is gevallen en dat het prachtige horloge dat je uitgezocht hebt nog jaren met veel plezier gedragen wordt! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Snel geleverd. Mooi ingepakt en zoals op foto mooie armband!

Wat fijn te lezen dat de armband aan je verwachting voldoet Nena. Bedankt voor je mooie review. We zien je graag terug waarbij je nu bovendien gebruik kunt maken van de gespaarde bonuspunten. Wij wensen je veel draagplezier! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Helemaal super!

Prachtig armband besteld. Geleverd volgens levertijd en prachtig ingepakt. Een heel mooi kado om te geven!

Bedankt Floor voor je fraaie beoordeling van je bestelling bij ons. Mooi dat je de verpakking en verzending zo waardeert. Wij wensen de ontvanger van je cadeau veel draagplezier van de schitterende armband. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Bestelling was precies wat ik er van verwachte en de lever tijd was zelfs korter dan ik verwachte. Prima Hoe het is als de levering niet aan de wensen voldoet weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee.

Dank je voor je positieve review Jiska. Mooi dat je bestelling bij ons zo goed is bevallen en zelfs boven verwachting is geleverd. Hopelijk maak je ook een volgende keer niet mee dat een bestelling niet aan de wensen voldoet 😉. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Snelle levering en een prachtige ring. Mooi ingepakt ook!

Dankjewel Mandy voor je mooie review. Fijn dat de ring en onze service zo goed in de smaak valt. Ik wens je heel veel draagplezier. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Klantvriendelijk en volledige juwelier

Zeer klantvriendelijk en met zijn veel zijdige assortiment een volledige juwelier. Vriendelijk personeel en handelen àlles professioneel af. Echt een juwelier waar je terug komt en steeds weer heen gaat.

Wat mooi om te lezen dat je onze klantvriendelijkheid en vakmanschap zo waardeert Lucien! Wij zien je graag terug en wensen je veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Bestelling gemakkelijk te plaatsen. Snel bezorgd, mooi verpakt en schitterende armband.

Leuk te lezen Ellen dat je zo blij bent met onze webshop en service! Dank voor je mooie review en veel draagplezier van je armband. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Prettig contact, snelle verzending, mooi ingepakt en attent briefje erbij. Top!

Aike, wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze service! Dank voor je mooie review en veel draagplezier van je ketting met mooie hanger! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Helemaal goed !!

Ik heb een hele mooie slavenarmband bij Treasure Juwelier gekocht. Bestelling kwam snel, mooie zware armband, mooi sterk slot. Was ook nog een prachtig verpakt, echt feestelijk, met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij ! Helemaal TOP , zou zo weer wat bestellen ! Erg bedankt en veel succes met alles !

Wat fijn Connie dat de slavenband zo in de smaak valt. Wij vinden het geweldig om te lezen dat je onze service zo waardeert. Daar doen wij het graag voor. Dankjewel voor je mooie review! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Fijne webwinkel,mooie sieraden

Mooie sieraden bij deze webwinkel,kwaliteit en redelijke prijzen. Communicatie via e-mail goed. Ga zo door….

Bedankt P. voor de fraaie beoordeling van je bestelling bij ons. Mooi te lezen dat je onze webshop zo waardeert. We zien je draag terug en wensen je veel draagplezier! Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Goede service en een prachtig product

Ik heb een Seiko Presage automaat horloge aangeschaft bij Treasure Juwelier. Helaas was het horloge van mijn keuze niet direct op voorraad, en daar werd ik keurig over gebeld de volgende werkdag. Ik moest iets langer wachten daardoor, maar dat was het waard. Ik ben nu de trotse eigenaar van een prachtig horloge, met een gravure in de band, mooi en feestelijk verpakt, met een handgeschreven kaartje erbij. En dat voor een vriendelijke prijs. Winkelen bij deze juwelier kan ik daarom zeker aanraden!

Wat ontzettend fijn Taco dat je onze hulp zo waardeert. Daar worden wij ook weer blij van! Wij wensen je heel veel draagplezier met dit prachtige horloge. Dank je voor je enthousiaste review. Vriendelijke groet, Tessa Klantenservice Treasure Juwelier

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en trouwringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 6.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!