Laden reviews...
Laden reviews...
704 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Anmeldelsene viser generelt positive opplevelser med rask levering og trygg pakking. Kundene roser hjelpsom kundeservice og god kvalitet på produktene. Prisforholdet oppleves som konkurransedyktig, og mange sier de kommer tilbake.
Goede prijs, direct verzonden, mooi ingepakt en een lief kaartje erbij. Helemaal compleet!
Beveelt aan
16 May 2021
Wentzel
Wormer
Tijdige bezorging, verzorgd juweel! De cadeauverpakking was niet mij smaak.
Beveelt aan
16 May 2021
Silke
Gent
Mooie webshop, grote keus in sieraden, alles staat duidelijk beschreven en goed gefotografeerd! Mogelijkheid om gratis achteraf te betalen en tot slot: snelle verzending van feestelijk ingepakte aankoop! Aanrader! (Ik heb er al meerdere malen besteld)
Beveelt aan
16 May 2021
Monique
Soesterberg
Toen ik de swarovski ketting binnen kreeg stond eer een persoonlijk berichtje op de rekening geschreven. Echt het gevoel dat het persoonlijk behandeld is.
Beveelt aan
16 May 2021
Jan
Julianadorp
De online bestelling verliep heel soepel. Het product personaliseren werkt goed op de website. Bij elke fase in het proces ontvang je een mail, dat is prettig. En er zat een persoonlijk briefje bij de bestelling, dat is altijd leuk.
Beveelt aan
16 May 2021
Jeffrey
Eindhoven
Kettinkje was precies zoals op de website. Verpakt in een mooi doosje en feestelijk ingepakt. De ontvanger was er blij mee en ik ook.
Beveelt aan
16 May 2021
Baukje
K.
Snel geleverd, mooi verpakt en duidelijke communicatie. Fijne winkel!
Beveelt aan
15 May 2021
Yuri
Ede
Prima supersnelle service
Beveelt aan
15 May 2021
B.W.
Enter
Geweldig meegedacht met de klant. 1 Deel was niet leverbaar, maar omdat de rest een cadeau was is het toch snel verzonden. Cadeautjes waren keurig en mooi ingepakt en duidelijk aangegeven op de bon en het pakje welk artikel erin zat. Helemaal top!!
Beveelt aan
15 May 2021
Carola
Opstal
Nu 2 x besteld en de sieraden zijn zoals omschreven , netjes ingepakt en op tijd geleverd. Prima service
Beveelt aan
15 May 2021
Edward
Oosterhout
Mijn bestelling was mooi ingepakt Hoefde er niks meer aan te veranderen Goede service!!!
Beveelt aan
13 May 2021
Sharda
Almere
Nvt
Beveelt aan
13 May 2021
W Matthijssen
Veenendaal
Na goed telefonisch contact te hebben gehad met vriendelijke winkelbediende online bestelling geplaatst. Verzending verliep prima.
Beveelt aan
13 May 2021
Dada
Huizen
Fijne site en zeer mooie, toch wat exclusiever sieraden. Al meerdere keren iets gekocht, erg tevreden en een aanrader!
Beveelt aan
12 May 2021
Tijs
Houten
-
Beveelt aan
12 May 2021
D
Den Haag
Via de website heb ik een geboorte-armbandje besteld voor mijn nichtje. Omdat het toch een grote aankoop was en via internet (wat niet mijn voorkeur heeft), was ik toch wat huiverig. Na het plaatsen van de bestelling werd je keurig per email op de hoogte gehouden en hadden we binnen enkele dagen het armbandje ontvangen! Het armbandje was in het echt nóg mooier en zijn er echt heel blij mee. Kortom, heel fijn dat we hier besteld hebben!!
Beveelt aan
12 May 2021
Chantal
Hoofddorp
Mijn bestelling werd heel leuk ingepakt als kadootje met een persoonlijke boodschap erbij. Snelle verzending. Super verzorgd.
Beveelt aan
12 May 2021
Elvira
Middelburg
Mooie producten en snelle en goede service
Beveelt aan
12 May 2021
Sam
Nederland
Ik heb een ring besteld. Toen de ring aan kwam bleek die nog mooier dan op de site. Helaas paste de ring niet. Ik kreeg snel de goede maat terug gestuurd. Weer in een hele mooie cadeauverpakking. Ik ben erg tevreden en ze houden je goed op de hoogte via de mail en telefoongesprekken over hoe het met de bestelling zit. Heel erg bedankt!
Beveelt aan
12 May 2021
Lotte
Groningen
Mooie Swarovski armband besteld voor moederdag, zeer snel bezorgd, met mooie verpakking. Ben erg tevreden, heb direct nog 1 besteld voor mijn zus.
Beveelt aan
12 May 2021
Widia
Rotterdam
Heel mooi horloge, super blij mee. Alleen de verzending duurde wel heel lang, hierdoor helaas te laat voor de verjaardag waarvoor hij bedoeld was.
Beveelt aan
12 May 2021
S
Haastrecht
Betrouwbaar dus ik bestel gerust een volgende keer.
Beveelt aan
12 May 2021
Karen
Breda
Armbandje was zoals op de foto. Snelle verzending en erg leuk ingepakt.
Beveelt aan
12 May 2021
Marinka
Hoorn
Cadeau gekocht voor Moederdag mooie hanger en ze was er blij mee.
Beveelt aan
12 May 2021
Danielle
Coevorden
De afhandeling van de bestelling werd zeer nauwkeurig gedaan.
Beveelt aan
10 May 2021
t.c.
Apeldoorn
Hilvertshof 45
1211 ER Hilversum
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Jewellery
Overige bedrijven