Snel en makkelijk

Snel en makkelijk documenten vinden zonder poespas

Goede documenten

Goede en snelle service.

ik heb nog geen ervaring met overeenkomsten.nl

ik heb nog geen ervaring met Overeenkomsten.nl

top basis overeenkomsten

Even snel wat overeenkomsten en officiele documenten nodig, en perfecte opzet gekregen die naar wens is aan te vullen uiteraard. Snel op weg daardoor....

Hartelijk bedankt, daar zijn onze modellen voor Team Overeenkomsten.nl

Niet helemaal volledig

Geen energielabel, geen ouderdoms, beleggings of as is clausule

Ik laat de redactie direct het document opzoeken. Bedankt voor het commentaar. We kennen een Niet Goed Geld Terug regeling. Een mailtje is voldoende om het betaalde bedrag terug te ontvangen. Het is voor ons een hele goede manier om te zien waar mensen niet tevreden zijn. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Vlotte service!

Snel in mijn mailbox ontvangen

Graag gedaan, Team Overeenkomsten.nl

Prima document

Goed document, ik moest alleen even zoeken hoe ik mijn persoonlijke gegevens in het document moest stoppen

Vol vertrouwen de alg voorwaarden voor schilders gaan gebruiken

Duidelijk en helder; geeft gelijk vertrouwen in de juridische onderbouwing en legitimiteit.

Zie tekst.

De documenten mbt arbeidsrecht (HRM) aangeschaft, behoorlijk geoutilleerd. Tot nu toe heb ik slechts een brief gebruikt, nl non-actiefstelling werknemer, daarin wordt ook gesproken van een schorsing (inleveren lease-auto), m.i vanuit consistentie dient dat non actief te zijn, heb ik aangepast.

Was een probleem maar is bovenverwachting opgelost

Erg summier

Het contract voor een overeenkomst ten aanzien van gemeenschappelijke eigendom dat ik kocht was dusdanig op hoofdlijnen en weinig flexibel zodat ook veel voorkomende situaties (naast de in het contract gestelde) alsnog moeten worden toegevoegd.

Geachte klant, Dat is het hele idee van onze site. Wij maken algemene contracten die je als model kan gebruiken. Natuurlijk moeten die daarna (soms) aangepast aan de specifieke omstandigheden van het geval. Daar is de prijs dan ook naar. Voor dat bedrag heb je nog geen 10 minuten van een jurist die een model op maat maakt. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Te weinig inhoud

Model van het bestuursbesluit is niet meer dan een paar losse zinnen en geeft geen tekst voor verschillende opties.

Het bestuursbesluit is aanvullend op een overeenkomst. De details van die overeenkomst hoeven niet in het bestuursbesluit. Sterker, het is juridisch gezien verstandig om dat niet extra over te nemen. Je loopt dan het risico dat als je niet 100% gelijkluidende documenten zou hebben er discussie kan ontstaan. Wat is dan leidend? Je kan trouwens een mailtje sturen als je niet tevreden bent. Wij kennen een Niet Goed Geld terug garantie. mr. Pablo van Klinken (directeur)

prima!

fijne service waar je allerhande documenten kunt vinden die je nodig hebt. Ik had een brief beëindiging samenlevingsovereenkomst nodig en kreeg een prima basis.

Bovendien is die brief nog helemaal gratis ook! Team Overeenkomsten.nl

Goed en uitgebreid

Veel documenten aanwezig en helder uitleg waar ze voor bestemd zijn.

Hartelijk dank voor het compliment. Team Overeenkomsten.nl

Overeenkomst was niet helemaal compleet

Als basis-document prima, maar heb toch voor aanvullende punten, zoals borg, onderhoud, verzekering etc. andere overeenkomsten moeten raadplegen.

Dat verbaast me, ik ga dat zeker even verder uitzoeken. Het document zou op zich voldoenden juridische basis moeten bieden. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Gewoon een goede ervaring

Goed geholpen

teleurstellend

Het document is zo basic.

Beste klant, dat is een document van 12,50. Het is juridisch ook niet zo heel complex wat je wilde regelen. Natuurlijk kan je bij een dergelijke rechtsverhouding van alles toevoegen. Dat gaat echter de basis van deze overeenkomst te buiten. Je kan trouwens altijd een mailtje sturen. Wij hebben een niet goed geld terug garantie. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Handig en snel te bestellen, maar die opmaak...

Ik gebruik Overeenkomsten.nl regelmatig en kan daar goed mee uit de voeten. De opmaak van de documenten zou wel enige aandacht kunnen gebruiken. Daar ben ik altijd wel even mee bezig om dat netjes te krijgen. Het oog wil ten slotte ook wat.

Dat is fijn om te lezen. Wij proberen wel om zoveel mogelijk de lay-out gelijk te trekken. Lastig is dat die niet altijd wordt overgenomen in andere versies van Word. Als je specifieke documenten en wensen hebt, dan horen wij dat graag. Wij staan altijd open voor suggesties tot verbetering. Team Overeenkomsten.nl

Gemakkelijk en heel handig!!

Ik heb jullie model gebruikt als basis om een definitief model te maken. Dat was erg nuttig.

Hartelijk dank, dat is nou exact het idee van onze site! Team Overeenkomsten.nl

De eerste keer... altijd lastig.

Goedemorgen, Fijn dat Uw website bestaat. Ik had echter moeite met het downloaden vanwege het volgende. In de opdrachtbevestiging klikte ik op 1 van de 3 (gratis) bestelde documenten. En na dat document te hebben opgeslagen ga ik terug naar de opdrachtbevestiging om hetzelfde kunstje bij het 2e doc. te doen. Maar dan krijg ik direct de melding dat ik al aan mijn downloadlimiet zit. Erg vreemd. Dezelfde melding als ik het 3e doc. probeer op te slaan. Dus nrs. 2 en 3 nog maar een keertje apart van elkaar besteld en gedownload. Toen ik even later bij toeval naar beneden scrolde zag ik dat de bestelde documenten daar als bijlagen beschikbaar waren en daar slechts op had hoeven te klikken. De eerste keer....

Makkelijk in te vullen

Contract gevonden, en heel makkelijk in te vullen. Prima

Te brak voor woorden.

Standaard juridisch document opgevraagd, bleek een documentje van ca een half A4-tje, vol met taalfouten, zelfs in juridisch opzicht niet strak. Degene die dit aanbiedt valt wat mij betreft niet serieuste nemen. M.

We hebben je het geld terug overgemaakt. Wij kennen een "niet goed geld terug" garantie. Ik heb het document bekeken. Dat is een heel specialistisch juridisch document. Het kost 7 euro, inclusief de BTW. Dat is bij een uurtarief van een gemiddelde advocaat dus 3 minuten. Vol spelfouten? Er stond een spatie voor een dubbele punt, een hoofdletter H, die ik liever klein zou zien. Ook was er een woord teveel in een zin. Dat laatste vond ik inderdaad een foutje aan onze kant, het is hersteld. Al met al, lijkt me dit een bijzonder goede deal. Een juridisch document, dat helemaal klopt voor de duidelijkheid. Gaat over een belangrijke juridische en fiscale aanpassing binnen een Holding structuur. Dan lijkt me dit een perfect uitgangspunt voor een juridisch advies. Ik zou trouwens me verre houden van persoonlijke aantijgingen in een recensie, zeker als ik daar dan zelf een tikfout in maak. Fijne kerstdagen, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Zeer eenvoudig document

Zeer eenvoudig Word document wat je ontvangt voor 5 euro. Dit document kan iedereen opstellen en is geen 5 euro waard.

Het document dat je hebt besteld is juridisch en fiscaal helemaal juist. Dat het dan kort is lijkt me eerder een pluspunt. Veel juristen maken dingen extra lang en wollig. Daar doen wij niet aan. We hebben natuurlijk je betaalde bedrag terug gestort. We hebben namelijk een "niet goed geld terug" garantie. Eigenlijk is de vraag of je ons dan een mailtje wil sturen. Dan kunnen we ook wat inhoudelijker op je verzoek ingaan. mr. Pablo van Klinken (directeur)

24 euro voor een standaardbriefje is te duur en kwaliteit onvoldoende

Verzoekschrift termijnstelling aanvaarding erfenis is wel erg mager. Dergelijke brieven vind je ook gratis op internet. Ik had gehoopt dat er wat meer informatie bij zat. Ook begrijp ik niet dat u aangeeft dat er een Verklaring van Erfrecht als bijlage bij hoort. Daar is het ons nu juist om te doen. Eerst moet je een uitspraak hebben van de weigerachtige erfgenaam of zij de erfenis aanvaard of niet, in dit geval dus evt geforceerd via de kantonrechter, en dan pas kun je de notaris verzoeken dat te verwerken in een Verklaring van Erfrecht. Was het maar zo dat we de VvE al hadden. Dan waser geen verzoekschrift naar de kantonrechter nodig. Zonde van mijn geld geweest. Teleurgesteld.

Dit is geen standaard briefje. Het is een inhoudelijk verzoekschrift aan de rechtbank. Dat kunt u niet gratis online vinden. Het document is de inleiding van een (eenvoudige) rechtzaak. De meeste mensen zullen dat via een advocaat doen. Die voor ditzelfde briefje zoals u het noemt een veelvoud zal vragen. Wij kennen een niet goed geld terug regeling. Ik heb het bedrag dus terug gestort. Ik ben het trouwens wel eens met het punt dat je meestal geen Verklaring van Erfrecht zal hebben op dit punt. Ik ga dat even (laten) wijzigen. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snelle reaktie van jullie kant met goed resultaat.

Graag gedaan, Team Overeenkomsten.nl

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.