Snel en overzichtelijk.

Duidelijk en zeer overzichtelijk site.

Snel aangeleverd en ziet er goed uit

Kost weinig tijd

Snelle reactie.

Snelle levering/reaktie op mijn vraag.

Auto verhuur overeenkomst

De belangrijkste punten staan erin. Toch maar drie sterren, omdat: 1. Het gewoon een onopgemaakt Word document is wat je zelf moet aanvullen (niet eens invulvelden, geen opmaak) 2. Er geen wetgeving in vermeld staat waarop de overeenkomst is gebaseerd 3. De prijs (12,50 euro) was het daardoor niet waard

Bedankt voor de reactie. De punten die je noemt zijn bewuste keuzes. Er is geen opmaak, want daardoor kan je het makkelijker opnemen in je eigen huisstijl. Er staan geen verwijzingen naar wetsartikelen in. Het is namelijk een contract dat je zelf maakt, wij willen dat je begrijpt wat er staat. Dus geen overbodige juridische informatie. Op onze site hebben we wel artikelen die de tekst ondersteunen. Daarbij vind je dan wel vaak juridische bronnen. De invulvelden staan duidelijk aangegeven, maar het zijn geen Word-invulvelden. Dat is namelijk heel lastig als je alle versies van Word wil ondersteunen. Kortom, we kunnen de punten goed volgen, maar kozen ooit voor een ander beleid. Misschien gaan we wel aanvullende documenten maken bij de contracten. Zodat je daar de juridische achtergrond kan nalezen. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel, de juiste informatie

Ik zocht een bepaald document. Op de site vond ik dit snel. Gaf direct de benodigde informatie

Dank je, vooral fijn dat je het ook snel kon vinden. Team Overeenkomsten.nl

Bruikleen overeenkomst grond

Makkelijk te vinden op de site binnen 5 minuten had ik de overeenkomst binnen op mijn mail. Geen uitzoekwerk meer en een goede onderbouwde overeenkomst met alle belangrijke punten erin.

Hartelijk dank, dat is exact waar we de documenten voor opstellen. Voorbeeld, makkelijk aan te passen en klaar, voor een redelijke prijs. Team Overeenkomsten.nl

Handig document

Kort maar krachtig, precies wat ik nodig had.

Fijn, exact wat wij ook willen bieden, Team Overeenkomsten.nl

Snel gevonden en geregeld

Kort en overzichtelijk zakelijk OG koop contract

Hartelijk dank, juist op dit terrein zijn we hard bezig. Team Overeenkomsten.nl

Bevestiging van wat ik al wist

Ik had gehoopt op een wat meer gestileerd document.

Het is een bewuste keuze om er niet teveel opmaak/style in te zetten. Iedereen heeft zijn eigen wensen. Als je het dan wil omzetten is dat meestal erg veel extra werk. mr. P. van Klinken (directeur)

Prima hulpmiddel om te gebruiken

Prima document, dat makkelijk is aan te passen aan de exacte situatie. Hele afhandeling is snel en voor mij duidelijk.

Inhoud document onvoldoende

Ik vind de inhoud van de verstrekte koopovereenkomst onvoldoende. Deze overeenkomst is onvolledig en dekt dus niet de lading. De overeenkomst is opgesteld zonder iemand met ervaring. De website daarentegen is overzichtelijk. Het document heb ik zonder problemen gedownload. Tevens werd er keurig een factuur gemaild. Ook het feit dat er gevraagd werd naar mijn mening vind ik positief. Vandaar dat ik toch 2 sterren heb gegeven.

Goed hulpmiddel

Als format (ontbinding Koop op straat) een goed hulpmiddel. Tip: Tekst uitbreiden voor intrekken machtiging/ontbinden donateurschap

netjes

redelijk bruikbare overeenkomst

Liquidatie akte voor bv

De akte was niet aanwezig. Wel een liquidatieovereenkomst voor een stichting die goed bruikbaar leek. Wat ergelijk is dat aangenomen wordt, dat iedereen in Nederland woont, en dat een buitenlands adres gewoon niet geaccepteerd word. Ergerlijk

Via de mail heb ik je de juiste documenten verzonden. Die stonden wel degelijk op de site. In de winkel accepteren we geen buitenlandse adressen. Als we dat doen zijn we formeel aan het exporteren. Dat is veel teveel extra werk bij de BTW-aangifte. Je kan dus wel bestellen, want we controleren verder geen adressen.

Prima.

Gewoon zoals het hoort. Doen wat je zegt.

Juist, dank je, Team Overeenkomsten.nl

Had snel een redelijk uitgebreide overeenkomst nodig. Meteen te downloaden tegen een redelijke prijs

Snelle en betaalbare service. Gemakkelijk aan te passen aan eigen wensen zoals data, prijzen en tekst toevoegen, veranderen of weghalen.

Hartelijk dank, we kunnen zelf niet beter opschrijven hoe het concept werkt. Team Overeenkomsten.nl

Makkelijk

Makkelijk om een persoonlijke overeenkomst af te sluiten.

Flut overeenkomst

Heeft totaal geen toegevoegde waarde ten opzichte van de model overeenkomsten die gratis online beschikbaar zijn. Verspilling van het geld dat voor het model betaald is.

De aard van de overeenkomst die je hebt afgenomen lijkt me ook niet te suggereren dat die beter zou zijn dan gratis varianten. Hoewel ik die van dit model niet ken. Het lijkt me echter dat je het anders moet bekijken: van alle modellen op onze site weet je in ieder geval zeker dat het goed is, regelmatig is gecontroleerd en door deskundigen is opgesteld. Mocht je het trouwens "zonde van je geld" vinden, een mailtje is voldoende. Wij hebben namelijk een "niet goed geld terug" garantie.

model met talloze spelfouten Bioquote BV

"de site ziet er beter uit dat het product"

Beste, Ik heb het document nagelezen en kon daar geen talloze spelfouten in vinden. Ik heb wel wat kleine redactionele wijzigingen doorgevoerd. Ook heb ik natuurlijk uw geld terug betaald, omdat wij werken met een "niet goed geld terug" garantie. De formele deal is wel dat je dan even een mailtje stuurt met je opmerkingen. Ik heb deze beoordeling maar als zodanig opgevat. mr. Pablo van Klinken

In afwachting

Mij is eigenlijk niet duidelijk hoé ik de overeenkomst ontvang, digitaal of per post. Beoordelen vóórdat ik iets ontvangen heb vind ik (dan ook) lastig...

Direct na betaling ontvang je een mail met bijlage. Daarin zit de overeenkomst. Als je die niet hebt ontvangen, dan kan je ook geen verzoek tot beoordeling hebben. Die gaan naar hetzelfde mailadres. Je kan even kijken in je map ongewenste mail, daar komen ze soms in terecht. mr. Pablo van Klinken (directeur)

correcte afwikkeling van de bestelling

De documenten zien er goed uit en eenvoudig te gebruiken

Nuttige informaties en professionele hulp

Prima geholpen

Door het aangeboden document konden wij verder met ons probleem. Duidelijk en helder taalgebruik.

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen.