Alles duidelijke en goed mee kunnen werken met het voorbeeld

Alles was duidelijk en heb alles ingevuld en kleine regeltjes aangepast voor de rest was alles compleet al in het contract.

Bekocht

Ik heb voor 12,50 een Geldlening overeenkomst gekocht. Ik vond wel gratis formulieren maar die waren vrij beknopt. Dus toch maar iets kopen wat professioneel is dacht ik. Nou dat viel vies tegen. Veel minder dan wat gratis is te verkrijgen. 1 A4 met standaard vragen die overal te vinden zijn.

Dat is heel eenvoudig op te lossen. Wij hebben een niet goed geld terug garantie. Dus één mailtje en we betalen je terug. Het is trouwens niet zo dat ons contract niet goed is. Het is namelijk opgesteld door ervaren juristen en advocaten. Daardoor weet je zeker dat deze in orde is. Dat heeft niets met de lengte of moeilijke taal te maken. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Goed model.

Het model was precies hetgeen ik nodig had. De bestelling, het afrekenen en het downloaden verliep heel soepel. Ook de mail met daar als bijlage met het betreffende document was snel in de inbox. Ik zeg perfecto.

Snel en mooie brief

Was op zoek naar een mooie template en vele voorbeelden voldeden totaal niet aan de verwachting totdat ik Overeenkomsten tegen kwam. Wel een mooie opmaak en daarbij eenvoudig en snel te regelen.

klantvriendelijke site

Ik kon direct vinden wat ik zocht.

Ging snel

Het ging best snel en was een goeie document

Dank je voor het compliment, Team Overeenkomsten.nl

Snel de documenten die ik zocht

Ik vond snel de documenten die ik zocht, voor gratis!

Bedankt, De gratis brieven kosten ons wel tijd en geld. We maken ze echter graag. Wij vinden dat het recht meer toegankelijk moet zijn. Team Overeenkomsten.nl

Snel ,duidelijk en efficient

in een woord : Prima geregeld

Nou, dank je wel. Dat is ook waar wij naar streven. Team Overeenkomsten.nl

Prettig werkbaar document

Snelle levering met makkelijk aan te passen word bestand.

Keurige overeenkomst, scheelt een hoop werk

Prima oplossing als je zelf geen tijd wilt besteden aan het opstellen van een overeenkomst. Snel in de mailbox, meteen te downloaden.

Nou bedankt, je geeft inderdaad in een paar woorden duidelijk aan wat ons idee ook was. Makkelijk te maken en bovendien makkelijk aan te passen. Team Overeenkomsten.nl

downloaden liep niet lekker

Inhoud overeenkomst is goed, maar het downloaden op de Mac ging lastig.

Direct na de bestelling ontvang je het document ook nog in je mail. Team Overeenkomsten.nl

Snel, relevant, en voordelig

Ik zocht een nette voorbeeldbrief, en heb die gevonden.

Snel en overzichtelijk.

Duidelijk en zeer overzichtelijk site.

Dank je voor het compliment, Team Overeenkomsten.nl

Snel aangeleverd en ziet er goed uit

Dank je voor het compliment. Online documenten leveren kan natuurlijk binnen de seconde. Dus dat doen we dan ook. Team Overeenkomsten.nl

Kost weinig tijd

Snelle reactie.

Snelle levering/reaktie op mijn vraag.

Auto verhuur overeenkomst

De belangrijkste punten staan erin. Toch maar drie sterren, omdat: 1. Het gewoon een onopgemaakt Word document is wat je zelf moet aanvullen (niet eens invulvelden, geen opmaak) 2. Er geen wetgeving in vermeld staat waarop de overeenkomst is gebaseerd 3. De prijs (12,50 euro) was het daardoor niet waard

Bedankt voor de reactie. De punten die je noemt zijn bewuste keuzes. Er is geen opmaak, want daardoor kan je het makkelijker opnemen in je eigen huisstijl. Er staan geen verwijzingen naar wetsartikelen in. Het is namelijk een contract dat je zelf maakt, wij willen dat je begrijpt wat er staat. Dus geen overbodige juridische informatie. Op onze site hebben we wel artikelen die de tekst ondersteunen. Daarbij vind je dan wel vaak juridische bronnen. De invulvelden staan duidelijk aangegeven, maar het zijn geen Word-invulvelden. Dat is namelijk heel lastig als je alle versies van Word wil ondersteunen. Kortom, we kunnen de punten goed volgen, maar kozen ooit voor een ander beleid. Misschien gaan we wel aanvullende documenten maken bij de contracten. Zodat je daar de juridische achtergrond kan nalezen. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel, de juiste informatie

Ik zocht een bepaald document. Op de site vond ik dit snel. Gaf direct de benodigde informatie

Dank je, vooral fijn dat je het ook snel kon vinden. Team Overeenkomsten.nl

Bruikleen overeenkomst grond

Makkelijk te vinden op de site binnen 5 minuten had ik de overeenkomst binnen op mijn mail. Geen uitzoekwerk meer en een goede onderbouwde overeenkomst met alle belangrijke punten erin.

Hartelijk dank, dat is exact waar we de documenten voor opstellen. Voorbeeld, makkelijk aan te passen en klaar, voor een redelijke prijs. Team Overeenkomsten.nl

Handig document

Kort maar krachtig, precies wat ik nodig had.

Fijn, exact wat wij ook willen bieden, Team Overeenkomsten.nl

Snel gevonden en geregeld

Kort en overzichtelijk zakelijk OG koop contract

Hartelijk dank, juist op dit terrein zijn we hard bezig. Team Overeenkomsten.nl

Bevestiging van wat ik al wist

Ik had gehoopt op een wat meer gestileerd document.

Het is een bewuste keuze om er niet teveel opmaak/style in te zetten. Iedereen heeft zijn eigen wensen. Als je het dan wil omzetten is dat meestal erg veel extra werk. mr. P. van Klinken (directeur)

Prima hulpmiddel om te gebruiken

Prima document, dat makkelijk is aan te passen aan de exacte situatie. Hele afhandeling is snel en voor mij duidelijk.

Inhoud document onvoldoende

Ik vind de inhoud van de verstrekte koopovereenkomst onvoldoende. Deze overeenkomst is onvolledig en dekt dus niet de lading. De overeenkomst is opgesteld zonder iemand met ervaring. De website daarentegen is overzichtelijk. Het document heb ik zonder problemen gedownload. Tevens werd er keurig een factuur gemaild. Ook het feit dat er gevraagd werd naar mijn mening vind ik positief. Vandaar dat ik toch 2 sterren heb gegeven.

Goed hulpmiddel

Als format (ontbinding Koop op straat) een goed hulpmiddel. Tip: Tekst uitbreiden voor intrekken machtiging/ontbinden donateurschap

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.