Het was simpel en duidelijk brief

Erg handig.

Makkelijk om te gebruiken, eenvoudig aan te passen. Alleen jammer van de taalfouten.

correcte afwikkeling

Bruikbaar document. Scheelt een hoop tijd.

Veel te summier en incompleet

Voor 24 Euro verwacht ik meer dan 1 A4 met een aantal bepalingen die mijns inziens ook niet compleet zijn. Ik heb er zelf inmiddels 3A4 pagina’s van gemaakt om te zorgen dat we zoveel mogelijk risico’s afdekken.

Beste, Om te beginnen hebben wij een niet goed geld terug garantie. Daarvoor hoef je alleen een mailtje te sturen. Ik heb deze melding maar als zodanig opgevat en dus je aankoopbedrag terugbetaald. Het document is niet 1 A4-tje, maar dat is ook niet bepalend. Het is een model. Dus als jij het wil gebruiken als uitgangspunt en het wil uitbreiden, dat is juist het hele idee. Jammer dat je ontevreden bent, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Slechte kwaliteit

Document onvoldoende

Beste Jaap, dat is jammer dat je ontevreden bent. Het is een document dat heel veel gebruikt wordt. IK ben toch benieuwd waarom jij dat niet goed vindt. Maar mogelijk is het omdat je zelf iets doet in deze branche? Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Prima platform

Zoals gezegd prima platform. Het zou alleen mooi zijn als het wat sneller zou werken. Op een zoekopdracht reageert het platform wat traag. Overigens, mocht dat inderdaad een probleem zijn waarvoor jullie een opossing zoeken, dan heb ik daarbij mogelijk een relatie die kan helpen.

Erg fijn om met wat meer zelfvertrouwen de actie af te kunnen ronden!

Erg fijn om met wat meer zelfvertrouwen de actie af te kunnen ronden!

Bedankt

Prima en makkelijk

Overeenkomst binnen 1 minuut in je e-mail. Handig makkelijk en snel!

snel en correct afgehandeld

prijs naar mijn mening iets te hoog

Duidelijk en sluitend

Heel summier, daardoor veel te duur.

Ik had zelf al het een en ander uitgezocht maar wilde een modelovereenkomst om zeker te zijn en aanvullende artikelen. Voor een bedrag van 24 euro had ik meer verwacht dan 2 kantjes in een Word document. Inhoudelijk is het document op orde, maar een prijs van tussen de 10-15 euro was voldoende geweest.

Beste Ruben, het maken van een goed contract is tijdrovend. Ook het onderhoud kost veel werk. Als je een jurist inschakelt dan kost dat vanaf € 125 per uur. Laat je die een document opstellen, al is het een simpel briefje dan ben je twee uur verder. Het is prima dat jij een suggestie hebt voor onze prijzen. Wij kunnen die niet volgen. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

prima, duidelijk en snel

Doeltreffend en klaar binnen een paar minuten

Onbruikbaar

Toen ik een huurovereenkomst uit printe bleek dat dat er allerlei dingen mee uitgeprint werd. En het was fusconbruikbaar. Ik had het niet gedownload. Het was weggegooid geld

Heel erg fijn om een goede en complete voorbeeldtekst te krijgen

Hartelijk dank, Team Overeenkomsten.nl

gevonden

direct gevonden wat ik zocht over huurovereenkomst

nog weinig mee gewerkt

nog weinig mee gewerkt

Beschrijving van document onvolledig

Niet wat ik verwachtte

Beste klant, Eigenlijk ga ik nooit in discussie, de klant heeft altijd gelijk. Maar hier moet ik toch echt corrigeren. Ik heb de brief (van 2 euro!) nagelezen. In mijn ogen is dit een perfect document om op te treden tegen een inbreukmaker. Duidelijk, geeft exact aan welke gegevens je zelf nog moet invullen (die verschillen per geval). Natuurlijk hebben we het aankoopbedrag terugbetaald, want we werken met niet goed geld terug. Vriendelijke groet en fijne feestdagen, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel en overzichtelijk

Goede site met veel bruikbare documenten.

Hartelijk dank voor het mooie cijfer, Team Overeenkomsten.nl

Prima voor mijn doel

Vele mogelijkheden

Bedankt voor het goede cijfer, Team Overeenkomsten.nl

Eenvoudig en overzichtelijk

Eenvoudig en overzichtelijk. Zoals de website zegt is het inderdaad allemaal makkelijk zelf te regelen.

Hartelijk dank, wij gaan er vanuit dat de meeste mensen inderdaad met wat hulp, veel zelf kunnen. Dat scheelt een stuk ten opzichte van dure juristen. Team Overeenkomsten.nl

Snel geleverd bruikbare basis

Overeenkomsten waren gemakkelijk te bestellen en direct geleverd. Acceptabele basis om overeenkomsten mee te maken die toegepast kunnen worden.

Het was echt een knullig documentje. Weinig duidelijk en specifiek.

Ook geen sturing in hoe ermee om te gaan. Wel in de belofte een heel handige website en ik schrijf ze niet meteen af, volgende keer kijk ik weer maar deze keer was het niet het geld waard. Dit had ik ook van het internet kunnen plukken.

Beste Klant, dat kan ik goed begrijpen. Dat is namelijk een best wel ingewikkeld juridisch onderwerp. Dat er meer uitleg in het document (als bijlage) zou kunnen zijn kan ik me goed voorstellen. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald (we werken met niet goed geld terug) Vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Erg summier wat de text was

Inhoud van text te summier

Dat kan ik me gelet op de aard van de brief voorstellen. Mogelijk is dat ook meer onderwerp van een nog op te stellen beeindigingsovereenkomst. Ik heb natuurlijk het geld terug betaald. Wij hebben een niet goed geld terug garantie. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Dank! Team Overeenkomsten.nl

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.