Zat even verlegen om een brieftekstje

Gratis inspiratie doet een mens goed.

Codicil duur

Ik heb een codicil aangevraagd. Krijg alleen aanwijzingen toegestuurd, die ik Gratis, bij anderen krijg via googlen...Hier moest ik 12,50 euro voor betalen. Zie geen meerwaarde helaas. Teleurgesteld. Kan ik mijn katten ook opnemen in een codicil? Wie ervoor zorgt dat ze goed terechtkomen? Met vriendelijke groet, Linda Touber

Duur en zeer simpel contract

Geen voorbeeld contracten op de website

Er staat een zo concreet mogelijke uitleg van alle aspecten van de brief of het contract. Bevalt het product niet dan is er een "niet goed geld terug" garantie. We kunnen geen complete documenten gaan tonen. Er wordt nu al teveel misbruik gemaakt van onze modellen. Daar zit veel tijd en dus kosten in om die te ontwikkelen.

Fijn precies wat ik nodig heb.

Ik ben op zoek naar een overeenkomst van mede eigenaren voor een recreatie woning, dit is online niet te vinden. Dit document komt het dichtst in de buurt, met wat aanvullingen gaat is het voor op maat. Geertje

Duidelijk en begrijpelijk concept

Ik was op zoek naar een overeenkomst/verzoek en vond een duidelijk en begrijpelijk concept om te gebruiken.

Snel en goed.

Toen ik mijn vraag had geplaatst, ontving ik meteen het gevraagde document.

Prachtig hulpmiddel

Met dit hulpmiddel kan ik zelf een mooie overeenkomst in elkaar zetten. Bedankt.

Dat is fijn om te lezen. Soms is het model al voldoende, soms moet je het nog wat aanpassen. Team Overeenkomsten.nl

Geen probleem

Duidelijk

Hartelijk dank, dat is exact waar onze modellen voor bedoeld zijn. Team Overeenkomsten.nl

geleverd zoals stond vermeld. Duidelijk contract.

Direct na mijn aanvraag het juiste aangeleverd gekregen

Zie hierboven

Een mooi hulpmiddel.

De concept overeenkomsten geven mij een goede houvast bij de beoordeling van een ontvangen overeenkomst mbt de overname van een zaak.

Reparatie

Goede service. Net afgewerkt

Ik heb u gemaild, dat het document (altijd) eerst is verzonden en dan pas een verzoek tot beoordeling volgt. Soms staat dat document in de map ongewenste mail. Dat komt doordat wij een Word document sturen. U heeft helaas niet gereageerd op die mail. mr. P. van Klinken (directeur)

SNEL EN DUIDELIJK

Snel en duidelijk

Bedankt voor de positieve feed back. Team Overeenkomsten.nl

Duidelijke format

Breed scala aan overeenkomsten die goed in elkaar zitten

De overeenkomsten zitten goed in elkaar, voor een relatief klein bedrag een breed scala aan goed bruikbare documenten. Prima service.

Hartstikke bedankt. Als je ze vaker nodig hebt kan je trouwens een abonnement nemen. Dat scheelt in de prijs, maar je zit er dan ook aan vast in de maanden dat je niets nodig hebt. Team Overeenkomsten.nl

Vlot een goede brief binnen gehaald, en in dit geval ook nog gratis.

Veelste duur!!!

Veelste duur voor standaard document met voor de Han liggende teksten

U bestelde een contract dat 12,50 kost. Het geeft een juridische basis voor een overeenkomst die in principe een groot risico met zich draagt. Het lijkt mij een compliment dat u na lezing concludeert dat er niet iets heel bijzonders in staat. Het is namelijk juist de bedoeling om een overeenkomst die duizenden mensen dagelijks sluiten juridisch te onderbouwen. 2. Wij kennen een niet goed geld terug garantie. Met een mailtje kunt u gewoon uw geld terug krijgen. Met vriendelijke groet, mr. P. van Klinken (directeur)

vlotte service en zeer bruikbaar materiaal

Zeer goed.

Een goed framewerk voor een solide overeenkomst

Eerlijk was het een gokje omdat ik vandaag weinig tijd had maar wel een model overeenkomst nodig had als basis voor het opmaken van een aantal leenovereenkomsten. Met een voldoende kennis van overeenkomstenrecht is dan niet lastig meer een goed stuk op te stellen. Daarbij doe ik liever dit soort zaken zelf dan er weer iemand voor in te moeten huren. Ook weer veel geleerd vandaag. de uitglijclausule was de aanschaf eigenlijk al waard.

Hartelijk dank voor het compliment. We gaan er voor alle documenten vanuit dat mensen die kunnen gebruiken zonder juridische kennis. Nog mooier is dat ook mensen die wel over dergelijke kennis beschikken onze modellen kunnen waarderen. mr. P. van Klinken (directeur)

goede service

snel en goed geleverd

Veel te duur.

Veel te duur voor een paar regels.

Geachte klant, zonder in verband met de privacy op de inhoud van uw document in te gaan: 1. als u niet tevreden bent kennen wij een niet goed geld terug garantie. Een mailtje volstaat om uw geld direct terug te ontvangen. 2. het document gaat over een zeer specifiek besluit, dat juridisch nauw luistert, het besluit zelf is samen te vatten op 1 A4, maar dat zegt niets over de juridische waarde. Wij vinden een bedrag van 12,50 zeer redelijk. Wij vergelijken dat met de situatie waarin u een jurist weet te vinden die voor minder dan een veelvoud van dat bedrag een dergelijk document wil opstellen. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Direct geleverd en precies wat ik verwachtte

Heldere simpele overeenkomst kunnen aanschaffen.

Dank je. Wij willen onze documenten graag "simpel" hebben. Dat wil zegge juridisch juist, maar wel leesbaar en begrijpelijk. Team Overeenkomsten.nl

Goede basis om mijn voorstel voor aan de pandgever te doen

De pandgever is de vrouw van de man die zich in een leningovereenkomst met mijn holding had verplicht om een overlijdins risico verzekering op zijn leven te sluiten en de rechten daarmee verkregen aan mijn holding te verpanden. Om uw standaard ook daarvoor zo veel mogelijk bruikbaar te maken en in het algemeen, adviseer ik: A. Ook bij de eerste benoeming van Pandnemer en Pandgever, beide woorden beginnen met een hoofdletter, B. Bij Partij 1, na "plaats" tussenvoegen: KvK nummer. C. Bij Partij 2, tussen"naam" en wonende"" tussenvoegen :geboortedatum en/of burgerservicenummer, gehuwd met of op grond van een samenlevingsovereenkomst samenwonend met diens/haar partner, hierna te noemen Partner........., naam, geboorte datum . D. In artikel 1 , na "Soort verzekering" tussenvoegen: verzekeringsnemer: E. In artikel 2, na te vorderen heeft van tussenvoegen haar/diens Parner F. In artikel 8, de eerste zin na "toekomt aan de Pandgever",: herschrijven G. In artikel 13 het voor de 2e x genoemde "Pandgever" wijzigen in: Pandnemer. PH. Bij ondertekening Pandnemer en gever ook met hoofdletters beginnen en een optie aangeven voor een 2e pandgever

Zeer duidelijk en meteen to the point

Snelheid van het beantwoorden van mijn vraag. Dank daarvoor. RV

snelle reactie

Snel een antwoord op mijn vraag kunnen vinden op de site

Dank voor de positieve feed back, Team Overeenkomsten.nl

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen.