Inhoud document onvoldoende

Ik vind de inhoud van de verstrekte koopovereenkomst onvoldoende. Deze overeenkomst is onvolledig en dekt dus niet de lading. De overeenkomst is opgesteld zonder iemand met ervaring. De website daarentegen is overzichtelijk. Het document heb ik zonder problemen gedownload. Tevens werd er keurig een factuur gemaild. Ook het feit dat er gevraagd werd naar mijn mening vind ik positief. Vandaar dat ik toch 2 sterren heb gegeven.

Goed hulpmiddel

Als format (ontbinding Koop op straat) een goed hulpmiddel. Tip: Tekst uitbreiden voor intrekken machtiging/ontbinden donateurschap

netjes

redelijk bruikbare overeenkomst

Liquidatie akte voor bv

De akte was niet aanwezig. Wel een liquidatieovereenkomst voor een stichting die goed bruikbaar leek. Wat ergelijk is dat aangenomen wordt, dat iedereen in Nederland woont, en dat een buitenlands adres gewoon niet geaccepteerd word. Ergerlijk

Via de mail heb ik je de juiste documenten verzonden. Die stonden wel degelijk op de site. In de winkel accepteren we geen buitenlandse adressen. Als we dat doen zijn we formeel aan het exporteren. Dat is veel teveel extra werk bij de BTW-aangifte. Je kan dus wel bestellen, want we controleren verder geen adressen.

Prima.

Gewoon zoals het hoort. Doen wat je zegt.

Juist, dank je, Team Overeenkomsten.nl

Had snel een redelijk uitgebreide overeenkomst nodig. Meteen te downloaden tegen een redelijke prijs

Snelle en betaalbare service. Gemakkelijk aan te passen aan eigen wensen zoals data, prijzen en tekst toevoegen, veranderen of weghalen.

Hartelijk dank, we kunnen zelf niet beter opschrijven hoe het concept werkt. Team Overeenkomsten.nl

Makkelijk

Makkelijk om een persoonlijke overeenkomst af te sluiten.

Flut overeenkomst

Heeft totaal geen toegevoegde waarde ten opzichte van de model overeenkomsten die gratis online beschikbaar zijn. Verspilling van het geld dat voor het model betaald is.

De aard van de overeenkomst die je hebt afgenomen lijkt me ook niet te suggereren dat die beter zou zijn dan gratis varianten. Hoewel ik die van dit model niet ken. Het lijkt me echter dat je het anders moet bekijken: van alle modellen op onze site weet je in ieder geval zeker dat het goed is, regelmatig is gecontroleerd en door deskundigen is opgesteld. Mocht je het trouwens "zonde van je geld" vinden, een mailtje is voldoende. Wij hebben namelijk een "niet goed geld terug" garantie.

model met talloze spelfouten Bioquote BV

"de site ziet er beter uit dat het product"

Beste, Ik heb het document nagelezen en kon daar geen talloze spelfouten in vinden. Ik heb wel wat kleine redactionele wijzigingen doorgevoerd. Ook heb ik natuurlijk uw geld terug betaald, omdat wij werken met een "niet goed geld terug" garantie. De formele deal is wel dat je dan even een mailtje stuurt met je opmerkingen. Ik heb deze beoordeling maar als zodanig opgevat. mr. Pablo van Klinken

In afwachting

Mij is eigenlijk niet duidelijk hoé ik de overeenkomst ontvang, digitaal of per post. Beoordelen vóórdat ik iets ontvangen heb vind ik (dan ook) lastig...

Direct na betaling ontvang je een mail met bijlage. Daarin zit de overeenkomst. Als je die niet hebt ontvangen, dan kan je ook geen verzoek tot beoordeling hebben. Die gaan naar hetzelfde mailadres. Je kan even kijken in je map ongewenste mail, daar komen ze soms in terecht. mr. Pablo van Klinken (directeur)

correcte afwikkeling van de bestelling

De documenten zien er goed uit en eenvoudig te gebruiken

Nuttige informaties en professionele hulp

Prima geholpen

Door het aangeboden document konden wij verder met ons probleem. Duidelijk en helder taalgebruik.

Belachelijk om € 5,00 te vragen voor één zin.

Ik dacht dat ik een heel officieel en uitgebreid document zou krijgen. Maar het is gewoon iets wat ik zelf ook nog wel had kunnen bedenken! Echt heel slecht om hier € 5,00 voor te vragen, graag mijn geld terug!

Altijd jammer als je een slechte ervaring hebt. Het geld staat weer op je rekening. Het document is iets meer dan 1 zin. De tekst is niet al te formeel. Wij kiezen er juist in alle documenten voor om de tekst zo begrijpelijk mogelijk op te stellen. De kern van dit specifieke document is dat alle benodigde variabelen zijn genoemd. Het kan best zijn dat je die zelf ook kan bedenken. Dat geldt in principe natuurlijk voor alle documenten. Het gebruik van een van onze modellen voorkomt dat je zaken vergeet. mr. Pablo van Klinken (directeur)

goed en gemakkelijk

snel gevonden en gemakkelijk te downloaden. Super service

Een prima hulp.

Als je geconfronteerd wordt met het opmaken van een officieel document is het erg prettig om advies of een voorbeeld te zien. En dit is door de site van overeenkomsten.nl uitstekend gedaan. Mijn dank!!!

duidelijk, precies wat ik bedoel en gratis

Ik ben als nabestaande adviseur bezig een aantal zaken goed in kaart te brengen. Zeker als het om niet-alledaagse moeilijke probleemstellingen gaat is uitzoeken gewenst. De site gaf mij precies datgene wat ik nodig had, het was goed leesbaar en bruikbaar zonder er voor te hoeven betalen. Zeer tevreden en aan te bevelen!

Duidelijk document

Het document dat ik ontvangen heb was duidelijk en bruikbaar voor hetgeen ik het nodig had.

Overeenkomst niet bruikbaar

Slecht

Geachte heer, ik heb direct via mail gereageerd. Wij hebben een niet goed geld terug garantie. Zonder motivatie kunt u dan uw geld terug krijgen. Maar dan moet ik wel een mailtje met bestelgegevens hebben. Nog liever horen we waar u wel naar op zoek was. Dan kunnen we dat mogelijk leveren. Met deze reactie kunnen wij geen positieve oplossing bereiken. mr. Pablo van Klinken (directeur)

goede snelle respons

Goede basisovereenkomst, wel zelf aanpassen

Goede basisovereenkomst, wel zelf aanpassen aan eigen wensen, dus toch twijfel.

Handig!

Ik was op zoek naar een voorbeeldbrief en vond deze op deze site. Handig!

Graag gedaan, Team Overeenkomsten

Kat in de zak

Heb een kwijtscheldingsovereenkomst gekocht/betaald, maar kan deze niet downloaden omdat ik mijn limiet heb bereikt, terwijl ik (nog) helemaal niks heb gedownload! Graag een oplossing!

Ook via directe mail geantwoord. De overeenkomst staat in uw mail. Wij sturen direct met de bestelling namelijk het Word document naar de mail. Mogelijk staat het in de ongewenste mail. Het is namelijk een Word document en dat vinden sommige mailprogramma's niet zo fijn. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Het juiste document in een paar seconden gevonden !

Als je binnen enkele seconden het juiste document vindt en voor een redelijke prijs kunt downloaden , dan word je heel blij .

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen.