vlotte service en zeer bruikbaar materiaal

Zeer goed.

Een goed framewerk voor een solide overeenkomst

Eerlijk was het een gokje omdat ik vandaag weinig tijd had maar wel een model overeenkomst nodig had als basis voor het opmaken van een aantal leenovereenkomsten. Met een voldoende kennis van overeenkomstenrecht is dan niet lastig meer een goed stuk op te stellen. Daarbij doe ik liever dit soort zaken zelf dan er weer iemand voor in te moeten huren. Ook weer veel geleerd vandaag. de uitglijclausule was de aanschaf eigenlijk al waard.

goede service

snel en goed geleverd

Veel te duur.

Veel te duur voor een paar regels.

Geachte klant, zonder in verband met de privacy op de inhoud van uw document in te gaan: 1. als u niet tevreden bent kennen wij een niet goed geld terug garantie. Een mailtje volstaat om uw geld direct terug te ontvangen. 2. het document gaat over een zeer specifiek besluit, dat juridisch nauw luistert, het besluit zelf is samen te vatten op 1 A4, maar dat zegt niets over de juridische waarde. Wij vinden een bedrag van 12,50 zeer redelijk. Wij vergelijken dat met de situatie waarin u een jurist weet te vinden die voor minder dan een veelvoud van dat bedrag een dergelijk document wil opstellen. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Direct geleverd en precies wat ik verwachtte

Heldere simpele overeenkomst kunnen aanschaffen.

Goede basis om mijn voorstel voor aan de pandgever te doen

De pandgever is de vrouw van de man die zich in een leningovereenkomst met mijn holding had verplicht om een overlijdins risico verzekering op zijn leven te sluiten en de rechten daarmee verkregen aan mijn holding te verpanden. Om uw standaard ook daarvoor zo veel mogelijk bruikbaar te maken en in het algemeen, adviseer ik: A. Ook bij de eerste benoeming van Pandnemer en Pandgever, beide woorden beginnen met een hoofdletter, B. Bij Partij 1, na "plaats" tussenvoegen: KvK nummer. C. Bij Partij 2, tussen"naam" en wonende"" tussenvoegen :geboortedatum en/of burgerservicenummer, gehuwd met of op grond van een samenlevingsovereenkomst samenwonend met diens/haar partner, hierna te noemen Partner........., naam, geboorte datum . D. In artikel 1 , na "Soort verzekering" tussenvoegen: verzekeringsnemer: E. In artikel 2, na te vorderen heeft van tussenvoegen haar/diens Parner F. In artikel 8, de eerste zin na "toekomt aan de Pandgever",: herschrijven G. In artikel 13 het voor de 2e x genoemde "Pandgever" wijzigen in: Pandnemer. PH. Bij ondertekening Pandnemer en gever ook met hoofdletters beginnen en een optie aangeven voor een 2e pandgever

Zeer duidelijk en meteen to the point

Snelheid van het beantwoorden van mijn vraag. Dank daarvoor. RV

snelle reactie

Snel een antwoord op mijn vraag kunnen vinden op de site

Dank voor de positieve feed back, Team Overeenkomsten.nl

binnen enkele minuten antwoord op mijn vraag

binnen enkele minuten antwoord op mijn vraag

Beter goed verkregen dan slecht geschreven

Goed te gebruiken als leidraad voor het opstellen van een document

Precies wat ik zocht

Dat is dan heel fijn om te horen! Team Overeenkomsten.nl

precies wat ik zocht

snel en correct

Dank je, Team Overeenkomsten.nl

Snel en compact

Prima invuldocument. Iets meer toelichting of achtergrondinformatie op de verschillende invulonderdelen zou het nog beter maken.

Dank je voor de tip. We zijn op dit moment bezig alle documenten te voorzien van extra uitleg. In de documenten hebben we niet zoveel uitleg, want dat is zo vervelend bij het opmaken van je eigen document.

Niet geheel wat ik zocht

Zeer snelle respons en duidelijk document

Jammer dat het niet exact was wat je zocht. Stuur even een mail dan kijken we of we je op een andere manier kunnen helpen. Team Overeenkomsten.nl

goede info, eenvoudig toegankelijk en snelle service !

Dank je, Team Overeenkomsten.nl

prima verlopen

Het document zat in mijn spam mail waardoor ik dacht het document niet te hebben ontvangen. Direct een mail ontvangen met het bericht dat het document verzonden was. Top dus

Sorry, maar er is geen tijd aan de documenten gekoppeld. We sturen ze namelijk ook nog als bijlage naar je mailadres. Dan kan je ze zo vaak en zo lang als je wilt openen. Soms staan onze mails in de Spam. Je kan ons trouwens, natuurlijk, altijd bellen bij dit soort vragen. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Heel fijn om als leek een voorbeeldbrief te hebben.

Moet het proces nog afwachten, maar de eerste stap is gezet.

mooi om zo de juiste templates te hebben

Dank ook voor de korte antwoorden op mijn vragen los van de opdracht. Zeer welkom. Gr Jan

kort en duidelijk

voldoende en dank voor gratis voorbeeldbrief

Fijn bedankt. Als er wensen zijn voor andere voorbeelden, dan horen we die graag. Meestal kunnen we wel iets maken. Redactie Overeenkomsten.nl

Goed geregeld

Ik kan het niet anders omschrijven als prima geregeld

eenvoudig op te vragen en biedt goede basis

het leverde snel een goede basis op om een huurovereenkomst op te stellen

Dan zien we graag als reactie. Onze documenten zijn in Word, zodat je ze zelf makkelijk kan aanpassen. Uiteindelijk is dat vaak handiger dan iets dat door de computer zogenaamd op maat is gemaakt. Team Overeenkomsten.nl

zeer goed

mijn vraag was snel beantwoord . een persoonlijk telefoontje gehad en een goed advies. dus zeer goed geholpen.

de gratis standaardbrief die ik gedownload heb was naar tevredenheid. Dank daarvoor.

Graag gedaan, Team Overeenkomsten.nl

supersnel

snel en gratis

Ja leuk he. Wij geven heel veel juridische brieven gewoon gratis weg. Omdat we willen dat het recht voor iedereen toegankelijk blijft. Overeenkomsten.nl

duidelijk

je krijgt direct wat je vraagt.

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen.