goede info, eenvoudig toegankelijk en snelle service !

Document niet ontvangen na betaling

Ik kon het document niet laden omdat de tijd verlopen was!

Heel fijn om als leek een voorbeeldbrief te hebben.

Moet het proces nog afwachten, maar de eerste stap is gezet.

mooi om zo de juiste templates te hebben

Dank ook voor de korte antwoorden op mijn vragen los van de opdracht. Zeer welkom. Gr Jan

kort en duidelijk

voldoende en dank voor gratis voorbeeldbrief

Fijn bedankt. Als er wensen zijn voor andere voorbeelden, dan horen we die graag. Meestal kunnen we wel iets maken. Redactie Overeenkomsten.nl

Goed geregeld

Ik kan het niet anders omschrijven als prima geregeld

eenvoudig op te vragen en biedt goede basis

het leverde snel een goede basis op om een huurovereenkomst op te stellen

Dan zien we graag als reactie. Onze documenten zijn in Word, zodat je ze zelf makkelijk kan aanpassen. Uiteindelijk is dat vaak handiger dan iets dat door de computer zogenaamd op maat is gemaakt. Team Overeenkomsten.nl

zeer goed

mijn vraag was snel beantwoord . een persoonlijk telefoontje gehad en een goed advies. dus zeer goed geholpen.

de gratis standaardbrief die ik gedownload heb was naar tevredenheid. Dank daarvoor.

Graag gedaan, Team Overeenkomsten.nl

supersnel

snel en gratis

Ja leuk he. Wij geven heel veel juridische brieven gewoon gratis weg. Omdat we willen dat het recht voor iedereen toegankelijk blijft. Overeenkomsten.nl

duidelijk

je krijgt direct wat je vraagt.

ze gaven wat ik vroeg

Snel en makkelijk

Snel, en overzichtelijk.

Snel en gemakkelijk

Hele snelle reactie en super handige concept brieven

zeer gebruiksvriendelijk en heldere informatie

zeer goede ervaring, heldere informatie en overzichtelijke conceptbrieven. Daarnaast snelle verwerking van je aanvraag.

Dank je. Gratis brieven zijn een beetje standaard. Maar inderdaad vaak heel handig. Team Overeenkomsten.nl

snel en helder

Snel, makkelijk aan te passen en helder.

Daarom zetten we ze ook in Word. Iedereen kan aan de slag met onze brieven. Wij onderhouden ze zelf. Dus kom vooral terug als je een brief nodig hebt. Bij ons altijd gratis de laatste versie. Team Overeenkomsten.nl

Snel en handig

Goede standaard brief en dus makkelijk aanpasbaar (Word bestand) naar eigen situatie.

Heel snel het benodigde document via de mail binnen

Ja, fijn he? Heel soms blijft de brief hangen in een spam filter. Dat is eigenlijk het enige nadeel van Word documenten versturen. Verder kan iedereen er direct mee aan de slag. Team Overeenkomsten.nl

Goede duidelijke kort maar krachtige brief

De brief kwam direct als word-document in mijn mail binnen. Deze brief was nog gratis ook. Bedankt!

Ja mooi he. Wij willen dat het recht weer voor iedereen toegankelijk is. Daar hoort bij dat je de eerste stappen zelf kan zetten. Als het echt lastig wordt, dan kan je een jurist vinden via onze site. Team Overeenkomsten.nl

snel en duidelijke overeenkomst

Betaalbaar en snel de juiste overeenkomst

Kon met het ontwerp leenovereenkomst goed werken

Kan dit haast niet lezen. Erg vage letters

Duidelijk

De brief is duidelijk gesteld en kan aangepast worden aan de situatie.

geweldig geholpen

ik ben weer wat wijzer geworden met deze hulp

Snel een goede tekst.

Laatig soms, zo'n juridische brief, hoe houd je het kort en zakelijk maar zorg je toch dat je de belangrijkste zaken hebt genoemd? Een voordeel van deze service is dat je het jezelf makkelijker maakt, ook, of misschien zeker, als het schrijven van zo'n brief emotioneel is.

Ik ben mijn geld kwijt en heb geen formulier kunnen downloaden.

Ik had vertrouwen, en dat is weg!!!

Natuurlijk is het product direct verzonden. Soms komen de documenten in een spam filter. Het is immers een bijlage in Word. Klanten kunnen ons altijd bellen, mailen en dan regelen we de verzending opnieuw. Dat hebben we nu op grond van deze beoordeling natuurlijk ook direct gedaan. Jammer dat u nu zo lang heeft moeten wachten. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen.