Duidelijk en makkeljk

Duidelijke web site Goede instructies. Waar voor je geld.

compleet advies

Erg blij met deze service. Kon er op internet niet uitkomen maar kreeg een zeer goed antwoord

Super snel juridisch onderbouwde overeenkomsten

Super snel waterdichte contracten en overeenkomsten

Overeenkomst ontvangen maar slecht

Heb een overeenkomst aangeschaft die vrij waardeloos was in plaats van een echte overeenkomst ging het om 1 a4’tje geen aanrader. Kreeg vervolgens 2x een email voor een beoordeling… bij deze.

Beste klant, we hebben een niet goed geld teug garantie. Hoewel je er niet om hebt gevraagd heb ik natuurlijk het geld terug betaald. We zullen met de redactie even naar het document kijken. Juridisch is het niet een heel complex document, dus het zal nooit extreem lang worden. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

verkeerde voorbeeld brief

Een beetje jammer dat ik een brief bestel voor minder werken, en krijg dan de brief voor meer werken. En dan krijg je ook een nieuwsbrief ongevraagd. Dus al met al niet de beste ervaring.

Beste klant, daar was bij het maken van een update iets niet goed gegaan. Zoals je begrijpt werken we die twee brieven meestal tegelijk bij. Nu was het ene model over het andere gekomen. Een mailtje aan ons had dat probleem direct kunnen verhelpen. Inmiddels heb ik dat op grond van deze recensie gedaan. Het document is natuurlijk ook op de site gerepareerd. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snelle levering door volledig geautomatiseerd aanvraagproces

De door mij bestelde lijfrente overeenkomst kreeg ik meteen na betaling via ideal! Dit was ook precies de ovk die ik zocht…

Hartelijk dank, dat is exact het idee van de site, Team Overeenkomsten.nl

Snel en makkelijk

Voor een klant was ik op zoek naar een bepaalde overeenkomst en ik heb hem snel en gemakkelijk kunnen vinden op Overeenkomsten.nl. Wat ik jammer vind, is dat je niet vooraf een soort preview kunt bekijken of de overeenkomst is wat je zoekt. Daar moet je dan maar op vertrouwen als je afrekent.

Beste mevrouw, we bieden geen preview, dan zouden we de documenten ook gewoon weg kunnen gaan geven. Wel hebben we een niet god geld terug garantie. Dus als het niet voldoet betalen we altijd en zonder discussie 100% van de aankoop teug. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Contracten vallen tegen

Na wat opstart problemen prima geholpen. Vind de eerste gedownloade contracten wat summier opgesteld.

Beste Klant, Onze excuses, dat is niet zoals het normaal gaat. Het was een samenloop van omstandigheden. Technisch probeerden we iets te wijzigen om extreme downloads te voorkomen. Fysiek waren we het kantoor aan het verhuizen. Daarbij wilde de telefooncentrale niet "plug and play". Uiteindelijk hebben we toch nog redelijk direct geholpen. met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Slaat nergens op

Heel gedoe om me aan te melden voor een voorbeeldbrief, bestaat de brief letterlijk uit 3 zinnen. Plaats de brief dan gewoon op de website. Dit bedrijf is duidelijk uit op je gegevens.

Wij vragen altijd de basis gegevens bij ieder contact. Dat is dus alleen een naam en mailadres. Die hebben we nodig om de documenten te kunnen versturen. Wij doen verder niets met jouw gegevens. De brieven zijn gratis, maar dat wil niet zeggen dat we die niet een beetje willen beschermen. Dus zetten we ze niet zomaar op de website. De brieven zijn juridisch perfect. Nooit twee regels, maar ook niet altijd oeverloos lang. De beoordeling is extreem laag. Want inhoudelijk is de brief kennelijk wel goed? Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Handige voorbeeldbrieven. Snelle en adequate reactie!

Zie hierboven

Te summier

10 zinnen is wel heel kort voor het beeindigen van een overeenkomst

Beste heer, Er zijn heel veel manieren waarop een overeenkomst kan stoppen. 1. partijen zjn het erover eens, dan heb je zelfs aan 2 zinnen al genoeg; 2. een van beide partijen komt zijn deel niet na, dan kan er sprake zijn van wanprestatie, dan moet je hele andere dingen gaan doen 3. de prestatie is niet meer te leveren. Kortom, ja er zijn lange en korte brieven en/of overeenkomsten mogelijk. Ik kan niet beoordelen of je de juiste hebt gebruikt. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Brief ten behoeve van het opeisen legitieme portie

De brief was duidelijk en volledig opgesteld waar ik zeer zeker mee verder had gekund. Echter heb ik er geen gebruik van kunnen omdat de erfgenaam de erfenis heeft verworpen en mij dit oas na 18 dagen heeft laten weten.

Hartelijk dank, Team Overeenkomsten.nl

Duidelijke site en keuze genoeg

Niet lang nodig gehad om het gewenste te vinden. Alleen lang naar een site moeten zoeken die had wat ik nodig heb. Eigenlijk heel.simpel. overeenkomsten.nl

Haha, ja de naam van de site is heel eenvoudig. Maar het is ook voor ons een hele puzzel om hoog in Google te komen. Vriendelijke groet, Team Overeenkomsten.nl

Precies wat ik nodig had

Op zoek naar een antwoord vond ik dat op de website. Ik kon het document direct en gratis downloaden.

Graag gedaan, de brieven voor consumenten en particulieren proberen we gratis te houden. Team Overeenkomsten.nl

Kort en krachtig en snel te downloaden

Wat ik zocht vond ik hier (notulen bij het opheffen van een stichting). Heel fijn dat we zelf alleen ontbrekende gegevens hoefde aan te vullen. De download stond meteen klaar, dus aanpassen, printen en opsturen.

Redelijk

Zou allen in gekochte overeenkomsten geen tikfout verwachten.

Goed en duidelijk voorbeeld

Direct ontvangen; een duidelijk en praktisch voorbeeld, dat zo het lijkt alles omvat dat noodzakelijk is.

Simpel gevonden wat ik nodig had

Duidelijke site met juiste producten

Simpel en snel

Ik had met spoed een overeenkomst nodig. Ik heb deze zeer makkelijk kunnen downloaden ( na betaling uiteraard) van jullie website.

Luid en duidelijk

Vragen om uitleg werden adequaat en duidelijk beantwoord en uitgelegd, óók de juridische aspecten .... klasse !

Dik tevreden

Goede brief die mij een hoop tijd en uitzoeken heeft bespaard!!

Uitstekende voorbeelden

Hartelijk dank voor je positieve bericht. Team Overeenkomsten.nl

Goede overeenkomsten, duidelijke taal, to the point

Website geeft goede uitleg over verschillende soorten overeenkomsten. Overeenkomst kan met Ideal of credit card betaald worden en is direct beschikbaar voor download. Je ontvangt ook kopie van contract per e-mail. Contracten zijn voldoende gedetailleerd zonder te verzanden in een oneindige opsomming van overbodige details, gewoon kort en bondig in duidelijke taal. Prima bron voor snelle overeenkomsten.

Beste Dave, dank je voor je uitgebreide en positieve bericht. Team Overeenkomsten.nl

Goed!

Documenten / downloads hebben mij geholpen.

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.