Prima contractvoorbeelden voor lage prijs

Prima plek om juridisch goed doortimmerde contracten en overeenkomsten te vinden, voor een lage prijs.

Hartelijk dank voor het compliment. Team Overeenkomsten

Heldere site en mooi product. Zou wel tof zijn om (makkelijker) iets van een voorbeeld te vinden voor aankoop.

Het lastige van een voorbeeld is dat we dan niet veel verkopen. De meeste documenten zijn dan van het voorbeeld te kopiëren. We hebben een "niet goed geld terug" regeling. Dus als het contract achteraf niet is wat je had verwacht, dan krijg je zonder enige discussie je geld terug. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Zeer bruikbaar format

Snelle levering, bruikbaar format. Scheelt weer een wiel uit te vinden.

Dank voor het compliment. Team Overeenkomsten.nl

Overeenkomst was goed, maar nog geen contact met advocaat gehad.

Ik heb een overeenkomst gedownload; die was goed opgesteld en bruikbaar. Ik heb ook een verzoek ingediend voor contact met een advocaat; dat is tot op heden nog niet opgevolgd.

Document was niet geschikt voor beoogde doel

De overeenkomst die ik had aangevraagd was niet geschikt voor het beoogde doel. Na negatieve beoordeling heeft overeenkomsten.nl toegezegd mijn geld te retourneren.

De niet goed geld terug direct gebruikt en de betaling is terugbetaald. Inhoudelijk hebben we de zaak ook bekeken. De insteek van deze overeenkomst was die van de opdrachtgever. De klant zoekt vanuit de opdrachtnemer. Heel terecht en de redactie gaat een model maken dat daar meer aan voldoet. mr. Pablo van Klinken (directeur) NB en nogmaals excuses dat het iets langer had geduurd

Gratis voorbeeld brief was prima en voldeed aan de verwachting.

Snel en overzichtelijk.

Keurige overeenkomsten

Ik heb met genoegen kennisgenomen van de inhoud van de overeenkomsten. Deze zien er goed uit en hebben mij uitstekend geholpen. Downloaden zonder enig probleem. top.

Slecht

De overeenkomst betreft een zeer summiere overeenkomst die elk persoon op de middelbare school ook heeft kunnen schrijven. 24 euro zeker niet waard.

Geachte heer, mevrouw, dat verbaast me bijzonder. De overeenkomst die u heeft besteld is bijzonder complex. Gaat om een dunne scheidslijn tussen dienstverlening, huurbescherming, arbeidsovereenkomst en ZZP-er. Ik ben zeer benieuwd welke middelbare scholier een dergelijk juridische document net zo goed in elkaar kan zetten als onze ervaren juristen. Het aankoopbedrag staat inmiddels weer op uw rekening. Wij werken met een niet goed geld terug garantie. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

contract verhuur kamer

het contract is niet volledig ik heb nog veel moeten aanpassen en aanvullen tevens verkopen jullie een contract dat bij navraag van een artikel jullie zelf niet weten wat het betekent ik ben dus zeer ontevreden

Zelden ga ik in discussie, maar dit is echt een oneerlijke beoordeling. U heeft eerst gebeld. Ik heb verteld wat er in het contract stond. U had zelf ook al jaren iets. U zou ons model bekijken. Als het niet zou bevallen zou u bellen en dan uw geld terug krijgen. U heeft gebeld. U had van alles toegevoegd naar eigen smaak. Dat is prima, want dat is het doel van onze modellen. U had een vraag over een afkorting in het contract. Wij hebben meer dan 400 contracten. Het antwoord was, dat ik dat niet direct kon beantwoorden. Niet zo vreemd in dit geval. U heeft uiteindelijk het contract dus in gebruik genomen. Om dan een 1 te geven, dat is een onaangename belediging van al het werk en de tijd die we in uw persoonlijke vragen en service hebben gestoken. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Waardeloze info brief

Had een duidelijke brief verwacht maar kreeg een slap stukje met wat NAW gegevens en teken hier onzin. Zonde geld, dat het nog bestaat

Beste Herman, 1. wij hebben een regeling: niet goed geld terug. Moet je normaal wel even een mailtje sturen. Ik heb nu zelf de bestelling terug gezocht en je geld staat al op je rekening. 2. Dat briefje zoals jij het noemt, is inderdaad een relatief eenvoudige brief. Het luistert alleen wel heel nauw hoe je dat goed juridische formuleert. Je kan het ook zelf proberen. Deze brief is opgesteld door een jurist. Dus voor die € 2,50 inclusief de BTW weet je we zeker dat het klopt. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Direct een andwoord

Een bestelde overeenkomst direct in de mail

Heldere site....

Hetgeen ik zocht én gevonden heb, is duidelijk weergegeven. Met dank, Groet, Henk JL Vromans.

Hartelijk dank, dat is ook ons streven. Team Overeenkomsten.nl

Ontzettend handig, correct en snel

Ik was op zoek naar informatie over het aangaan van een contract met een minderjarige en vond gelijk een voorbeeldbrief voor het vernietigen van de overeenkomst. Een nette, leesbare en dus bruikbare brief. Binnen een seconde in m'n mailbox dus gelijk gebruikt. Bedankt!

Beste Sandra, dat is fijn! Het kan best een vervelende situatie zijn als een minderjarige een overeenkomst is aangegaan zonder toestemming. Daarom hebben we een reeks brieven die over dat soort zaken gaan, gratis online gezet. Team Overeenkomsten.nl

Zoek naar een brief "einde samenlevingscontract" en supersnel gevonden

Ik ben uitstekend geholpen aan de producten die ik nodig had

Natuurlijk bestaat de brief wel. Bij een technisch probleem kan je ons beter bellen of mailen. Via Klantenvertellen komt dat veel minder snel op de juiste plek. Inmiddels hebben we het probleem volgens mij naar tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Gewoon goed!

Het is heel simpel om de overeenkomst die je zoekt te kiezen, betalen en downloaden. Daarna kun je het naar hartelust bewerken met eigen logo, aanvullende tekst etc.

Bedankt, dat is ook de reden dat we de documenten in Word aanbieden. Zodat je dat zelf kan aanpassen met bijvoorbeeld een logo of briefpapier. Team Overeenkomsten.nl

Akkoord

Correcte overeenkomst volgens nieuwe wetgeving

Eerlijke service en goede overeenkomsten

Ik heb twee overeenkomsten gekocht en gedownload die achteraf - door mijn onwetendheid - niet de juiste bleken te zijn. Ik moest een overeenkomst van opdracht hebben (tussen de derde (klant) en intermediair), terwijl ik o.a. een inleenovereenkomst kocht. Lang verhaal kort: een e-mail met toelichting was voldoende om het geld teruggestort te krijgen. Uiteraard heb ik de gedownloade overeenkomsten vernietigd. Uitstekende, snelle en vooral eerlijke service! Bedankt en ik kom zeker terug wanneer ik een volgende overeenkomst nodig heb.

Dank je, zo zie je maar: onze niet goed geld terug garantie werkt echt! Team Overeenkomsten.nl

Brief met 6 zinnen voor maar liefst €5

Je koopt een brief zodat je deze kan personaliseren naar eigen wens. Vervolgens betaal je 5€ en ontvang je een brief met daarin 5/6 zinnen. Waardeloos voor dat geld.

Beste klant, We hebben de kosten terugbetaald, want niet goed geld terug. Puntje is dat je daar een mailtje voor moet sturen graag. Nu hebben we zelf even de bestelling erbij gehaald. Het document is kort, maar wel perfect. Bovendien, je kan de kosten declareren bij de rechtbank. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Ben heel erg geholpen met de voorbeeld brief

nog geen ervaring mee

nog geen contracten beoordeeld

Heel handige tool

Heel handige voorbeeldbrief.

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk

Hartelijk dank voor je waardering. Vriendelijke groet, Team Overeenkomsten.nll

Duidelijk en makkeljk

Duidelijke web site Goede instructies. Waar voor je geld.

Hartelijk dank voor je waardering. Vriendelijke groet, Team Overeenkomsten.nll

compleet advies

Erg blij met deze service. Kon er op internet niet uitkomen maar kreeg een zeer goed antwoord

Super snel juridisch onderbouwde overeenkomsten

Super snel waterdichte contracten en overeenkomsten

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.