Slaat nergens op

Heel gedoe om me aan te melden voor een voorbeeldbrief, bestaat de brief letterlijk uit 3 zinnen. Plaats de brief dan gewoon op de website. Dit bedrijf is duidelijk uit op je gegevens.

Wij vragen altijd de basis gegevens bij ieder contact. Dat is dus alleen een naam en mailadres. Die hebben we nodig om de documenten te kunnen versturen. Wij doen verder niets met jouw gegevens. De brieven zijn gratis, maar dat wil niet zeggen dat we die niet een beetje willen beschermen. Dus zetten we ze niet zomaar op de website. De brieven zijn juridisch perfect. Nooit twee regels, maar ook niet altijd oeverloos lang. De beoordeling is extreem laag. Want inhoudelijk is de brief kennelijk wel goed? Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Handige voorbeeldbrieven. Snelle en adequate reactie!

Zie hierboven

Te summier

10 zinnen is wel heel kort voor het beeindigen van een overeenkomst

Beste heer, Er zijn heel veel manieren waarop een overeenkomst kan stoppen. 1. partijen zjn het erover eens, dan heb je zelfs aan 2 zinnen al genoeg; 2. een van beide partijen komt zijn deel niet na, dan kan er sprake zijn van wanprestatie, dan moet je hele andere dingen gaan doen 3. de prestatie is niet meer te leveren. Kortom, ja er zijn lange en korte brieven en/of overeenkomsten mogelijk. Ik kan niet beoordelen of je de juiste hebt gebruikt. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Brief ten behoeve van het opeisen legitieme portie

De brief was duidelijk en volledig opgesteld waar ik zeer zeker mee verder had gekund. Echter heb ik er geen gebruik van kunnen omdat de erfgenaam de erfenis heeft verworpen en mij dit oas na 18 dagen heeft laten weten.

Hartelijk dank, Team Overeenkomsten.nl

Duidelijke site en keuze genoeg

Niet lang nodig gehad om het gewenste te vinden. Alleen lang naar een site moeten zoeken die had wat ik nodig heb. Eigenlijk heel.simpel. overeenkomsten.nl

Haha, ja de naam van de site is heel eenvoudig. Maar het is ook voor ons een hele puzzel om hoog in Google te komen. Vriendelijke groet, Team Overeenkomsten.nl

Precies wat ik nodig had

Op zoek naar een antwoord vond ik dat op de website. Ik kon het document direct en gratis downloaden.

Graag gedaan, de brieven voor consumenten en particulieren proberen we gratis te houden. Team Overeenkomsten.nl

Kort en krachtig en snel te downloaden

Wat ik zocht vond ik hier (notulen bij het opheffen van een stichting). Heel fijn dat we zelf alleen ontbrekende gegevens hoefde aan te vullen. De download stond meteen klaar, dus aanpassen, printen en opsturen.

Redelijk

Zou allen in gekochte overeenkomsten geen tikfout verwachten.

Goed en duidelijk voorbeeld

Direct ontvangen; een duidelijk en praktisch voorbeeld, dat zo het lijkt alles omvat dat noodzakelijk is.

Simpel gevonden wat ik nodig had

Duidelijke site met juiste producten

Simpel en snel

Ik had met spoed een overeenkomst nodig. Ik heb deze zeer makkelijk kunnen downloaden ( na betaling uiteraard) van jullie website.

Luid en duidelijk

Vragen om uitleg werden adequaat en duidelijk beantwoord en uitgelegd, óók de juridische aspecten .... klasse !

Dik tevreden

Goede brief die mij een hoop tijd en uitzoeken heeft bespaard!!

Uitstekende voorbeelden

Hartelijk dank voor je positieve bericht. Team Overeenkomsten.nl

Goede overeenkomsten, duidelijke taal, to the point

Website geeft goede uitleg over verschillende soorten overeenkomsten. Overeenkomst kan met Ideal of credit card betaald worden en is direct beschikbaar voor download. Je ontvangt ook kopie van contract per e-mail. Contracten zijn voldoende gedetailleerd zonder te verzanden in een oneindige opsomming van overbodige details, gewoon kort en bondig in duidelijke taal. Prima bron voor snelle overeenkomsten.

Beste Dave, dank je voor je uitgebreide en positieve bericht. Team Overeenkomsten.nl

Goed!

Documenten / downloads hebben mij geholpen.

Correct, snel en goed prijs kwaliteitverhouding

Fijn om een goede tekst te kunnen ontvangen op basis van een aantal simpel in te vullen gegevens.

Beste mevrouw, Dank u. Het is exact wat wij willen. Duidelijke en eenvoudige brieven voor ingewikkelde problemen. Team Overeenkomsten.nl

Prima voorbeeldbrieven!!!!!

Bij toeval kwam ik op deze website. Ik heb de gratis brief gebruikt om een onderhandse lening terug te vorderen.

Hartelijk dank. Ja die brieven zijn heel duidelijk. Niet alle brieven zijn gratis, maar zelfs de betaalde varianten kosten maar 2 euro. We doen ons best om dit soort zaken duidelijk op te zetten. Team Overeenkomsten.nl

hele snelle en overzichtelijke service

makkelijk vindbaar, en direct duidelijk wat ik nodig heb en mag verwachten. Overzichtelijk contract, geen dure woorden en langdradige zinnen. Super!!

De opgave die wij proberen te vervullen: Duidelijke taal voor juridische problemen. Geen lange zinnen met onnodig moeilijke woorden. Direct duidelijk voor iedereen. Dank als dat in dit geval gelukt is. Team Overeenkomsten.nl

Zeer tevreden.

Ik was bezig iets op te stellen voor een opdrachtgever, maar dacht: dit moet sneller en eenvoudiger kunnen. Dus ik begon op internet te zoeken en kwam op jullie site uit. Ik vond precies wat ik zocht. Dit bespaarde mij veel tijd (en daardoor ook geld voor mijn opdrachtgever). De kosten wogen zeker op tegen de tijd die ik anders kwijt zou zijn geweest. Hartelijk dank, dus.

Beste klant, dat is nou exact het idee. Ook voor zakelijke gebruikers. Je kan ons model heel eenvoudig gebruiken als uitgangspunt. Daarom is het ook ni Word zonder moeilijke invulvelden etc. Dan kan je direct zelf verder met ons model. Vriendelijke groet, Team overeenkomsten.nl

Redelijk snel gevonden wat ik zocht

Snel en volledig geleverd

Erg compleet en netjes het document in word in m’n e-mail ontvangen na betaling met iDeal Prima service dus en heel betaalbaar

Hartelijk dank, Je beschrijft exact wat wij willen doen. Team Overeenkomsten.nl

Snel en duidelijk

n.v.t.

Handig en snel

Prima voorbeeldbrief voor een WOB verzoek! Voor een leek heel handig.

Hartelijk dank, Vaak lijkt een brief eenvoudig. Het voordeel van het model is dat er dan zeker alle aspecten in genoemd worden. Team Overeenkomsten.nl

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.