Dank! Team Overeenkomsten.nl

handige plek voor als ik eenvoudig ingewikkelde documenten wil opstellen

Overeenkomsten.nl is een goede plek als ik documenten wil opstellen die ingewikkeld en grotendeels juridisch van aard zijn. Het kost mij aanzienlijk minder tijd om een bestaand en goed document aan te passen dan het vanaf het begin af aan op te bouwen.

Hartelijk dank, dat is exact wat wij beogen. Goede basis documenten maken. De detaillering is voor iedereen dan eenvoudig zelf te doen. Team Overeenkomsten.nl

duidelijke informatie op de site

op zoek naar mogelijkheden tot opschorting van de huur: gevonden!

Helder contract en makkelijk aan te passen

Snel en makkelijk het juiste document.

Perfect wanneer je een (voorbeeld) overeenkomst nodig hebt. Eenvoudige opzet en prima document.

makkelijk

mooie betaalfunctie; goede feedback

Zeer gedetailleerd en juridisch kloppend

Duidelijke en volledige tekst

Bedankt voor het hoge cijfer, toch is het helaas geen 10, dus we zoeken nog naar verdere verbeteringen. Team Overeenkomsten.nl

Snelle en correcte afhandeling

Super bedankt ook, Team Overeenkomsten.nl

Summiere tekst

Zeer simpel en veel te duur . Geen goed gevoel hierbij .

Dan betalen we altijd terug. Een mailtje werkt beter dan een beoordeling in dat geval. Het document was trouwens juist, maar dat heb ik al in een apart mailtje beantwoord. In het algemeen, juridisch advies is op zijn goedkoopst 75 euro per uur. Het is eerder gangbaar dat je 200 euro per uur moet betalen. Onze documenten kosten tussen de 2,50 en 24 euro. Zijn opgesteld door ervaren juristen en kunnen direct gebruikt worden. Los van of die dan lang of kort zijn, het bevat altijd de juiste bepalingen. Dat voor een fractie van een juridisch advies, of een brief opgesteld door een jurist. mr. Pablo van Klinken (directeur)

goede juridische ondersteuning

Dank je voor het goede cijfer. Team Overeenkomsten.nl

Prijs/kwaliteitsverhouding onder de maat

Een bedrag van €24 betalen voor 1,5 pagina met alleen algemeenheden geeft te weinig toegevoegde waarde voor het bestede geldbedrag. Daarbij staat er ook nog een spelfout in de naam van het document. Het oogt allemaal wat rommelig.

Dan betalen we altijd terug. Een mailtje werkt beter dan een beoordeling in dat geval. Het document was trouwens juist, maar dat heb ik al in een apart mailtje beantwoord. Het ging om het stoppen van een bestaande overeenkomst. In dat geval ontkom je als klant er niet aan dat je veel zelf moet invullen. Ieder bestaand contract is anders namelijk. In het algemeen, juridisch advies is op zijn goedkoopst 75 euro per uur. Het is eerder gangbaar dat je 200 euro per uur moet betalen. Onze documenten kosten tussen de 2,50 en 24 euro. Zijn opgesteld door ervaren juristen en kunnen direct gebruikt worden. Los van of die dan lang of kort zijn, het bevat altijd de juiste bepalingen. Dat voor een fractie van een juridisch advies, of een brief opgesteld door een jurist. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Weggegooid geld

De lening heeft tot doel de financiering van de eigen woning. Daartoe wordt een positieve negatieve hypotheekverklaring gebruikt. De door Overeenkomsten.nl toegestuurde verklaring is een flodder stuk tekst van een halve pagina. Overeenkomsten.nl is a true neven-come-back show. PS In antwoord op mijn bezwaar stuurde Overeenkomsten.nl per direct de betaalde €7 terug. Dat is zeer correct.

Hier gaat iets niet goed. De positief /negatief verklaring is een los document. Maar dat moet je toevoegen aan een bestaande leningovereenkomst. Je koopt die documenten dus in combinatie. Je kan ook een eigen leningovereenkomst uitbreiden. Deze bepaling is dus perfect opgeschreven. Je kan hem zelfs knippen in alleen de positief of de positief/negatief optie. Het is dus het geld meer dan waard. Wij zullen je de 7 euro terugbetalen. We werken met een niet goed geld terug garantie.

Prima standaardbrief gekregen

Prima standaardbrief ontvangen

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Team Overeenkomsten.nl

Slappe hap

De overeenkomst die ik kocht bevatte overbodige en onlogische / niet wettelijk voorgeschreven onderdelen. De redenen voor bepaalde passages en formuleringen bleef onduidelijk, want er zat geen enkele toelichting of uitleg bij. Met wat zoekwerk op internet en knip- en plakwerk heb ik er zelf maar wat van gemaakt. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. ---- Na het publiceren van bovenstaande beoordeling heeft Overeenkomsten.nl een nieuwe versie toegestuurd, met een toelichting erbij. In mijn ogen nog steeds geen geweldig document. Een zesje. Ik heb mijn score van 2 sterren opgehoogd naar 3 sterrren.

Beste Ruud, dank voor je feed back. Wij zijn inderdaad langzaam bezig om de belangrijkste contracten van een toelichting te voorzien. We hadden te makkelijk gedacht dat het wel voor zich sprak. De door jou gekozen regeling voor een fiets van de zaak, was ook niet echt perfect. Ik heb je geld terug betaald. We herschrijven het contract en doen dat tegelijk met een toelichting. Vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Prima contractvoorbeelden voor lage prijs

Prima plek om juridisch goed doortimmerde contracten en overeenkomsten te vinden, voor een lage prijs.

Hartelijk dank voor het compliment. Team Overeenkomsten

Heldere site en mooi product. Zou wel tof zijn om (makkelijker) iets van een voorbeeld te vinden voor aankoop.

Het lastige van een voorbeeld is dat we dan niet veel verkopen. De meeste documenten zijn dan van het voorbeeld te kopiëren. We hebben een "niet goed geld terug" regeling. Dus als het contract achteraf niet is wat je had verwacht, dan krijg je zonder enige discussie je geld terug. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Zeer bruikbaar format

Snelle levering, bruikbaar format. Scheelt weer een wiel uit te vinden.

Dank voor het compliment. Team Overeenkomsten.nl

Overeenkomst was goed, maar nog geen contact met advocaat gehad.

Ik heb een overeenkomst gedownload; die was goed opgesteld en bruikbaar. Ik heb ook een verzoek ingediend voor contact met een advocaat; dat is tot op heden nog niet opgevolgd.

Document was niet geschikt voor beoogde doel

De overeenkomst die ik had aangevraagd was niet geschikt voor het beoogde doel. Na negatieve beoordeling heeft overeenkomsten.nl toegezegd mijn geld te retourneren.

De niet goed geld terug direct gebruikt en de betaling is terugbetaald. Inhoudelijk hebben we de zaak ook bekeken. De insteek van deze overeenkomst was die van de opdrachtgever. De klant zoekt vanuit de opdrachtnemer. Heel terecht en de redactie gaat een model maken dat daar meer aan voldoet. mr. Pablo van Klinken (directeur) NB en nogmaals excuses dat het iets langer had geduurd

Gratis voorbeeld brief was prima en voldeed aan de verwachting.

Snel en overzichtelijk.

Keurige overeenkomsten

Ik heb met genoegen kennisgenomen van de inhoud van de overeenkomsten. Deze zien er goed uit en hebben mij uitstekend geholpen. Downloaden zonder enig probleem. top.

Slecht

De overeenkomst betreft een zeer summiere overeenkomst die elk persoon op de middelbare school ook heeft kunnen schrijven. 24 euro zeker niet waard.

Geachte heer, mevrouw, dat verbaast me bijzonder. De overeenkomst die u heeft besteld is bijzonder complex. Gaat om een dunne scheidslijn tussen dienstverlening, huurbescherming, arbeidsovereenkomst en ZZP-er. Ik ben zeer benieuwd welke middelbare scholier een dergelijk juridische document net zo goed in elkaar kan zetten als onze ervaren juristen. Het aankoopbedrag staat inmiddels weer op uw rekening. Wij werken met een niet goed geld terug garantie. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

contract verhuur kamer

het contract is niet volledig ik heb nog veel moeten aanpassen en aanvullen tevens verkopen jullie een contract dat bij navraag van een artikel jullie zelf niet weten wat het betekent ik ben dus zeer ontevreden

Zelden ga ik in discussie, maar dit is echt een oneerlijke beoordeling. U heeft eerst gebeld. Ik heb verteld wat er in het contract stond. U had zelf ook al jaren iets. U zou ons model bekijken. Als het niet zou bevallen zou u bellen en dan uw geld terug krijgen. U heeft gebeld. U had van alles toegevoegd naar eigen smaak. Dat is prima, want dat is het doel van onze modellen. U had een vraag over een afkorting in het contract. Wij hebben meer dan 400 contracten. Het antwoord was, dat ik dat niet direct kon beantwoorden. Niet zo vreemd in dit geval. U heeft uiteindelijk het contract dus in gebruik genomen. Om dan een 1 te geven, dat is een onaangename belediging van al het werk en de tijd die we in uw persoonlijke vragen en service hebben gestoken. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Waardeloze info brief

Had een duidelijke brief verwacht maar kreeg een slap stukje met wat NAW gegevens en teken hier onzin. Zonde geld, dat het nog bestaat

Beste Herman, 1. wij hebben een regeling: niet goed geld terug. Moet je normaal wel even een mailtje sturen. Ik heb nu zelf de bestelling terug gezocht en je geld staat al op je rekening. 2. Dat briefje zoals jij het noemt, is inderdaad een relatief eenvoudige brief. Het luistert alleen wel heel nauw hoe je dat goed juridische formuleert. Je kan het ook zelf proberen. Deze brief is opgesteld door een jurist. Dus voor die € 2,50 inclusief de BTW weet je we zeker dat het klopt. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Direct een andwoord

Een bestelde overeenkomst direct in de mail

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.