Zeer tevreden.

Ik was bezig iets op te stellen voor een opdrachtgever, maar dacht: dit moet sneller en eenvoudiger kunnen. Dus ik begon op internet te zoeken en kwam op jullie site uit. Ik vond precies wat ik zocht. Dit bespaarde mij veel tijd (en daardoor ook geld voor mijn opdrachtgever). De kosten wogen zeker op tegen de tijd die ik anders kwijt zou zijn geweest. Hartelijk dank, dus.

Beste klant, dat is nou exact het idee. Ook voor zakelijke gebruikers. Je kan ons model heel eenvoudig gebruiken als uitgangspunt. Daarom is het ook ni Word zonder moeilijke invulvelden etc. Dan kan je direct zelf verder met ons model. Vriendelijke groet, Team overeenkomsten.nl

Redelijk snel gevonden wat ik zocht

Snel en volledig geleverd

Erg compleet en netjes het document in word in m’n e-mail ontvangen na betaling met iDeal Prima service dus en heel betaalbaar

Hartelijk dank, Je beschrijft exact wat wij willen doen. Team Overeenkomsten.nl

Snel en duidelijk

n.v.t.

Handig en snel

Prima voorbeeldbrief voor een WOB verzoek! Voor een leek heel handig.

Hartelijk dank, Vaak lijkt een brief eenvoudig. Het voordeel van het model is dat er dan zeker alle aspecten in genoemd worden. Team Overeenkomsten.nl

Enigszins teleurstellend

Voor de leningovereenkomst die ik aanschafte zijn ook gratis alternatieven te vinden op het internet. Ik hoopte met de betaalde versie iets meer uitleg/advies te krijgen bij de artikelen in de overeenkomst. Dit om te kunnen besluiten wat in verschillende omstandigheden weggelaten/aangepast kan/moet worden. Hierin werd ik teleurgesteld want dergelijke toelichting wordt niet gegeven.

Super korte en slechte brief. Mag echr geen geen geld kosten

Zeer slecht

Beste Mark, het is een zeer korte brief ter bevestiging van een eerdere mondelinge uitspraak. De brief is niet slecht maar kort. Wij kennen een niet goed geld terug garantie. Daarvoor had je alleen een mailtje hoeven sturen. Het gaat ons niet om de reden, je krijg altijd je geld terug. Ook al is dat zoals in dit geval slechts 2 euro. Ik heb deze recensie maar opgevat als een verzoek tot geld terug en het staat al op je rekenig. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Na een onduidelijke mail-wisseling en een feedback is de aanvraag prima opgelost.

Makkelijke tool

Voldoende diepgang in de contracten

beter gekocht dan zelf verzonnen

Ze hebben precies wat ik zocht en scheelde mij heel wat werk. Het bestelproces was heel makkelijk.

Goed product.

Had nog een vraag ,werd keurig teruggebeld en mijn vraag werd beantwoord. Top

Een goede basis maar behoeft wel wat verbetering

Er wordt in artikel 25 aan werkgever gerefereerd ipv verhuurder. Zinnen kunnen meer interpunctie gebruiken om het geheel beter leesbaar en begrijpelijk te maken. Er zit ook veel herhaling in en er mag meer aandacht worden besteed aan de rechten van de huurder.

Die werkgever stond in de AVG bepaling, die hebben we in een reeks contracten verwerkt op verschillende manieren. Slordig dus van ons. De rest van de overeenkomst was een ouder model. We hebben die nu aangepast. Want het nieuwe beleid is zeker niet dat er van die lange zinnen in mogen staan. Dit was nog een echt juridisch model van de "oude stempel". Ik stuur die nieuwe versie direct even via een mailtje aan je op. Al met al, bedankt voor de feed back! mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk documenten vinden zonder poespas

Dank (dankjewel zonder poespas :) Team Overeenkomsten.nl

Goede documenten

Goede en snelle service.

ik heb nog geen ervaring met overeenkomsten.nl

ik heb nog geen ervaring met Overeenkomsten.nl

top basis overeenkomsten

Even snel wat overeenkomsten en officiele documenten nodig, en perfecte opzet gekregen die naar wens is aan te vullen uiteraard. Snel op weg daardoor....

Hartelijk bedankt, daar zijn onze modellen voor Team Overeenkomsten.nl

Niet helemaal volledig

Geen energielabel, geen ouderdoms, beleggings of as is clausule

Ik laat de redactie direct het document opzoeken. Bedankt voor het commentaar. We kennen een Niet Goed Geld Terug regeling. Een mailtje is voldoende om het betaalde bedrag terug te ontvangen. Het is voor ons een hele goede manier om te zien waar mensen niet tevreden zijn. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Vlotte service!

Snel in mijn mailbox ontvangen

Graag gedaan, Team Overeenkomsten.nl

Prima document

Goed document, ik moest alleen even zoeken hoe ik mijn persoonlijke gegevens in het document moest stoppen

Vol vertrouwen de alg voorwaarden voor schilders gaan gebruiken

Duidelijk en helder; geeft gelijk vertrouwen in de juridische onderbouwing en legitimiteit.

Zie tekst.

De documenten mbt arbeidsrecht (HRM) aangeschaft, behoorlijk geoutilleerd. Tot nu toe heb ik slechts een brief gebruikt, nl non-actiefstelling werknemer, daarin wordt ook gesproken van een schorsing (inleveren lease-auto), m.i vanuit consistentie dient dat non actief te zijn, heb ik aangepast.

Was een probleem maar is bovenverwachting opgelost

Erg summier

Het contract voor een overeenkomst ten aanzien van gemeenschappelijke eigendom dat ik kocht was dusdanig op hoofdlijnen en weinig flexibel zodat ook veel voorkomende situaties (naast de in het contract gestelde) alsnog moeten worden toegevoegd.

Geachte klant, Dat is het hele idee van onze site. Wij maken algemene contracten die je als model kan gebruiken. Natuurlijk moeten die daarna (soms) aangepast aan de specifieke omstandigheden van het geval. Daar is de prijs dan ook naar. Voor dat bedrag heb je nog geen 10 minuten van een jurist die een model op maat maakt. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Te weinig inhoud

Model van het bestuursbesluit is niet meer dan een paar losse zinnen en geeft geen tekst voor verschillende opties.

Het bestuursbesluit is aanvullend op een overeenkomst. De details van die overeenkomst hoeven niet in het bestuursbesluit. Sterker, het is juridisch gezien verstandig om dat niet extra over te nemen. Je loopt dan het risico dat als je niet 100% gelijkluidende documenten zou hebben er discussie kan ontstaan. Wat is dan leidend? Je kan trouwens een mailtje sturen als je niet tevreden bent. Wij kennen een Niet Goed Geld terug garantie. mr. Pablo van Klinken (directeur)

prima!

fijne service waar je allerhande documenten kunt vinden die je nodig hebt. Ik had een brief beëindiging samenlevingsovereenkomst nodig en kreeg een prima basis.

Bovendien is die brief nog helemaal gratis ook! Team Overeenkomsten.nl

Over Overeenkomsten.nl

Overeenkomsten.nl is een website die juridische documenten aanbiedt. Er zijn gratis juridische brieven, betaalde contracten, bezwaarschriften en andere juridische documenten. Je kan voor belangrijke zaken ook een pakket documenten afnemen. Zo heb je dan bijvoorbeeld alle personeelszaken bijvoorbeeld in één keer goed afgedekt. Ook op andere juridische gebieden zijn dergelijke zeer voordelige pakketten beschikbaar. De documenten zijn opgesteld door ervaren juristen. Ook kunnen juristen zich op de site profileren. Met een gratis of een betaald profiel zijn deze juristen zichtbaar voor bezoekers.