Goede en behulpzame klantenservice

Erg behulpzame klantenservice. Nadat de levering (door een tussenpartij) niet goed ging, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Kastenreus. De dame aan de lijn was heel begripvol en gaf het vertrouwen dat de situatie opgelost zou worden. Dit bleek, binnen een paar uur werd opnieuw een afspraak voor levering door het transportbedrijf gemaakt. Een week later staat de kast, naar volle tevredenheid, thuis. Bedankt voor de goede service, Kastenreus! De kast zelf is natuurlijk ook prachtig :)

• Service

Mooie producten voor een aantrekkelijke prijs. Goede service!

Tafelblad gezien op de site wat helaas nog niet te bestellen was. Telefonisch contact gehad en snel geholpen met mijn vragen. Na enkele weken was het blad gelukkig wel te bestellen. Duidelijke afspraken mbt het bezorgen. De levering wordt door een extern bedrijf gedaan en ook hierover zijn we erg tevreden. Het was makkelijk te zien wanneer het blad bezorgd zou worden en dat klopte helemaal. Na levering zaten er helaas 2 beschadigingen op het blad. Dit heb ik direct laten weten en had na 1 dag al weer een bericht terug. Dit is waarschijnlijk al in de fabriek gebeurd want de verpakking was bij levering onbeschadigd. Helaas is er geen nieuw blad meer op voorraad en de nieuwe levering is onzeker daarom is het opgelost met een korting. Kortom ik ben zeer tevreden hoe alles opgelost is en ook het contact verliep erg soepel zowel telefonisch als via de mail.

Uitstekend!

Supergoede service! Heel erg klantvriendelijk. Denken en helpen goed mee! En snelle bezorging! Helemaal top!

• Service

Goed, maar hangt nu af van de afhandeling van mijn klacht

Ik heb drie bijzet tafeltjes gekocht en was heel tevreden, maar nu ik ze een poosje in gebruik heb valt het volgende mij tegen. De houten deeltjes van de bladen zijn helaas niet echt vlak,hetgeen niet fijn is. Ze zijn wat bol getrokken denk ik. Mijn vraag of hier iets aan te doen is.

• Levertijd N.v.t.
  • Service N.v.t.

vrijdag besteld, dinsdag bezorgd, top, snel en netjes afgeleverd

• Service

Snelle levering, goed verpakt, toppie👍

Mooie zonnebloem besteld, en deze was snel geleverd. Goed en stevig verpakt. Een aanrader om hier wat te bestellen.

• Service

Top en snelle levering ook ivm kerst en oud/nieuwjaar👍

Super bedrijf en snelle levering en goed verpakt!!!

• Service

Eerlijk van prijs en kwaliteit.

In vergelijking met andere postorder bedrijven kwam dit bedrijf als beste naar boven . Het geleverde product is perfect in orde en met voorzichtigheid ingepakt !

• Service

Snelle afhandeling ondanks de feestdagen alles op tijd gekregen.

Superblij werd ik ervan 😀

Toen ik mijn boomstamtafeltje uitpakte werd ik superblij. Mooi product waarvan er geen 2 hetzelfde zijn. Ik zal hier zeker jarenlang plezier van hebben. S👍omdat ik net niet aan het bedrag kwam (5 cent) om niet de €6.95 verzendkosten te hoeven betalen heb ik er nog 3 rieten mandjes bij gekocht. Ook hier ben ik erg blij mee en hebben mijn planten een totaal andere uitstraling gekregen. Mooie sterke kwaliteit👍

Geweldige service

Ben erg tevreden over de service en de snelle reactie op mijn wijziging in mijn bestelling!

Prachtige boomstamtafel

Mooie kwaliteit tafelblad met natuurlijke hoeken van een boomstam. Levering was ook keurig en het zat heel goed verpakt, mijn ouders zijn er erg blij mee. Prijs/prestatie is goed.

• Service

Prima service, product goed afgeleverd

Kast keurig uit gepakt en op zijn plaats gezet. Verpakkingsmateriaal meegenomen waar ik heel blij mee was.

Snel en goed geleverd

Het tafeltje was prima verpakt. Duidelijke instructies voor het in elkaar zetten.

• Service

Snel geleverd en mooie kapstok.

Super snelle levering

Een mooi en gaaf product zijn er heel blij mee.

Goede ervaring!!

Goede service, en levering binnen de afgesproken tijd!! Artikel voldoet aan eisen!! Klantenservice vriendelijk!! Mijn ervaring👍👍

• Service

Een geweldig mee denkend bedrijf

Kastenreus een geweldig bedrijf die niet alleen met je meedenkt maar ook met oplossingen komt. Een tafel blad door mij besteld bleek bij aflevering toch anders dan op het plaatje, het artikel kon direct weer meegenomen worden door het transportbedrijf. Teleurgesteld informeerde ik hierover de Kastenreus , een zeer vriendelijke medewerker bood mij aan een tafelblad uit te komen kiezen, naar wens, bij de importeur zelf. Dit geweldige aanbod pakte ik met beide handen graag aan , en ben inmiddels geslaagd voor een prachtig tafelblad wat helemaal aansluit bij mijn wensen , vanwege black friday ook nog eens voor het zelfde aankoopbedrag als het eerste tafelblad. Ook het transportbedrijf verdient een pluim, het blad is keurig afgeleverd ,de chauffeur hielp mij met het monteren van het blad op een bestaand onderstel. Geweldig ,wat een service en wat een fijne mensen . Groetjes van een zeer tevreden klant

Alles was prima gegaan

Precies wat ik er van verwacht had.

Heel goed.

Alleen over het product ben ik iets minder content. Sommige houten delen van de tafeltjes en de kast zijn wat krom getrokken, waardoor de bladen niet 100% vlak zijn en dat is storend wanneer er b.v. een glas op wordt gezet. Ik heb dit niet gemeld ,maar nu ik een oordeel mag geven doe ik dat dan bij deze

• Service N.v.t.

Makkelijk en snel

De beste prijs !

Ze hebben de beste prijs vergeleken met andere site,s. Houden zich aan afspraken, keurige bezorging . Alleen maar lof !

• Service

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd. Prachtige wandrekken gekocht.

• Service

Super snel en overzichtelijk bestellen

Snel en goed geleverd

Bijzettafel besteld. Ziet er mooi uit en is sneller geleverd dan verwacht

Over KastenReus.nl

Kastenreus is dé webshop voor kasten, tafels, stoelen en decoratie; de afgelopen jaren hebben wij al vele tevreden klanten blij gemaakt met een nieuwe meubelstuk tegen een verrassend lage prijs. kwaliteit kasten, tafels, stoelen en decoratie tegen absolute bodemprijzen; dat is onze missie.