Super service, mooie kwaliteit en niet duur!

Had een teakhouten groot formaat 60x40x3cm snijplank besteld. Kwam helaas gebroken aan met post nl. Mailtje gestuurd dat ik die retour zou sturen, maar wel een wilde hebben. Zo vlak voor kerst dacht ik het nieuwe jaar pas er over te kunnen beschikken. Maar tot grote vreugde had kastenreus n.a.v. mijn mail al een nieuwe gestuurd nog voordat ik de gebroken plank goed en wel op de post retour had gezonden. Ik had al een nieuwe plank nog voor de kerst in huis en nog voordat ze de retour hadden ontvangen van mij. Ik vond dat een zeer fraaie en snelle superservice. De teak houten snijplank is inmiddels flink gebruikt en is geweldig in gebruik en mooi om te zien.

Wat een slechte webshop

Nooit meer 1ste keer besteld en tot 2 keer aan toe waardeloos tafeltje binnen gekregen. Oplossing wat ze me aan hadden geboden is 10 euro korting. Eerste en laatste keer zou daar nooit meer wat bestellen. Baggere webshops andere webshops bieden nog wat fatsoenlijks aan!

Niet aan te bevelen

Teak tuintafel besteld, zie foto 3. Foto 1 en 2 toont de tafel die geleverd is. Zeer licht teak en op de naden wel mooi goudblond en wat scheurtjes. Er werd een teakolie aangeboden als we de tafel wilde behouden. Nadat we aangeven hadden de tafel niet te willen behouden en graag een ander exemplaar wilde kwamen ze daar op terug. De leverancier had aangegeven het is een natuurproduct, de olie stond klaar en dat was het. We hebben meerdere onbehandelde teak tuinmeubelen van andere winkels en die zien er egaal (zonder zelf te moeten egaliseren met olie) en zonder scheuren uit zoals hoort. Hier zou ik niet bestellen. De prijzen zijn wat lager maar het lijkt er sterk op dat ze hier geen A kwaliteit verkopen. Goedkoop, duurkoop! Reactie webwinkel: Omdat wij veel waarde hechten aan een goede relatie met onze klanten en omdat het product heel wat (lichter als gebruikelijk) lichter is als wij hebben gepresenteerd op de website, willen we u de Care Kit bij behoud van de tafel graag kosteloos aanbieden, zodat u de tafel de gewenste teak kleur kunt geven, zoals u gehoopt had hem te ontvangen.

• Service

Uitstekende kwaliteit tegen concurrentiële prijs

Teakhouten tuintafelblad besteld. Uitstekende kwaliteit tegen scherpe prijs. Netjes verpakt en keurig geleverd! Een aanrader!

Doen wat ze beloven

Wij deden een beroep op de klantenservice van Kastenreus en die zijn ze snel en naar volle tevredenheid nagekomen.

Geluk bij een ongeluk

Onze dressoir werd tijdig en goed verpakt geleverde. Bij het uitpakken bleek een raampje in de deur gebarsten. Contact gezocht met de klantenservice en omdat herstelling hier te plaatse moeilijk bleek werd direct een nieuwe kast opgestuurd en de andere terug meegenomen. Wij kunnen deze klantengerichtheid alleen maar toejuichen.

Ronduit slecht!

Na een retournering van een product (spinpoot) die niet voldeed aan de eisen kwam ik na ruim een maand erachter dat mijn geld nog niet op mijn rekening was teruggestort (185eu). Na mailcontact kwam men erachter dat mijn pakket niet is aangekomen bij hun leverancier. En in de tussentijd heb ik het verzendbewijs niet meer. Ik heb meerdere malen gebeld, ingesproken en gemaild om contact te kunnen hebben met een medewerker. Tot zover geen reactie van Kastenreus. Zeer teleurstellend!

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Service

Beste mevrouw Roosendaal, We vinden het zeer spijtig dat u dit zo heeft ervaren. U bestelde bij ons eind vorig jaar een onderstel op onze website. Helaas heeft u toen het verkeerde onderstel besteld die achteraf te klein bleek voor uw eigen tafelblad. We hebben u daarop volgend geadviseerd het onderstel retour te sturen en een aantal opties meegezonden waar uit u zelf de meest geschikte kon kiezen. Op 08-01 van dit jaar stuurde u ons het bericht dat u uw onderstel naar ons had geretourneerd maar wij hebben helaas nooit een bericht of klachtenformulier toegestuurd gekregen. We hebben destijds een aantal keren contact via diverse emailadressen met u gehad en aan u doorgegeven dat we een datum en/of bewijs van retour sturen nodig hebben om u verder te kunnen helpen. U gaf toen aan geen bewijs te kunnen vinden. Wij hebben u aangegeven dat zonder bewijs van retournering en zonder fysiek artikel we helaas niet veel voor u konden betekenen zoals in onze voorwaarden staat beschreven. Van onze leverancier hebben wij namelijk vernomen dat zij van u geen onderstel hebben ontvangen. Normaal gesproken zal de leverancier wanneer een artikel fysiek retour binnen wordt geboekt dit namelijk direct doorgeven aan onze financiële administratie en wordt het artikel logischerwijs direct aan de klant gecrediteerd. We kunnen uiteraard zonder teruggave van ons artikel en/of bewijs dat u het artikel heeft teruggestuurd niet zomaar uw aankoopbedrag gaan terug storten, dit valt ook terug te lezen in onze algemene voorwaarden, onder Artikelnr.: 9.2 Wij vinden het daarom spijtig dat u nu na 2,5e maand dit in Kiyoh vermeld, er is namelijk altijd netjes geantwoord. Vanochtend ontvingen wij een e-mail van u waar wij zo spoedig mogelijk op zullen reageren om dit netjes voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Het Kastenreus team.

Vriendelijk en klantgericht

Ik kocht en betaalde per IDEAL 2 bankjes. Achteraf bleek 1 vd 2 bij de leverancier niet meer leverbaar. Van Kastenreus keurige mail gekregen met 2 optie's: 2 afbestellen of 1 bankje toch leveren + geld andere terug. Laatste optie gekozen. Geld vrijwel direct teruggekregen. De klantenservice is heel vriendelijk, reageert meestal dezelfde dag op een mail. Zijn heel accuraat! Fijn bedrijf! Mieke U. Amsterdam

• Service

Beste Mieke, Wat fijn dat we je met onze service goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor je positieve beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groeten, Kastenreus.nl

Waardeloos / Niet aan beginnen!

26 Mei een onderstel besteld. 2 dagen later te horen gekregen dat deze door een systeemfout online was gekomen en de levertijd 8 weken was. Na die 8 weken kreeg ik te horen dat er nog 13 weken extra levertijd aan zaten te komen omdat er ergens in Indonesië problemen waren? In geen enkele van deze weken goed op de hoogte gehouden lees, niets gehoord. Iets meer dan twee weken geleden zou het binnen twee weken worden geleverd. Niet verrassend, niets meer gehoord. Via telefoon en mail niet meer bereikbaar. Advocaat is inmiddels ingeschakeld, daar horen jullie binnenkort meer van. Ik kan daarom iedereen aanraden om deze zogenaamde 'webshop' links te laten liggen en verder te kijken. Voor je het weet ben je een jaar verder!

• Service

Beste Ben, Allereerst betreuren wij het ten zeerste dat we u het gevoel hebben gegeven er niet voor u als klant te zijn. Iedere klant is even belangrijk voor ons en wij proberen altijd alles te doen om onze klanttevredenheid te waarborgen. Importeurs van goederen uit Azië hebben het de afgelopen anderhalf jaar behoorlijk voor de kiezen gehad met de nodige diverse tegenslagen. Deze thematiek is herhaaldelijk in het nieuws voorbij gekomen. Aangezien wij onze goederen, waaronder uw onderstel, van een Aziatische importeur betrekken heeft dit helaas een direct gevolg gehad voor de levering aan u als consument. Voor zover bij ons bekend zijn wij altijd transparant geweest over de situatie en hebben we u immer op de hoogte gehouden wat betreft de calamiteiten veroorzaakt door Covid. De gevolgen (vertragingen, annuleringen enz.) die dit te weeg heeft gebracht in de transport sector zijn helaas iets wat buiten onze macht ligt. Wij als webshop zijn ook afhankelijk van leveranciers en kunnen u helaas alleen van informatie voorzien wanneer wij deze ook van hen doorkrijgen. Wij geven onze klanten dan ook altijd de mogelijkheid om kosteloos te annuleren wanneer wij niet aan onze verplichtingen hebben voldaan. U heeft er echter voor gekozen om te wachten op uw onderstel terwijl u reeds geïnformeerd was dat dit langere tijd kon gaan duren. Gelukkig is ondertussen het onderstel bij u geleverd, iets dat bij ons hoge prioriteit had na binnenkomst van het meubelstuk. Desalniettemin willen wij alsnog onze excuses aanbieden en we hopen dat u alsnog veel plezier heeft van uw meubelstuk. Mocht u nog behoefte hebben hier verder over te praten dan kunt u ons telefonisch bereiken 088-5465000 of per e-mail [email protected] Met vriendelijke groet, Team Kastenreus.nl

Slechte bereikbaarheid

Jammer, na 2 bestellingen geplaatst te hebben, een week lang bezig geweest om contact te krijgen met Kastenreus! Ik had meer verwacht, zoals even een telefonisch uitleg/overleg

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Service

Zeer klantvriendelijk met perfecte service

Door overmacht defect artikel snel vervangen voor nieuw exemplaar.

Fantastisch geholpen !!!

De ongelooflijke lieve telefoniste van klantenservice heeft mijn klacht geweldig opgelost!!!!

Goede en behulpzame klantenservice

Erg behulpzame klantenservice. Nadat de levering (door een tussenpartij) niet goed ging, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Kastenreus. De dame aan de lijn was heel begripvol en gaf het vertrouwen dat de situatie opgelost zou worden. Dit bleek, binnen een paar uur werd opnieuw een afspraak voor levering door het transportbedrijf gemaakt. Een week later staat de kast, naar volle tevredenheid, thuis. Bedankt voor de goede service, Kastenreus! De kast zelf is natuurlijk ook prachtig :)

• Service

Mooie producten voor een aantrekkelijke prijs. Goede service!

Tafelblad gezien op de site wat helaas nog niet te bestellen was. Telefonisch contact gehad en snel geholpen met mijn vragen. Na enkele weken was het blad gelukkig wel te bestellen. Duidelijke afspraken mbt het bezorgen. De levering wordt door een extern bedrijf gedaan en ook hierover zijn we erg tevreden. Het was makkelijk te zien wanneer het blad bezorgd zou worden en dat klopte helemaal. Na levering zaten er helaas 2 beschadigingen op het blad. Dit heb ik direct laten weten en had na 1 dag al weer een bericht terug. Dit is waarschijnlijk al in de fabriek gebeurd want de verpakking was bij levering onbeschadigd. Helaas is er geen nieuw blad meer op voorraad en de nieuwe levering is onzeker daarom is het opgelost met een korting. Kortom ik ben zeer tevreden hoe alles opgelost is en ook het contact verliep erg soepel zowel telefonisch als via de mail.

Uitstekend!

Supergoede service! Heel erg klantvriendelijk. Denken en helpen goed mee! En snelle bezorging! Helemaal top!

• Service

Goed, maar hangt nu af van de afhandeling van mijn klacht

Ik heb drie bijzet tafeltjes gekocht en was heel tevreden, maar nu ik ze een poosje in gebruik heb valt het volgende mij tegen. De houten deeltjes van de bladen zijn helaas niet echt vlak,hetgeen niet fijn is. Ze zijn wat bol getrokken denk ik. Mijn vraag of hier iets aan te doen is.

• Service N.v.t.

top

vrijdag besteld, dinsdag bezorgd, top, snel en netjes afgeleverd

• Service

Snelle levering, goed verpakt, toppie👍

Mooie zonnebloem besteld, en deze was snel geleverd. Goed en stevig verpakt. Een aanrader om hier wat te bestellen.

• Service

Top en snelle levering ook ivm kerst en oud/nieuwjaar👍

Super bedrijf en snelle levering en goed verpakt!!!

• Service

Eerlijk van prijs en kwaliteit.

In vergelijking met andere postorder bedrijven kwam dit bedrijf als beste naar boven . Het geleverde product is perfect in orde en met voorzichtigheid ingepakt !

• Service

Snelle afhandeling ondanks de feestdagen alles op tijd gekregen.

Superblij werd ik ervan 😀

Toen ik mijn boomstamtafeltje uitpakte werd ik superblij. Mooi product waarvan er geen 2 hetzelfde zijn. Ik zal hier zeker jarenlang plezier van hebben. S👍omdat ik net niet aan het bedrag kwam (5 cent) om niet de €6.95 verzendkosten te hoeven betalen heb ik er nog 3 rieten mandjes bij gekocht. Ook hier ben ik erg blij mee en hebben mijn planten een totaal andere uitstraling gekregen. Mooie sterke kwaliteit👍

Geweldige service

Ben erg tevreden over de service en de snelle reactie op mijn wijziging in mijn bestelling!

Prachtige boomstamtafel

Mooie kwaliteit tafelblad met natuurlijke hoeken van een boomstam. Levering was ook keurig en het zat heel goed verpakt, mijn ouders zijn er erg blij mee. Prijs/prestatie is goed.

• Service

Prima service, product goed afgeleverd

Kast keurig uit gepakt en op zijn plaats gezet. Verpakkingsmateriaal meegenomen waar ik heel blij mee was.

Over KastenReus.nl

Kastenreus is dé webshop voor kasten, tafels, stoelen en decoratie; de afgelopen jaren hebben wij al vele tevreden klanten blij gemaakt met een nieuwe meubelstuk tegen een verrassend lage prijs. kwaliteit kasten, tafels, stoelen en decoratie tegen absolute bodemprijzen; dat is onze missie.