Snel en goed geleverd

Het tafeltje was prima verpakt. Duidelijke instructies voor het in elkaar zetten.

• Service

Snel geleverd en mooie kapstok.

Super snelle levering

Een mooi en gaaf product zijn er heel blij mee.

Goede ervaring!!

Goede service, en levering binnen de afgesproken tijd!! Artikel voldoet aan eisen!! Klantenservice vriendelijk!! Mijn ervaring👍👍

• Service

Een geweldig mee denkend bedrijf

Kastenreus een geweldig bedrijf die niet alleen met je meedenkt maar ook met oplossingen komt. Een tafel blad door mij besteld bleek bij aflevering toch anders dan op het plaatje, het artikel kon direct weer meegenomen worden door het transportbedrijf. Teleurgesteld informeerde ik hierover de Kastenreus , een zeer vriendelijke medewerker bood mij aan een tafelblad uit te komen kiezen, naar wens, bij de importeur zelf. Dit geweldige aanbod pakte ik met beide handen graag aan , en ben inmiddels geslaagd voor een prachtig tafelblad wat helemaal aansluit bij mijn wensen , vanwege black friday ook nog eens voor het zelfde aankoopbedrag als het eerste tafelblad. Ook het transportbedrijf verdient een pluim, het blad is keurig afgeleverd ,de chauffeur hielp mij met het monteren van het blad op een bestaand onderstel. Geweldig ,wat een service en wat een fijne mensen . Groetjes van een zeer tevreden klant

Alles was prima gegaan

Precies wat ik er van verwacht had.

Heel goed.

Alleen over het product ben ik iets minder content. Sommige houten delen van de tafeltjes en de kast zijn wat krom getrokken, waardoor de bladen niet 100% vlak zijn en dat is storend wanneer er b.v. een glas op wordt gezet. Ik heb dit niet gemeld ,maar nu ik een oordeel mag geven doe ik dat dan bij deze

• Service N.v.t.

Makkelijk en snel

De beste prijs !

Ze hebben de beste prijs vergeleken met andere site,s. Houden zich aan afspraken, keurige bezorging . Alleen maar lof !

• Service

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd. Prachtige wandrekken gekocht.

• Service

Super snel en overzichtelijk bestellen

Snel en goed geleverd

Bijzettafel besteld. Ziet er mooi uit en is sneller geleverd dan verwacht

Erg goed

• Service

Super bedrijf die afspraken nakomt.

Ik heb voor de 1e keer daar iets besteld. De levering was super snel en het artikel goed ingepakt om schade te voorkomen. Ook toen ik graag het artikel wilde omruilen voor een andere kleur was dit geen enkel probleem en de service waren perfect. Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Veel keuze in hun webshop.

Super goede service

Heel blij met onze nieuwe kast!

Heel goed!!!

Schitterend

Mooie meubels, schitterende communicatie en service

Goed product, prima service

Voor 100% gekregen Wat is beloofd

Het product voldeed voor 100% aan mijn verwachting en de korting is achteraf prima geregeld

Super geregeld!

Super geregeld! Keurig afgeleverd!

Fantastische service

Via kastenreus destijds een mooie degelijke kast gekocht maar die toch bij 1 lade een beetje is gaan werken. De klantenservice heeft dit heel erg snel en op een fantastische manier opgelost, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Je merkt dat dit bedrijf veel waarde hecht aan kwaliteit. Volgende kast ga ik zeker weer hier kopen.

Super tevreden

Zeer tevreden en perfecte levering Kast van mooie kwaliteit

Pluspunten

- Goede communicatie - Fijne klantenservice - Service van goed niveau

Handig om te vermelden dat (bepaalde) kasten in twee delen worden geleverd. Dit is iets waar wij specifiek naar op zoek waren (wilden dit niet zelf in elkaar zetten) en ik kon deze informatie online niet vinden.

• Prijs
  • Personeel
  • Communicatie

Beste Claudia, Bedankt voor de ontvangen feedback! Wij zijn altijd bezig onze service te verbeteren, om u nog beter van dienst te zijn. Uw waardering stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij vermelden in de orderbevestiging onder andere ook dat onze kasten volledig gemonteerd in twee delen bezorgd worden. Wij begrijpen dat deze informatie door de grote informatiestroom in de orderbevestiging over het hoofd gezien is. Wij gaan er dan ook mee aan de slag om deze informatie op een betere manier te verstrekken, zodat het voor u als klant helder is op welke manier onze kasten geleverd zullen worden en of dit door de deur en gang zal passen. Met vriendelijke groet, Kastenreus.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bij onze aankoop geen enkele!

Gekochte spullen zijn al defect bij thuiskomst. Contact opgenomen met het bedrijf. Serveren ze je eenvoudig af met een standaard mail. Geen vriendelijk en behulpzaam personeel. Kort samengevat kwam het er op neer dat we gewoon pech gehad hebben. Hout werkt nu eenmaal en past zich aan de omgeving aan. Geen enkele garantie bij dit bedrijf. Na een aantal telefoontjes en mailtjes de helft vergoed gekregen. Hebben we nog niks aan want de aankoop was al defect. Controleer de spullen voor je deze ter verkoop aanbied. Voortkomt een hoop gedoe .

• Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met uw aankoop op de huishoudbeurs. U heeft de kruk hier op de stand gekocht voor een prijs van €45 voor €15. Bij thuiskomst is het hout helaas gaan werken. Wij hebben u daarom aangeboden de kruk retour te sturen en het volledige aankoopbedrag van ons terug te krijgen of de kruk te houden met 50% korting. U heeft er toen op aangedrongen de kruk te houden én het volledige aankoopbedrag van ons terug te krijgen. Dit is helaas een onredelijke oplossing. Omdat u het krukje toch wilde houden, heeft u daarom de helft vergoed gekregen. Wij vinden het spijtig dat de aankoop niet naar wens is verlopen, maar ons inziens hebben wij alles gedaan om u een goede oplossing te bieden. Wij hopen op uw begrip

Over KastenReus.nl

Kastenreus is dé webshop voor kasten, tafels, stoelen en decoratie; de afgelopen jaren hebben wij al vele tevreden klanten blij gemaakt met een nieuwe meubelstuk tegen een verrassend lage prijs. kwaliteit kasten, tafels, stoelen en decoratie tegen absolute bodemprijzen; dat is onze missie.