Snelle levering en perfecte afhandeling aanspraak garantie

Castelli fietsjas besteld. Jas is snel geleverd. Helaas na twee keer gebruik een defect aan de jas geconstateerd. Email gestuurd naar fietskledingvoordeel, volgende dag al een reactie met vriendelijke reactie, instructies en retourprocedure. Jas retour gestuurd en een week later nieuwe jas ontvangen.

Binnen 24 uur alles in huis: top!

Binnen 24 uur alles in huis: top!

Op tijd geleverd

Snelle en prima levering

Uitstekend, ook bij retourzending

Goede prijs en snelle levering , ook bij retour was het gel in no time teruggestort

Ik draag deze kleding met uiteraard fietsen en schaatsen.

Super snelle levering

Kleding was boven verwachting. Kan geen verbeterpunt bedenken. Chapeau!!

prima, snelle levering ondanks dat het in backorder stond

Snel geleverd en goede maat! Voldoet volledig aan de verwachtingen

Mooi assortiment tegen lage prijzen. Volgende dag werd alles netjes geleverd.

Dachten goed mee met het voorstel wat ik had gedaan. Alles was snel geregeld en geleverd.

Uitstekende service!

Goede prijzen en uitstekende service! Mijn bestelling geplaatst om 22.50 en de volgende dag om 16.00 in huis.

Kwaliteit goed

Alles is perfect en past goed. Maattabellen kloppen uitstekend. 1 flink minpunt: de fietsbroek leek wel gebruikt! Hij zat vol met korte hondenharen aan de binnenkant. Ik wilde perse fietsen dus heb hem gestofzuigd en gewassen, maar als ik de afspraak niet had staan had ik hem zeker teruggestuurd!!

Snel en goed info

Niks aan toe te voegen volgende keer vast weer wat bestellen

Prime service en goede kwaliteit spullen

Mijn bestelling was niet op voorraad. Keurige en snelle informatie en vervolgens snelle levering. 2 dagen later geleverd.

Leuke aanbiedingen snel geleverd retour zending binnen 1 dag geld terug

Aanrader

Snel geleverd, alles netjes verpakt. Vragen zijn snel in behandeling genomen, ook de achteraf geleverde service waar top.

Goede snelle service met leuke kleding

Goede hulp, geen lange wachttijd als ik bel en meteen naar oplossingen gezocht

Top !

Ik had overschoenen besteld, van 12 euro one size. Geen koude voeten en tenen. Ik beveel dit product aan ! Snelle verzending, product is zoals op de foto.

Prima site om fietskleding te bestellen

Duidelijke site en prima maar ook snelle service! Bestelling vrij snel in huis en meteen aan het passen gegaan alles zat in 1 keer goed .. Gewoon goede service.

Directe snelle levering door Fietskleding oordeel.

Mijn bestelling werd direct uitgevoerd. Kreeg duidelijk bericht dat 1 onderdeel nog niet geleverd kon worden en dat er daardoor een vertraging van 1 of 2 dagen zou optreden. Kreeg de totale bestelling met 1 dag vertraging geleverd.

Geweldig wielerset zit echt als gegoten

Goed advies, snelle levering en prima kleding

Om in de winter de training weer te kunnen oppakken had ik nog een setje winterkleding nodig. Daar ben ik bij fietskledingvoordeel snel en (relatief) goedkoop in geslaagd. Zo koop je graag op het internet.

Super goed geholpen aanrader.

Snelle levering!

Vaker besteld bij Fietskledingvoordeel.nl Heldere website en prima prijzen. Zoals altijd een snelle levering, top!