Fijne winkel om te bestellen

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over je bestelling, eventuele backorders en de verzending.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een schappelijke prijs!

Beste prijs en keurige levering

Beste prijs en keurige levering

Makkelijk besteld, snel geleverd, prima kwaliteit

Een paar fietshandschoenen besteld. Snel geleverd, kwaliteit en maat bleken prima!

Zeer tevreden.

De maat van mijn zomer kledingset was gelijk aan mijn bestelde winter kledingset en werd keurig na 2 dagen geleverd. Alleen de handschoenen waren iets te klein door mij besteld. De handschoenen ben ik in de winkel gaan ruilen. De maat groter was apart gelegd voor mij in de winkel. Ik vindt het fijn dat je een complete kledingset kan kopen voor een redelijke prijs.

aanrader

gedetailleerde omschrijving snelle levering keuze uit veel producten

Bestelling was wat later om dat het niet op voorraad was maar de Bestelling is goed geleverd

Snel en goed georganiseerd

Snelle levering. Goede kwaliteit/prijs

Snelle levering. Goede kwaliteit/prijs

Snel geholpen en bestelling was snel binnen.

Ik kreeg snel reactie op mijn vragen die ik per mail stelde. De kleding was ook snel verzonden en was netjes ingepakt. Erg blij met mijn nieuwe outfit, ideaal voor in de koudere maanden!

alles geleverd zoals besteld

Goede prijs en snelle levering

Goedkope prijs en de andere dag binnen. Andere dag armstukken gedragen en voelde prima!

Vriendelijke mensen. Zeer behulpzaam bij het wijzigen van de bestelling. Top!

Lekker snel geleverd als beloofd

Great

Perfect , no questions

Soepel bestelproces en dito uitlevering, en prijsgunstig!

Soepel het bestelproces doorlopen. En een aansluitend vlotte uitlevering. De kleding stukken zijn bovendien zeer prijsgunstig. Alom een aanrader voor je wielerkleding.

Snelle levering en terugbetaling bij retour

De fietsbroeken werden snel verstuurd en eentje heb ik terug gestuurd. Werd duidelijk aangegeven hoe je dat moet doen. Het geld van de terug gestuurde broek heb ik heel snel weer op mijn rekening gekregen. Dus op alle fronten een topwinkel.

er zit geen retour bon bij, hoe moet ik dat doen??

ik wil iets terug sturen,maar er zit geen retour bon bij hoe moet ik dat doen??

fijne webshop

Erg fijne webshop, leuke prijzen, prima merken, en ook in mijn maat leverbaar.

prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende service

Door een slorigheidje van de bezorgdienst kwam mijn pakket op een verkeerde lokatie terecht. Fietskledingvoordeel.nl heeft dit keurig netjes opgelost. Prima service!!

Wat wij hebben besteld, ziet er prima uit.

Prima.

Goede service, snel geleverd , top service

Snelle levering, goede service, top winkel

Een paar fietsschoenen besteld. Deze waren er snel zoals aangegeven en kwalitatief goed. Wel ontbreken de SPD montage plaatjes, die moeten apart worden bijbesteld. Die informatie miste ik op de website.

Alles prima verzorgd, precies volgens afspraak.

Heldere website, snel geleverd.