Mooie prijzen en kwaliteit

Kon mijn gading makkelijk vinden. Kleding is kwaliteit.

Weet het nog niet

Ik heb na één week nog steeds maar een klein deel van mijn bestelling ontvangen.

Snelle en correcte levering

Al meerdere malen kledij besteld. Altijd was alles zoals verwacht. Goeie kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Alles prima verlopen zoals verwacht

goede keus en snelle levering

zie hier boven

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit Goede maat Snel geleverd Prima prijs

Vlugge levering

Ook retour netjes verwerkt

Voor het eerst bestel bij jullie

Oke

Mooi ogende fietskledij in retrostijl

Kwaliteit van retrosets lijkt iets te goedkoop. Broeken schijnen al helemaal door na enkele malen gebruik. De gelpads daarentegen doen goed hun werk en maken het aangenaam fietsen.

Binnen een dag alles binnen, verschillend maten bij een aanbieding was mogelijk. Top.

Bestelling is snel en goed geleverd.

Geweldige en correcte levering van de bestelling.

Zeer snelle levering en top kwaliteit

Begin van de avond besteld en de volgende dag geleverd. Top!

GEWELDIGE SERVICE !!

Wij hadden als kerstkado fietskleding besteld. Maar ja, moet natuurlijk toch even gepast worden. Helaas, jasje te klein. En ook nog maar beperkt verkrijgbaar. Er werd er direct een in de juiste maat apart gelegd. 10 minuten later werd ik ook nog eens teruggebeld. Ik stuur hem vandaag per post naar u toe. Wij hebben de te kleine maat direct teruggestuurd. COMPLIMENTEN voor de perfecte service !

Mijn ervaring met fietskledingvoordeel is helemaal top.

Snelle levering en bij telefonisch contact vriendelijk geholpen.

alleen de levertijd was lang

Bestelling plaatsen eenvoudig/makkelijk Betaalmethode goed. Helaas vindt ik het retourneren van artikelen niet meer van deze tijd ik moet zelf de kosten dragen . Voorbeeld ik heb overschoenen besteld zelf al rekening gehouden met de maat (42 is mijn schoenmaat besteld heb ik 43tot 46 ) lijkt mij ruim voldoende helaas was het niet zo veel en veel te klein terug gestuurd en volgende optie 46tot 50 past net dus als het ook niet gepast had weer retourneren en zelf de kosten dragen vindt het niet klantvriendelijk . Raad deze winkel daarom ook niet aan.

Het plaatsen van de bestelling was vrij simpel. De service vanaf dat moment was subliem. We wieden van elke stap op de hoogte gehouden en de levering was op de afgesproken dag! Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Alles precies zoals gewenst

Concurrerend aanbod, goede informatie. Levering binnen genoemde termijn. Product voldoet prima.

Zeer snelle levering

Maat was niet goed,retour,volgende dag al weer de nieuwe maat in huis.Perfect

Goede spullen en perfecte en snelle service

Fietsbroeken die ik besteld had waren te klein. Op donderdag teruggestuurd en op zaterdag al weer nieuwe ontvangen. Top.

Artikel was niet op voorraad, toch snel geleverd

Het artikel wat we besteld hadden stond in backorder, maar de bestelling werd alsnog snel geleverd

Ruime keuze, duidelijke website, scherpe prijzen en goede service!

Ik ben tevreden over de webwinkel Fietskledingvoordeel. Bestellen gaat eenvoudig, duidelijk in beeld welke maten er nog beschikbaar zijn, prijzen zijn competatief en tot slot: ze doen wat ze beloven. De volgende dag leveren. Er is een andere fietsartikelen webwinkel waar ik nu al een week op een T&T en de levering aan het wachten ben. De betaling is al gedaan maar geen reactie van de webwinkel over wanneer ik het kan verwachten. Fietskledingvoordeel heeft zich goed onderscheiden!

Goede site met snelle levering

Goede site met veel keus. Maattabellen mogen duidelijker

Prima ervaring

Alles snel geleverd bij mijn Neefje voor z’n verjaardag. Makkelijk zo met Corona als je zelf in het buitenland vastzit. Maat was ook goed.