Bestellen online

De bestelling online gedaan, race broek en schoenen. Schoenen waren direct perfect Broek was te klein, zelf terug gebracht ,bleek dat dit model niet meer gemaakt werk, dus een andere broek genomen die werk snel geleverd en paste perfect. Dus al met al een snelle levering en zeer goede communicatie via de mail. Top

Snelle en correcte levering

De door mij bestelde artikelen zijn binnen de aangegeven tetmujnen geleverd. Daarnaast zijn de prijzen redelijk.

Prima service en snelle levering, top.

Zeer snelle levering prima service.

Product niet goed, prima service bij retournering

Super nette mail gehad nadat ik de retourzending notificatie gemist had bij de bestelling!

Snelle levering, netjes verpakt, precies wat ik wilde

Snelle levering, goede service, prima afhandeling.

Ondanks omruiling alles zeer snel afgehandeld met behulp van vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel te Ouder Amstel.

Bestelling is voortvarend en goed afgewikkeld

De bestelling is goed afgewikkeld en de bestelde producten zijn goed in orde ontvangen.

Gewoon goed

uitstekende service

de bestelling was niet op voorraad en ik kreeg gelijk een melding dat een nieuwe bestelling onderweg was. alles liep perfect ik had de bestelling binnen een paar dagen binnen, nog op tijd om diegene als verjaardagscadeau te geven. groetjes irene geulebert

Snel, probleemloos.

Bestelling geplaatst, goede info over status bestelling en levering. Alleen maar lof over de wijze van afhandeling.

Zeer tevreden.

Mijn bestelling had ik na twee dagen in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden. De bestelling was degelijk verpakt en kwam in goede conditie aan. Ik ben zeer tevreden!

Als de verzending niet via DHL was verlopen, was het perfect geweest (prutsers bij DHL). Prima geholpen met een oplossing.

Snel, probleemloos geleverd

Bestelling, aflevering en omruilen zonder problemen

Ik had een maat besteld die achteraf niet juist bleek voor mij, hierop heb ik de fietsbroek retour gestuurd en heb ik binnen een paar dagen de nieuwe maat geleverd gekregen. Prima service!

Nadat ik mijn bestelling had gedaan werd ik netjes , dmv meerdere mailtjes , op de hoogte gehouden. Over dat er iets niet op voorraad was en wanneer wel. Ook een mailtje toen mijn bestelling werd verzonden. Toen het geleverde artikel niet naar wens was werd er vlot gereageerd. En nog eens op een hele vriendelijke manier opgelost.

Ook met ruilen uiterst flexibel

prima service!

Overzichtelijke site, snelle levering

Snelle levering. Redelijke prijs. Kwaliteit is goed

Erg tevreden

Heb zelf een fout gemaakt bij de bestelling. Fietskleding heeft dit onmiddellijk gecorrigeerd ensnel de juiste bestelling geleverd. Top

Hele goede service

Vergeten de kortingscode in te voeren. Na een mailtje binnen 10 minuten reactie en de korting is na de levering terug gestort op mijn rekening. Hele goede service en snelle levering ook!

Mijn tweede bestelling werd de volgende dag geleverd. Bij het bestellen was ik vergeten een voordeelcode op te geven. Na een paar mailtjes was het probleem opgelost. Vriendelijke en prima behandeling, kom je niet altijd meer tegen.

Alles Top !!

Leuke aanbiedingen snelle levering

Top! Snel en accuraat

Snelle levering van een besteld produkt. En snelle afhandeling van een door mij gemaakte fout in een bestelling

Over Fietskledingvoordeel.nl