Prima te bestellen en af gehandeld

Soms is het moeilijk zoeken naar grote maten in de sets.

Levering zoals verwacht.

Duidelijke website, snel navigeren. Goede prijs, snelle levering.

Retour gedaan ivm verkeerde maat !!! Super opgelost

Prima bedrijf

Goed snel en niet duur

Leuke ervaring

Beste,superrrrr snelle levering en kwaliteit en de maten zijn eindelijk eens naar mijn gewicht 6XXXL want kon deze maat zo goed als nergens vinden.Alleen de lengte van het koerstrui'ke valt wat tegen maar lukt op het randje .Groeten Jan.

Voorraad beter registreren

Ondanks status op voorraad zijn de producten niet altijd leverbaar. Betreffende kledingmerk is de schuldige omdat ze het daar zouden moeten aanpassen. Wanneer dan toch aangepast op site geven andere sites van "zelfde" bedrijf nog steeds de status op voorraad aan?! Bijna dus twee keer voor Jan bestelt. Waarom vijf dagen wachten op je geld retour?

Prijs kwaliteit is TOP

Voor een hobby mtb-er net zoals ik hebben ze alles wat ik nodig heb aan kleding en toebehoren voor een erg leuke prijs

Super garantie en top aftersales!!!

Een goed product tegen redelijke prijzen

Wij hebben recentelijk fiets onderkleding aangeschaft bij jullie en die is zeer goed bevallen. Zit comfortabel en maakt echt een verschil tijdens het fietsen, dus echt een aanbeveling waard.

heel goed

Ben blij en zalnog wat gaan bestellen

Wel oké

Het was een overzichtelijke website. En bestellen ging ook makkelijk. Ik vond alleen de maten niet goed aangegeven. Waardoor ik niet wist in welke maat ik moest bestellen. Omdat ik een maatje groter ben dan maat M. Dan is er geen vergelijking voor de juiste maat. Als het niet past dan moet jezelf €10,00 retour kosten betalen

Prima snelle en goed verzorgde levering. Maatvoering ook goed.

Goede sevice

Fijne shop ervaring snelle levering

Grandioos

Zoals beloofd prima

Goeie website en levering

Mooie jersey

Prachtige jersey met een hele mooie korting. Levering was ook prima en snel.

Zit perfect

Wielrenbroek besteld, bh en zweetshirt, blij mee!!

Bestelde kleding vlot geleverd. Keurig geïnformeerd over wachttijden i.v.m. mogelijke vertraging van productie. Contact gehad met klantenservice over de leverdatum en daar hebben ze hun best voor gedaan.

goede prijs, redelijke kwaliteit

is positief

Snelle en betrouwbare levering voor een concurrerende prijs!

Wederom een snelle en goede levering van Fietskledingvoordeel.nl

Goed ,traag

Kleiding goede kwaliteit en prijs indicatie. Wel een langere levertijd, dan ik gehoopt had

Echt tevreden

Ik had mooie handschoenen besteld, helaas net te klein. Hebben hun een makkelijk retour systeem en een begeleidend briefje erbij is het helemaal geregeld...top service, bedankt Rogier ;-D

Vlotte levering

Vlotte levering en goede kwaliteit, en goed verpakt.