Correct op alle gebieden!

Verscheidene bestellingen gedaan en steeds zonder problemen. Als ik iets van fietskleding nodig heb kijk steeds eerst op deze site. Regelmatig krijg ik een compliment voor de mooie outfit. Wanneer iemand uit mijn vriendenkring vraagt op welke site ze het best kijken maak ik sowieso reclame voor Fietskledingvoordeel!

Betaald retourneren

Prima fietskleding

Blij met de fietskleding. Zit prettig en valt gewoon op maat. Fietsbroek glijd wel wat over het zadel dat is het enige wat ik iets minder vind.

Zelf betalen voor retour

Ik vind zelf betalen voor retour een beetje te veel. Er kan altijd iets niet passen. Dat je er dan zelf voor moet betalen vind ik niet echt klantenservice

Goede communicatie

Mijn bestelde jas was niet meer in mijn maat aanwezig. Ik ben eerst gebeld, maar niet thuis dus alsnog een mail gehad van fietskledingvoordeel.nl met een andere optie erin. Dit is top geregeld

Supersnelle levering

Op woensdagavond besteld en donderdag al in huis! Voor de zekerheid gekozen voor achteraf betalen, maar qua leverbetrouwbaarheid was dat eigenlijk niet nodig.

Snelle en goede levering van de artikelen.

Alleen bij kiezen van kleur werd eerst artikel als voorradig gegeven, maar bij bestelling was de gewenste kleur niet leverbaar. Daarom in feite een niet gewenste kleur gekozen.

Product(m.n. de maat) voldoet aan de verwachting en de levering was heel snel (binnen 24 uur bezorgd)

Voldoende

Ik heb mijn bestelling later gekregen dan het was gepland...

Geweldig!!

Artikelen niet op voorraad, keurig bericht er over gehad en 1 dag later de bestelde artikelen ontvangen!

prima product,goede afhandeling.

niet alle bestelde producten waren direct leverbaar, een backorder,toch verrassend snelle levering. Prima.

ruime keuze en goede prijs

Op de website wordt een ruime keuze fietsbroeken aangeboden van goede kwaliteit en een goede prijs

prima, snel geregeld.

helemaal goed

Snel en goed!

Snel en correct

De retour- en herleving werd per omgaande geregeld.

Zeer tevreden over de werking van het bedrijf Enkel vind ik het spijtig als een artikel niet past dat er retour kosten aan verbonden zijn Bij bepaalde firma’s die ook fiets kleding hebben is het zo dat je gratis retour kunt krijgen

prima geregeld

vlotte en goede levering van de spullen

Zeer goede service en snelle levering

Het duurde even voordat ik terugkoppeling kreeg op mijn bestelling, Maar toen ik hierop even mailde om te vragen wat de status was, ging het snel. Kreeg een duidelijke mail hierop terug en wist dat ze er volop mee bezig waren.

Heel erg positief

Ik had een telefoonhouder besteld waarmee ik mijn nieuwe S21 FE op mijn fiets kan klikken. Ik werd gebeld door het bedrijf omdat er twijfel was over de maatvoering (de S21 heeft een andere maat dan de S21 FE). Vrijwel meteen kreeg ik een mail met alternatieven waarover ik ook nog even gebeld heb. Een dag later had ik de goede versie in de brievenbus liggen. Perfect gedaan dus en enorm bedankt!

Prima spullen

Zo als altijd snel en goede spullen zeer tevreden

Netjes op tijd geleverd, kleding ziet er goed uit en past uitstekend.

Perfecte service zowel naar timing als kwaliteit toe

Levering in perfecte timing en kwaliteit van materiaal is volledig naar verwachtingen

Prima levering en service.

Snelle levering en toen bleek dat er iets mis was werd er direct gereageerd en hersteld.

Kwaliteit en sevice super goed

Zweet shirts besteld , goede kwaliteit zitten goed. Ging makkelijk, en super snel bezorgd.

+ snelle levering + ruim assortiment - product presentatie kan beter - betalen voor retour