ze hebben me verrast met de duidelijke mails. Eerst was het product niet leverbaar en kreeg ik direct een duidelijke mail met verwachte leverdatum. Het product werd zelfs eerder geleverd dan verwacht.

voor de eerste keer besteld. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgem geleverd.

Kwaliteit en snelle levering

Nadat ik bestels gad werd het snel geleverd. Kealiteit en prijs prima

Doen wat ze beloven

Betrouwbaar bedrijf dat levert wat ze beloven. Jammer dat je voor retourzendingen moet betalen.

Duidelijke website, prima info

Goede beschrijving van de artikelen, duidelijke afbeeldingen & fijne filters om je zoektocht te verfijnen, vandaag besteld morgen geleverd, helemaal top.

Doen waar ze voor staan dag van te voren bestelt dag erna geleverd Top

snelle levering en goede communicatie

Bestelling goed en snel geleverd. Er was een product in backorder geplaatst en werd hier netjes over geïnformeerd en kon de voortgang volgen. Ook dit item binnen 2 dagen ontvangen. Fietskledingvoordeel.nl heeft er een vaste klant bij. Gr. Paul

Goede en snelle service.

Kleding snel binnengekomen. Maat verkeerd en werd goed geholpen om de goede te krijgen, die ook weer snel is ontvangen.

Eerste keer besteld en positief verrast over de service!

Bij de bestelling bleek dat een product niet meer leverbaar was, men vroeg dit na en wijzigde probleemloos de bestelling. Voor het ongemak deed men er ook nog een extra product bij! Echt een hele leuke en positieve verrassing!

Voldoende keus voor goede prijs

Er is voldoende keus voor een goede prijs

Prima en betrouwbare service

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Betrouwbaar en snelle levering!!

Dik compliment voor de service, zelfs achteraf wordt de korting netjes terug gestort.

goed en op tijd geleverd

de bestelling werd als brievenbus pakketje geleverd, maar een shirt door de brievenbus stoppen lukte de postbode niet. gelukkig was ik nog thuis en kon nog op tijd voorkomen dat er schade ontstond. shirt in een plastic enveloppe lijkt mij geen goed idee als brievenbus pakketje

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling, niks negatiefs te melden.

Duidelijk communicatie over de bestelling

Goed assortiment, snelle levering en ruilproces prima

Ik vond het fijn zoeken, vond wat ik wilde en de bestelling kwam snel. Helaas verkeerde maat bestelt en retourneren fluitje van een cent en weer snelle levering.

Bedrog

Ik heb een Rogelli Deluxe fietsbroek gekocht volgens de specificaties zoals afgebeeld op de webpagina, echter ik ontvang een Basic Rogelli. Aangegeven middels foto's dat het ontvangen product niet overeenkomt met het bestelde, zoals Basic zeem medium distance (3 uur), Deluxe heeft een approx. van 5 uur, merknaam zichtbaar in siliconenband bij Deluxe en Basic geen merknaam aanwezig, kleur zeem deluxe roze, Basic blauw. Label in de broek komt niet overeen.Dit allemaal gemeld en ik krijg vervolgens de opmerking: "Het is gewoon dezelfde fietsbroek hoor. Hier heb je een antwoordnummer en stuur het dan maar retour". De aangeboden producten op de webpagina zijn misleidend. M.a.w. kijk goed uit wat je koopt en wat je daadwerkelijk ontvangt!! Voor mij in ieder geval geen Fietskledingvoordeel.nl meer.

Beste Mevrouw Schalkhaar, Spijtig om te lezen dat u zich bedrogen voelt en onjuist behandeld. Zoals telefonisch bij u aangegeven is er een nieuwere versie van de door u aangeschafte broek uitgekomen onder hetzelfde artikelnummer en hebben wij de productgegevens op onze website niet bijgewerkt. Slordig, maar een fout is menselijk en het product is ondertussen bijgewerkt. We hebben u aangeboden de broek gratis te retourneren en eventueel een alternatief uit te zoeken. Tijdens het telefoongesprek hebben ook wij op geen enkele wijze gemerkt dat u ons verhaal ongeloofwaardig vond, maar uw reactie lezend blijkt dit toch anders te zijn. Spijtig, maar we hebben uw woorden en mening te respecteren en hopen dat het u een alternatieve fietsbroek heeft gevonden waarin u met een goed humeur uw kilometers kunt maken. Vriendelijke groet Fietskledingvoordeel.nl

Was goed verzorgd en heldere communicatie over de voortgang

Goede prijzen en snelle levering

Overzichtelijke site, en veel op voorraad, bij andere zaken wel anders... Levering was ook met 2 dagen binnen dus top.

Niets aan af te dingen

Ik heb 2 dingetjes besteld en die kwamen binnen een week aan. Dat is precies wat ik verwachte.

Ruime keus voor een mooie prijs

Een positieve eerste ervaring met fietskledingvoordeel.nl. Het zou perfect zijn als ze de levering door postNL zouden laten verzorgen. Met DHL weet je nooit wanneer je pakje komt...

Levering was goed

Prima ervaring

Betrouwbaar

Bodywarmer met met windstopper gekocht. Communicatie was goed. Kreeg een tracc and trace code zodat ik de levering kon volgen. Product werd op vermelde datum en tijdstip geleverd

Toch nog gevonden!

Was opzoek naar een reddertje in nood; een minitool. Gevonden wat ik zocht: Pro minitool 22 functies. Klein en handig.

Alles zoals beloofd

Alles wat ik bestelde had ik de volgende dag in huis. Shirt en broek mooie kwaliteit. Prijs-kwaliteitberhouding klopt.