Service goed, maatvoering klopt niet

Bij Fietskledingvoordeel een windstopper gekocht (GripGrab Lichte winddichte WindBuster), herenmodel. Maat XL gekozen passend bij taille. Deze windstopper valt zeer klein, als maat M / L. Armgaten klein, knellend onder oksel. Omdat het verder een fijne windstopper is en passend is voor een vrouw met maat 40, deze toch gehouden.

Betrouwbaar, snel en transparant

Veel keuze in veel maten

Snelle levering van de artikelen. Goede kwaliteit

Gebruiksvriendelijke website. Snelle levering van de producten. Goede kwaliteit van de kleding.

Prima side.

Snelle levering.

Goede prijs Supersnelle bezorging Duidelijke communicatie Kortom: “ schoolvoorbeeld”

Vriendelijk

Bestelde kleding was te krap, kreeg in de winkel goed advies en men nam alle tijd om andere outfit uit te zoeken.

Zeer snelle levering voor een scherpe prijs.

Zeer snelle levering voor een scherpe prijs.

Goede kleding tegen een eerlijke prijs

Moest helaas even wachten tot alles uitgeleverd kon worden maar zeer tevreden over de kleding

vriendelijk en deskundig

duidelijke website, vriendelijke medewerkster

ZEER VLOTTE EN CORRECTE LEVERING!

UITSTEKENDE SERVICE !

Product op voorraad dat bij anderen niet zo was. Goede communicatie en snelle levering.

Product, fietsbroek van castelli, was nergens te vinden maar wel bij fietskledingvoordeel shop. Dus blij mee. Vervolgens goede updates over status levering en werd snel geleverd. Product is zoals verwacht.

Uitstekend!

Snelle levering van kwaliteitsproduct tegen aantrekkelijke prijs.

Uitstekende

Goede communicatie

Kledij is mooi afgewerkt en past goed.

Broek en trui passen mij als gegoten Enkel de sokken zijn aan de korte kant. Maar daar niet van ben ik zeer tevreden.

prima !

Geen opmerkingen , prima geregeld.

Super geholpen door het aanwezige personeel.Aanrader!

Supersnelle levering en prachtige kleding

Erg blij met m’n nieuwe wielerkleding. Alles supersnel bezorgd.

goede service

Betrouwbaar!

behulpzaam en snel.

Helaas viel mijn nieuwe Castelli fietsbroek klein uit, maar met hulp komen we er vast wel uit. Snelle bezorging. Vriendelijke behulpzame mail reactie.

Prima verlopen

Snel en mooi op tijd afgeleverd. Maat ook helemaal goed

Supersnelle levering!

Ik ben tevreden met mijn bestelling!

Prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding Snel geleverd en mooie spullen

Netjes en snel geleverd. Ik ben blij met mijn aankoop.

Vlotte levering en goede communicatie

Niet alles wat ik besteld had, was leverbaar. Dat wat er wel was, werd vlot geleverd. Ben direct gebeld over datgene wat niet op voorraad bleek te zijn. Er is een goede oplossing geboden daarvoor. HEt was alleen handiger geweest als op de site al te zien was geweest dat de voorraad beperkt was, daarom geen 5 sterren.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel