Perfecte ervaring

Zeer goed en snel­čĹŹ­čĹŹ

Ik krijg wat ik bestel in minder dan 2 werkdagen

afspraak is afspraak: prima

Gewoon goed.

De afspraken w├│rden prima nagekomen. Hulp aan de telefoon, Levering snel, uitstekende service.

Bestelling op tijd

De zeem in de fietsbroek van Craft vind ik niet optimaal helaas. De maat van de zeem en het materiaal kan beter dus.

Prima leverancier!

Soepele club. Kreeg keuring telefoontje dat mijn maat er niet meer was, en kreeg een prima alternatief. Ik heb ze bij mijn favorieten opgeslagen.

Bestellen en leveren, dit alles volgens beloftes!

Bestellen online

De bestelling online gedaan, race broek en schoenen. Schoenen waren direct perfect Broek was te klein, zelf terug gebracht ,bleek dat dit model niet meer gemaakt werk, dus een andere broek genomen die werk snel geleverd en paste perfect. Dus al met al een snelle levering en zeer goede communicatie via de mail. Top

Snelle en correcte levering

De door mij bestelde artikelen zijn binnen de aangegeven tetmujnen geleverd. Daarnaast zijn de prijzen redelijk.

Snel geleverd, prima service

Mijn fietshirt was in backorder, maar nog dezelfde week geleverd. Na het fietsen ontdekte ik een beschadiging aan de voorkant, er staken wat vezels uit. Contact gezocht, en binnen een week een nieuw shirt gekregen. Dus: snelle levering en een prima service. Aanrader.

Prima service en snelle levering, top.

Zeer snelle levering prima service.

Product niet goed, prima service bij retournering

Super nette mail gehad nadat ik de retourzending notificatie gemist had bij de bestelling!

Snelle levering, netjes verpakt, precies wat ik wilde

Snelle levering, goede service, prima afhandeling.

Ondanks omruiling alles zeer snel afgehandeld met behulp van vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel te Ouder Amstel.

Bestelling is voortvarend en goed afgewikkeld

De bestelling is goed afgewikkeld en de bestelde producten zijn goed in orde ontvangen.

Gewoon goed

uitstekende service

de bestelling was niet op voorraad en ik kreeg gelijk een melding dat een nieuwe bestelling onderweg was. alles liep perfect ik had de bestelling binnen een paar dagen binnen, nog op tijd om diegene als verjaardagscadeau te geven. groetjes irene geulebert

Snel, probleemloos.

Bestelling geplaatst, goede info over status bestelling en levering. Alleen maar lof over de wijze van afhandeling.

Zeer tevreden.

Mijn bestelling had ik na twee dagen in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden. De bestelling was degelijk verpakt en kwam in goede conditie aan. Ik ben zeer tevreden!

Als de verzending niet via DHL was verlopen, was het perfect geweest (prutsers bij DHL). Prima geholpen met een oplossing.

Snel, probleemloos geleverd

Bestelling, aflevering en omruilen zonder problemen

Ik had een maat besteld die achteraf niet juist bleek voor mij, hierop heb ik de fietsbroek retour gestuurd en heb ik binnen een paar dagen de nieuwe maat geleverd gekregen. Prima service!

Nadat ik mijn bestelling had gedaan werd ik netjes , dmv meerdere mailtjes , op de hoogte gehouden. Over dat er iets niet op voorraad was en wanneer wel. Ook een mailtje toen mijn bestelling werd verzonden. Toen het geleverde artikel niet naar wens was werd er vlot gereageerd. En nog eens op een hele vriendelijke manier opgelost.

Over Fietskledingvoordeel.nl