allen als je iets retour stuurt wacht je lang op een reactie

Snelle service en goede hulp

Ik heb al een aantal keren fietskleding besteld, omdat het zulke fijne kleding is: zit perfect en ziet er strak uit. Ik had advies nodig voor de maat en bedacht me dat het toch handiger was om een bestelling naar een ander adres te sturen. Ik kreeg beide keren direct antwoord en deskundig advies en alles was er eerder dan verwacht.

Persoonlijke aandacht, snelle levering, scherpe prijzen, breed assortiment.

Gekochte producten werden snel geleverd. Bij de meeste recente bestelling kon 1 product niet direct geleverd worden. Kreeg ik keurig een berichtje over, met de mogelijkheid om de wel op voorraad aanwezige producten alvast wel af te leveren. Hiervan gebruik gemaakt. Werden volgende dag geleverd. Hierop dankmailtje gestuurd waarop ik een persoonlijk mailtje terug kreeg. Zeer attent.

Snel geleverd.

Prima fietsbroek, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Snel geleverd. Dus tevreden.

Snelle en goede levering

De volgende dag in huis

Prima webshop

Uw web site wordt niet goed weergegeven op mijn i-Phone SE dwz ik kon mijn uitgekozen product wel in de winkelkar leggen maar vervolgens werd de knop betalen niet getoond. Uiteindelijk heb ik het product gekocht door in te loggen op mijn Windows 7 PC. Daar kon ik wel zonder problemen betalen. De levering verliep ook zonder problemen.

Keurige behandeling,prima

Bestelling - levering uitstekend opgevolgd.

snel, correct en oplossingsgericht mocht er iets niet helemaal goed gaan

Snelle reacties en zeer klantvriendelijk!

Snelle levering en prima service

Snelle levering en idem dito voor het omruilen naar andere maat.

Snelle vlotte levering van de bestelde fietsbroek.

Super service!

Het shirt dat is besteld had, begon binnen 2 maanden te rafelen. Dit is door hen heel snel en adequaat opgelost!

Ondanks een backorder perfect opgelost en goed contact

prima service en goede prijzen

ruime keuze, goede prijzen en prima service toen ik toch een andere maat nodig bleek te hebben

Goede snelle service voor een prima prijs

Goede snelle service voor een prima prijs

Ruim assortiment en goede prijs. Bij nabestellen wordt meegedacht

Ik kon alle producten goed beoordelen van te voren en werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang vd bestelling. Er waren enkele producten verlaat of niet aanwezig doordat de voorraad op was. Hierbij werd ik goed bijgestaan in het zoeken naar alternatief en hoe lang de vertraging was.

Snelle bezorging en snelle omruiling van het artikel naar andere maat, Wel zelf de retourkosten 7,25€ moeten betalen, maar eigenlijk wel begrijpelijk

Uitstekend en snel

Had zelf de fout gemaakt en verkeerd artikel besteld retour gestuurd en binnen drie dagen het goede artikel ontvangen

Groot aanbod, goede service en snelle levering

Prima. Bij bestelling met verschillende levertijden wordt keurig de vraag voorgelegd of het gescheiden of gezamenlijk moet worden geleverd.

Snelle levering en goede service

Ondanks dat het artikel na 1x gebruik een mankement vertoonde, wat niet Fietskledingvoordeel valt te verwijten, een snelle reactie en gratis retour met een oplossing van het mankement erbij. Een pluim voor deze service

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd!

prima site, uitstekende kwaliteit, snel geleverd!

Super snel geleverd

Ik bestelde een bekende broek dus maat etc. Was prima. Lekker snel geleverd.

Genoeg keus, maar retouren kost geld

Mooie kleding voor een fijne prijs. Alleen je moet wel je maten goed weten, want retouren kost je geld

Veel verschil in maten

Meerdere setjes besteld, ene past prima, andere veel te klein, ook kleuren op de website (oranje) matchen niet met het werkelijke afgeleverde shirt (fluo-oranje)

Mooie fietskleding en snel geleverd.

Ruime keuze, mooie merken en leuke aanbiedingen. Duidelijke informatie en snel geleverd. Alleen de transportverpakking mag wat beter.

Top product en snelle levering

Mooie aanbieding! Fietsbroek van Castelli. Top en snel geleverd. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.