goede service

Betrouwbaar!

behulpzaam en snel.

Helaas viel mijn nieuwe Castelli fietsbroek klein uit, maar met hulp komen we er vast wel uit. Snelle bezorging. Vriendelijke behulpzame mail reactie.

Prima verlopen

Snel en mooi op tijd afgeleverd. Maat ook helemaal goed

Supersnelle levering!

Ik ben tevreden met mijn bestelling!

Prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding Snel geleverd en mooie spullen

Netjes en snel geleverd. Ik ben blij met mijn aankoop.

Vlotte levering en goede communicatie

Niet alles wat ik besteld had, was leverbaar. Dat wat er wel was, werd vlot geleverd. Ben direct gebeld over datgene wat niet op voorraad bleek te zijn. Er is een goede oplossing geboden daarvoor. HEt was alleen handiger geweest als op de site al te zien was geweest dat de voorraad beperkt was, daarom geen 5 sterren.

Prima levering

Bestelde fietsbroek past prima, voor een prima prijs

Super service.

Helaas was het fietsjack te klein. Zeer snelle, klantvriendelijke afhandeling, prettig advies en retournering geld.

Snel geleverd. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Zeer goede ervaring.

Super adres!

Wij hebben online kleding gekocht en ook in de winkel zelf geweest. Daar zijn we enorm goed geholpen door hele aardige mensen met heel veel kennis die de tijd voor je nemen.

duidelijke site.

Staan soms leuke aanbiedingen op.

duidelijk en goede informatie

snel geleverd.

Snelle verzending. Artikel was kapot op n naad, maar werd heel goed opgelost door de winkel. Zal zeker nog eens bestellen bij deze winkel!

Regelen snel vervangende producten in overleg

Fijne webshop

Hele fijne webshop met zeer goede communicatie lijnen. Je wordt direct en eerlijk op de hoogte gebracht wanneer een artikel weer leverbaar is. Persoonlijke mails worden snel beantwoord.

Snelle en correcte levering. Duidelijke website met veel keuze fietskleding

Snelle levering, goedkoop ook

Met extra korting een mooi fietsjack gescoord. En meteen dag erna thuis geleverd. Prima allemaal dus.

Andere schoenen dan besteld toegestuurd. Uitstekend opgelost.

MTB schoenen besteld. SPD Schoenen ontvangen. Na persoonlijk contact met klantenservice uitstekend geholpen. Super dienstverlening!

zeer snel

Ik heb mijn bestelling geplaatst op vrijdagavond, en de zaterdagmiddag is het product geleverd, dat was wel de eerste rennersbroek die ik gekocht heb met een (handige) achterzak

Prima kleding supersnel geleverd

Prima kleding, snel geleverd

precies in alles zoals het hoort

wens was een fietsbroek met een goede zeem craft. (C1) zit goed , past goed, lijkt iets langere pijpen te hebben heb ik graag . daarnaast zeer correct volhens afspraak geleverd op de afgesproken tijd Dus fietskleding voordeel heeft het top gedaan

Gemakkelijk en snel!

Gemakkelijk bestellen en snel in huis!

Goede en snelle levering.

NVT