goede kwaliteit

Ik zou hier zo weer bestellen! De levering was snel, het product was precies zoals ik had verwacht en ik vind het altijd fijn als ik achteraf (via Klarna) kan betalen. Goede service!

Snelle levering en een prima service

Snelle levering en een prima service .kleding is van goede kwaliteit en heeft een goede pasvorm

Nette prijs, keurig geleverd

Nette prijs, keurig geleverd

prima kwaliteit en snelle levering

Geleverd zoals gevraagd en verwacht. Keurig op tijd en van een prima kwaliteit. Producten zoals omschreven is ook juist.

Top service. Voor een onverhoeds niet leverbaar shirt, kosteloos een duurder alternatief geleverd.

Door verkeerde info van leverancier was het bestelde shirt, die nog wel op site stond, niet meer leverbaar. Het bestelde duurder alternatief, werd kosteloos geleverd.

Perfect product, vlotte levering, scherpe prijs

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, je krijgt wat je verwacht.

Fijne fietsbroeken besteld, snel geleverd zodat ik het de volgende dag al aan kon. Super!

Snelle en keurige levering

Snelle levering product en is precies zoals omsxhreven.

Prima web site met mooie aanbiedingen. Snelle levering!

prima site / prima levering alles top

Diverse wielersets besteld, prima kwaliteit / prijs oké, levering betrouwbaar. Zo hoort het te zijn.

Mooi product voor nog mooiere prijs!

Een nieuwe fietsbril gekocht met verwisselbare glazen. Origineel ruim €50, nu nog geen €20. Snel verstuurd, binnen twee dagen in huis. Top bril!

zeer snelle levering

snelle verzending en goed assortiment

Goede service, makkelijke site

Snelle levering en goede communicatie

Op de website zie je meteen wat de levertijd is, super fijn. Vaak kan het al de volgende dag geleverd worden, soms duurt het een paar dagen. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd, dus je weet precies waar je aan toe bent, erg prettig.

top service

Pakketje door DHL niet afgeleverd. na telefonisch overleg de volgende dag een andere broek opgestuurd door Fietskledingvoordeel.nl

Kwaliteit, levertijd en prijs uitstekend

Het is de 1e keer dat ik hier iets heb besteld. Ik ben blij met de keuze, de prijs, de kwaliteit en levertijd. Het zal vast niet de laatste keer zijn geweest.

Als je het hier niet vindt, vind je het nergens !

Snel, correct, kwaliteit

Kopen en service zoals het moet!

Heb zowel via internet gekocht alsmede in de fysieke winkel in Oudekerk a/d Amstel. Via internet top en vlot, in de winkel mede door de fietshype die nu aan de gang is niet alle kleding te verkrijgen maar wel geslaagd uiteindelijk! Super goede medewerkers aldaar dus een aanrader!

Aanrader

Snel en correct.

vlot bestellen en goede afhandeling

Overzichtelijke website, goede omschrijvingen van de producten, makkelijk bestellen en retour zenden (daarbij correcte en vlotte afhandeling).

Duidelijke website en snelle levering

Voor de eerste keer op deze site een broek gekocht. De volgende dag al in huis. De dag erna een jas besteld en ook deze de volgende dag al in huis. Duidelijke website met een ruim aanbod. Hier bestel ik een volgende keer weer.

Twee keer een bestelling geplaatst, levertijd is lang, een product stuk, verpakking goed.

Twee zendingen van jullie gehad, levertijd lang, verzending goed verpakking oké.

De eerste, maar zeker niet de laatste keer!

Voor de eerste keer een fietsbroek besteld bij Fietskledingvoordeel. De informatie op de website is uitgebreid en duidelijk en de bestelprocedure is gebruiksvriendelijk. De prijs is redelijk. De levering van het bestelde product was reeds de volgende dag. Kortom: de volgende keer ga ik weer bestellen bij Fietskledingvoordeel.