Prima service altijd

Snelle levering Super materiaal

Snel geleverd en goede retourservice

Snel geleverd en goede retourservice

op tijd en oke

Levering was op tijd en producten voldeden aan de verwachting

Kwaliteit, prijs en service zijn prima

Hebben veel van het Nederlandse merk 21 Virages, waarvan de prijs kwaliteit uitstekend is.

Goed en snel geleverd!

Vroeg me op de site wel af of het een echte site was, maar toch een bestelling geplaatst. Bestelling was erg snel (volgende dag) binnen voor een mooie prijs.

Goed contact, snelle verzending van mijn bestelling.

Website overzichtelijk en goed ingedeeld. Na bestellen werd pakket vlot aangeboden aan de bezorgdienst. Ruime keuze uit betaalopties. Dik tevreden al met al.

Hele nette en snelle levering.

Snel geleverd en ziet er goed uit

Het bestellen ging makkelijk en de spullen snel gekregen En de kleding ziet er goed uit

Prima!!!

Prima prijs.. netjes verpakt! Enkelt jammer dat er niet de volgende dag geleverd werd.. terwijl dat wel op de site staat. Maar... prima hoor!

Product voldeed niet geheel aan de omschrijving.

De overschoenen werden verkocht als "waterdicht", terwijl ze aan de onderkant open zijn (een elastiek). Ik heb echt gesloten overschoenen nodig tijdens het fietsen op mijn speed pedelec.

Heel goede service

Ze hebben een heel goede service retour is zo verwerkt en de andere dag al de nieuwe bestelling binnen.

Goede service.

Nette fietsketting. Goede aftersales

kortweg: zeer tevreden

Ook deze levering cf. afspraak: makkelijke kunnen bestellen en snel geleverd.

Fijne zeer snelle levering.

Zeer snel mijn bestelling ontvangen. Zelfs in deze drukke tijd de dag later in huis.

Helemaal goed!

Maar dit was ik al gewend vanuit het verleden. Het enige wat ik kan zeggen is, GA ZO DOOR!!

Snel en kwaliteit

Snel bezorgd en netjes verpakt

Goede ervaring

Snelle levering en duidelijke procedure

Ik ben erg blij met de snelheid en duidelijkheid!

top

Top produkt, prima geleverd en goede service

Alles verliep heel vlot en snel. Zelfs het vergeten van het plaatsen van de kortingscode en alle communicatie verliep heel soepel en vriendelijk met het voordeel van de klant op het oog. Top.

super

Supersnel en correct geleverd. Mooie aanbiedingen!

snelle een goede service

Goed en snelle levering. Wel oppassen met de maten van (italiaanse ?) kleding, tel er maat een maat bij op.

Product wat ik wilde bestellen niet leverbaar. Er wordt dan goed overlegd over een alternatief