Goed geregeld

Toppie

Ik had verschillende shirts besteld ivm maatverschil van merken. Eentje geretourneerd. Label uitgeprint, echter gaf het systeem mij niet het brievenbustarief. Dit heb ik gemeld en werkelijk binnen enkele uren werd dit opgelost door het verschil over te maken. Wat een service van dit bedrijf! Door zo te handelen maak je het verschil!

snelle en goede service

Had vragen over een jasje, direct mail contact, uitgenodigd bij de winkel en opgelost

Super snel, probleemloos, geleverd. Top!

Super geregeld.

er zat een foutje in de webshop mbt tot de voorraad. Was hersteld binnen 60 minuten.

snelle levering en goede retourservice

snel ontvangen, helaas niet de goede maat. Retour makkelijk aan te vragen.

Snelle levering, verpakking kan beter

Na valpartij had ik nieuwe sokken nodig. Mijn oog viel hierop. Besteld en snel geleverd! Echter waren de sokken in 2 losse plastic zakjes in een brievenbusdoos verpakt. Dat had ook in 1 zakje gekund of zelfs achterwege gelaten kunnen worden.

Prima kleding voor een prima prijs

Het enige dat jammer was, was dat de beschikbaarheid van het product niet klopte.

Precies wat ik zocht en snelle levering

Paste perfect op mijn schoen en de volgende dag al geleverd.

Uitstekende service!

Sidi onderdeel bleek leverbaar en had ik de volgende dag al thuisgestuurd.

vlotte afhandeling

de bestelling ging soepel en snel

Toplevering

Schoenen goed geleverd. Echter had de foute besteld. Heb ze in de winkel geruild. Prima verlopen

Snelle levering, goede fietsbroek

Een mooie koersbroek gekocht. Fijne website, duidelijk, niet te duur. Snelle verzending. Tevreden.

Het ruilen van het product was in het begin even zoeken, maar is verder netjes en vlot afgehsndeld.

Vandaag besteld ( werkdag) morgen in huis , perferct!!

Snel en Goed

Een paar (overal uitverkochte!) Roeck fietshandschoentjes besteld tegen een bodembedrag. Supersnelle levering!!!

Het bestelde werd snel en correct geleverd.

Uitstekende kwaliteit en service

Zeer tevreden goede kwaliteit en snel in huis

MTB broek

Fijne broek

Prima service toen ik een artikel wilde ruilen

Goed en snel

Goed en snel

Ik was verbaasd dat alles binnen 24 uur geleverd werd.

Goed product, maar trage levering

Product besteld voor een fietsweekend weg, maar helaas niet op tijd ontvangen. Daarnaast vond ik de wijze van verpakken ook niet erg professioneel. Er zat geen doos omheen, alleen een zeer grote plastic tas die meerdere keren om het product verwikkeld zat (ladtig open te maken). Product nu achteraf even uitgeprobeerd, daar ben ik dan wrl erg tevreden over!

Mijn fietsshirt was redelijk geprijsd, goed verpakt en supersnel (gratis) geleverd. Prima!