één woord is voldoende: slecht

via Le Roux liep alles vlot. Nu onmogelijk.

snelle service, concurrerende prijs, overzichtelijke webwinkel

Tork handzeep zeer snel en correct geleverd. Ga deze webwinkel zeker bezoeken bij nieuwe aankopen. Absoluut tevreden

Was nergens meer op voorraad, hier wel..snelle levering!

als netjes en snel afgeleverd

Alle artikelen snel en goed afgeleverd, afhandeling van bestelling ging snel.

superrrrrr

je bestelt en zoals bestelt wordt ie afgeleverd ….echt superrrr

Snel en goede producten

Wij hebben gekozen voor de Biodegradable bekers en papieren zakjes, heel blij mee! Goede kwaliteit en netjes geleverd! (en snel)

voldoet aan verwachting

Goed verpakt,en als de pakketdienst goed op naam en huisnummer had gelet zou het ook op tijd zijn afgeleverd. Kreeg een mail dat het was afgeleverd, Hoe dan? Telefoontje naar PostNL maar kon niets voor mij betekenen klacht moest via disposable discounter, zijn onderzoek gestart en ook weer afgebroken, Ik had het pakket reeds zelf getraceerd. en opgehaald. Verder alles OK

goed product

goede service

CHAPEAU

Zeer tevreden over mijn bestelling snel geleverd

zeer snel geleverd en netjes verpakt.

Helemaal top, snelle levering

Precies wat ik er van verwachte, helemaal super!

Prima aankoop, aanrader!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van verzending, mooi product (dat elders uitverkocht was, maar bij Disposable Discounter nog gewoon voorradig). Kan aan mij gelegen hebben, maar ik kon niet goed info over verzendkosten vinden. En bij het invullen van mijn adresgegevens bleef het systeem haperen en kreeg ik vreemde foutmeldingen; een half uur kwam ik er wel in 1 keer doorheen. Daarom een 8 in plaats van 9 of 10, maar zeker een aanrader!

Besteld en de volgende dag alles netjes gekregen.

Uitstekend!

Goede prijs en snelle levering!

Snelle levering en bestelde materialen waren goed.

Snelle levering en bestelde materialen waren naar wens.

Snel geleverd, goede producten, niet duir

Kapotte thermometer geleverd

Na levering van kapotte thermometer moet je een retour formulier invullen, maar vanwege Corona zijn er geen retouren???? Als je belt dat wordt je na bandje en keuzemenu van 2 minuten verbroken met de mededeling kijk maar op de site (die geen oplossing biedt) Vervolgens net zo lang andere keuzes in menu gemaakt tot ik eindelijk een fysieke medewerker te pakken had. "stuurt u maar een mail, wij doen alles zwart op wit" Een keer en nooit weer dus

Snel bezorgd en netjes verpakt.

Alles perfect verlopen.

Gekregen wat wij hebben wilde

prima geholpen en te woord gestaan

na wat overleg en bekijken wat het beste uitkwam hebben we de juiste spullen die passen bij dat wat we wilden uitstralen.

Aflevering zoals beloofd.

Snelle levering, alles compleet.

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!