Vlot en accuraat

Mijn bestelling werd vlot en correct geleverd. Precies zoals aangegeven.

Snel geleverd, zee tevreden.

Topservice

Topservice

Produkt werk uitstekend

Produkt werk uitstekend

Zeer goed produkt

Polyzakjes LDPE harmonicazakken

Waren snel bezorgd. Vond wel de verzendkosten aan de zeer hoge kant. 50% van de aankoopkosten. Zou bij levering moeten tekenen maar kreeg het artikel gewoon aangereikt.

Geen toelichting

snel geleverd

super snel geleverd

[prima afwikkeling zeer tevreden.

prima afwikkeling. Zeer tevreden.

goed geregeld

netjes en snel geleverd

Leuke product en mooie prijs!

Snel aflevering!

Net als anders zeer tevreden

Product volgens verwachting

Snel geleverd, Top !!

Supersnel. Precies wat ik zocht

Snelle levering van leuk artikel

Bestelling weer top geregeld

Top product

De Duni werkt weer als canouds

Alles liep zoals het hoort

prima service

Duni LED (kleur)lampjes met oplader besteld. Snelle bezorging, echter werkte de bijbehorende afstandsbediening niet. Na contact gehad te hebben met de klantenservice heeft Disposable Discounter nog dezelfde dag kosteloos een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Nu werkt alles naar behoren. Prima geregeld dus!

Verzendkosten zijn hier waardeloos en slaan nergens op!

5 keer bij dit bedrijf besteld, 5 keer op een foutive locatie, ophaalpunt afgegeven. Bellen het bedrijf komen nergens tegemoet in en tonen verder weinig empathie. Bieden verder ook geen andere mogelijkheden aan als bijv. DPD, afhaalpunt van een van de vervoerders.

Papieren tassen zijn prima, om als goody bag te gebruiken.

Communicatie is minder. Na plaatsen van bestelling kon ik helaas geen track & trace volgen, ook niet via link die mij werd gemaild. Via chat niet veel wijzer geworden, uiteindelijk maar gebeld.

Vandaag besteld morgen in huis super!!!!

gewoon goed

gewoon goed!

super service!

incontinentie broekjes besteld, maat was perfect, absorbtievermogen top, levering snel, dus niks op aan te merken

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!