Zeer behulpzaam en bestelling was in orde

Precies zoals ik voor ogen had

De bezorging was snel en het product voldoet aan mijn verwachting

top en snel

Heel simpel te bestellen, gemakkelijke betalingsvoorwaarden en snelle levering.

Super te vreden

Vlugge levering! top producten.

Goed, Snel, Prijs/kwaliteit verhouding Goed.

Goed, Snel, Prijs/kwaliteit verhouding Goed

Super vuilzakken voor mee op de werf

Ik ben dak dekker en heb vaak stukken roofing isolatie enz en die gaan allemaal fijn in grote stevige zakken

Snelle en correcte levering

snel en overzichtelijk

goed te vinden, keurig afgehandeld, snel in huis.

Leveren wat wordt beloofd

De bestelling [voor 12.00 uur] hadden wij de volgende dag al in huis. Als klant ben je tevreden als de leverancier doet wat deze beloofd en dat gebeurde bij "Disposable Discounter

Mijn bestelling is volgens afspraak uitgeleverd en aanaangekomen.

Volledig correct

Altijd top!

De bestellingen via Disposable Discounter worden altijd snel bezorgd. De kwaliteit is wat je verwacht en dat voor een concurrerende prijs.

Betaalbare wegwerp overalls en supersnelle levering.

Betaalbare wegwerp overalls en supersnelle levering. Zitten goed en houdt viezigheid van de kleding.

Snelle bezorging

Veel keus, te veel. Snelle bezorging, goede communicatie. Product precies zoals omschreven.

Prima geleverd

Goed en vlot geleverd

gewoon goed product, goed geleverd.

Alles was zoals gewenst

Alleen jammer dat ze niet het product nummer bij de samples konden zetten...

Verwachting ingelost

Besteld, verzonden, ontvangen, en een goeie prijs.

Klasse

Ook voor verzending buiten nederland top geregeld

Prima opgelost

Ivm slechte reviews niet besteld en nav een opm ben ik keurig gebeld waardoor ik toch vertrouwen heb gekregen.

Snel en correct

Goede en snelle service

Top & snel

Top & snel

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!