Snel , en top producten

Goede kwaliteit prijs verhouding en snelle levering

Prijs kwaliteit super en snel geleverd

Zeker een aanrader top

Was heel erg goed

Normaal gesproken kon ik nooit zelf verder maar dankzij jullie is dat nu geopend ik dank jullie echt ervoor nu kan ik lekker aan de slag

teleurgesteld

We hebben 4 dispensers gekocht. Echter kunnen we er niets mee aangezien de flessen die er in passen niet waren meegeleverd. Ik probeer deze bij te bestellen, doch het lukt me niet Peter De Raeve

Duidelijk

Duidelijk en snel.

snel & vriendelijk

jullie zijn top ! snel en zeer behulpzaam zowel aan de telefoon als de transporteur

Top verzorging en op tijd

Zeer goed geregeld

Goed artikel snelle levering

Supersnel en

Supersnelle levering

Prima geleverd snellenservice

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering

helemaal top!

snelle levering ik heb helaas de verkeerde kleine zakjes besteld. Komt de volgende x wel weer.

snel, efficient

bij vragen snel geholpen toen ik belde. Geen eindeloze tijd in de wacht staan. Dat is top!

snelle makkelijke service, goede levering, goed product!

Goede producten voor een betaalbare prijs. Snelle en makkelijke service en levering.

Snelle levering en zeer goed kwaliteit! Latas.nl

Mooi en onderscheiden aanbod. Latas.nl

Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen, vlotte levering

Bestelling is nog niet binnen. M.vr.gr Nellie

bestelling kan ik nog niet beoordelen want is nog niet binnen

Fijne service

Product voldoet aan de verwachting

Goed!

Goede prijs, snelle levering, goed produkt

Uitstekend, snel en zeer goed product

Deze beoordeling had ik al direct gestuurd naar het adres van Disposable discounter ten name van Sterre.

Vlotte levering, product komt overeen met de omschrijving

Snel en goed.

Snelle verwerking en goede prijs. Bezorging is best wel prijzig.

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!