PRIMA

SNEL GELEVERD, GOED PRODUCT

Vlug bezorgd

Boven

Altijd top geregeld!

Goeie website, snelle levering! Wat wil je nog meer!!!!

Toppie

Snelle service helemaal top

Snel kunnen bestellen door chatbox, die me artikelnummers van ons vorige bestelhistoriek in een ander account kon doorgeven en dus ook snel geleverd

Prima materiaal

Het hout is perfect

Altijd tevreden!

Ruime keus, makkelijk bestellen en snelle levering!

Prima glazen, zien er als echt uit.

Mooie glazen, liggen goed in de hand. Ĺ

Was top

Fijn dat het zo snel binnen is !

Snel afgeleverd, top

Vandaag besteld via website en 1 of 2 dagen later afgeleverd bij ons bedrijf.

Alles klopte.

Zoals die moet zijn. Wat niet altijd vanzelfsprekend is.

Toppie‼️

Snel en correct geleverd. Hoeveelheid te bestellen zeer redelijk, ben geen mega klant dus blij iets kleinere hoeveelheid te kunnen bestellen.

Goed verpakt en tijdig geleverd

York handdoek dispenser besteld. Dispenser was veilig tegen beschadigingen beschermd en op tijd bezorgd. En dat tegen een mooie prijs.

netjes geleverd

snel en efficient

Vlotte afhandeling en prima product

Het bestelproces is eenvoudig, de bestelling werd vlot afgehandeld en en het product voldoet prima aan mijn eisen. Ik had binnen 2 dagen de bestelling binnen.

Simpel en snel besteld, snel geleverd

Zoals hierboven gemeld

Een bestelling is nog niet leverbaar maar ik word netjes op de hoogte gehouden van hoe en wat en mijn andere bestelling is al wel binnen . Goede service

Betrouwbaar en snel in huis

Betrouwbaar en snel in huis

Goede bestelling, levering en producten

Eerste keer wat besteld top levering en communicatie. Kunnen met de producten mooi feestje vieren.

Snel

Correcte en snelle levering

Op tijd geleverd zoals vermeld in email.

Zonder problemen op tijd ontvangen bestelling

Supper

Correcte afhandeling en snelle levering

Snelle correcte levering weliswaar in een veel te grote doos.

Omschrijving van het artikel zou wat duidelijker mogen. Betreft een revisieset voor een sealapparaat. Hierbij alleen een Chinese handleiding.

Vlugge levering en alles naar wens.Bedankt

Vlugge levering en alles naar wens.Bedankt

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!