Mooi product

snel en deskundig

snel en deskundig

snelle bezorging.

top

snelle levering, goede prijzen.

Alles snel geleverd !

Alles ruim op voorhand, duidelijke prijzen

Fijne producten

De parfum olie van becher krijg je nergens alleen bij Disposable Discounter. De prijs is ook nog eens schappelijk.

Super snelle levering !

Super snelle levering !

Snelle levering, jammer dat de zending niet in één keer geleverd werd en er ook geen melding van nalevering kwam. Verder alles tiptop in orde

Bestelling, levering, en service helemaal top.

Vanaf mijn bestelling, en zeker de levering erna, was helemaal top, en ik heb dus ook geen minpunten. Samengevat Uitstekend.

Snelle levering en een goed product

Zeer klantgericht.

Door mij fout gekozen product gemakkelijk te ruilen voor het beoogde product.

Bestelling snel ontvangen en volgens verwachting.

Volledig te vertrouwen met de bestelling

Mooi op tijd geleverd

Snelle levering, goede verpakkingen

Snelle service en levering

Snel

Altijd optijd.

Als bestelling is gedaan is afreken een fluitje voor een cent en is ook nog eens snel geleverd. En uitstekende kwaliteit.

Change your

Disposable Discounter, offers great products and excellent customer service, and I should give you the full 5*s, but sorry, as long as you continue to use PostNL as your delivery agent, 5*s, will never be achieved... the 'last-mile' is just as important as all other steps in the process, and PostNL are a constant let down...

perfecte levering

Overzichtelijke website Snelle levering

Prima materiaal en nette en snelle levering.

Prima materiaal en nette en snelle levering.

een prettige leverancier

De spullen zijn zoals verwacht, een snelle levering , ik ben zeer tevreden.

Uitstekende, snelle levering.

Zoals elke keer, de geleverde spullen voldoen aan de prima kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt en netjes aangekomen. Zal vaker gaan bestellen

Zending oké maar in 2 keer

Volgende keer zending in 1 keer omdat niet altijd iemand aanwezig is.

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!