Fijne webshop en snel binnen

De prijs, levertijd en gebruiksvriendelijkheid is top! Meer korting is altijd welkom maar super fijn dat alles zo snel binnen komt en goed verpakt!

snelle levering en goeie service

snelle levering prijs kwaliteit

goed!

Goed!

Supergoed produkt én bedrijf!

Van bestelling tot en met uitgifte van ons product ging alles top!

Op tijd en goed dpul.

Snelle levering!!

Netjes op tijd bezorgd,

Gebeld en zeer goed geholpen

supergoed

goed geregeld en snelle bezorging

Snelle levering top product.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

perfect

Tijdige levering en een spontane chauffeur bij aflevering

Gezocht en gevonden, snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen...dus ja erg tevreden.

Ik ben dik tevreden.

Ik heb de horeca dienbladen besteld. Die kreeg ik binnen één week. Ik ben dik tevreden, ze zien er goed uit. Ik heb niks op of aan te merken. Bedankt voor de goede service.

Top geregeld. Nette producten

Wat een ontzettend service gericht bedrijf. Wij zaten vrij krap in de levertijd en Evelien heeft haar uiterste best gedaan om ons toch te verzien van prachtig gedrukt bekers. Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede snelle levering

Bestelling snel en compleet ontvangen

Mijn benodigdheden werden compleet en snel (volgende dag) in Belgie afgeleverd. Ondanks de werkzaamheden bij de entree van de camping werden de goederen correct op een zaterdag afgeleverd.

Ok

Ok

steeds in orde

de producten zijn zeer degelijk en fotogetrouw. hartelijk bedankt

Altijd correct

Zeer prettig altijd op tijd geleverd en een fijne postbode.

Top geregeld

Mijn bestelling was compleet en goed geregeld.

Telkens weer prima

Ik ben al jaren klant bij Disposable Discounter. En het is nooit anders : altijd weer een snelle levering tegen een scherpe prijs.

Mooi product

Super fijn bedrijf

snel en deskundig

snel en deskundig

snelle bezorging.

About Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!