Uitstekende, snelle levering.

Zoals elke keer, de geleverde spullen voldoen aan de prima kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt en netjes aangekomen. Zal vaker gaan bestellen

Zending oké maar in 2 keer

Volgende keer zending in 1 keer omdat niet altijd iemand aanwezig is.

Verzendkosten zijn wat duur, maar wel snelle levering, compenseert .

prima, snel

Snelle levering, goede kwalitatieve producten

Top service en producten

Besteld en afgehaald Alkes top geregeld

Prima levering en snel.

Snelle levering.

TOP

Alles goed verzorgd en bezorgd op tijd!!!

Prima geleverd

Netjes

Goede levering

Kan je ook spoed levering aanvragen?

zeer vlugge en correcte levering

zeer vlugge en correcte levering

snelle service, scherpe prijs

Snelle levering, goede prijs, producten voldoen aan de verwachtingen

Goed bereikbaar, aardige mensen

Produkt afgehaald in Assen. Niemand bij de balie, maar wel een spannende rode knop òp de balie….. toen we er eindelijk een klap op durfden te geven kwam er iemand om ons te helpen. Aardige knul. Goed bereikbaar, dicht bij de snelweg. Volgende keer weer!

zeer snelle levering

Zeer snelle levering prima product wij gaan zeker weer bestellen bij deze firma

Super kwaliteit.

Snel geleverd en keurig verpakt.

zoals altijd juist en snel geleverd

bestelde producten snel en zoals besteld geleverd, dank je

Netjes en goed verpakt afgeleverd

Escrocs, mauvaise foi et mauvais produits

Escrocs ! pas de service après-vente. Ils mentent quand on leur montre clairement que le produit qu'ils ont envoyé n'est pas conforme. Ils disent même que c'est vous qui êtes le problème et que vous n'êtes pas capable de mettre un couvercle sur une barquette (vraiment !!) ! Leurs couvercles (marque propre) ne ferment pas les barquettes qu'ils vendent (Nutripack) et ils disent que vous êtes un idiot qui ne peut pas fermer un plateau au lieu d'admettre que leurs couvercles sont de mauvais produits. Dès que vous touchez les plateaux, les couvercles sautent ! Pas du tout sécuritaire et réglementaire pour vos repas traiteur ! J'ai dû en acheter d'autres chez un vendeur local (malheureusement plus chers) mais qui ferment correctement , eux ! Je le leur ai montré avec une vidéo, et ils nient les preuves et disent qu'il n'y a aucun problème avec les leurs alors qu'on voit clairement qu'il ne conviennent pas à ces barquettes (d'ailleurs la partie séparatrice centrale de la barquette est trop haute pour le couvercle qui est donc légèrement bombé , même en appuyant sur les 4 coins.. !! Honte à eux, la sécurité et la fraîcheur des repas, ce n'est pas quelque chose avec lequel on peut jouer !!

• Nous recommanderiez-vous? Non

snel en goed

borden en bekers besteld, waren er met 2 dagen.

toppie

geweldig

Snelle levering en goede spullen voor een prima prijs.

Vlotte levering.

Bestelling correct en snel geleverd.

vlotte en goede bezorging

alles top

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!