vlotte en goede bezorging

alles top

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen beetje lange levertijd maar zijn in algemene zin ook het goedkoopst Ook de ontwerpers helpen je snel

origineel aanbod, goede kwaliteit en snelle levering!

Jullie boden precies wat ik zocht en moeilijk te vinden was. Geweldig!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd en nette prijs.

Snel en betrouwbaar

Snelle leveringen en goede afhandeling

zoals gewoonlijk, snel besteld en snel geleverd

voor de bezorging/verpakking 5 sterren, voor de kwaliteit van de bestelde tape 2.5 ster.

Snel geleverd, maar verpakking flink beschadigd

Zeer tevreden over snelheid en producten. Alleen deze keer was de verpakking flink beschadigd.

Stevig

Grote borden van suikerriet besteld, met brede rand. Lijken best wel op gewone borden, kunnen in de magnetron/oven en voelen stevig aan. Niet van die dingen die knakken als je ze bij de rand oppakt, of waarbij de bodem doorzakt. Ook een fijn idee dat het biologisch afbreekbaar is. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ze lijken me helemaal goed!

Uitstekend product.

Ik vond dit artikel enkel bij jullie en ben er zeer tevreden over. Ook over de levering ben ik zeer tevreden. Goede mails ontvangen ivm leveringsuur.

Lids are not closing the trays :(

I received a big order. But the products are not good. The lids are not closing the trays, they open themselves and as soon as you touch them :( All my meals are to be thrown away without something to close the trays ! :( On their website deletes are shown to be bought with the trays... Even in the description page of the lids, it's indicated that they are ok with all their PP trays ... It's not true. Trays are nutripack label . Lids are bulk label (their name) Lost lot of money because of them

• Nous recommanderiez-vous? Non

snelle en goede service en goede artikelen

Goede website duidelijk, goede service

Hoog service voor kleine prijs!

Top kwaliteit artikelen en zo blij met het snelle verzending.

Gehele proces is vlekkeloos gelopen

Vanaf het plaatsen van de bestelling tot het ontvangen van het artikel is het proces voorbeeldig verlopen.

topklasse

snel goed en betaalbaar

Top kan niet beter

Goede service perfecte levering altijd op voorraad goede facturering bij Billink.

Snelle correcte levering

Helemaal top

4de keer pallet bedrukte tassen besteld, alles is vlot verlopen. Bedankt. Jullie zijn een TOP team

Voor de 4de keer pallet bedrukte tassen besteld, zonder zelf veel moeite te doen komt alles vlot in orde. Top van jullie.

op tijd bezorg

vandaag besteld morgen in huis klasse

zeer correcte afhandeling.

Hele prettige en correcte afhandeling, alle afspraken zoals besproken afgehandeld fijne manier om zaken mee te doen.

snel en netjes bezorgd

Di was mijn eerste keer dat ik wat besteld heb, zal zeker vaker op de site kijken.

Bij 1e keer direct top.

Precies zoals je mag verwachten. Top gedaan.

zoals ik van jullie gewend ben: snelle levering van de juiste producten

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!