Zeer goede ervaring met Disposable Discounter

Zeer snelle en complete levering.

Doen wat ze beloven

Voor een hardloopevenement hadden we nog extra drinkbekertjes nodig. Ik kon ze snel en goedkoop bestellen via de site en de doos een paar uur later al afhalen bij het distributiecentrum in Assen. Prima service!

mooie lampjes

Prima kwaliteit,

Goede kwaliteit spul snelle levering

Supersnel geleverd, sneller dan verwacht

Mooie lamphouders en handige led-lampjes

Gezien in een restaurant en aangeschaft voor thuis. Was snel geleverd en met de kerstdagen nog meer sfeer in huis.

Geen

Het bestelde artikel is snel geleverd, voor een leuke prijs.

goed en op tijd afgeleverd.

goed en op tijd geleverd

voor herhaling vatbaar

snelle levering, goeverpakt en precies wat ik wenste

Prima produkt, snelle levering

In drukke kerstperiode besteld maar snel geleverd.

Prima koop

Prima aankoop goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering

GOED

ZEER TEVREDEN

Keurig verzorgd

Goede communicatie wat betreft levering.

Gewoon top zoals altijd

Disposable Discounter is al jaren mijn vaste leverancier voor de artikelen die ik nodig heb. Snelle levering en goede producten. Ik heb wel eens een uitstapje gemaakt naar een andere leverancier maar dan zijn de artikelen toch vaak van minder kwaliteit. Ga zo door ! Ohja jullie koffiebonen zijn echt top !

Een mooi model, duidelijk beeld..

zeer snelle service

Zeer snelle service

Top! Bizar goedkoop en binnen een dag geleverd

Eerste keer dat ik hier bestelde. Bizar goedkoop, aanzienlijk goedkoper dan bij andere bedrijven. Ook binnen een dag geleverd, dus ga zeker vaker bestellen.

Goed verzorgd en voldoet aan onze eisen.

In het begin wat moeilijkheden met de bestellen. Kwam dat ons contact in de spam terecht kwam. Nadat we het indekt hadden was alles snel gereed.

Top...snelle levering.

keigoed!!

Snelle levering binnen 1 dag !!

Ze laten je niet zakken

Prima kwaliteit oliebollenzakken! Op tijd geleverd! Wij blij, klant blij

Kwaliteit

De aanschafprijs is pittig maar uiteindelijk verdient het zich makkelijk terug

Goed product

Snelle levering en goede kwaliteit

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!