Gewoon top zoals altijd

Disposable Discounter is al jaren mijn vaste leverancier voor de artikelen die ik nodig heb. Snelle levering en goede producten. Ik heb wel eens een uitstapje gemaakt naar een andere leverancier maar dan zijn de artikelen toch vaak van minder kwaliteit. Ga zo door ! Ohja jullie koffiebonen zijn echt top !

Een mooi model, duidelijk beeld..

zeer snelle service

Zeer snelle service

Top! Bizar goedkoop en binnen een dag geleverd

Eerste keer dat ik hier bestelde. Bizar goedkoop, aanzienlijk goedkoper dan bij andere bedrijven. Ook binnen een dag geleverd, dus ga zeker vaker bestellen.

Goed verzorgd en voldoet aan onze eisen.

In het begin wat moeilijkheden met de bestellen. Kwam dat ons contact in de spam terecht kwam. Nadat we het indekt hadden was alles snel gereed.

Top...snelle levering.

keigoed!!

Snelle levering binnen 1 dag !!

Ze laten je niet zakken

Prima kwaliteit oliebollenzakken! Op tijd geleverd! Wij blij, klant blij

Kwaliteit

De aanschafprijs is pittig maar uiteindelijk verdient het zich makkelijk terug

Goed product

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima product, snelle afhandeling

Website is duidelijk, bestelproces en levertijd uitstekend.

tevreden

Juiste artikel snel en in goede conditie ontvangen

makkelijk bestellen keurig geleverd

makkelijk bestellen keurig geleverd

Voldoet volledig aan onze wens

We zochten kleine bakjes voor leerlingpracticum 'suiker uit suikerbiet'. Nodig voor laatste stap het drogen van de extractie in een stoof. Bakjes zijn hier heel geschikt voor.

Snel geleverd en precies dát wat ik besteld had.

Alles staat hierboven vermeld

Parfait

Juste parfait produit de bonne qualité et livraison super rapide.

Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering na 2 dagen!

precies volgens verwachting

besteld en snel geleverd.

vlot en correct

Binnen de 48 uur na bestelling was de levering correct ter plekke

Snel, correct en goed verpakt.

3 flacons ontvetter besteld.

Niet de laagste prijs en geen aanpassing.

Op de webpagina staat groot vermeld laagste prijs maar dat zijn ze helemaal niet. Toen ik belde met de melding dat de Nederlandse verkoper takeaware.com voor de ijsbekers veel voordeliger was zouden ze het bekijken. Wat later belde men op met de melding dat het niet hetzelfde artikel was, de kleur was anders, en de leverancier was ook niet dezelfde. het zijn nogthans dezelfde ijsbekers van 4oz.

Prima geregeld

Alles naar wens gegaan

Prima snelle levering

vlot geleverd en product klopt met beschrijving

makkelijk te bestellen ook als particulier. Snelle afwikkeling van de bestelling en vlotte bezorging

Prijzen zijn prima!

Prijzen Prima Logica 0 , hoe groter u bestelling hoe durder het wordt! Website 0 , slechtste website die ooit is gemaakt! vorige versie was veel beter!

Postbus 70016 9727LA Groningen

085-9020564

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!