Parfait

Juste parfait produit de bonne qualité et livraison super rapide.

Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering na 2 dagen!

precies volgens verwachting

besteld en snel geleverd.

vlot en correct

Binnen de 48 uur na bestelling was de levering correct ter plekke

Snel, correct en goed verpakt.

3 flacons ontvetter besteld.

Niet de laagste prijs en geen aanpassing.

Op de webpagina staat groot vermeld laagste prijs maar dat zijn ze helemaal niet. Toen ik belde met de melding dat de Nederlandse verkoper takeaware.com voor de ijsbekers veel voordeliger was zouden ze het bekijken. Wat later belde men op met de melding dat het niet hetzelfde artikel was, de kleur was anders, en de leverancier was ook niet dezelfde. het zijn nogthans dezelfde ijsbekers van 4oz.

Prima geregeld

Alles naar wens gegaan

Prima snelle levering

vlot geleverd en product klopt met beschrijving

makkelijk te bestellen ook als particulier. Snelle afwikkeling van de bestelling en vlotte bezorging

Prijzen zijn prima!

Prijzen Prima Logica 0 , hoe groter u bestelling hoe durder het wordt! Website 0 , slechtste website die ooit is gemaakt! vorige versie was veel beter!

Top - plastic bekers 500 ml

Snel besteld, snelle levering, goederen zijn goed en correct aangekomen waarvoor dank.

prima service!

de rood wit geblokte puntzakjes die ik had besteld waren dikker dan de witte, die ik normaal heb misschien goed om dit in de omschrijving er bij te zetten verder super service!

top

in 2 delen geleverd maar alles prima oprijd geleverd 10/10

Alles volgens bestelling.

goede service snel geleverd top !!!

goede service snelle verzending

super snelle levering

mijn product was zo besteld en had het super snel binnen

perfect produkt

kwaliteit en prijs waren zeer goed en makkellljk op te hangen.

Snelle verzending

Super snel geleverd. Mooie prijs. Product zoal omschreven.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Dus top!

Zien er perfect uit. Moet ze alleen nog gaan gebruiken. Het evenement vindt pas over anderhalve week plaats.

Levering en uitleg gebeurde zoals afgesproken

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en alles werd netjes en snel geleverd

fantastisch product

sterk en mooi

Snelle levering, vlotte dienstverlening en de juiste producten

Snel bezorgd, fijne klantenservice en duidelijke website!

Gewoon goed!

Over Disposable Discounter

Dé groothandel in disposables tegen de allerlaagste prijs! Disposable Discounter levert betrouwbare kwaliteit en vaak heb je de bestelling al de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag! Door erg groot in te kopen en te werken met een efficiënt en uniek systeem kunnen wij jou de allerscherpste prijzen van disposables en verpakkingsmateriaal bieden in de Benelux voor kwalitatief hoogwaardige wegwerp artikelen. 1 Adres voor alles: hygiëne, zakken, koffiebekers, verpakkingen, disposables of drukwerk en alle bijkomende producten. Wij bieden je een ruim assortiment uit voorraad vanuit ons inmiddels 5000m2 grote magazijn!