Voordelig geprijsd

Top levering

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit.

Super!!!

De artikelen en ook de levering daar van, in een woord super!!!

Daar ik niet op vakantie ben geweest, heb ik nu toch mijn favorieten!

Ik ben blij dat ik mijn favoriete zeepjes heb en mijn mama en zus ook! Enige minpuntje was dat ik betaald had om thuis te leveren (ik was heel de dag thuis) en Dpd bracht het naar een ophaalpunt!

Topbedrijf

Heerlijke producten en snelle bezorging. De flessen zijn individueel ingepakt waardoor er geen lekkages zijn.

Top en snel.

Prima winkel, snel geleverd en goed verpakt.

Helemaal top!

¡ Muchas gracias ! Súper snelle levering en alles netjes ingepakt. Zo fijn mijn favoriete product uit Spanje nu ook heerlijk thuis!

Snelle en correcte levering

Goede producten & service.

Heel blij met deze winkel, kan er mijn vetrouwde spullen bestellen en de levering is altijd top!

Prima service!

Na telefonisch contact ander product ontvangen, omdat juiste aantal van bestelling er niet meer was. Goed opgelost!

Super makkelijke bestelling met vlotte levering!!!

Zie hierboven

Keurig

Heel snel geleverd en keurig verpakt

Op zaterdag allerlei kruiden en rijst besteld en op dinsdag in huis, heerlijke smaak en top kwaliteit!

Snelle levering, goede prijzen en mooi producten

Super blij dat ik colon nenuco wasmiddel via supermercat kan bestellen!!!!

Ben heel super blij.Ik vind alleen jammer dat zo wijna te koop is, veel producten zijn afgekocht. Ik geef een 11 voor producten en bezorgen.

topkwaliteit

Altijd tevreden over de toezending en produkt.

Fijne webwinkel groot assortiment Zeer blij mee

Super fijne en lekkere creme. Bestellen en bezorging prima!

Erg tevreden

Alles op tijd en goed bezorgd

perfect geregeld . prima service >>

Prima winkel voor een afstand van 2000 kilometer. Was even in de war omdat er maar bleef staan Niet Verzonden. Dat gebeurde schijnbaar pas toen zending in Nederlands was aangekomen .

Redelijk

Levering goed en zorgvuldig. Levertijd conform gegeven voorlichting van leverancier en vervoerder! Kortom: betaling en levering goed!

Snel

Bestelling is lekker snel bezorgd en top ingepakt

Goede service, ze doen wat ze zeggen!

Naar de site, producten aanklikken,gegevens invullen, betalen en tataaa bericht ontvangen wanneer geleverd wordt

Helemaal blij!

Heerlijke vis en rijst en ik voel me helemaal in Spanje meteen

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.