Telefonische bereikbaarheid top en bestelling correct en snel geleverd

Jammer dat bepaalde producten zoals zonnecreme, tinto de verano en paella ingredienten zo snel zijn uitverkocht. Wellicht eerder in seizoen bestellen Goede informatieve website en veel producten Hasta la proxima vez ! Buen exito con tu página web Adiós

Snelle levering! Goed product!

Correcte service!

Alles correct en volgend afspraak verlopen Goede prijzen

Fijn product

Snel geleverd! Heel fijn

Snelle verzending en fijne producten

De bestelling werd snel verzonden, goed verpakt.

Subliem

Ook dingen die niet op de site staan toch kunnen bestellen

cela sent l(Espagne

Produits super juste un petit retard concernant la livraison par rapport à mes anciennes commandes je croix que vous n'êtes pas les seuls j(ai eu le même souci avec d'autres sites qui avant je n'avais jamais eu aucun problème. Je suis inquiète pour mes futures commandes rassurez-moi. Merci. Cordialement. Angélica BATALLER

Goede service.

Zeer positieve ervaring iedere keer als ik bestel.

Snel, volgens afspraak.

Fijne website. Levering sneller dan er was aangegeven zelfs. Flessen netjes verpakt om lekkage te voorkomen.

Super snelle levering en producten als verwacht alles super netjes ingepakt

Supermercat is super UPS is K.T

Winkel is helemaal super producten zijn goed maar bezorging via UPS is om te janken dag van levering niet gehaald volgende dag we waren thuis niet aangebeld maar wel zeggen we waren niet thuis en pakket gebracht naar afhaalpunt.

Zeer uitgebreid aanbod, en uiterst snelle levering. Alles ook nog eens uiterst beschermend verpakt....Super tevreden met mijn aankoop.....

Netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ben er blij mee.

Typische Spaanse producten in 1 muisklik in België

Wauw wat een service , woensdag mijn schoonmaakproducten besteld en de vrijdag werden deze al geleverd, dat is sneller dan menig andere webshops!

ok

Articolo preciso come descrizione, spedizione veloce,ottimo

• Ci consiglieresti? Si

Vriendelijke service

De service is snel en vriendelijk.

Supersnelle levering

Binnen 2 dagen kreeg ik mijn bestelling binnen. Goed verpakt. Dank jullie wel.

Alles makkelijk verlopen,bestellen,netjes verpakt.

Snelle bezorging. Ruim assortiment. Leuke aanbiedingen. Ik kom graag weer terug voor o.a. mijn favoriete geuren, zeepjes, bodymilk.

Prima service!

Fijn dat deze artikelen leverbaar zijn via deze site!

Snelle en correcte service en goede info

Goede producten

Prima spul ,service en snelle levering

Super! Zoals beloofd!

Prima, beloftes nagekomen!

Prima goed

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.