Excellent

Great service, immediate contact of product availability and service, I would recommend Supermercat to all. Mary.

Snelle en goed verzorgd

Overzichtelijk en snel gevonden wat ik zocht. Gemakkelijke betaalmogelijkheid en perfecte verpakking/aflevering

Excellent company - have used for several years

Having lived in Spain, I am aware of how good the cosmetics, body washes, creams etc are. It was a great to find a company that sells Mercadona products on line & ships to other countries. I have my particular favourites & it is fantastic that I can get them delivered to my door, in London, without having to fly to Spain & lug all the heavy bottles & tubs back home! Many thanks, 5* review. Laura, London.

oke

Fijne producten, geweldige service !

Wat een leuke en goede site, blij hiermee.

Snelle to the point service

Bestel al jaren mijn ecran aftersun on line. Altijd goede en snelle levering. Prijzen zijn vergeleken bij andere webshops beduidend lager. Heb nu voor het eerst de ecran aftersun besteld. wel wat prijzig voor de kleine tube, maar het voelt vooralsnog wel geweldig.

Een fantastisch product en bijzonder snel geleverd.

Prima service, snelle levering en het product voldoet aan alle eisen. Kleindochter had extreem droge huid en na een aantal keren gebruik van de Aloe Vera creme was al voldoende. Pracht product.

uitstekend

verzorgd verpakt en fijne producten

Alles liep op rolletjes

Makkelijk en overzichtelijk de producten besteld. Snelle levering ondanks Corina...Top! Heerlijk mijn Spaanse producten weer in huis.

Leuk om wat Spaanse producten in huis te hebben!

Producten die lekker ruiken zoals Ecran zonnebrand en aftersun, La Toja voor onder de douche en in bad en La Toja voor na het scheren! Snel bezorgd en goed verpakt! Top!

Snelle levering!

Goede ervaring!

Ik ben blij dat ik deze “winkel” gevonden heb! Alles was sneller geleverd dan gedacht en netjes ingepakt!! (Bescherming rond elke fles!!) Ben blij dat ik het gevonden heb! Dan moet ik geen spulletjes uit Spanje of marokko meenemen. Ik kan het online bestellen en het komt in 3/4 dagen toe. Luxe! Ik word vaste klant.

Superbe

Livraison rapide malgré le confinement Produit espagnol véritable Très bien emballé

Snelle levering en netjes ingepakt (perfect)

alles was prima!

Alleen met ups ben ik niet tevreden. Al meerdere malen geen goede ervaring met UPS. Ik woon op een park en andere vervoerders leggen de pakjes gewoon neer. Nu moest ik naar een andere plaats om het op te halen. Met uw firma is niets mis. Snelle levering.

Zeer tevreden.

Spaanse zon in een Nederlandse verpakking. Wat een goed initiatief om deze Spaanse producten hier in Nederland verkrijgbaar te maken. Op dit moment kunnen we niet naar Spanje en de eilanden maar dankzij Supermercat.nl toch een beetje Spanje.

Snelle levering en alles is zeer goed verpakt zodat het niet kan stuk gaan of gaan lekken.

niks mis mee

een bestel-factuurtje in het pakketje mee zenden zou fijn zijn

Heb het besteld en binnen 2 dagen had ik het binnen tevens waren de artikelen goed verpakt. Een 10 voor de service

prima!

Prima service en snelle bezorging.

Snelle afhandeling, dingen komen onbeschadigd aan en goed geprijsd.

Ging moeilijk voor bestelling te plaatsen en de betaling te doen had verschillende keren geprobeerd maar lukte niet. Kreeg ook geen melding van bestelling voltooid. .Het lukte niet Maar kreeg wel nadien dat factuur dat moest betaald worden Conclusie bestelling was dan toch gelukt maar de procedure was onduidelijk. Uiteindelijk is alles in orde gekomen. Bestelling goed ontvangen en betaald.

Blij met de producten, snel geleverd

Prima webshop

Prima prijs kwaliteit. Kan je niet voor naar Spanje rijden!

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.