Zoals verhoopt!

Uitermate snelle en correcte levering, volledig aanbod.

gewoon goed

top zak

Goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de produkten en uw service.

Idem als hierboven

Vlotte en goede afhandeling

Zeer correcte firma en vlotte levering en goed verpakt.

Ik raad deze firma zeker aan bij vrienden en kennissen; duidelijke website.

Fuldt tilfredsstillende

Hurtig og effektiv ekspedition og forsendelse. Kan næppe blive bedre!

• Vil du anbefale os? Yes

Eindelijk is het mogelijk om Spaanse artikelen in Nederland te kopen! Dank voor de snelle levering en de stevige verpakking. Jullie hebben er een klant bij!

Zeer snelle levering.

Keurig en zeer snel bezorgd.

Gewoon perfect.

Snel en correct.

steeds correct en op tijd geleverd

Juist spijtig bij de laatste levering was er een pot van instituto espagnol Avena Hidratante 400ml bodycrème gebarsten, ondanks de goed verzorgde verpakking.

,eer goede en snelle levering

Verder heen aanmerkingen

Goede producten voor een mooie prijs

Goed.

service is super

Bestel met enige regelmaat bij Supermercat, producten zijn altijd heel zorgvuldig ingepakt. 1 keer een verkeerd product geleverd gekregen. Gebeld en het probleem werd voor 200% opgelost!

Zeer goede service

Ik heb al vaker iets besteld bij supermercat en het is altijd goed en snel geleverd.

Soepel online bestellen. Snelle en verzorgde levering. Producten origineel, goede kealiteit.

Snelle levering en goede producten

Super snel

Zeer snelle levering

Super snelle levering vanuit Spanje.

probleemloze transactie ! zeer tevreden !

Besteld en super snel geleverd

Ik heb mijn bestelling gedaan super snel geleverd. En goed verpakt ik ga zeker vaker bij jullie bestellen en aanbevelen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Prima!

Zie boven.

Snel en netjes geleverd

Dank je wel wat je voor me heb gedaan.

De naam van jullie zegt het al. Super. Mijn laatste bestelling super naar jullie toe en dan de problemen van de post en de hulp die ik kreeg van jullie is in een woord SUPER. Jullie doen je naam wel eer aan. Nogmaals mijn dank voor je hulp. Een vriendelijke groet, Annie.

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.