Makkelijke site en snelle levering van het bestelde, een heerlijke crème, die ik voor van alles en nog wat gebruik.

perfect

via internet deze website gevonden. Perfect al deze Spaanse artikelen.

Ooit gekocht & gebruikt in Spanje, verder blijven gebruiken in Nederland

Wat wij regulier bestellen bij Supermarcat hebben wij ook vaak gekocht in Spanje en thuis gebruikt zolang de voorraad strekte! Dan moet je in Nederland (voor ons ook) in Duitsland op zoek gaan naar gelijkwaardige producten! Dat wordt dan Lastig die vind je nergens!!! In het UNILEVER -Assortiment!!! Waarom gebruiken Wij Spaanse Zeep & Deo (van Supermarcat)? Deze producten zijn gemaakt Vóór mensen In Zéér Warme Landen, die de hele dag fris Moeten Blijven Ruiken en Zich De Hele Dag Fris Voelen.

Super snelle goede levering

Heel vlotte levering, helaas ondanks het goed emballeren was de bus badschuim toch gebasten en lekte deze.

Uitstekende winkel

Vroeger sleepte ik van alles mee uit Spanje en nu bestel ik het gewoon online en wordt het lekker snel bezorgd.

Fijn deze Spaanse supermarkt in Nederland!

Het enige dat ontbreekt is een nog iets ruimer assortiment dan zou het perfect zijn!

Vlugge en correcte afwerking van mijn bestelling

Het bedrijf geeft mij een gevoel van vertrouwenswaardig te zijn

Super assortiment ben heel erg tevreden. Voor mijn kids moet ik ook betsellen bij jullie. Thanks.

Ben heel erg tevreden over het assortiment en ook de bezorging is heel erg goed. Je hoeft ook niet lang te wachten om het bestelde thuis te krijgen. Dank jullie wel.

Vlotte en nauwkeurige behandeling van de bestelling.

Op een bepaald ogenblik dacht ik dat ik zou verplicht worden door Paypal om een rekening bij hen te openen hetgeen ik niet wilde. De klantenservice van Supermercat heeft mij hier heel efficient bij ge- holpen..... zodat tot ieders tevredenheid mijn bestelling zeer soepel en correct afgehandeld werd.....Dank daarvoor.

Ruikt lekker en werkt goed

Ik heb hiervoor gekozen,en ben zeer tevreden,

Een fijne Spaanse shop met snelle levering!

Fijn winkelen

Fijne authentieke producten en snelle levering, ga zo door!

Product goed verpakt en snel geleverd. 👍

Prima service en de artikelen die ik zoek.

Super Mercat is super. Alle Spaanse artikelen die ik zoek voorradig. Ik hoef de deur niet uit. Levering netjes op tijd.

Keurige aflevering en op de hoogte blijven van verzending.

Goede webshop met voldoende keuze

Webshop is duidelijk. proces van afrekenen verloopt goed.

Goed verzorgd ingepakt heel erg tevreden

Gewoon betrouwbaar en snel

Makkelijk te bestellen, goede site, snelle levering. Alleen jammer dat het niet via Post.nl gaat UPC geeft geen verwachte tijd aan

Uitstekend verzorgde producten.

prima service netjes geleverd.

De service is uitstekend door uitgestelde levering toch op de geplande datum geleverd en alles netjes verpakt ben 100% tevreden.

Geweldig snel

Super producten voor een scherpe prijs en een super snelle levering

Uitmuntend

Snelle levering en rap antwoord op vragen

bestellen is makkelijk en snel.

Bestellen is makkelijk en snel.

Perfect,

Na de zeer slechte eerste levering, klacht zeer goed opgelost en binnen drie dagen een nieuwe levering, zonder verdere kosten voor de klant. Perfect geleverd en in zeer goede staat ontvangen.

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.