Zeer betrouwbaar

Zeer tevreden!!

Tijdige en perfecte levering.

goed spul

Wel duur

Goede spullen Snel geleverd.

Bestellen is simpel en is binnen paar minuten gedaan. Het duurde 3 dagen en mijn pakket was in huis, prima volgens planning!

gewoon goed

Altijd snelle levering, gewoon een top online winkel

Geweldig goed verzorgd en supersnel geleverd !

Het is perfect geleverd gelukkig dat het hier allemaal te verkrijgen is , ik gebruik de au de cologne al meer dan 40 jaar .

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Erstklassig

Erstklassig in jeder beziehung: prompt, schnell, ordentlich !

Leuke shop met snelle bezorging !

Binnen 4 dagen had ik de produkten binnen

Ieder jaar bestel ik bij Supermercat voor mijn vader eau de cologne. Met vaderdag Varon Dandy en met z'n verjaardag Heno de Prava of iets van Puig. Nergens in Nederland te krijgen maar bij Supermercat wel én ook nog de nieuwe lijnen mét aanbevelingen!!! Ieder jaar voor mijn vadertje weer feest met uitpakken!!!

Enige nadeel vond ik dat de levertijd wat langer is maar wel volgens afspraak ( 8 dagen)

Fijne zalf

Supersnel geleverd, netjes verpakt en ik vind deze zalf heel fijn om voor allerlei plekken op je huid te gebruiken.

Zeer goed.

In mijn massage praktijk in Duitsland, gebruik ik oliën en ondersteunende huid producten van Supermercat en ben daar uiterst tevreden over. De service is uitstekend.

Zeer tevreden met mijn bestelling. Houden zo

Betrouwbaar levenrancier

Goede producten / correcte bezorging

heel goede produkten, aan een interessante prijs.

Ik koop al jaren bij supermercat. Ik ben nog altijd zeer tevreden.

Gute Produkte und guter Service

Ich habe schon mehrmals spanische Produkte bestellt. Ich war und bin jedesmal begeistert über das Preis-Leistungsverhältnis, die einfache Bestellung im Online-Shop und die schnelle Lieferung. Ich kann diesen Shop und Service nur empfehlen.

goed product en snel geleverd

Goeie website met veel producten en snel geleverd

Super !!!

Ik had een bestelling geplaatst en moest die de volgende dag thuisbezorgd krijgen. Ik kreeg een mail van de bezorger dat het geleverd was hoewel er niemand gebeld had en er nergens enig spoor was van het pakket. Ik heb dit laten weten per mail aan Supermercat.nl en dezelfde dag werd ik opgebeld door een vriendelijke heer, die mij verzekerde dat ze de bestelling opnieuw zouden opsturen. Twee dagen later heb ik dan het pakket mogen ontvangen waarvoor grote dank. Je krijgt er echt superservice !!!

Helemaal top

Snelle levering en je wordt kunt je pakket goed volgen. Een stukje Spanje in Nederland.

5 estrelas

Tou muito contente

• Você nos recomendaria? sim

uitstekend

zeer goed goede produkten

Vlotte levering

Ben erg tevreden over de spullen en bezorgen

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.