Snelle bestelling.

Snelle bestelling

Snel en betrouwbaar.

Goede webshop

Snel mijn bestelling binnen

Goede producten en lekker makkelijk om te bestellen, snelle verzending en degelijk verpakt.

super

Goede producten

zeer goed

betrouwbaar leversier

Goede communicatie en snelle levering.

Goede producten met vaak extra gratis toevoegingen.

Snel

Binnen anderhalve dag geleverd en via e-mail op de hoogte gehouden van pakket

Alles naar tevredenheid

Tijdens vakantie kennis gemaakt met de producten en nu hier besteld. Werd netjes bezorgd. Ik ben erg content ermee.

Over de bezorging mijn beklag doen

Terwijl mijn pakket bezorgd werd was ik gewoon thuis,ik heb geen bel niets gehoord! Wel krijg ik op mijn telefoon een bericht: BEZORGING BIJ BURMAN­čś│­čś│­čś│ik alle naamplaatjes bekeken,geen Burman!! Volgende dag dacht ik dat zij wellicht bedoelden...BUURMAN?! Ben ik vervolgens bij diverse mensen(buren) langs gegaan,niemand had mijn pakketje! Volgende dag belde er een buurman die dag ervoor niet thuis was met mijn pakket!!!! Schandalig!!! Schandalig dat ik zelf achter mijn pakket aan moet!!! ############## We zijn nu een paar dagen verder en wat heeft supermercat dit netjes en effici├źnt opgelost! Ben meteen gebeld n├í mijn klacht(zie hierboven) netjes te woord gestaan door een zeer ge├»nteresseerde medewerker! Mijn complimenten hiervoor! Heel erg bedankt ook!! Het lag uiteindelijk niet aan jullie natuurlijk maar wel aan de bezorgers ! Vriendelijke groet ML Nieuwveld

Super vlot alles binnen en lekker simpel om te bestellen.

Goede en snelle bezorging.

Snelle correcte levering

Kan ik iedereen aanraden.

perfect en altijd fijn om iets bij deze shop te bestellen

Keurig nette verzending het klopt altijd ! snelle levering.

Bijzonder goed

Alles degelijk ingepakt geleverd.

Simpel bestellen

Binnen een paar klikken bestellen zonder I gewikkelde poespas. Levering keurig op tijd en erg snel met reageren op vragen.

Probleemloos en mooie Spaanse producten

Snelle en prima levering

Snelle en correcte levering van bestelde producten.

Gewoon goed!!

Mooie shop met bekende producten uit Spanje. Super vriendelijk en behulpzaam dikke tien waard!

Makkelijk te vinden wat ik wilde hebben, makkelijk te bestellen en af te rekenen, goede aflevering van de spullen.

Alles is verlopen zoals beloofd was !

Zoals beloofd...

Populaire gezichtscreme besteld. Wel jammerlijk dat tijdens de vakantie niet geleverd wordt.

Muy bien

Deze shop kan ik zeker aanbevelen. Alles is exact zoals besteld geleverd en dat binnen korte tijd.

prima service, groot aanbod

wel jammer dat sommige artikelen "uitverkocht'' zijn en dat best wel lang blijven

Netjes ingepakt en leuke aanbiedingen

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het ├ęchte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de ├ęchte & beste Spaanse winkel online.