lekker vlot

pakket kwam sneller dan verwacht en alles is goed verpakt

Alles klopt

veel keuze, super snel geleverd en goed geprijsd

Betrouwbaar

bestel zo nu en dan Spaanse dingen en altijd is het goed

snel antwoord op een email en ook erg snel de bestelling in huis

Prima! Producten snel geleverd!

Prima, snel geleverd met een kaartje erbij Gracias, hoe leuk is dat!

Snelle levering! Uitgebreid gamma

Pluspunt.. Uitgebreid gamma Spaanse producten! Minpuntje.. Als je geen Paypal account aanmaakt kan er geen betaling met creditcard plaatsvinden. Dat vind ik persoonlijk minder. Er zijn momenteel voldoende veilige betalingsmogelijkheden. Nog extra klant worden bij Paypal vond ik jammer. Ik vond echter nergens anders zo’n uitgebreid gamma Spaanse producten in Nederland of België dus heb ik alsnog het account aangemaakt.

Prima snelle levering

Vlogger levering ja. Production gamma kan verder uitgebreid worden met kaas+wijnen+spgroenten+confit

Zo fijn om uit spanje spullen te krijgen.

snelle bezorging

al vele malen bij Supermercat.nl besteld komen hun afspraak na en snelle bezorging

Top website!

Altijd netjes verpakt en op tijd binnen.

Veel keuze

Enorme keuze in producten, en zeer correcte prijzen. Verschillende producten van wat ik wou bestellen, zijn spijtig genoeg niet in voorraad, is dan wel moeilijker om aan gratis verzending te komen.

Erg tevreden

Werd eerder geleverd dan verwacht en items zoals beschreven

Erg snel

Verbazend snel met leveren en dat in deze tijd is een prestatie

super geurend

heerlijke producten van puig

Goed en snel

Keurig

Een aanbeveling meer dan waard. Keurige levering en fijn contact.

Geweldige service snelle levering

Heb altijd goede ervaringen en snelle levering Behulpzame mensen

excellent service

je n'aime pas acheter par internet, mais j'avoue que j'ai été très agréablement surprise par le respect des délais, l'emballage âge, etc. ce fut parfait. seul petit bémol, votre page devrait être disponible également en espagnol ou français mais pour le reste je vous recommande à ts mes amis.

Duidelijk, overzichtelijk en snel

Netjes, kwaliteit en prijs

Super spul

Spaanse goederen snel geleverd

Dit jaar niet naar Spanje geweest dus besteld bij supermercat. Snelle levering

Fast delivery

Great service and product.

Positieve ervaring alles snel opgelost

1 product niet op voorraad maar ik werd meteen netjes opgebeld met een oplossing en er werd goed meegedacht. Ben zeer tevreden

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.