Op tijd geleverd, maar de flessen lekten

De 8 flessen S3 eau de toilette kwamen keurig op tijd aan. Helaas lekten ze vrijwel allemaal bij de doppen, ondanks dat ze heel stevig in plastic waren verpakt. Allemaal afgespoeld en afgedroogd. Uiteindelijk geen schade.

goede snelle behamdeling

Prima, keurig verpakt en tijdige levering!!!

Prima, keurig verpakt en tijdige levering!!!

Fijn dat je Spaanse producten hier kan kopen .

Ik heb creme bodylotion schoonmaak middel bij de super mercat gekocht en geniet iedere dag van die heerlijke geur als ik er mee dweil het is bijna op dus ga ik meer bestellen .

Snel en netjes

Mijn speciale merk uit Spanje gevonden, maar ben niet zo van het bestellen uit het buitenland.. toch poging gewaagd! Duurde een weekje, netjes en stevig ingepakt! Met kaartje GRACIAS! Blij!!

Hartstikke top!

Altijd voorraad. Volgens mij relatief goedkoop tov anderen. Door covid-19 tijdelijk geen voorraad gehad, maar buiten de macht van supermercat. Logisch.

Een product was niet op voorraad en ze hebben mij hierover gebeld om te verwittigen en meteen dit product terugbetaald.

Zeer goede communicatie voor levering

Zeker aanbevolen

Aandacht aan besteed voor verzending

Goed en snel

Ik ben zeer tevreden

Super snel en goede producten

Muy bien hecho! Rapidamente

Me mandaron un paquete muy sólido, necesitaron menos que una semana. Muy bien hecho y con un precio bueno. Hracias

supersnel supersimpel topproduct

bestellen waqs uiterst simpel den de levering zelf onder corona omstandigheden was erg snel

Heel erg tevreden

Was snel afgeleverd en mooi verpakt

Snel en goede producten

Snel en goede service

zeer goede en vlotte aflevering en correct

• Ci consiglieresti? Si

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Snelle levering , top!!

Groot assoriment snelle levering!

Supermercat.nl heeft een breed assortiment van typische Spaanse producten. Web site werkt eenvoudig en snel. Bestellen en het verzenden van de producten gaan snel; en met voldoende informatie.

Vlugge levering, goede producten.

Excellent service

From placing the order to receiving the quality goods, there were no hold ups or mishaps. Fast delivery too (pre Brexit).

Voldoet aan de verwachting

Snel en goed. Duidelijke beschrijving

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.