Ook de tweede keer een supersnelle levering van mijn favoriete Spaanse spulletjes. Superblij mee...

efficient verlopen

de opdracht goed verwerkt.

Vriendelijk en behulpzaam

Op vragen een duidelijk en snel antwoord

Correct, gemakkelijk en snel

Goede service snelle verzending

Spaans

Leuke producten met een heerlijke geur. Snel en goed bezorgd. Uitstekend!

De site is overzichtelijk en duidelijk om de artikelen te bestellen

Had moeite met betaling via iDeal . Na telefonisch kontakt perfect opgelost.ja

Tweede keer lekkende flessen

Hoewel ik al jaren producten uit Spanje bij deze leverancier aanschaf moest ik dit keer voor de tweede keer constateren dat een fles lotion niet goed sloot en daardoor kennelijk tijdens het transport is gaan lekken. Dit was ook de tweede keer dat ik ze liet bezorgen. Alle overige keren dat ik hier bestelde heb ik de artikelen zelf opgehaald bij de loods in Almere. Ook had ik twee flessen met de geadverteerde 20% extra inhoud besteld, maar geleverd werd er slechts één plus een normale fles. Mijn aanbeveling geldt dan ook slechts de kwaliteit van de producten.

Super winkel

Hebben alles sturen snel vriendelijk

Snelle goede levering

De bestelling is zeer snel geleverd.wij vinden de artikelen uitstekend.

Super snel en goed

Persoonlijk via de mail benaderd voor mijn specifieke bestelling, met korting! Super en snel bezorgd!

Snel contact, snelle levering

Eens in de zoveel tijd bestel ik Agua Brava aftershave, mijn favoriete merk. Nu 3 flessen van 200 ml en een Agua Brava deodorant. Snel en accuraat geleverd. Uitstekend!

Perfect!

Goede en snelle service!

Duidelijk overzichtelijk en snel

Een mooie overzichtelijke site met duidelijke aanwijzingen en snel geleverd. Geen poespas.

Topservice

Correcte en snelle service. Ze doen wat ze beloven!

Op tijd en volgens verwachting

Snel verstuurd, snel ontvangen

Clear communication, fast delivery, good service

One item was not delivered according to my order (soap dispenser + refill). When I contacted Supermercat I was told that I had ordered according to a wrongful text (the refill does not exist any more), but as it was a fault by Supermercat who had not made sure the text was in order I would get another soap dispenser - which I did quite soon after. That was very fine!

Goede adequate meedenkende klantenservice. Keurig verzorgd

Goed en snellen service

Fantastisch in een word

service is heel goed

ik heb mijn bestelling op tijd ontvangen en dat is een pluspunt

zeer goed

muy buen servicio! excelente productos

Schnelles unkompliziertes Einkaufen

Schnelles unkompliziertes Einkaufen und schnelle Lieferung!

fantasties!

Fijne behandeling .snelle levering!

Mooie producten en servisegericht bedrijf!

Bestelling geplaatst. Op de hoogte gehouden van de leveringsdatum via de mail, maar ook opgebeld. Erg goede service, vooral in deze tijd!

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.