Prima geregeld, zeer vlot.

Zeker de moeite waard om nog eens een bestelling te plaatsen.

Goede procucten

Snelle correcte levering

Helemaal tevreden.

Ging allemaal goed met hulp van dochter.

Snelle levering!

Snelle levering!

Professional

Good communication and service. Recommended, will use again.

Er Is veel zorg en aandacht aan besteedt

Ik ga Vaker wat bestellen

Snel en correct geleverd

De reviews van andere klanten bleken juist: snel en correct.

Snelle en deskundige levering ..

vlotte service.

Goed te vinden op de website en snelle levering.

As always straightforward ordering and delivery within 3 days. Excellent

Never lets me down and I can get my favourite Mercadona products.

Netjes opgelost

Gedoe met leveren via ups Maar super snel opgelost en mijn pakketje binnen 2 werkdagen netjes ontvangen via post.nl Heerlijke Spaanse zeep! Helaas geen vakantie dit jaar naar Spanje dan maar zo.

Uitstekend !

Producten zijn enorm netjes ingepakt , snelle levering, hier ga ik voortaan meer bestellen . Heel tevreden ! Eindelijk kan ik mijn Spaanse producten terug aankopen die ik in Spanje altijd heb gebruikt. Hilde Janssen

snel makkelijk en fijn

snel en makkelijk

Uitstekende kwaliteit producten en snelle levering.

Binnen 1 dag geleverd. Uitstekende kwaliteit Heno de Pravia.

Goed geregeld!

Ik bestel (bijna) ieder jaar de aftersun van Ecran bij Supermercat. Altijd snel in huis.

Goeie spullen en prima levering conform afspraak.

Goed geregeld

De ervaring met Supermercat is prima! Snelle levering en voldoende informatie over de zending. Een nadeel zijn de relatief hoge verzendkosten.

Super snelle levering en alles netjes en zorgvuldig verpakt tegen evt lekken of breken. Ik ga zeker vaker bestellen. Ik waan me weer in Spanje : )!

Keurig

Snelle bezorging

Prettige site om te bestellen

Alles vlot en netjes gekregen.

Excellent site to go to and order what you need.

Efficient and prompt service from ordering to delivery. Didn’t have the quantity I ordered but contacted me via e-mail to notify me of this and refunded me promptly for what they couldn’t supply. Would quietly gladly use this site again.

Vlotte levering!

Alles is vlot verlopen en de bestelling kwam binnen de tijd aan in België.

Items werden zeer snel geleverd

Perfect, op tijd geleverd.

Perfecte levering en op tijd.

prima verzorgt

snelle levering en goed verpakt

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.