Top. fijn dat jullie er zijn

producten uit Spanje, Portugal voor een hele fijne prijs. Snelle en goede levering. dank

Mijn ervaring is goed..

Mijn ervaring is goed.

heerlijke gezichtcreme van ecran voor in de zon die je alleen in spanje kan kopen.

Super communicatie en levering Top producten

Telefonisch contact met volledige uitleg en kosten van mijn artikelen. Direct besteld en met advies om direct te betalen zodat het dezelfde dag verzonden kon worden Inderdaad de andere dag om 13.00 uur werden bestelling thuis bezorgd. Wij blijven Klant

Vlotte service en verzending

Zie titel

Heerlijke rijst

De spaanse rijst smaakt geweldig, een wereld van verschil met de rijst die hier te koop is in de winkel.

Goede producten

Snelle levering, netjes afgehandeld. Goede Spaanse producten.

Van bestellen tot leveren zoals het hoort.

Prima , goed verpakt en snelle levering.

Zie boven

Levering in orde

zeer goed

Super producten.

Heel tevreden klant

Snelle en prima service

fantastich

heel vlot en vlug ter plaatse geleverd een aanrader

Alsof de Mercadona om de hoek is.

Nenuco is altijd vers !

Snelle levering, fijne service

Er was 1 product niet op voorraad, werd gebeld en kreeg dezelfde dag nog mijn geld retour gestort.

Heel snel geleverd en prima producten. Super tevreden.

Heerlijke vis

Ik zocht een speciale soort vis in een blikje en dat bleek dus hier verkrijgbaar te zijn. Ik heb meteen besteld en het werd netjes na 2 dagen bezorgd zoals beloofd, helemaal geweldig. Ik voel me helemaal in Spanje!

Fijn bedrijf goede produkten snelle levering

Zie info

Voelt Heerijk

2x perdag sorgens en savonds je hele gezicht heerlijk zacht

Snelle levering en uiterst zorgvuldig verpakt

Snel en correct

Prijs en snelle levering perfect

Ze leveren snel, goed en prijs is ook goed.

Zeer goede ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring. Goede communicatie Zeer snelle verzending Geen verbeter tips. Uitstekend!

Erg goed

Hele snelle levering Blij mee

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.