Correcte service

Tegenwoordig zijn veel winkel niet te bereiken met de telefoon en moet je vaak lang wachten op een antwoord als je een email stuurt. Ik had een vraag en kon gewoon even bellen voor een snel antwoord dat is service, daarna kreeg ik ook nog eens goede uitleg op de email erachteraan. Daar kan je wat mee, superrrrr dat er zo'n goede service is hier!

Vlot

de bestelling kwam eerder dan gedacht en daar ben ik heel blij mee!

Top ervaring!

Snel geleverd, goede service.

gewoon top!

de webshop is duidelijk en alles is makkelijk te vinden ook het bestellen ging lekker vlot zonder gedoe met aanmaken van een account helemaal top dus

Lekker

Bestelling wordt snel geleverd en goed verpakt. Ik kan genieten van al die lekkere Spaanse dingen!

Kunt via iDeal betalen en wordt snel geleverd

Goed assortiment en snel bezorgd

Wij bestellen al jaren met plezier bij supermercat. Alle vloeibare producten worden goed ingepakt bezorgd.

Spaanse kwaliteit

De kruiden zijn echt super en geven de paella exact de goede smaak zoals ik dat ken uit Spanje. Ik ben geen echte kok, maar het is me gelukt om toch een smaakvol resultaat te krijgen, geweldig!

goede producten, snelle service

Snelle levering van hele goede producten!

Keurig op tijd

Deze webshop is accuraat met leveren en eigenlijk sneller dan aangegeven, daar wordt ik heel blij van

Gewoon goed

goede producten en snelle levering

Zeer goed verpakt en snel geleverd!

Wat hierboven staat

Bestelling werd snel geleverd, netjes verpakt.

De bezorger bracht de spullen tot in de gang, het was een erg zware doos. Ik heb gewassen met de vloeibare versie van het wasmiddel Flota maar na het drogen (buiten) rook de was niet echt naar de Marseille zeep geur. Dat vind ik wel jammer want daarvoor heb ik het wasmiddel juist gekocht.

Super!!

Snelle levering en heel kwaliteitsvolle producten

Goede levering van fijne producten

Vlotte bezorging en alles in orde

Super fijn deze fijne Spaanse producten te kunnen bestellen. Producten snel ontvangen en keurig verpakt. Super blij mee en wij kunnen weer even vooruit. Tot de volgende bestelling

Product geleverd dat in Nederland niet te koop is. Service is snel en efficient.

Zeer goed bevallen het contact met supermercat. Had even telefonisch contact nodig en werd zeer vriendlijk te woord gestaan en mijn vragen werden naar alle tevredenheid beantwoord. Gr Rob

Topservice

Buiten dat de producten goed zijn en snelle levering geven ze ook goede service. Ontving een product beschadigd en dat werd goed opgelost.

Alles netjes en heel goed verpakt.

Mijn bestelling is altijd heel goed ingepakt zodat er niks beschadigd kan raken.

Prima communicatie

Super verwerking en levering

Geen uitleg nodig, super

Super snelle levering vanuit Spanje

Bestellen gaat makkelijk, betalen ook en alles is binnen een paar dagen binnen.

About Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.