Hele snelle bezorging

De bestelling is in goede verpakking verstuurd, zodat het zonder beschadiging is aangekomen. De producten zijn zoals altijd perfect.

oke

Prima bedrijf.

Heb hier fogo tabletten besteld. Levering was 3 a4 dagen. Na dag drie alles optijd en netjes ontvangen. Top berijf.

Top snelle levering

Top en product werkt goed en snel geleverd

Bestel al jaren hier! Zeer tevreden

Goede vriendelijk bereikbaar klantenservice is numero uno! Altijd op tijd geleverd. Kwaliteit voor hele goeie prijs Bestel al jaren hier

Snelle verzending

De bestelling was er snel, ondanks dat het uit Spanje moest komen. Goed verpakt en met een kaartje om te bedanken voor het bestellen. En voor zover ik weet op dit moment de enige plek waar de echte Reflex te koop is (buiten Spanje om natuurlijk)

Blij

Goed en netjes verpakt, snel thuisbezorgd! Voor ons geen gesleep meer met 15 flessen vanaf de vakantie bestemming!

zeer goed

binnen de afgesproken tijd in huis top

Snelle levering en alles heel goed verpakt.

Snelle levering, blij met mijn producten.

In Spanje heb ik tijdens mijn tienerjaren de “Spaanse” eau de cologne leren kennen. Heerlijk fris in de warme zomers. Ben zo blij dat ik het nu in Nederland kan bestellen. In een sprayfles tijdens deze warmte en dan de ventilator aan. Heerlijk! Erg blij met product, service en levering.

Snel geleverd en goed verpakt.

Netjes en snel

Erg goed aanrader

De levering volgde adequaat op de bestelling

Top producten voor fijne prijzen

Snelle en nette levering van top producten, inclusief goede aanbiedingen, voor fijne prijzen.

Snelle levering, artikelen goed verpakt en duidelijke informatie

Eindelijk het juiste product

Na lang zoeken de website van Supermercat gevonden, en hier het juiste product kunnen bestellen. Scheelt weer een ritje naar Spanje !!! Snelle levering, en goede prijs / kwaliteit verhouding

Supersnelle levering en goede service!!

Snelle levering en goede service, toen ik in eerste instantie de verkeerde producten had ontvangen. Dit is heel netjes en snel Opgelost!

Helemaal geweldig!

Mijn pinchitos kruiden en after sun binnen een week in huis. Superblij mee

Prima online winkel

Gemakkelijk bestellen. Op tijd geleverd. Goed verzorgd.

Ecran producten besteld, goed geprijsd, snel geleverd.

Gebruiksvriendelijke website. Bestelling eenvoudig te plaatsen en af te handelen. Snelle levering! Ik ben zeer tevreden!

Heel goede ervaring,perfecte levering.

Eerste ervaring

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is soepel en correct verlopen. Voor wat betreft de producten: o.a. Agua Lavanda van Puig hier verkrijgbaar, heerlijk.

Eerste ervaring zeer positief, snelle levering

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.