Heel correcte behandeling

Ik ben tevreden

Makkelijk te gebruiken website en makkelijk te bestellen. Snelle levering en goede informatie

Mijn ercaring is heel.goed

Ik was zo blij dat ik de cremes die ik in Spanje kocht on line te kopen en mijn bestelling bij een afleverpunt kon ophalen. Super handig! De bestelling was al na enkele dagen binnen! Super!

Super!!!!

Na,een nare ervaring met Post NL,het probleem perfect aangepakt!!! Hartelijk Dank,voor deze service!!!

Alles is top!

Goede producten en supersnel met leveren, zo hoort het! Bedankt en tot de volgende keer, ik ben er heel tevreden mee.

1 keer en daarna weer

Snelle levering en artikelen waren goed ingepakt.

Goede ervaring

Alleen jammer dat niet alle producten beschikbaar zijn. Zoals de Tortillia pan.

Wat je koopt wordt heel goed verpakt. Zijn snel met verzenden. Je wordt goed op de hoogte gehouden kwa levering. Dus ja een heel goed bedrijf.

Goede producten en super service

Ik heb al meerdere malen body creme besteld. Echt super product

alles word netjes geleverd.

Snel en correct.

Correcte behandeling en afhandeling

Uitgebreid producten-palet tegen redelijke prijzen

Fantastisch precies zoals jullie beloven

Geweldig ,alles volgens het boekje

Snelle levering van fijne producten.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Klantvriendelijk

Supermercat belooft en doet! Bestelling met 1 dag in huis. Groot assortiment Spaanse producten. Duidelijke website

Super snel geleverd

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan en dat is op een vriendelijke manier afgehandeld en ook goed te woord gestaan

Prima en snel

Wat je verwacht! Keurig en snel geleverd,supergoede producten

Super snelle levering

Super snelle levering. Donderdag besteld en een vrijdag in huis, Top! Netjes verpakt en redelijk geprijsd.

snelle verzending, makkelijk bestellen

Helemaal top. Ik mis alleen nog de zwarte rijst............

prima geregeld en tijdige levering

prima geregeld en tijdige levering

Goede snelle bezorging, wel hoge verzendkosten

Goede snelle bezorging, wel hoge verzendkosten. Het pakketje was netjes ingepakt. En het product is in de nieuwe verpakking ipv de oude zoals op de site staat. Het zijn dus geen oude producten die krijgt maar gewoon uit de nieuwe(re) collectie. Zeer tevreden!

Goede ervaring.

Inmiddels mijn 2e bestelling ontvangen van Supermercat, opnieuw snel en correct geleverd. Gracias!

Ik was super blij toen ik de wasverzachter had gevonden maar echt vrindelijke prijzen waren het niet , 9,99€ voor nog geen liter en in Spanje kost het 3,15€ toch wel een serieus verschil

Televisieweg 119

1322BE Almere

Over Supermercat.nl

Supermercat.nl levert vrijwel alle Spaanse producten rechtstreeks uit Spanje. Dankzij een goede samenwerking met onze logistieke partners zijn wij in staat om snelle levertijden, vriendelijke prijzen en de meest actuele producten aan te bieden. Ontdek ook het verschil en ervaar het échte Spanje bij Supermercat Spaanse producten, de échte & beste Spaanse winkel online.