De levering duurde even, maar is prima uitgevoerd.

Schitterende lamp voor een schitterende prijs!

De gewenste lamp werd - zeer klantvriendelijk voor ons vooralsnog ter bezichtiging - 'besteld'. Bij levering werd ook nog eens keurig aan de laagste-prijs-garantie voldaan. Kortom: een schitterende lamp voor een schitterende prijs!!!

Goede service, prachtige producten

Voor de tweede keer een lamp besteld. Goede service, netjes op de hoogte gehouden voor verzending van product.

Mooie lamp

We zijn tevreden met de lamp en jullie dienstverlening in de winkel

Goede communicatie

De levertijd was twee weken. Stond goed aangegeven op de website. Steeds goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Product op mijn verzoek gestuurd naar Hillegom en aldaar afgehaald; prima klantcontact.

Niet vlekkeloos

Dit was de tweede keer dat ik bij LightBrands bestelde. Ook dit keer ging het mis. Na 2 weken wachten belde ik waar mijn bestelling bleef. Die was naar een ander gestuurd. Het ging nog bijna 2 weken duren voor ik ze alsnog zou krijgen. 4 Dagen later waren ze er, incl. de 2 lichtbronnen die me als compensatie waren toegezegd. Daar was ik blij mee, maar het proces hebben duidelijk niet op orde.

Communicatie kan beter

Lampen en gloeilampen besteld. Het zou binnen 7 werkdagen bezorgd worden. Laagste prijs garantie werd zonder problemen verstrekt. Dus veel belovende start. Helaas hebben we daarna erg lang moeten wachten op de bezorging. Na ruim een week gebeld, gloeilampen niet op voorraad (op de site stond 3-7 dagen) daardoor werden de lampen ook niet verstuurd. Dit is op ons verzoek toch gedaan. Na ruim 5 weken werden de gloeilampen bezorgd. Hierover is geen enkele mail verstuurd over de vertraging. We moesten er steeds zelf achteraan bellen. Jammer, de communicatie had hierover een stuk beter gekund. De lampen zijn overigens wel erg mooi.

Ruime keus, laagste prijs en snel geleverd.

Bij vragen direct antwoord en sneller geleverd dan verwacht. Ook goede service voor onderdelen kotom een aanrader

Bestelling werd snel geleverd

Ruime keuze uit mooie lampen

Ruime keuze uit mooie lampen. Levering duurde iets langer dan beloofd maar alles was verder keurig compleet.

Snelle levering stijlvolle verlichting

je kunt kiezen uit een enorme collectie design verlichting - met toebehoren - die vaak uit voorraad leverbaar is; tegen een concurrerende prijs.

Vriendelijk geholpen

Correct te woord gestaan. Levering binnen de afgesproken tijd. Kan het aanraden om je spullen te bestelen via de site .

Snelle levering en een goed product

Goed product en snelle levering

Product goed geleverd maar niet binnen de vooraf gecommuniceerde termijn.

Prima product. Goed verpakt. Overigens gewoon de verpakking van de fabrikant... Bestelling zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Na 5 dagen gebeld. Afgesproken dat contact opgenomen zou worden wanneer kamp in magazijn aan was gekomen zodat we datum konden prikken voor levering vis DHL. Laatste is niet gedaan. Maar daardoor was de verrassing wel groot dat de lamp er ineens wel was na ongeveer 18 dagen 😉

Lokkertjes door te zeggen dat iets op voorraad is

Van de designlamp die ik wilde bestellen was er bij LightBrands volgens de website nog 1 op voorraad. De reden dat ik voor dit bedrijf koos. De prijs was hier wat hoger dan bij anderen, maar dan had ik de lamp in ieder geval direct. Het bleek een lokkertje te zijn. De lamp moest gewoon nog uit Italië komen ....

Prima levering. & snelle reactie van klantenservice op vraag per mail.

Goede ervaring met Lightbrands!

De medewerkers van Lightbrands zijn klantgericht. Vriendelijk en deskundig advies gekregen. Ze gaven een goede projectprijs bij een bestelling van meerdere lampen ( bij ons 10 stuks). Bij ophangen van de lampen misten wij 1 fitting in de doos. Gebeld en werd meteen teruggebeld dat deze zo spoedig mogelijk wordt toegezonden. Topservice! Wij bevelen Lightbrands van harte aan.

Prachtige lamp

Gelukkig eerder geleverd dan verwacht.

Bestelde producten bleken niet aan onze wensen te voldoen, zonder problemen hebben wij snel ons geld teruggekregen. Erg netjes!

Prima geholpen. Tevreden.

Prima geholpen. Tevreden.

Blij met de lamp!

Prachtlamp. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Netjes bezorgd. Geen 10 omdat de levertijd nogal uitliep.

Ging uit dat het goed zou gaan vanaf het bestellen vd twee lampen. Had echter wat meer info ontvange

Vroeg me op enig moment af hoe de bestelling verliep. Bij Bol.com wordt de klant van elke actie op de hoogte gehouden. De tijd dat er geen info/ contact was duurde te lang.

Mooie lamp voor een mooie prijs

Na 3 weken de lamp in goede orde ontvangen. Nergens goedkoper gezien.

Helaas nog niet ontvangen.

Men heeft de postcode van het afleveradres verdraaid. Daardoor zou mijn pakket heel ergens anders afgeleverd worden. Moet eerst wachten dat het bij de leverancier ontvangen is, daarna doorgestuurd naar mij. Helaas konden/wilden ze mij in de tussentijd geen nieuwe sturen. Jammer. Moet daarom een week extra wachten op mijn bestelling.