Online onze lampen besteld. Het bestel proces doorlopen is eenvoudig. De aflevering gaat volgens afspraak en als er daarna nog vragen zijn word je telefonisch goed geholpen.

Goede service en aandacht voor de klant. Goede aflevering.

De lampjes staan goed en waren eenvoudig op te hangen met vele mogelijkheden om ze goed te positioneren

Mooi product !

Mooi product besteld en ziet er prachtig uit! De installatie was iets waar we zelf niet op berekend waren - mede door een defecte dimmer bij ons thuis. Aanvraag ingediend om via Light brands een installateur te regelen maar dat verliep niet. Geen reactie ondanks weken na de vakantie wachten op contact dus die service heeft voor ons niet gewerkt. Zelf iemand gecontacteerd en nu hang onze Artemide Pide mini . Het licht flikkert bij hogere stand en na contact met de klantenservice het glasplaatje boven de Led lamp verwijderd. Nu afwachten of deze actie helpt? Je kunt je ook afvragen waarom een gerenommeerd merk dat glasplaatje plaatst terwijl het verwijderen problemen op zou kunnen lossen ?!

Soepele service ook bij terugtrekken bestellen

Helaas heb ik mijn bestelling van een design lamp op het laatste moment moeten annuleren. Ik vond het erg plezierig dat LightBrands hier heel soepel medewerking aan heeft verleend. Goede service dus: ook als een bestelling niet door gaat. Een volgende keer zal ik hierdoor zeker aan LightBrands denken.

Nette afhandeling

De lamp die werd geleverd had een gebrek, vermoedelijk ontstaan in de fabriek. Na hier foto's van te hebben opgestuurd naar LightBrands is hier op geacteerd door een medewerker richting de fabrikant. Vervolgens ontvingen we binnen enkele dagen een nieuw onderdeel met uitleg hoe dit te vervangen. Netjes opgelost en blij met de mooie nieuwe lamp!

Enorme keus en snelle levering

Artikel snel geleverd.

Alles goed geregeld.

Snelle levering en correct

Voldoet aan alle verwachtingen.

Prima, zoals je het graag wilt.

Op zich prima

Netjes op tijd geleverd. De prijs van de artikelen is ok. Alleen redelijk hoge bezorgkosten.

Super, op tijd, service, ik ben er heel blij mee

Had de lampen echt op tijd nodig en ze waren op tijd!

Efficiënt

Prima afhandeling van de bestelling.

Ik ben heel blij met mijn nw lamp; goed advies gekregen van Jarno.

Prettige afhandeling

Helaas schade aan de levering gehad. Dit is echter erg goed opgelost.

Fijne service, erg klantvriendelijk

Afgelopen week langsgekomen in de showroom. Onwijs goed geholpen, Beschikken over veel kennis en denken goed met je mee! Heel fijn!

Snel en juiste service

Lamp besteld en keurig de volgende dag in huis.

Zeer goede service

De nieuwe lampen van Graypants hangen prachtig boven onze eetkamertafel. Goede service en prettig contact van zowel Lightbrands voor het deskundig advies, als de installatieservice voor het ophangen van de lampen.

Erg klantvriendelijke benadering.

Dank met name aan Soraya.

De ‘voorraadstatus’ zegt niets

Gekozen voor deze webshop vanwege een product op voorraad en daarmee de beloofde levertijd maar dit blijkt niet veel waard. Vervelend in verband met een verjaardagskado. Het product nog steeds niet ontvangen. Wel een soort van excuses ontvangen na een ingediende klacht, al vraag ik mij af of ze er iets mee zullen doen.

Beste Danny, Bedankt voor je review. We vinden het heel erg vervelend dat onze website onjuiste informatie liet zien. Ons voorraadsysteem staat direct gelinkt aan onze website, en zou ten alle tijden realtime informatie moeten laten zien. Hoe het kan dat dit bij uw order niet het geval is blijft onduidelijk. Ondertussen heeft hebben wij de situatie met u opgelost en hebben wij u een kleine compensatie aangeboden voor het ongemak. Mvg, Team LightBrands

Kennis en service

Soraya Wessels heeft ons heel goed geadviseerd mbt ons lichtplan. Haar advies was zeer waardevol!

Prima bedrijf iets meer meedenken met klant

Onze eerste ervaring was super goed, meiden zijn erg vriendelijk. Aan het einde van onze verbouwing kwamen wij erachter dat de ene lamp geel licht had en de ander wit licht. Ik vind dat lightbrands ons daarop had moeten attenderen. Nu moeten wij behoorlijk veel nieuwe lichtbronnen kopen. Omdat de elektriciën alle doosjes al had weggegooid. Erg jammer als kenners moet je toch met je klant meedenken.

geweldige service

Diverse bestellingen gedaan , en elke duidelijk aangegeven wanneer de bestelling verwacht kon worden. goed verpakt en duidelijke service van de verzending.

Slecht

Je wordt blij gemaakt met een mooi product dan blijkt dat het uit de collectie is

Beste meneer Linssen, Bedankt voor uw review en uw feedback. We vinden het erg vervelend dat wij een product online hadden staan dat niet langer beschikbaar was bij de leverancier. In uw situatie was de lamp nog wel beschikbaar, echter produceren zij een bepaalde kleur niet meer. Onze leverancier informeren niet altijd wanneer een product of kleur uit de collectie gaat. Pas op het moment dat wij het product gaan inkopen ontvangen wij een melding dat een product niet langer leverbaar is. Zodra dit bij ons bekend was hebben wij u hier over geïnformeerd, en u de situatie uitgelegd. Mvg, Team LightBrands

In afwachting

Ik heb 3 lampen gekocht via LightBrands, waarvan er 2 beschadigd uit de doos zijn gekomen. Ik wacht op een reactie van LightBrands, dus daarom kan ik nog niet aangeven of ik tevreden ben. Dys bij aanbevelen nu eerst nee. Wanneer dit naar tevredenheid wordt opgelost, staat hier een tevreden klant...

Beste mevrouw Rusken, Bedankt voor uw review. Ondertussen hebben wij meerdere malen direct contact met elkaar gehad en is de situatie opgelost doordat er nieuwe kappen geleverd zijn. Hiermee gaan we er vanuit dat uw klacht verholpen is, en u nu kunt genieten van uw prachtige lampen. Mvg, Team LightBrands

goed maar wat traag in levering

product had kleine beschadiging, wel aanmerkelijk lagere prijs