Wel betaald niets geleverd

Ik zou graag met de oud eigenaren in contact komen. Wie weet het telefoonnummer van ze?

Zeer slecht, geen communicatie en geen levering.

Maanden geleden lamp besteld, geen communicatie en geen levering. Failliet zo blijkt.. Ik moet ondanks dat er niets geleverd wordt wel laatste deel betalen? Uiteraard ga ik niet betalen voor niets. Zij vertellen mij dat ik dit wel verplicht ben...

Ze weten wat ze doen.

Ik geef een 6 omdat ik wil dat dit gelijk wordt gezien. Dit zijn mannen die weten waar ze mee bezig zijn maar ik krijg mijn geld terug. Als je namelijk naar zijn huisadres gaat dan piept de eigenaar (zijn er eigenlijk twee) wel anders. Graag in je review aangeven dat je ook een belletje wil plegen dan neem ik contact met je op.

Een bedrijf beoordelen dat failliet is gegaan?

Het is natuurlijk treurig voor mij want ik had een lamp besteld en betaald, maar het is nog veel treuriger voor het bedrijf en de werknemers zelf, lijkt mij! Wel jammer dat niet alle klanten een mail hierover hebben ontvangen, dat gebeurde pas met een automatische reply toen ik gisteren zelf mailde. Ook zou het handig zijn om de procedure te weten wat je als gedupeerde klant kunt doen.

Waardeloos!

Met de bekende Noorzerzon vertrokken, doen voorkomen dat ze failliet zijn. Maar een curator of melding in het faillissementsregister is niet te vinden. Wellicht tijd dat we (collectief?) online aangifte doen bij de politie van internet fraude. Iemand hier ervaring mee?

failliet, inderdaad

Vandaag n.a.v. klacht bij Thuiswinkel waarborg reactie gekregen: Inderdaad failliet: Helaas moeten wij u mededelen dat Lightbrands.nl is haar bedrijfsactiviteiten heeft gestaakt en het bedrijf is geliquideerd. De vennootschap is ontbonden op grond van art. 2:19 lid 1 sub a BW. Dit kunt u terugvinden in een uittreksel van de Kamer van Koophandel. Hierin staat ook dat Lightbrands.nl is uitgeschreven uit het Handelsregister

Product retour? Geen geld terug.

Een defecte lamp is een maand geleden retour gegaan. Wij zouden binnen twee weken de betaling en de gemaakt kosten voor de verzending terug krijgen, dit is tot op heden nog niet gebeurd. Inmiddels is de winkel gesloten en telefonisch niet meer bereikbaar, ook op de mail geen reactie. Dit kan echt niet zo.

Wel betaald niets geleverd gekregen

Eind maart een artemide lamp besteld. Zou op voorraad zijn maar er bleek uiteindelijk een belangrijk onderdeel te ontbreken dat uit Italie moest komen. Dat zou 1-2 weken duren. Tot op heden is er niets geleverd. Aanvankelijk was er wel contact mogelijk via email of telefonisch maar de laatste 2 weken zijn ze niet meer bereikbaar en worden mails niet meer beantwoord....

Oplichterij koop niks hier!!!!! faillissement!

Ik heb op 6 april voor 400 euro lampen besteld tot op heden niks ontvangen. Meermalen contact gehad heb 3 e-mail terug gehad met excuses als de reden van vertraging Covid-19. Sinds 3 weken telefoon, e-mail geen gehoor tot afgelopen vrijdag de 29e ontving deze e-mail : Geachte Mevrouw / Mijnheer, Het is de afgelopen maanden door de mondiale coronacrisis erg moeilijk geweest voor ons bedrijf en onze sector. Showrooms zijn noodgedwongen langere tijd gesloten geweest en onze medewerkers werkten op overheidsadvies al langere tijd niet meer op locatie maar vanuit huis. Dat gaf forse beperkingen. Veel van onze (buitenlandse) fabrikanten zijn maanden lang gesloten vanwege een lockdown en heel veel orders kunnen daardoor lang niet worden uitgeleverd. Dit zorgde voor enorme levertijden en een grote verschraling van het beschikbare assortiment. Een onderneming of winkel die langere tijd niet wordt beleverd met goederen heeft steeds minder inkomsten. De laatste paar maanden waren voor ons erg moeilijk en zwaar. Zeker voor onze medewerkers. Zij zagen hun baan en hun toekomst in gevaar. Het is bijzonder teleurstellend dat alle moeite en inzet tot op zekere hoogte niet op heeft gewogen tegen de omstandigheden en externe factoren. We stonden op sommige punten machteloos. Er is de afgelopen periode hard gewerkt aan oplossingen, maar er is door onze bankier geen kredietfaciliteit beschikbaar gesteld om tijdelijk te kunnen voorzien in de nodige liquiditeiten. Ook een beroep wat wij deden op de BMKB regeling van onze overheid voor een overbruggingskrediet leidde niet tot resultaat. Dit bracht ons tot het moeilijke en pijnlijke besluit om de onderneming per 1 juni 2020 te staken. Er zijn op dit moment helaas geen verdere baten meer. Wij vinden het bijzonder spijtig om u bovenstaande te moeten berichten. Met vriendelijke groet, LightBrands International BV

zijn failliet

Geachte Mevrouw / Mijnheer,  Het is de afgelopen maanden door de mondiale coronacrisis erg moeilijk geweest voor ons bedrijf en onze sector. Showrooms zijn noodgedwongen langere tijd gesloten geweest en onze medewerkers werkten op overheidsadvies al langere tijd niet meer op locatie maar vanuit huis. Dat gaf forse beperkingen. ... We stonden op sommige punten machteloos. Er is de afgelopen periode hard gewerkt aan oplossingen, maar er is door onze bankier geen kredietfaciliteit beschikbaar gesteld om tijdelijk te kunnen voorzien in de nodige liquiditeiten.  Ook een beroep wat wij deden op de BMKB regeling van onze overheid voor een overbruggingskrediet leidde niet tot resultaat. Dit bracht ons tot het moeilijke en pijnlijke besluit om de onderneming  per 1 juni 2020 te staken. Er zijn op dit moment helaas geen verdere baten meer.    Wij vinden het bijzonder spijtig om u bovenstaande te moeten berichten. Met vriendelijke groet, LightBrands International BV

TRIEST

BELANGRIJK!!!!!!Net automatic reply mail ontvangen,dat ze per 1 juni 2020 aktiviteiten staken.....maar dat zie ik niet op website terug.....waar je nog steeds uit voorraad kan bestellen en die is er dus niet....caronacrisis ok, maar misleiden niet ok;-(

Zeer slech! Niet meer kopen denk dat ze failliet zijn!

Pas op. Je krijgt geen enkele reactie. 28-4 bestelling gedaan en nog niet binnen.

Lightbrands went bankrupt on 1 June 2020

Slechtste service en bereikbaarheid ooit

Op 12 april diverse producten besteld. Begin mei een deel van de bestelling ontvangen, en nu 29 mei nog steeds in afwachting van het restant. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert ook niet op mails.

Een ramp

Hieronder een mail die ik zojuist stuurde naar de operationeel manager van Lightbrands.nl via een LinkedIn inMail: Aangezien Lightbrands.nl zowel telefonisch als per e-mail zich dood houdt probeer ik het maar op deze manier. Ik ben een klant, heb op 16 april besteld en 1.814,35 euro overgemaakt. 3 weken lang hoorde ik niets, zelfs geen bevestiging van mijn bestelling, en heb na vele belpogingen kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat de bestelling niet goed in het systeem stond omdat 1 van de 3 artikelen een outlet item was. De bestelling werd nu wel bevestigd (zie pdf). Sindsdien reageren jullie nergens meer op. Niet op mail, nemen geen telefoon op. Dit kan je als bedrijf niet maken (hoe druk het ook is). Jullie scoren daarom ook flink wat 1 sterren reviews las ik gisteren: https://www.kiyoh.com/reviews/1047624/lightbrands?from=widget&lang=nl Wordt deze mail ook genegeerd of ga ik een bericht krijgen? Groeten

Slechte service, geen contact, geen levering

Nadat ik op 14 april een prijzige Artemide lamp heb besteld heb ik de lamp na 6 weken nog steeds niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op e-mails (behalve 1 keer waar gemeld werd dat ik de lamp na binnen 2 weken zou ontvangen - dat is 4 weken geleden) en telefonisch is de service desk niet bereikbaar. Beste Lightbrands, ik start een procedure... Ik raad iedereen af met dit bedrijf zaken te doen.

Slecht

Bestelling niet geleverd, telefonisch onbereikbaar mail ook onbereikbaar. Na contact met echte eigenaar wel ineens mn geld terug na weken. Slecht allemaal. Stelletje dwarse pubers die een webwinkel denken te kunnen runnen net dure merken. Pas op met deze winkel, onbetrouwbaar met alles.

no delivery - no communication

We've been waiting for 1 month to receive the product. In the meantime we called and called and emailed and emailed. Not 1 answer. 0 reliability, 0 service. Stay away from this website

• Would you recommend us? No

Altijd top ervaring met Lightbrands, nu denk ik failliet???

Ik heb al heel veel bij hun besteld, nu krijg ik geen contact met ze. De mail wordt ook niet afgeleverd, dus ze zijn denk ik niet meer actief/failliet? I have already ordered a lot from them, now I cannot get in touch with them. The mail is also not delivered, so I think they are no longer active / bankrupt?

LightBrands simply took my money and did not deliver the item

I paid and ordered Poulsen lamp in early February but received nothing from them. I have contacted them 6 times, but LightBrands has not yet replied to me. I asked them to refund, and no reply. I warned other customers stay away this online shop! Now, I have to report this situation to public agencies, and sue them soon.

• Would you recommend us? No

Nemen geen contact op met klant

artikel beschadigd geleverd en verder is het al 14 dagen email en telefonisch stil vanaf de kant van Lightbrands/RVSbrands

Onbetrouwbare site!! Sterk afgeraden om hier iets te kopen.

Ik heb op deze website twee artikelen besteld. Het ene artikel heb ik inmiddels (een maand later) nog steeds niet ontvangen. Over het andere artikel ontving ik een email dat ik het zelf in de showroom moest komen ophalen. Ik had daar maar twee dagen de tijd voor en het kon alleen op gezette tijden in de middag. Vreemd wat ik had gewoon een bevestiging ontvangen dat het thuis geleverd zou worden. Toen ik liet weten dat ik het niet redde om het zelf op te halen op deze dagen en vroeg om een andere oplossing hebben ze mijn order ingetrokken. Ze zouden het geld nog dezelfde dag of de dag erna terugstorten. Het is nu een week later en ik heb het geld nog steeds niet terug. Kortom, erg onbetrouwbaar en voel me opgelicht.

bestelling na 2 maanden nog steeds niet geleverd

in maart hebben we een nieuwe (glazen) lampenkap besteld maar die werd door corona vertraagd (kwam uit Italië). Alle begrip daarvoor. Eerst werd er nog goed gecommuncieerd maar sinds een paar weken krijgen we ze niet meer te pakken, niet vie de telefoon, niet via email en er werd sporadisch via Facebook gereageerd. echter, steeds met beloftes die niet worden waargemaakt. Nu horen we helemaal niets meer en we hebben ons geld teruggevraagd echter, wederom nul reactie. Wij hebben alle begrip voor de huidige situatie echter, het geld is al door ons betaald en het is niet acceptabel dat we gewoon helemaal niets meer horen en dat ze totaal niet bereikbaar zijn. Zeer, zeer slecht!

Geen levering, geen antwoord, misschien failliet

Weer een fly-by-night internet bedrijfje zonder personeel en slecht management! Zeer irritant voor de klanten.

geen reactie op telefoon en mail, geen bestelling ontvangen

Al drie keer gemaild en geen reactie, bestelling niet ontvangen en ook geen geld terug, schandelijk, wat de reden ook mag zijn. Een reactie op mijn mails is het minste wat ze hadden kunnen doen.