Geweldige service

Een aantal keren nu iets besteld bij dit bedrijf. Eenmaal is het voorgekomen dat ik een bestelling had waarvan twee jurkjes met dezelfde maat een behoorlijk stuk in lengte scheelde. Hierop heb ik gelijk een berichtje gestuurd en dit werd heel netjes en snel opgelost. Ik mocht het op haar kosten terug sturen en het geld werd ook terug gestort. Vorige week heb ik opnieuw een jas besteld. Ik twijfelde enorm over de maat. Dit omdat vorig jaar Mead for mini erg afweek qua maat. Ik stuurde een berichtje hierover en ik werd goed geholpen. De jassen werden opgemeten. Met deze maten kon ik mijn dochtertje op meten en zo de keuze maken. Daarnaast bood zij ook aan indien de jas toch niet zou passen dat ik op haar kosten het terug mocht sturen voor een andere maat. Iets wat een bedrijf niet eens aan hoeft te bieden. Erg aardig vond ik dit. Ik ben zelf niet zo van het online bestellen omdat ik het liever aan pas in de winkel (dit omdat mijn dochtertjes erg klein en smal zijn voor hun leeftijd) Onnodige kosten maken om het terug te sturen indien iets niet past houdt mij tegen in het online bestellen. Doordat zij hier zo mee omgaat en deze service biedt zal ik ook sneller bij haar online bestellen dan bij een ander bedrijf.

Geen reactie

Vorige week zaterdag een product teruggestuurd met op de retourformulier een maat groter te bestellen. Woensdags contact opgenomen maar krijg een standaard mail terug. Nu zijn we 2 dagen verder en nog steeds niks vernomen? Ook niet of het pakketje wel goed is aangekomen. Ik wacht het verder nog wel af, maar communicatie is ver te zoeken.

Supersnelle verzending en zo mooi verpakt! Dankje!

10/10!

Te laat en vlekken

Helaas kwam mijn bestelde product te laat binnen voor dat waar ik het voor besteld had. En zaten er lelijke lichte vlekken in het product. Heel jammer want vind dat dat ook al zelf gesignaleerd had kunnen worden met inpakken van de bestelling. Verder geen contact gezocht omdat ik al dubbel teleurgesteld was.

Beste Mary, Wat verveld dat je niet tevreden bent. We hebben je bestelling van zaterdag direct op maandag verzonden, maar ik zie dat er een vertraging is geweest bij postnl, daar kunnen wij helaas niks aan doen. Als er iets mis is met het product mag je het terugsturen. We hebben het in de verpakking vanuit de leverancier verzonden dus als er iets niet goed is met het product kunnen we dat bij hen melden. Met vriendelijke groet, Danielle Toddlers and Tees

Super vlot geleverd

Mooie spulletjes die snel geleverd worden ! Top!

Super klantvriendelijk en mooie verpakking

Alleen maar positief. Topbedrijf.

Snelle levering, geen contact

Ik kreeg mijn bestelling heel snel, dat is fijn. Echter kreeg ik een heel oud model broekje van Mingo toegestuurd. Hierover stuurde ik een berichtje op zaterdag waar ik tot vandaag geen reactie op heb gekregen. Het komt over als een soort restant, Mingo werkt nu al best lang met andere labels, stoffen, modellen etc. Hier staat niets over in de productomschrijving. Jammer wel! Ik heb dit broekje nu al 4 jaar in de kast liggen en ben juist zo te spreken over de veranderingen en pasvorm van de afgelopen jaren. Nou kan dit natuurlijk gebeuren maar reageer dan in ieder geval even op het bericht. Stukje service was wel te verwachten. Ik heb eerder contact gehad met de shop en dat verliep heel goed maar ben dit keer enorm teleurgesteld.

Beste Mirelle, Wat vervelend dat je niet tevreden bent, we willen dit dan ook graag oplossen. We hebben echter geen bericht van je ontvangen. We zijn bereikbaar via mail, whatsapp en telefoon maar heb niks terug kunnen vinden. Wellicht kun je je bericht nogmaals versturen zodat we het uit kunnen zoeken en het oplossen. Groeten, Danielle

Super!!

Geweldige kleding!!

Fantastische service, snel, vriendelijk en betrouwbaar

Mooi aanbod aan kinderkleding en (woon/lifestyle)accessoires.

Pluspunten

Mooie producten! Snelle levering, in een mooi pakketje, een cadeautje om uit te pakken!

Pluspunten

snelle verzenden product naar behoren

beoordelingsmail en herinnering naderhand zijn irritant.

Pluspunten

Snelle levering. Mooi verpakt.

Ik kreeg helaas het verkeerde product opgestuurd. Was een ander T-shirt dan besteld.

Pluspunten

Superleuke shop! Een zeer uitgebreide collectie van mooie merken. Ik had mijn bestelling geplaatst en wou er later nog iets aan toevoegen, dat was geen probleem. Bedankt voor de persoonlijke service!

Pluspunten

Super snelle levering!!

Pluspunten

Altijd super leuke kleertjes te koop en een goeie, snelle service

Pluspunten

Altijd een goede service! Te leuke merken, alles wordt altijd mooi ingepakt en snel geleverd!

Pluspunten

Snelle reactie, persoonlijk advies en mooie merken/producten

N.v.t.

Pluspunten

Goede hulp Snel antwoord Reserveren geen probleem Snel verzonden Leuke spaaractie Top!!

Gewoon zo doorgaan! Xx Sanne