Mijn camera had een storing met interne geheugen, kreeg binnen een week zonder gezeur een nieuwe opgestuurd !

Snelle levering!

Mijn bestelde producten zijn snel bezorgd en er zat nog een leuk extraatje bij! Ik heb verder geen ervaring met de klantenservice.

Snelle levering, goed product!

Van A tot Z verliep alles goed. Het product voldoet meer dan aan de verwachtingen. Goed en helder beeld.

goede en snelle levering

Camera gaf binnen de garantie een onduidelijk beeld in de avond/nacht. gebeld en kon de camera opsturen en binnen een week werd er een nieuwe camera zonder kosten geleverd. Prima service

Snelle en goeie bezorging.

Spullen netjes bezorgt en op tijd! Vond alleen raar dat het eigenlijke merk van de camera's niet op de site vermeld staat. Camera's voldoen prima aan mijn verwachtingen en dan heb ik nog niet alles uitgeprobeerd. Ben er zeer blij mee.

Goede service makkelijk contact

Keertje bellen voor een vraag en werd direct beantwoord, toen bleek dat de koppeling met de bezorger er uit lag, mailtje getuurd en adres aangapast, volgende dag netjes op het nieuwe adres geleverd... zeer klantvriendelijk.

Toppie,

Goede feedback.

Tot zo ver prima camera

Tot zo ver lijkt de camera prima welke ik heb besteld prima. Ook een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering, opbouw site niet altijd even duidelijk

Ik was opzoek naar een specifiek item (google) en dashview had deze. Meestal schat ik in of de webshop scam is. Ik kon niet veel vinden maar de naam icm de producten zette mij wel aan de twijfel. Aangezien het om een niet al te hoog bedrag betrof toch het risico genomen en daarin niet teleurgesteld.

Nette snelle levering maar daarna niet te bereiken

Nette snelle levering maar daarna niet te bereiken