Snel, correct, mooi resultaat, meewerkend en communicatief

De titel geeft wel aan hoe ik de opdracht van mij aan ScanCorner heb mogen ervaren. Is zeker de moeite waard om oude foto's nu op een scherm te krijgen en makkelijker te kunnen delen. Top ervaring en op naar het volgende foto archief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit en service. Moet wel de termijn in de gaten blijven houden. Maar als je contact opneemt wordt het meteen in orde gemaakt. Compliment

Prachtig resultaat

De resultaten van de gedigitaliseerde dia's zijn prachtig geworden. De communicatie verliep soepel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie en goede kwaliteit van de scans

Zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alle afspraken werden nagekomen. Direct contact per telefoon of via de mail.

Ik kan er geen bedenken. Hooguit de prijs lager, maar Scancorner is niet de duurste dus de prijs vind ik ook prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geolied proces, resultaten van goede kwaliteit.

Routine moet de noodzakelijke oplettendheid niet in de weg gaan staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit, foto's weer netjes terug, aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicaties

Snelheid zou omhoog moeten kunnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Topkwaliteit.

Doorlooptijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam, heldere afspraken, beantwoordt direct alle vragen, goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit, goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit ik heb oude negatieven laten ontwikkelen en op dvd laten zetten en ik ben erg blij met het resultaat en ik beveel jullie aan bij anderen

n.v.t

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De dia’s uit 1973 en 1974 zijn gescanned. De kwaliteit is overweldigend. Zijn aangeleverd in cassettes, de op de dozen aangebrachte etiketten met het verhaal erachter zijn mee gescanned. Geweldig geheugen steuntje. Zeer, zeer tevreden !

Zou het niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig en nauwgezet werk. Scans voldoen aan scherpte eisen. Resolutie is geen kunst, scherpte (vlakligging) wél. Er wordt goed geluisterd naar specifieke wensen van de klant.

Geen. Je moet alleen geen haast hebben. Ik geef de voorkeur aan kwaliteit boven snelheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service met prettige mensen Goede kwaliteit scans

Ik kon niet de preview doen die beloofd was Rondom de kerst beperkte communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Redelijke prijzen, probleemloos bestellen, goede downloadfunctionaliteit.

De afhandeling van de order duurt wat lang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede communicatie prima afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijkheid correcte afspraken

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel , meteen antwoord per email .

Misschien iets sneller ?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leveren een goed product tegen een scherpe prijs en de service is vriendelijk

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hadden behoorlijk wat foto's en dia's om te digitaliseren. Dit heeft ScanCorner goed en binnen de afgesproken tijd gedaan. Tijdens het hele proces werden we goed op de hoogte gehouden en we zijn heel blij met het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De eerste offerte maakte een foutje in mijn voordeel waar ze zich aan hebben gehouden.

Alles gaat hier fout. Afgesproken levertijd van 5 weken (vastgelegd) wordt 10 weken. De factuur was te hoog. De downloadlinks werkten niet. Een groot deel van de opgeleverde foto's was slecht: zwaar overbelicht, onscherp, niet of slecht nabewerkt. Sommige zijn 10% weggesneden zonder reden, andere weer links-rechts gespiegeld. De in de order vastgelegde filenummering werd niet aangehouden dus moet ik nu 3300 files uitzoeken en handmatig hernoemen. Nadat ik via een concurrent aantoonde dat het niet aan mijn negatieven lag gaf Scancorner dit toe en heeft nog tweemaal het werk (deels) opnieuw gedaan. Al met al een half jaar om tot een acceptabel resultaat te komen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goed tarieven en hart vor de zaak om ook uit slechte films nog iets nruikbaar dogitaals te toveren.

Aanvankelijk wat problemen met het zoeken van een ondersteuningsprogramma om de gedogitaliseerde films te bekijken. Inmiddels opgelost. Wat info in deze zou voor de digileek handig zijn.

Over ScanCorner

Filter op Taal