goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

Bedankt voor je beoordeling Alette.

Prima scans en goede service.

Bedankt voor je beoordeling Sebastiaan.

Kwaliteit niet wat ik verwachte

Kwaliteit viel me een klein beetje tegen, maar het was dan ook niet HD. Dus wel aanvaardbaar voor deze prijs.

Bedankt voor uw review heer Planting. Jammer dat we niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachting. V.w.b. de kwaliteit van de bestanden: uw order betrof zeer oude 8mm films die in een matige staat verkeerden. Helaas konden we er niet meer van maken dan we nu gedaan hebben.

Super service en kwaliteit

Dit is de tweede keer dat ik een batch analoge foto's (in dit geval dia's) heb laten digitaliseren. Het contact vooraf met Edwin, de communicatie tijdens en de levering achteraf zijn uitstekend. Ook de prijssetting en de verschillende opties zijn erg goed. Absolute aanrader en het is fantastisch om de foto's /dia's van weleer digitaal te kunnen zien.

Bedankt voor je recensie Roger!

degelijk en goed geregeld

degelijk en goed geregeld

Bedankt voor je review Karel.

Prima zoals altijd. Jammer dat de nummers van de negatievenhoezen niet altijd gescaned waren.

Goede ervaring

Bedankt voor je review Marijke. Ik neem even contact met je op om te kijken of we het nog voor je op kunnen lossen.

Prima, maar

wel lange doorlooptijd, dus als je haast hebt is dit niet een aanrader. Als je kwaliteit wilt en het maakt niet uit, dan prima.

Bedankt voor je reactie Egon. We communiceren een doorlooptijd van circa 4 weken maar hebben je order in 22 dagen afgerond.

Super geregeld, communicatief

Ging soepel. Werd goed op de hoogte gehouden, resultaat ziet er goed uit. Betaalbaar

Bedankt voor je review Patrick!

Top, prima service, maar duurder dan verwacht...

gratis opgestuurd, maar toch 2x verzendkosten 1 dvd gevraagd, 2 ontvangen = 2x betalen

Beste Piet, bedankt voor je review. Jammer alleen dat er wat misverstanden zijn. De hoeveelheid materiaal die we voor je hebben gedigitaliseerd past niet op 1 DVD, vandaar dat we er 2 hebben gebruikt en deze ook in rekening hebben gebracht. Dat we de verzendkosten tegen PostNL tarief in rekening brengen staat zowel op onze website als in de e-mail waarmee we het verzendlabel ontvangen.

goeie kwaliteit, snelle levering en vriendelijk personeel

Bij wegbrengen VHS banden in Amsterdam vriendelijk personeel bij het aannemen van de banden. Je wordt tussentijds op de hoogte gebracht van het verwerken van de VHS banden. En de levering duurt niet al te lang.

Dank voor je review Magda.

Betrouwbare kwaliteit!

Elke keer weer fijn om een cd met ingescande foto's te ontvangen.

Bedankt voor je review Eric!

Keurige verwerking van mijn dia's, mooie kwaliteit scans

Mijn ervaring met ScanCorner is positief. Ze doen wat ze beloven. De scans zijn van goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

Bedankt voor je review Sander!

Goede service en resultaat

Prettig en duidelijk in contact, continu op de hoogte van het proces, mooi resultaat en netjes afgehandeld, aanrader!

Bedankt voor je review Tim.

Mooie foto’s

Mooie foto’s. Alleen lange tijd om te verwerken

Bedankt voor je review Marijke. Ondanks de jaarlijkse drukte voor de feestdagen hebben we je order exact binnen de opgegeven levertijd geleverd.

Well worked out procedure!

Great!

Thanks for the review Ines!

Geweldig om de oude films hersteld terug te zien!

Goede en snelle service, prettig contact. Heel erg fijn dat mijn oude VHS-c banden zo goed hersteld zijn. De blauwe kleur is weer terug naar originele kleuren en ook het geluid is beter dan ik had verwacht. Heel erg blij met het resultaat! Gelukkig vonden we ook de andere oude banden terug, deze gaan zsm naar ScanCorner om ook die te digitaliseren.

Bedankt voor je review Andrea!

zeer te vreden

Ik heb een verzameling bestaande uit een oud filmpje, 100 jaar oude glazen negatieven en honderden veelal verkleurde dias (uit merendeel de 60er jaren) in gestuurd. Het filmpje was helaas niet meer van de beste qualiteit; jammer. De glazen negatieven zijn zo scherp dat je er een affiche van zou kunnen maken. En de dias? Het is verbazing wekkend hoe het modelijk is de kleuren weer zo terug te brengen. Ij en de rest van de familie zijn heel blij met het resultaat.

Bedankt voor uw review!

Kwaliteit uitstekend, duurde wel langer dan toegezegd.

Ik had geen haast dus geen enkel probleem, wanneer je wel haast hebt zou dat tot een teleurstelling kunnen leiden. Maw hier op letten.

Bedankt voor je review Rene.

Beter als verwacht

Wij wisten niet meer wat er op de banden stond en waren verast van de mooie beelden.

Bedankt voor je review Jan!

Eerlijk product voor een eerlijke prijs

Duurt een tikje lang en de Keizersgracht is een rotplek om in Amsterdam met dozen foto's naartoe te moeten maar het belangrijkste is toch dat de scans van goede kwaliteit zijn en dat de prijs concurrerend is. Telefoon werd ook vriendelijk en snel beantwoord.

Bedankt voor je review Kees.

Gedegen werkproces en goed resultaat

Meerdere 8mm films ingeleverd in Amsterdam. Voortgang was online te volgen en er was voor betaling een korte preview per film beschikbaar zodat er nog kon worden bijgestuurd indien nodig. Resultaat digitalisatie was goed en bruikbaar maar ik had iets meer resultaat van de softwarematige beeldoptimalisatie verwacht, waarschijnlijk waren de bronfilms al te beschadigd, dit valt verder niet te vergelijken. Over het algemeen zeer tevreden met het resultaat, men duurde het ruim een maand voor 6 films, iets om rekening mee te houden bij plannen van bv familie aangelegenheden waar het beeldmateriaal voor benodigd is (maar mogelijk kan het op verzoek sneller).

Bedankt voor je review Hubert!

Goede service en kwaliteit

Erg tevreden met het resultaat en de service, maar houd rekening met de verwerkingstijd. Ik heb 10 VHS banden laten digitaliseren dus dit heeft daarom langer dan een maand geduurd. Ik raad ScanCorner zeker aan!

Bedankt voor uw recensie.

Prima snelle goede service en eindproducten

Zie boven

Bedankt voor je recensie Eva.

goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over Scan Corner

Bedankt voor je review Silke.

Super snelle en goede service!!

Door de snelle en goed kwaliteit van service. Beleven we onze geschiedenis op een moderne en toekomstbestendige manier

Bedankt voor je review Frans.