Fantastisch!! Goede communicatie en snelle service.

ik vond het erg spannend om de super 8 film van mijn ouders in te leveren, de trouwfilm. Na het lezen van de reviews heb ik uiteindelijk voor scancorner gekozen. De films zijn echt super! De communicatie ook super! Echt een aanrader! Heel erg bedankt voor de goede service.

Bedankt voor je review Inge!

prima werk

duidelijkere dia.s naar foto omgezet kon het zelf niet duidelijker krijgen. duurde wel even maar het wachten waard!!

Bedankt voor je review Margo!

Goede professionele service

Ik ben een terugkomend gebruiker. ScanCorner is professioneel, en doet het voor een redelijke prijs.

Bedankt voor je review Bart!

Prima kwaliteit

Ruim 60 jaar oude dia’s aangeboden. Gisteren kreeg ik de link. Prima kwaliteit. Ik ben er heel blij mee.

Bedankt voor je review Noor!

Aanrader

Reageren snel, zijn communicatie flexibel en leveren goede kwaliteit.

Bedankt voor je review!

Prima dienstverlening en niet al te duur.

Bedankt voor je review Jurgen!

Prima service nadat het resultaat van een aantal gedigitaliseerde negatieven tegen viel.

Bedankt voor je review Ywe.

prima dienstverlening

Ik wist de inhoud van een serie 16mm-films niet, maar daar is dankzij ScanCorner verandering in gekomen. Prima service: het verzenden werkt eenvoudig, het is prettig om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang, en de tussentijdse preview van enkele filmfragmenten is erg leuk. Over de verdere afhandeling ook niets dan lof, de banden zijn keurig verpakt weer teruggezonden, inclusief een USB-stick met de inhoud.

Bedankt voor uw review heer Benschop!

ScanCorner doet wat zij beloven

Bedankt voor je review!

Vlotte service, uitstekend resultaat

Alles Snel geregeld. Alleen jammer dat bij het bestellen van meer dvd’s deze alle samen in een huisje zitten.

Bedankt voor de review Jos en je hebt helemaal gelijk. We sturen de hoesjes vandaag nog na.

Prettig contact met deze professionals

Fijn geholpen.

Bedankt voor je review Bas!

Zeer goede communicatie over het verloop

Goede dienstverlening. De kwaliteit van de digitale nabewerking vond ik helaas behoorlijk tegenvallen, maar weet ook niet wat ik precies kon verwachten van 30 jaar oude filmpjes. Totale afwikkeling was zonder meer op orde.

Bedankt voor je review Robert!

Net werk afgeleverd.

Mijn oude (85 jaar) 16 mm film netjes gedigitaliseerd! Complimenten.

Bedankt voor de review Wim.

Goede procedure; heldere communicatie

Goede instructie voor het inleveren van materiaal. Goede uitleg hoe de verdere procedure is. Adequate afhandeling wat betreft levering en financiële afhandeling

Bedankt voor je review Hans.

De kwaliteit van gedigitaliseerde dias was goed.

Het duurde wel lang voor dat jullie met mijn opdracht aan de gang (konden) gaan. maar de reacties waren snel en correct.

Bedankt voor je review Anton. De levertijd was inderdaad iets langer dan verwacht maar gelukkig ben je tevreden over het resultaat.

Zeer goede service en goede kwaliteit

Een aanrader, helemaal tevereden met de service en de kwaliteit van de degitaliseerde foto's.

Bedankt voor je mooie review Olga!

ben van alle stappen op de hoogte gehouden, en er werd rekening gehouden met een speciale datum, om de beelden klaar te hebben. Dank voor de goede service.

Bedankt voor je review Yvonne!

Blij en verrast

Netjes en verzorgd afgehandeld zeer blij mijn ernstig zieke vrouw heeft er toch nog nu met grote en klein kinderen kunnen genieten

Bedankt voor je review Geert!

ScanCorner levert prima product

Heb veel kleuren dia's laten digitaliseren. Kwaliteit uiteindelijk substantieel hoger en beter dan de originelen. Pluspunt dus. Het proces van behandeling en vooral afhandeling van vele weken duurt m.i. echt veel te lang. Dat moet beter.

Bedankt voor uw review heer de Kruif. Helaas viel uw order inderdaad in een periode waarin we door extreme drukte de beloofde levertermijn niet waar konden maken waarvoor excuses.

simple en goed!

simple en goed

Bedankt voor uw review!

Volgens afspraak afgewerkt en goede after sales.

Bedankt voor je review Peter!

Prima scans

ScanCorner deed precies wat zij op de website beloven te doen

Bedankt voor je review Rob.

Alles liep naar wens!!!

Ongeveer 35 uur op VHS banden en 200 minuten super 8 film heeft ScanCorner voor mij naar volle tevredenheid gedigitaliseerd. De informatievoorziening op de website van ScanCorner is correct en in overeenstemming met wat ik zelf ervaren heb. Tijdens het proces van digitalisering werd ik keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden!!!

Bedankt voor je review Theo!

Uitstekende kwaliteit, fijne communicatie en goede service.

Bedankt ScanCorner voor het digitaliseren van de waardevolle oude foto's mijn opa & oma. Uitstekende kwaliteit, fijne communicatie en goede service. En wat een leuke Receptie dames op locatie Nijmegen!!

Bedankt voor je review Nanda en we zullen de complimenten doorgeven aan de dames van de receptie!

Goede service en kwaliteit

Blij met de kwaliteit van het digitaliseren vd dia's. Goede communicatie.

Bedankt voor je review Nienke!