Fantastisch, werkelijk een topservice!

Ongelooflijk zoals ScanCorner een klant ontzorgd om oude videobeelden om te zetten in optimale digitale beelden! Prijs - kwaliteit is meer dan goed.

Bedankt voor de review!

Uitstekende service. Tevens uitstekende prijs/prestatie.

Bedankt voor je review Marco!

snelle reactie bij vragen.

als er iets onduidelijk is krijg je een snelle en goede reactie.

Bedankt voor je review Marian.

Heel leuk om onze dia's weer eens te zien.

Goede kwaliteit en zeer goede service

Bedankt voor je review Gerard.

Succesvolle omzetting naar digitaal

Voor het eerst kennisgemaakt met Scancorner als bedrijf. Dit bedrijf werkt echt goed, gewoon erg goed! De communicatie via internet snel, helder en begrijpelijk. Ik heb 4 8mm films a 22 minuten per spoel, alles DVD en via een link mijn materiaal terug ontvangen. Een aanrader!

Bedankt voor je review Henk!

Geweldig! Daar kun je zelf niet voor gaan prutsen.

Ik vond ergens nog een paar (12) dia’s. Opgestuurd naar scancorner. Duurt een paar weken, maar wie maalt daarom bij dia’s die al ruim 40 jaar oud zijn. De communicatie vanaf Scancorner is uitstekend. Je krijgt een melding dat de dia’s (of andere media) zijn gedigitaliseerd en je kunt de resultaten in lage resolutie bekijken in een met wachtwoord afgeschermde gallery. (Scancorner levert de toegangscode). Na betaling krijg je een link toegestuurd waar je de hoog resolutie afbeeldingen kunt downloaden. De dia’s werden door Scancorner ook nog gecorrigeerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en beveel Scancorner dan ook graag aan.

Bedankt voor je uitgebreide review Michael!

goede service en vakkundig

goede service, wordt op de hoogte gehouden van het proces en de kwaliteit is goed. Heb een verzendlabel gekregen en dat werkt goed, nadat het proces is afgerond de spullen netjes weer terug ontvangen samen met de dvd's. Ben zeer tevreden.

Bedankt voor je review Ron!

Perfect resultaat

Service en resultaat in zeer goed

Bedankt voor je review Bart!

Het duurde even, maar dan heb je ook hele mooie kwaliteit

Uitstekende service. Hele hoge resolutie van mijn dia's, sommige goed gecorrigeerd op belichting, stofvrij gemaakt, en keurig verpakt is alles weer thuisgestuurd. Top!

Bedankt voor je review Bart!

Keurig zoals alles gegaan is. Geen klagen over!

De uitkomst valt tegen, de kwaliteit van de ca. 120 digitale foto's is erg grof (niet scherp). Wel blij dat we tenminste iets hebben, de verwachtingen waren hoger dan het uiteindelijk ontvangen resultaat.

Bedankt voor je review Ron maar jammer dat de kwaliteit van de scans tegenvalt. Hoewel we op een zeer hoge resolutie van 3000 dpi scannen en alle beelden zowel softwarematig als handmatig nabewerken valt of staat de kwaliteit van het eindresultaat met de staat waarin het origineel verkeert. Met name bij het digitaliseren van afgedrukte foto's zien we helaas vaak dat deze door de tand des tijds zijn aangetast.

uitstekend

goede service makkelijk afleveradres in Amsterdam

Bedankt voor je review Betty.

Inzichtelijk proces met goede informatievoorziening en perfecte kwaliteit

Ondersteuning bij het bestelproces is zondermeer heel goed. Wat beter zou kunnen is inzage geven in de planning van de uitvoering van het werk. Scanqualiteit is super!

Bedankt voor je opdracht en review Ubbo.

Zoveel herinneringen uit de jaren zestig nu weer gedigitaliseerd. Geweldige zwartwit foto's

Bedankt voor je opdracht en review Marijke.

goede communicatie en uitstekende kwaliteit

goede communicatie en uitstekende kwaliteit

Bedankt voor je review Hans.

prettige en snelle service

Het inbrengen van het materiaal is op een mooie plek in Amsterdam. Vriendelijk geholpen door de medewerker. Regelmatig op de hoogte gebracht door scancorner tijdens het proces van het verwerken van de films.

Bedankt voor je review Magda!

Fijn om mee te werken

ScanCorner reageert snel en informatief op mijn vragen. Ook de verwerking van niet zo optimaal aangeleverde negatieven ging in overleg en prima. Daarom fijn om mee te werken.

Bedankt voor uw review heer Meulman.

goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

Bedankt voor je beoordeling Alette.

Prima scans en goede service.

Bedankt voor je beoordeling Sebastiaan.

Kwaliteit niet wat ik verwachte

Kwaliteit viel me een klein beetje tegen, maar het was dan ook niet HD. Dus wel aanvaardbaar voor deze prijs.

Bedankt voor uw review heer Planting. Jammer dat we niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachting. V.w.b. de kwaliteit van de bestanden: uw order betrof zeer oude 8mm films die in een matige staat verkeerden. Helaas konden we er niet meer van maken dan we nu gedaan hebben.

Super service en kwaliteit

Dit is de tweede keer dat ik een batch analoge foto's (in dit geval dia's) heb laten digitaliseren. Het contact vooraf met Edwin, de communicatie tijdens en de levering achteraf zijn uitstekend. Ook de prijssetting en de verschillende opties zijn erg goed. Absolute aanrader en het is fantastisch om de foto's /dia's van weleer digitaal te kunnen zien.

Bedankt voor je recensie Roger!

degelijk en goed geregeld

degelijk en goed geregeld

Bedankt voor je review Karel.

Prima zoals altijd. Jammer dat de nummers van de negatievenhoezen niet altijd gescaned waren.

Goede ervaring

Bedankt voor je review Marijke. Ik neem even contact met je op om te kijken of we het nog voor je op kunnen lossen.

Prima, maar

wel lange doorlooptijd, dus als je haast hebt is dit niet een aanrader. Als je kwaliteit wilt en het maakt niet uit, dan prima.

Bedankt voor je reactie Egon. We communiceren een doorlooptijd van circa 4 weken maar hebben je order in 22 dagen afgerond.

Super geregeld, communicatief

Ging soepel. Werd goed op de hoogte gehouden, resultaat ziet er goed uit. Betaalbaar

Bedankt voor je review Patrick!

Top, prima service, maar duurder dan verwacht...

gratis opgestuurd, maar toch 2x verzendkosten 1 dvd gevraagd, 2 ontvangen = 2x betalen

Beste Piet, bedankt voor je review. Jammer alleen dat er wat misverstanden zijn. De hoeveelheid materiaal die we voor je hebben gedigitaliseerd past niet op 1 DVD, vandaar dat we er 2 hebben gebruikt en deze ook in rekening hebben gebracht. Dat we de verzendkosten tegen PostNL tarief in rekening brengen staat zowel op onze website als in de e-mail waarmee we het verzendlabel ontvangen.