Helemaal tevreden

Kwaliteit, levertijd en communicatie allemaal goed.

Bedankt voor uw review heer Gielen.

Goede kwaliteit volgens de afspraak

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een videoband liet overzetten. Evenals eerdere ervaringen maar dan met foto’s ben ik deze keer weer erg tevreden met het resultaat.

Bedankt voor je review Ab.

Redelijke kwaliteit, niet te duur, lange doorlooptijd

De negatieven worden gescand in India. Ik heb gekozen voor handmatige kleurcorrectie, dit pakt niet altijd goed uit. Maar laten scannen is nog altijd veel sneller dan zelf doen.

Bedankt voor je review Jeroen. Handmatige kleurcorrectie is ook daadwerkelijk handmatig en dus ook deels persoonlijk. Als er iets niet naar tevredenheid is dan horen we dat graag en passen we het uiteraard aan!

Prachtig waardevolle herinneringen van onze familie

Na de verkoop van ons ouderlijk huis heb ik ruim 4000 foto's/negatieven, 4 videobanden en 3 cassettebandjes verdeeld over 2 orders laten digitaliseren. Ik moest flink geduld hebben, maar daar werd duidelijk over gecommuniceerd. En wat een verrassing was het iedere keer wanneer de link met alle bestanden in mijn e-mail zat! Zeer goede kwaliteit beelden en foto's uit de jaren '70 lijken qua kleuren alsof ze gisteren gemaakt zijn. Heel erg blij dat ik dit heb gedaan! Het is het geld meer dan waard! Als ik een puntje van feedback zou moeten noemen is het dat sporadisch een scan van een negatief wazig of (gedeeltelijk) zwart is, maar dit was bij max. 10 beelden het geval.

Bedankt voor je review Manon!

Prima werk geleverd, snelle en prettige communicatie.

Bedankt voor je review Sonja!

matige kwaliteit lage resolutie dvd starten niet

Mijn dvd start niet dat is jammer, de films staan er wel op maar dus niet geschikt voor een dvd speler (gewoon data cd). De compressie is erg groot mpg2 de kwaliteit is doordoor niet heel goed.

Wat een vreemde review heer Smith. We hebben tot nu toe geen enkele klacht van u ontvangen behalve dan nu via deze review. We hebben 7 8mm films gedigitaliseerd en deze naast de standaard downloadlink op verzoek ook op 2 DVD's (geen CD's) geleverd. Ik kan me voorstellen dat als een DVD niet werkt u hierover contact met ons opneemt? We zullen zelf contact met u opnemen om e.e.a. op te lossen. UPDATE 24-11: Mocht u dit lezen heer Smith, neemt u zelf dan contact met ons op? Op berichten van ons reageert u in ieder geval niet. We vragen ons dan ok oprecht af hoe serieus we uw klacht moeten nemen.

ScanCorner doet wat het belooft

ScanCorner doet wat het belooft

Dank voor je review Rob!

Zeer professioneel

Mijn oude dia’s in glas (meer dan 50 jaar oud!) zijn zo goed gedigitaliseerd. Het is echt heel professioneel werk. Ik ben super tevreden.

Bedankt voor je review Brenda!

Fantastisch!! Goede communicatie en snelle service.

ik vond het erg spannend om de super 8 film van mijn ouders in te leveren, de trouwfilm. Na het lezen van de reviews heb ik uiteindelijk voor scancorner gekozen. De films zijn echt super! De communicatie ook super! Echt een aanrader! Heel erg bedankt voor de goede service.

Bedankt voor je review Inge!

prima werk

duidelijkere dia.s naar foto omgezet kon het zelf niet duidelijker krijgen. duurde wel even maar het wachten waard!!

Bedankt voor je review Margo!

Goede professionele service

Ik ben een terugkomend gebruiker. ScanCorner is professioneel, en doet het voor een redelijke prijs.

Bedankt voor je review Bart!

Prima kwaliteit

Ruim 60 jaar oude dia’s aangeboden. Gisteren kreeg ik de link. Prima kwaliteit. Ik ben er heel blij mee.

Bedankt voor je review Noor!

Aanrader

Reageren snel, zijn communicatie flexibel en leveren goede kwaliteit.

Bedankt voor je review!

Prima dienstverlening en niet al te duur.

Bedankt voor je review Jurgen!

Prima service nadat het resultaat van een aantal gedigitaliseerde negatieven tegen viel.

Bedankt voor je review Ywe.

prima dienstverlening

Ik wist de inhoud van een serie 16mm-films niet, maar daar is dankzij ScanCorner verandering in gekomen. Prima service: het verzenden werkt eenvoudig, het is prettig om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang, en de tussentijdse preview van enkele filmfragmenten is erg leuk. Over de verdere afhandeling ook niets dan lof, de banden zijn keurig verpakt weer teruggezonden, inclusief een USB-stick met de inhoud.

Bedankt voor uw review heer Benschop!

ScanCorner doet wat zij beloven

Bedankt voor je review!

Vlotte service, uitstekend resultaat

Alles Snel geregeld. Alleen jammer dat bij het bestellen van meer dvd’s deze alle samen in een huisje zitten.

Bedankt voor de review Jos en je hebt helemaal gelijk. We sturen de hoesjes vandaag nog na.

Prettig contact met deze professionals

Fijn geholpen.

Bedankt voor je review Bas!

Zeer goede communicatie over het verloop

Goede dienstverlening. De kwaliteit van de digitale nabewerking vond ik helaas behoorlijk tegenvallen, maar weet ook niet wat ik precies kon verwachten van 30 jaar oude filmpjes. Totale afwikkeling was zonder meer op orde.

Bedankt voor je review Robert!

Net werk afgeleverd.

Mijn oude (85 jaar) 16 mm film netjes gedigitaliseerd! Complimenten.

Bedankt voor de review Wim.

Goede procedure; heldere communicatie

Goede instructie voor het inleveren van materiaal. Goede uitleg hoe de verdere procedure is. Adequate afhandeling wat betreft levering en financiële afhandeling

Bedankt voor je review Hans.

De kwaliteit van gedigitaliseerde dias was goed.

Het duurde wel lang voor dat jullie met mijn opdracht aan de gang (konden) gaan. maar de reacties waren snel en correct.

Bedankt voor je review Anton. De levertijd was inderdaad iets langer dan verwacht maar gelukkig ben je tevreden over het resultaat.

Zeer goede service en goede kwaliteit

Een aanrader, helemaal tevereden met de service en de kwaliteit van de degitaliseerde foto's.

Bedankt voor je mooie review Olga!

ben van alle stappen op de hoogte gehouden, en er werd rekening gehouden met een speciale datum, om de beelden klaar te hebben. Dank voor de goede service.

Bedankt voor je review Yvonne!