Blij en verrast

Netjes en verzorgd afgehandeld zeer blij mijn ernstig zieke vrouw heeft er toch nog nu met grote en klein kinderen kunnen genieten

Bedankt voor je review Geert!

ScanCorner levert prima product

Heb veel kleuren dia's laten digitaliseren. Kwaliteit uiteindelijk substantieel hoger en beter dan de originelen. Pluspunt dus. Het proces van behandeling en vooral afhandeling van vele weken duurt m.i. echt veel te lang. Dat moet beter.

Bedankt voor uw review heer de Kruif. Helaas viel uw order inderdaad in een periode waarin we door extreme drukte de beloofde levertermijn niet waar konden maken waarvoor excuses.

simple en goed!

simple en goed

Bedankt voor uw review!

Volgens afspraak afgewerkt en goede after sales.

Bedankt voor je review Peter!

Prima scans

ScanCorner deed precies wat zij op de website beloven te doen

Bedankt voor je review Rob.

Alles liep naar wens!!!

Ongeveer 35 uur op VHS banden en 200 minuten super 8 film heeft ScanCorner voor mij naar volle tevredenheid gedigitaliseerd. De informatievoorziening op de website van ScanCorner is correct en in overeenstemming met wat ik zelf ervaren heb. Tijdens het proces van digitalisering werd ik keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden!!!

Bedankt voor je review Theo!

Uitstekende kwaliteit, fijne communicatie en goede service.

Bedankt ScanCorner voor het digitaliseren van de waardevolle oude foto's mijn opa & oma. Uitstekende kwaliteit, fijne communicatie en goede service. En wat een leuke Receptie dames op locatie Nijmegen!!

Bedankt voor je review Nanda en we zullen de complimenten doorgeven aan de dames van de receptie!

Goede service en kwaliteit

Blij met de kwaliteit van het digitaliseren vd dia's. Goede communicatie.

Bedankt voor je review Nienke!

TOP

ScanCorner is professioneel, antwoord snel en goed op mails en ik sta versteld van de kwaliteit van de video. Een VHS die ik nergens meer op kon afspelen zonder storingen heb ik in goede kwaliteit nu digitaal voor een goedkope prijs. De herinneringen die ik daarmee weer kan terughalen zijn onbetaalbaar. Kortom: doen. Ik heb het al aan iedereen in mijn omgeving aangeraden!

Bedankt voor je enthousiaste review Saskia!

Prima geholpen - goed resultaat oude smalfilms en VHS

We ontdekten pas later dat de verwerking in India plaatsvindt. Duurt even, maar kwaliteit is er niet minder op. Verzending was verantwoord verpakt, inclusief de orginelen.

Bedankt voor je review Vincent!

Verschillende keren video 8 laten digitaliseren zeer positief bevallen.

Bedankt voor je review Leo.

Het afgeven van de banden verliep soepel, evenals het emailcontact. Ze komen de beloftes na en werken zorgvuldig.

Bedankt voor je review Ron.

Volgens afspraak geleverd

Mijn super8 films zijn volgens afspraak gedigitaliseerd. Tijdens het proces goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Geen verrassingen in de afrekening. Prima!

Bedankt voor je review Henk!

Prima resultaat van het scannen van oude dia’s

Als opmaat voor een grote scanklus even 20 dia’s laten scannen om de beloofde kwaliteit te checken. Scancorner stelt daarin niet teleur. Zij kunnen binnenkort de overige 1.600 dia’s tegemoet zien.

Bedankt voor je review Mark en we zien de vervolgorder graag tegemoet!

Prachtige kwaliteit digitale foto's van mij 15jaar oude dia's

Prettige communicatie, digitaal alles te volgen, kwaliteitsslag gemaakt op de foto's bij omzetting naar digitaal. Ik ben super tevreden. Paul uit Alkmaar!

Bedankt voor je review Paul!

Hele dia collectie van mijn ouders laten scannen. Zelfs dia's uit 1970 zien er prachtig uit.

Bedankt voor je review Maurice!

Een zeer professionele organisatie.

Goede, duidelijke en tijdige informatie voorziening. Een goed product en een goede financiële afhandeling.

Bedankt voor je review Johan!

Fantastisch, werkelijk een topservice!

Ongelooflijk zoals ScanCorner een klant ontzorgd om oude videobeelden om te zetten in optimale digitale beelden! Prijs - kwaliteit is meer dan goed.

Bedankt voor de review!

Uitstekende service. Tevens uitstekende prijs/prestatie.

Bedankt voor je review Marco!

snelle reactie bij vragen.

als er iets onduidelijk is krijg je een snelle en goede reactie.

Bedankt voor je review Marian.

Heel leuk om onze dia's weer eens te zien.

Goede kwaliteit en zeer goede service

Bedankt voor je review Gerard.

Succesvolle omzetting naar digitaal

Voor het eerst kennisgemaakt met Scancorner als bedrijf. Dit bedrijf werkt echt goed, gewoon erg goed! De communicatie via internet snel, helder en begrijpelijk. Ik heb 4 8mm films a 22 minuten per spoel, alles DVD en via een link mijn materiaal terug ontvangen. Een aanrader!

Bedankt voor je review Henk!

Geweldig! Daar kun je zelf niet voor gaan prutsen.

Ik vond ergens nog een paar (12) dia’s. Opgestuurd naar scancorner. Duurt een paar weken, maar wie maalt daarom bij dia’s die al ruim 40 jaar oud zijn. De communicatie vanaf Scancorner is uitstekend. Je krijgt een melding dat de dia’s (of andere media) zijn gedigitaliseerd en je kunt de resultaten in lage resolutie bekijken in een met wachtwoord afgeschermde gallery. (Scancorner levert de toegangscode). Na betaling krijg je een link toegestuurd waar je de hoog resolutie afbeeldingen kunt downloaden. De dia’s werden door Scancorner ook nog gecorrigeerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en beveel Scancorner dan ook graag aan.

Bedankt voor je uitgebreide review Michael!

goede service en vakkundig

goede service, wordt op de hoogte gehouden van het proces en de kwaliteit is goed. Heb een verzendlabel gekregen en dat werkt goed, nadat het proces is afgerond de spullen netjes weer terug ontvangen samen met de dvd's. Ben zeer tevreden.

Bedankt voor je review Ron!

Perfect resultaat

Service en resultaat in zeer goed

Bedankt voor je review Bart!