Het duurde even, maar dan heb je ook hele mooie kwaliteit

Uitstekende service. Hele hoge resolutie van mijn dia's, sommige goed gecorrigeerd op belichting, stofvrij gemaakt, en keurig verpakt is alles weer thuisgestuurd. Top!

Bedankt voor je review Bart!

Keurig zoals alles gegaan is. Geen klagen over!

De uitkomst valt tegen, de kwaliteit van de ca. 120 digitale foto's is erg grof (niet scherp). Wel blij dat we tenminste iets hebben, de verwachtingen waren hoger dan het uiteindelijk ontvangen resultaat.

Bedankt voor je review Ron maar jammer dat de kwaliteit van de scans tegenvalt. Hoewel we op een zeer hoge resolutie van 3000 dpi scannen en alle beelden zowel softwarematig als handmatig nabewerken valt of staat de kwaliteit van het eindresultaat met de staat waarin het origineel verkeert. Met name bij het digitaliseren van afgedrukte foto's zien we helaas vaak dat deze door de tand des tijds zijn aangetast.

uitstekend

goede service makkelijk afleveradres in Amsterdam

Bedankt voor je review Betty.

Inzichtelijk proces met goede informatievoorziening en perfecte kwaliteit

Ondersteuning bij het bestelproces is zondermeer heel goed. Wat beter zou kunnen is inzage geven in de planning van de uitvoering van het werk. Scanqualiteit is super!

Bedankt voor je opdracht en review Ubbo.

Zoveel herinneringen uit de jaren zestig nu weer gedigitaliseerd. Geweldige zwartwit foto's

Bedankt voor je opdracht en review Marijke.

goede communicatie en uitstekende kwaliteit

goede communicatie en uitstekende kwaliteit

Bedankt voor je review Hans.

prettige en snelle service

Het inbrengen van het materiaal is op een mooie plek in Amsterdam. Vriendelijk geholpen door de medewerker. Regelmatig op de hoogte gebracht door scancorner tijdens het proces van het verwerken van de films.

Bedankt voor je review Magda!

Fijn om mee te werken

ScanCorner reageert snel en informatief op mijn vragen. Ook de verwerking van niet zo optimaal aangeleverde negatieven ging in overleg en prima. Daarom fijn om mee te werken.

Bedankt voor uw review heer Meulman.

goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

goed werk geleverd, ziet er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Dank.

Bedankt voor je beoordeling Alette.

Prima scans en goede service.

Bedankt voor je beoordeling Sebastiaan.

Kwaliteit niet wat ik verwachte

Kwaliteit viel me een klein beetje tegen, maar het was dan ook niet HD. Dus wel aanvaardbaar voor deze prijs.

Bedankt voor uw review heer Planting. Jammer dat we niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachting. V.w.b. de kwaliteit van de bestanden: uw order betrof zeer oude 8mm films die in een matige staat verkeerden. Helaas konden we er niet meer van maken dan we nu gedaan hebben.

Super service en kwaliteit

Dit is de tweede keer dat ik een batch analoge foto's (in dit geval dia's) heb laten digitaliseren. Het contact vooraf met Edwin, de communicatie tijdens en de levering achteraf zijn uitstekend. Ook de prijssetting en de verschillende opties zijn erg goed. Absolute aanrader en het is fantastisch om de foto's /dia's van weleer digitaal te kunnen zien.

Bedankt voor je recensie Roger!

degelijk en goed geregeld

degelijk en goed geregeld

Bedankt voor je review Karel.

Prima zoals altijd. Jammer dat de nummers van de negatievenhoezen niet altijd gescaned waren.

Goede ervaring

Bedankt voor je review Marijke. Ik neem even contact met je op om te kijken of we het nog voor je op kunnen lossen.

Prima, maar

wel lange doorlooptijd, dus als je haast hebt is dit niet een aanrader. Als je kwaliteit wilt en het maakt niet uit, dan prima.

Bedankt voor je reactie Egon. We communiceren een doorlooptijd van circa 4 weken maar hebben je order in 22 dagen afgerond.

Super geregeld, communicatief

Ging soepel. Werd goed op de hoogte gehouden, resultaat ziet er goed uit. Betaalbaar

Bedankt voor je review Patrick!

Top, prima service, maar duurder dan verwacht...

gratis opgestuurd, maar toch 2x verzendkosten 1 dvd gevraagd, 2 ontvangen = 2x betalen

Beste Piet, bedankt voor je review. Jammer alleen dat er wat misverstanden zijn. De hoeveelheid materiaal die we voor je hebben gedigitaliseerd past niet op 1 DVD, vandaar dat we er 2 hebben gebruikt en deze ook in rekening hebben gebracht. Dat we de verzendkosten tegen PostNL tarief in rekening brengen staat zowel op onze website als in de e-mail waarmee we het verzendlabel ontvangen.

goeie kwaliteit, snelle levering en vriendelijk personeel

Bij wegbrengen VHS banden in Amsterdam vriendelijk personeel bij het aannemen van de banden. Je wordt tussentijds op de hoogte gebracht van het verwerken van de VHS banden. En de levering duurt niet al te lang.

Dank voor je review Magda.

Betrouwbare kwaliteit!

Elke keer weer fijn om een cd met ingescande foto's te ontvangen.

Bedankt voor je review Eric!

Keurige verwerking van mijn dia's, mooie kwaliteit scans

Mijn ervaring met ScanCorner is positief. Ze doen wat ze beloven. De scans zijn van goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

Bedankt voor je review Sander!

Goede service en resultaat

Prettig en duidelijk in contact, continu op de hoogte van het proces, mooi resultaat en netjes afgehandeld, aanrader!

Bedankt voor je review Tim.

Mooie foto’s

Mooie foto’s. Alleen lange tijd om te verwerken

Bedankt voor je review Marijke. Ondanks de jaarlijkse drukte voor de feestdagen hebben we je order exact binnen de opgegeven levertijd geleverd.

Well worked out procedure!

Great!

Thanks for the review Ines!

Geweldig om de oude films hersteld terug te zien!

Goede en snelle service, prettig contact. Heel erg fijn dat mijn oude VHS-c banden zo goed hersteld zijn. De blauwe kleur is weer terug naar originele kleuren en ook het geluid is beter dan ik had verwacht. Heel erg blij met het resultaat! Gelukkig vonden we ook de andere oude banden terug, deze gaan zsm naar ScanCorner om ook die te digitaliseren.

Bedankt voor je review Andrea!

zeer te vreden

Ik heb een verzameling bestaande uit een oud filmpje, 100 jaar oude glazen negatieven en honderden veelal verkleurde dias (uit merendeel de 60er jaren) in gestuurd. Het filmpje was helaas niet meer van de beste qualiteit; jammer. De glazen negatieven zijn zo scherp dat je er een affiche van zou kunnen maken. En de dias? Het is verbazing wekkend hoe het modelijk is de kleuren weer zo terug te brengen. Ij en de rest van de familie zijn heel blij met het resultaat.

Bedankt voor uw review!