Kwaliteit uitstekend, duurde wel langer dan toegezegd.

Ik had geen haast dus geen enkel probleem, wanneer je wel haast hebt zou dat tot een teleurstelling kunnen leiden. Maw hier op letten.

Bedankt voor je review Rene.

Beter als verwacht

Wij wisten niet meer wat er op de banden stond en waren verast van de mooie beelden.

Bedankt voor je review Jan!

Eerlijk product voor een eerlijke prijs

Duurt een tikje lang en de Keizersgracht is een rotplek om in Amsterdam met dozen foto's naartoe te moeten maar het belangrijkste is toch dat de scans van goede kwaliteit zijn en dat de prijs concurrerend is. Telefoon werd ook vriendelijk en snel beantwoord.

Bedankt voor je review Kees.

Gedegen werkproces en goed resultaat

Meerdere 8mm films ingeleverd in Amsterdam. Voortgang was online te volgen en er was voor betaling een korte preview per film beschikbaar zodat er nog kon worden bijgestuurd indien nodig. Resultaat digitalisatie was goed en bruikbaar maar ik had iets meer resultaat van de softwarematige beeldoptimalisatie verwacht, waarschijnlijk waren de bronfilms al te beschadigd, dit valt verder niet te vergelijken. Over het algemeen zeer tevreden met het resultaat, men duurde het ruim een maand voor 6 films, iets om rekening mee te houden bij plannen van bv familie aangelegenheden waar het beeldmateriaal voor benodigd is (maar mogelijk kan het op verzoek sneller).

Bedankt voor je review Hubert!

Goede service en kwaliteit

Erg tevreden met het resultaat en de service, maar houd rekening met de verwerkingstijd. Ik heb 10 VHS banden laten digitaliseren dus dit heeft daarom langer dan een maand geduurd. Ik raad ScanCorner zeker aan!

Bedankt voor uw recensie.

Prima snelle goede service en eindproducten

Zie boven

Bedankt voor je recensie Eva.

goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over Scan Corner

Bedankt voor je review Silke.

Super snelle en goede service!!

Door de snelle en goed kwaliteit van service. Beleven we onze geschiedenis op een moderne en toekomstbestendige manier

Bedankt voor je review Frans.

Super blij met het resultaat, maar communicatie mag beter

Het resultaat (dia's, videobanden en 8mm films) is echt heel mooi geworden en daar zijn we heel blij mee! Alleen vonden we wel dat het lang duurde (3 maanden) en dat we niet vaak op de hoogte werden gehouden. Een maand na het inleveren kregen we pas het eerste bericht dat ze er mee aan de slag zouden gaan. Dat vonden we een beetje laat. Prima als het heel druk is en dat jullie niet meteen tijd hebben, dat snappen we heel goed, maar dan zouden we het wel fijn vinden om een beetje een indicatie te krijgen wanneer we iets kunnen verwachten. Over het resultaat kan ik echt niet klagen en het inleveren en ophalen van de originelen is ook zonder problemen verlopen dus dat is heel fijn! Wij zouden ScanCorner dan ook zeker aanraden!

Bedankt voor je review Aletta. Het spijt me dat de communicatie wat te wensen over liet en inderdaad heeft je order ruim 2,5 maand geduurd. Het was ook wel een behoorlijk grote order maar grotendeels werd de vertraging veroorzaakt door onderbezetting in de zomerperiode. Wel ben ik blij om te horen dat je erg tevreden bent met het resultaat.

Heel klantvriendelijk

Je wordt erg goed op de hoogte gehouden.

Bedankt voor je review Marjolein.

Even goed als vorige keer

Ik zal nog meer opsturen

Bedankt voor je review Jeroen, en we zien de vervolgorder graag verschijnen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Bedankt voor je review Rozemarie!

uitstekend werk verricht

Goed resultaat; afspraken goed nagekomen; levertijd viel mee.

Bedankt voor je review Jules!

Prima kwaliteit!

Ben zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.

Bedankt voor je review Marcel!

met deze scans gaat er weer een wereld voor mij open

goede service, zowel vooraf als achteraf. goede kwaliteit ( rekening houdende met de ouderdom van het aangeleverde materiaal. Ben blij met de beslissing om een en ander te laten scannen door Scancorner

Bedankt voor je recensie Marcel!

Gewoon goed

De oude dia’s zijn mooi gedigitaliseerd en na 15 jaar kan ik eindelijk de video bekijken van een vakantie. Het ziet er allemaal goed uit.

Bedankt voor je recensie Sonja!

De negatieven zijn zeer goed gedigitaliseerd voor een lage prijs

De negatieven zijn goed gedigitaliseerd. Dit voor een redelijke prijs. Een negatief werd op mijn verzoek bijgewerkt. Ik heb door het digitaliseren van deze negatieven hele mooie foto's kunnen laten ontwikkelen.

Bedankt voor je review Rieky!

Uitstekend.

Prima resultaat. Erg blij mee!

Bedankt voor je recensie Rene!

Verstuurd. Na 5 weken gescand. Prima kwaliteit. Ga nog veel meer oude foto's opsturen

Dank u

Bedankt voor je recensie Jeroen!

Goed geregeld!

Goed geregeld, prima communicatie

Bedankt voor je recensie Angelique!

Perfect bedrijf om je spullen te laten digitaliseren!

Ik heb oude opnamen van mini DV-tapes laten digitaliseren. Ik ben er erg blij mee. Vanaf het moment van inleveren totdat je je spullen weer thuis krijgt word je perfect geïnformeerd.

Bedankt voor je recensie Serge!

Goede service, prettige communicatie, prima!

Dank voor het scannen van mijn familiefoto's. Ik voelde me in goede handen. En grote dank voor de prettige communicatie.

Bedankt voor je recensie Anita.

M.u.v. de extra kosten voor meer dan tweeuurs banden, goed.

Ook al waren het best veel banden en filmpjes duurde het overzetten wel erg lang.

Bedankt voor je recensie Carl. De kosten voor extra minuten staan duidelijk op onze website vermeld, temeer omdat we graag transparant onze tarieven communiceren om teleurstelling achteraf te voorkomen. Jammer dat dit blijkbaar niet geheel duidelijk was. Voor wat betreft de levertijd, hierover zijn we ook vanaf ontvangst van je originelen duidelijk geweest. Je order betrof inderdaad heel erg veel beeldmateriaal waarvoor we simpelweg meer tijd nodig hebben, in jouw geval 6 weken.

Boven verwachting

Na zelf gespeeld te hebben met een scanner van €50 en niet tevreden te zijn geweest met het resultaat toch maar gekozen voor een 'goedkope' professionele oplossing. ScanCorner heeft boven verwachting goede scans geleverd. Ik ben zeer tevreden. Ik ben een perfectionist maar het doet geen pijn dat de dia's vernietigd worden want de scans halen alles uit mijn originelen. Wat zijn moderne camera's toch goed geworden als je mijn oude dia's ernaast zet: zelden zijn deze korrel scherp. De scan laat wel de keurig korrel van de film zien maar dat is meestal overkill... Voor wie geduld heeft een absolute aanrader. Ik had 'maar' 950 dia's ingeleverd maar kreeg toch ongevraagd 10% korting bij duizend stuks. Sportief! Eigenlijk had ik de nog goedkopere optie EcoScan (zonder handmatige nabewerking) willen kiezen, maar ik was de code vergeten in te voeren bij de bestelling. Het werd dus 30% duurder maar daarmee ben ik wel direct klaar met nabewerken. Geen spijt van!

Bedankt voor je uitgebreide recensie Lex.

Komen hun beloften na

Goede kwaliteit. Komen hun beloften na

Dank voor uw recensie.

Kerkenbos 1037 6546 BB Nijmegen