sneller geleverd Super top

fantastisch

Goede en nette levering ben erg blij met mijn 3 schilderijen top

Mooie schilderijen

Ik heb al een aantal schilderijen in het verleden gekocht. Nu ook weer 2 stuks. In het echt nog mooier dan op de site. Op de achterkant waren 2 haakjes om op te hangen. 2 gaten in de muur geboord. Hangt schilderij scheef. Bleek dat het ene haakje 1 cm hoger zat dan de andere. Jammer, moest weer een gat in de muur boren. Ondanks dat, top bedrijf, mooie schilderijen.

Snel geleverd en goed verpakt.

De canvas zijn mooi enkel dat een lichter is dan de andere. Goed verpakt en snel geleverd.

Mooi product, snelle levering

Goede site

Een prachtig product.

Mooi mooi mooi goede service en op tijd geleverd prima werk.

mijn 'abstract' waar ik al 3 jaar van droomde !!!

Mijn prachtig kleurrijk schilderij van 50x150 cm hangt centraal op een vlakke witte muur van 8m bij 2,5m. In mijn verbeelding heeft die schilderij daar altijd zo gehangen. Ik ben zeer blij, gelukkig en tevreden met mijn aankoop bij SchilderijenShop! Groetjes, Orlando.

Top webshop met veel keuze

Eenvoudig te bestellen Vlugge levering Super goed verpakt Top materialen Aanrader

Snelle levering, trendy spullen. Ik had wel graag gewisseld voor een foto op glas, maar dat zou mij dan 30 euro kosten. In totaal zou dat dan 50 euro leverkost geweest zijn.( 1x leveren, terugsturen en nieuwe laten leveren)Heb de canvas uiteindelijk gehouden. Ik zou zeker hier opnieuw bestellen maar beter letten op details. Ze kennen wel hun prijs, niet goedkoop.

Prachtig schilderij, snelle en goed verpakte levering.

Reeds 2 aankopen verricht en in het totaal 3 schilderijen aan de muur en super tevreden.

Vlotte ontvangst van het product

Vlugge levering en alles was tip top in orde!

Wat verwacht werd , werd geleverd

Alles naar verwachting . Wat besteld werd , is correct geleverd. Het ophangsysteem is goed maar heeft toch iemand nodig die handig is met meten en boren . Communicatie met firma ook ok .

Goed geregeld

Goed geregeld

Fantastisch product

Snelle levering, zeer netjes verpakt goede services, een echte aanrader voor iedereen. Geniet iedere dag van de aankoop.

En strots op mijn schilderij

Krijg alleen maar lovende reacties van mijn vrienden en kennissenkring

Perfect afgeleverd

De schilderij is perfect afgeleverd aan de mail antwoord juli op als wat je vraag vind ik top dank u

Best spannend om een schilderij van internet te kiezen en te bestellen. Maar wat een goede keuze is dit gebleken.! Snelle levering en kwalitatief goed materiaal. Aanwinst voor mijn kamer.

Mooie kwaliteit, goede levering en informatie

Mooi schilderij, voldoet aan de verwachtingen, snelle en goede levering, goed verpakt, duidelijk ophanginstructies, enigszins summier maar het lukt.

Wij hebben een prachtige schilderij besteld ( van glas) levering ging erg snel! Dinsdag besteld en donderdags hing hij aan de muur!

Gewoon erg goed.

Goed verpakt tijdens verzending. En je ziet precies wat je krijgt. Details juist vermeld.

Het schilderij zag er perfect uit, precies zoals op de site . Goed verpakt en heel snel geleverd.

Geweldige service

Nadat mijn glasschilderij beschadigd afgeleverd was door de bezorger, direct een nieuwe zending gekregen. Deze werd de volgende dag al geleverd. Super service! Heel blij met mijn schilderij aan de muur.

Snelle levering. Kwam overeen met de foto op de site en zeer goed verpakt tijdens het vervoer

mooie glasschilderijen

2 glasschilderijen besteld, wat me opviel was dat de ene super goed was ingepakt en dat er breekbaar op de doos stond, de ander was wel voorzien van beschermhoekjes en plastic er om heen maar zonder bubbelpastic dat lag opgepropt ernaast ,ook geen breekbaar op de doos , gelukkig wel heel aangekomen ze zijn beide erg mooi, geen spijt van

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.