Ik kan t jullie nog niet vertellen ik heb mijn schilderij nog steeds niet in huis

Ik ben al dik een week achter mijn schilderij aan t gaan bij Post.nl. Ze zijn t volgens mij kwijt geweest. Ik heb nu afgesproken dat ze t a.s. Maandag bezorgen omdat ze willen dat ik een hele dag thuis blijf en ze het ook niet bij buren willen afgeven. Dus helaas Kan ik niets zeggen over jullie service ben zelfs benieuwd in wat voor staat ik t hopelijk maandag eindelijk krijg. Schilderijenshop heeft contact met mij gezocht en zelfs research bij post.nl gedaan. Ik heb uitleg gekregen over hun werkwijze mbt t versturen van hun producten. De fout ligt hier bij post.nl. Ik vond het fijn dat ze contact met mij gezocht hebben.

Beste mevrouw, Helaas is er inderdaad iets mis gegaan met de sortering bij PostNL zien we nu. Als we het eerder hadden vernomen, hadden wij direct actie kunnen ondernemen. Gelukkig komt het nu in orde. Alvast veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop

Snel en netjes afgeleverd. Goed verpakt en makkelijk op te hangen. Het schilderij is ontzettend mooi.

Schilderijenshop is uit de kunst!

Na bestelling een prachtig betaalbaar schilderij ontvangen binnen 24 uur. Door het aangescafte schilderij van 2 × 1,5 een fantastische kleurrijke upgrade van onze woonkamer.

Mooi en naar verwachting...

Mooie kader, goed verpakt tijdens transport, snelle levering.

Het schilderij is snel geleverd, was heel goed ingepakt en het is prachtig! Het hangt inmiddels in mijn woonkamer en ik ben er heel erg blij mee.

Eenvoudig goed

Vrolijke schilderijen gevonden. Makkelijk te bestellen en goed bezorgd. Ik ben er blij mee!

Heel erg mooi

Gekregen wat ik verwacht had.

Zeer goede service

Een geweldige webschop

Grote keuze en op een zeer plezierige webschop die zich zeer goed aan de afspraken houd en een zeer mooi product levert TOP

Zeer netjes afgeleverd.. Mooie schilderijen

Alles ging prima de schilderijen zijn alsop de foto. Op alle 3 de achilderijen was metaal verwerkt maar dat zag je niet op de foto. Het paste toevallig bij elkaar en zijn dik tevreden.

Goede service zonder gezeur!!

Glasschilderij besteld maar deze werd helaas door Post NL beschadigd geleverd. Een mail gestuurd met foto van de schade (kapot glas) waarna ik binnen een paar dagen een nieuw exemplaar toegestuurd heb gekregen die aan alle verwachtingen voldeed !!!

Prima levering goed stevig verpakt!

Ons schilderij [150 bij 60 cm] Was uitstekend via Post.nl vervoerd en stevig genoeg ingepakt om zonder schade bij ons te arriveren.

Schitterend schilderij ben er erg blij mee.

Was goed verpakt.Ook snel binnen.Een aanrader

Voldoet aan de verwachting

Mooi ingepakt en op tijd geleverd. Goed ophangsysteem bijgevoegd.

mooi schilderij

snelle levering goed product

Goede en snelle service

Mooi product goed en snel geleverd. Was goed ingepakt en zonder beschadigingen. Wij gaan van het schilderij genieten!!!!

Super snelle levering van een prachtig schilderij

geweldig

goede aankoop en snelle levering

Prachtig schilderij!!

Geweldige service, snel en prachtig schilderij!

Het bestelde schilderij zag er precies zo uit als ik me had voorgesteld. De levering was na een dag geregeld.

tevreden

bestelling ging vlot jammer dat ik dit niet via bankcontact kon betalen middenste schilderij van 3 luik was een beetje gebogen toz van muur die wel effen was heb 3 luik aan elkaar bevestigd en gaf een beter resultaat daar deze in promotie was ben ik nu wel tevreden

Levering zoals het hoort

Snelle levering ,keurig en stevig verpakt

top service en zeer snel

Snel en betrouwbaar

We hebben 2 grote schilderijen besteld. We waren in de veronderstelling dat we glasschilderijen hadden besteld maar het bleken gewoon doek schilderijen te zijn. Achteraf mijn eigen fout omdat waarschijnlijk dit formaat niet in glas kan. Dat vond ik op de website niet zo duidelijk overkomen. Maar het is prima zo, en het staat prachtig. Snelle levering, alles helemaal netjes verpakt. Dus zonder zorgen kun je hier bestellen.

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.