Vorige maand een glasschilderij besteld nadat ik deze op TV voorbij had zien komen. Helaas bij de bezorging niet gecontroleerd of er schade aanwezig was. Een maand later wou ik het schilderij dan eindelijk gaan ophangen maar constateerde toen dat er een hoekje had losgelaten. Desondanks het een tijd geleden was heb ik toch een poging gewaagd, na het opsturen van de foto's kreeg ik binnen no-time een telefoontje dat alles netjes geregeld ging worden... En jawel! Binnen 2 dagen een nieuw exemplaar binnen. Al met al zeer top geregeld, je kan zeker stellen dat de klant hoog staat bij SchilderijenShop.com

Prima keuze gemaakt en uitstekende service

Beste medewerkers van de Schilderijenshop, Wij hebben er lang over gedaan om een schilderij aan te schaffen dat voldeed aan onze wensen: modern, kleurrijk en passend in ons interieur. In deze coronatijd kwamen we op internet Schilderijenshop.com tegen. Na wikken en wegen hebben we besloten een schilderij van Brand aan te schaffen. Dat blijkt een goede keuze te zijn geweest. In het telefonisch contact met de shop hadden wij er een goed gevoel bij en vertrouwden wij op een goede koop. Onze verwachtingen kwamen volledig uit. Het schilderij van Brand is mooi en bij ons passend. De service van de shop was uitstekend en de levering via Post.nl verliep vlekkeloos. Alles bij elkaar: Dank en mogelijk tot ziens. Klaas Dik Sneek

Service met de hoofdletter S!

Via de website een glasschilderij besteld, wat ook netjes verpakt en op tijd binnenkwam. Helaas zag ik bij het uitpakken dat er een hoekje los zat. Via een mailtje inclusief foto’s verzonden met de vraag “hoe nu verder te handelen”. Een paar uurtjes later kreeg ik al een telefoontje met excuses en de mededeling dat de volgende dag mij een nieuw exemplaar toegezonden zou worden. Alles volgens planning en nu perfect in orde het schilderij ontvangen. Moraal van het verhaal: problemen kunnen zich altijd voordoen maar het goed en vooral snel oplossen komt niet zo vaak op deze manier voor. Ik schrijf maar heel weinig recensies, maar nu wil ik echt een uitzondering maken. TOP SERVICE!!!

Absoluut betrouwbaar

Kocht schilderij en deze werd 's anderendaags al geleverd. Heel goed ingepakt zodat er geen schade was. De kleuren komen overeen met de foto. Heel tevreden op alle vlak!

Geweldig.

Sinds een aantal jaren heb ik al verscheidene schilderijen gekocht. Zoals de "dikke dames", altijd leuk en vrolijk en mijn laatste aankoop is het glasschilderij "bouquet in Delftsblauwe vaas". Het glasschilderij is een groot succes en krijg nog altijd mooie reacties. Neem een kijkje op de site en voor een ieders smaak is er iets te vinden.

Super !

Super mooie schilderijen gekocht Ook de klantenservice was uiterst behulpzaam nav een aantal vragen Men ging direct het schilderij aan de telefoon uitleggen ze hebben deze gewoon allemaal op voorraad staan waardoor ik direct een goed gevoel had Toen de schilderijen binnen een paar dagen bezorgd waren in stevige verpakking was ik blij verrast van de kwaliteit en ze waren in het echt veel mooier dan op de site Ik ga snel weer wat bestellen

Extra na service door reparatie van schilderij na zoveel jaar

Ik heb jaren geleden hier een schilderij gekocht, waar een aluminium cirkel in zit. Door toedoen van een bekende is hier een kras ingezet. Ik heb toen contact opgenomen met schilderijenshop.com om te kijken of zij hier misschien iets aan konden doen. Uit coulance hebben zij die kras weer weggewerkt. De extra service is voor mij helemaal top geweest!!!

oke

snelle levering. verpakking had veel speling in hoogte en breedte zodat het schilderij door de verpakking gezworven heeft dit is goed afgelopen . ophangsysteem manco ik heb geen linkse handen en ondanks de manco hangt het toch aan de muur . ben verder tevreden over het schilderij , beantwoord aan de verwachting ondanks dat het via internet bekeken en gekocht is .

Top service na kapot geleverd glasschilderij

Ik had een prachtig glasschilderij besteld, maar helaas had de bezorger ermee door de straat gesleept en kwam deze kapot aan. Ik heb dit gemeld en binnen 1 dag was er een nieuw schilderij geleverd. Dit keer helemaal in orde. Top service, echt een aanrader. Ik kom hier zeker terug! Het schilderij is prachtig en een echte verrijking voor onze woonkamer!

Heel tevreden

3 schilderijen gekocht ik ben heel tevreden ruime keus en betaalbaar snel geleverd.top.

Zo fijn geholpen en zulke mooie schilderijen

Zo vriendelijk geholpen en niks was een probleem. Kom gauw weer langs in de winkel als corona het toe laat

Veel keus

Ooit 2 schilderijen gekocht met afbeeldingen van Afrikaanse vrouwen, heel kleurrijk. Past goed bij ons interieur. Geen moment spijt, en positieve reacties.

geweldig

Veel keuze, snelle levering en goed verpakt.

Top kwaliteit

Ik heb Amsterdam bij u besteld zo mooi

Schilderachtige ervaring

Goede service, keurig verpakt, goede levertijd en schitterende collectie

Veel variatie wordt aangeboden voor schappelijke prijzen

Zie vorige opmerking

Mooie kwaliteit

De schilderijen waren goed verpakt en snel bezorgd. Mooie kwaliteit.

Snelle levering van een mooi schilderij; aanwinst in huis!

Snelle levering van een mooi schilderij; aanwinst in huis!

Super veel keuze

Super mooie schilderijen voor elk wat wils. Snelle levering, prima service

Super kwaliteit en snelle levering!

De schilderijen op internet zien er net zo uit als in het echt. De plaatjes verleiden je dus niet. En verder is de kwaliteit heel goed en de schilderijen worden bij levering goed stevig verpakt.

Snel geleverd en echt prachtige kwaliteit

Goéd

Goed en mooie schilderijien en betaalbaar

Super schilderijenshop

Heb al 6 schilderijen gekocht, ben zeer tevreden zowel in de winkel als oneline

Prachtige schilderijen!

Super mooie schilderijen. Perfect verpakt en snel bezorgd! Complimenten!

Prachtige producten

Al een aantal schilderijen en tuinposters gekocht. Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en uitstekend verpakt. Chapeau.