Alles prima geregeld!

En dat allemaal online; rustig kiezen,bestellen en een goede bezorging/goed verpakt

Prima bedrijf !

2 artikelen besteld. Hele mooie producten. Foto op glas en een foto op canvas. Alles was heel goed en stevig verpakt en we hebben het ook snel ontvangen. Kortom, prima bedrijf!

Van bestellen tot en met de levering prima geregeld

Fantastische kleuren en perfect ophangsysteem

Snelle verzending en goede verpakking, voor ons glasschilderij ! Het ophangsysteem , dat erbij werd geleverd , is veilig en kon vrij gemakkelijk geplaatst worden . Dank jullie wel voor de goede service !

Prachtig

Het schilderij is prachtig en sprekend. Zoals ik verwacht had. Snelle verzending ook. Heel fijn

Mooie kwaliteit

Genoeg keuze, snel thuis

Soepel en snel

Hier nu tweemaal iets besteld. Beide schilderijen werden netjes op de beloofde dag geleverd in een stevige robuuste verpakking. Schilderijen zijn nog kleurrijker en levendiger dan op de foto.

Goede service en zeer tevreden met schilderijen

Zie boveb

Correcte en snelle levering ook heel vriendelijk. Top zaak

Topzaak ! Vriendelijk en correct.

zeer goed

schilderij zoals beschreven,gemakkelijk ophangsysteem, goed verpakt en snelle levering.

Snel in huis!

Prachtig schilderij gekocht. Was precies zoals op de website. Dus heel blij mee. Was goed verpakt, en zoals ik al zei, snel in huis.

Zeer goede organisatie

Ik ben zeer tevreden over de organisatie als je vragen heb helpen ze erg goed. Ook heel goed verpakt en snel bezorgt ik vind het perfect geregeld.

Product voldoet helemaal aan verwachting

Het product is geheel volgens afspraak en in prima staat geleverd.

Vandaag besteld morgen in huis klopt niet

Een dikke dames besteld als cadeautje. Site gaf aan voor x besteld, Morgen in huis. Helaas was dat niet waar en heeft het tot zaterdag geduurd voordat het kwam. Dat was voor ons spannend omdat we bijna zonder cadeau naar de verjaardag moesten.

Beste Heer Inderdaad ik zie ik dat deze een dag later is bezorgd door postnl Deze was verkeerd gesorteerd bij het distributiecentrum Gelukkig was deze toch nog op tijd voor de verjaardag Veel plezier ervan en graag tot ziens !

Netjes op tijd en goed verpakt

Netjes op tijd en goed verpakt

Goed verpakt, maar wel een dag later

Mooi schilderij. Hout aan de achterkant was niet zo goed. Dwarsbalkje was op 1 hoek sl los. Pakket kwam wel pas een dag later aan dan aangegeven.

Keurig geholpen

Netjes bezorgd en staat heel mooi

Website is zeer overzichtelijk en zeer ruime keuze.

Snelle levering,zeer goed verpakt.Beide schilderijen krijgen nog meer kleur en leven als ik ze voor me zag en is niet te vergelijken met een foto.Enorm tevreden over de aankoop.

Heb voor het eerst en Canvas schilderij besteld,ik moet zeggen dat ik heel goed en snel geholpen werd,morgen zal het dan geleverd worden,en kan ik er van genieten.

Het is klasse, mooi, een eye-catcher in de kamer. Top!

Slecht

Het schilderij is een slechte replica van de foto op de website. De zijkant loopt niet mooi door maar is wat meegenomen in slechts 2 kleuren

Wat vervelend om te vernemen dat het schilderij niet in de smaak is gevallen. Wij hebben de foto op de site nagekeken en deze komt goed overeen met degene die wij verzenden. Een olieverfschilderij is met de hand geschilderd waardoor er kleine verschillen in de doeken kunnen voorkomen. Bij de meeste olieverschilderijen worden de zijkanten doorgeschilderd enkel in de steunkleuren van het schilderij. Zo blijft het rustig en leidt het niet af van het design. Uiteraard kunt u het schilderij retour zenden en krijgt u binnen enkele dagen het aankoopbedrag teruggestort. Met vr gr Schilderijenshop

Correcte levering zoals ik verwachte

Mooi afgewerkt en prachtig zoals ik wou en te zien kreeg op foto dank u wel groedjes

Wat fijn om te horen dat het schilderij naar wens is. Dank en veel plezier van uw aankoop. Met vr gr Schilderijenshop

Snelle levering Mooi glasschilderij zeer tevreden

Prachtige schilderijen.

Voor het ophangsysteem moeten er 4 gaten worden geboord. Advies gebruik de verpakkingsdoos om er een mal van te maken. Hierna is ophangen makkelijker uitvoerbaar.

Prima shop.

Mooi decoratief schilderij gevonden, binnen een paar dagen geleverd, ziet er goed uit, komt overeen met foto in de shop. Tevreden!

Beukelaar 2

5664 XC Geldrop

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.