Geweldig.

Prachtig schilderij en met zorg ingepakt.Wij zijn echt fan van jullie.👍😄

bestelling is met zorg ingepakt en geleverd !

Mooi schilderij met een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Voor het eerst geprobeerd om via deze weg een schilderij te kopen en ben direct enthousiast ! Smaakt naar meer 😉

Helemaal prima!!

Het bestellen ging gemakkelijk. Schilderij al snel thuis bezorgt. Zat keurig ingepakt. Schilderij was boven verwachting mooi. Zeer tevreden.

Prima service.

Op tijd geleverd en ik toen ik foutje maakte met bestellen, werd het gelijk hersteld, na een mail van mij.

goede Kwaliteit en snelle levering.

Ik heb nu het tweede schilderij gekocht. Beide keren een prachtig exemplaar. Om thuis rustig iets uit de collectie te kiezen, vind ik heel prettig.

Goede snelle verzending

Alles prima geregeld

van begin tot het einde prima gegaan

TopService

Snelle levering en mooi schilderij

Fijn dat het schilderij goed is bevallen, Nancy. We hopen dat je er nog veel plezier van mag hebben. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Prima op tijd geleverd, goed verpakt. Blij mee.

Fantastisch.

Het schilderij is snel gebracht, en zonder beschadigingen. 😊 Een min puntje, om het schilderij op te hangen, daar mogen er wel twee ophangpuntjes zijn of bevestigings materiaal. 😊

Beste John, Fijn om te horen dat het schilderij goed is aangekomen. Als het goed is zat er bevestigingsmateriaal (een tandhangertje) in de doos. Deze sturen we namelijk altijd mee. Mocht dat niet zo zijn kun je ons even een mailtje sturen, dan sturen we die eentje na als je dat graag hebt. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Mooie collectie

Wij hebben de shop bezocht en vinden deze erg mooi. We konden in alle rust kijken.

Hoi Judith, Bedankt voor je goede beoordeling. Leuk om te horen dat je onze winkel hebt bezocht. We hopen dat het een prettige ervaring was en dat je goed geholpen bent. We zien je graag een keer terug! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Vlot en goed product

Schitterend schilderij voor een goede prijs

Hoi Jack, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Goede prijs kwaliteit verhouding. Schilderij was nog mooier dan we verwachten. Levertijd zeer snel.

Beste Anne, Leuk dat het schilderij beter is bevallen dan je had verwacht. We doen ons best onze bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, goed om te horen dat dat in dit geval is gelukt. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe aankoop en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Blij met prachtig schilderij!

Ik ben zeer tevreden over jullie shop! Heb een mooi schilderij ontvangen, goed ingepakt en op tijd! Ik ga er zeker nog een bestellen!

Echt toppie !

Wederom 3 schilderijen besteld en in een woord geweldig ! Snel geleverd en super goed ingepakt , niets anders dan lof hoor, jullie krijgen 'n tien met 'n griffel ! De drie schilderijen hangen prachtig aan de muur, kleuren komen overeen met die van op de site dus alleen maar 'n tevreden klant 👍🏻 Zal jullie zeker bij anderen aanbevelen !

Leuk dat je zo enthousiast over ons bent Regina! Altijd fijn om te horen dat we terugkerende klanten hebben :) We wensen je nog veel plezier met alle schilderijen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Heel goede ervaring

We hadden een mooi schilderij gezien, op zondag middag besteld, direct je factuur en de verwachte leverdatum, en idd op deze dag bezorgd, dikke pluim voor de afhandeling en niet onbelangrijk, het schilderij was heeel goed ingepakt , dus volkomen goed ontvangen, ga zo door het was voor ons een fijne ervaring, ik ga jullie echt aanbevelen bij anderen vr groet Corry

Bedankt voor het mooie cijfer dat je ons gegeven hebt, Corry! We proberen onze levertijden zo goed mogelijk na te komen en gelukkig is dat in jouw geval gelukt. We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Goede service.

Zeer klantvriendelijk. Mooi schilderij.

Het schilderij is zoals op de site. Prachtig. De schilderijenshop maakt de beloftes meer dan waar. De levering was heel snel en netjes verzorgd. Ik ben meer dan tevreden.

Beste Henny, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u nog veel plezier met het schilderij en we hopen u graag terug te zien. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Super snelle levering!

Mooie schilderijen en super aanbiedingen!

Beste Ria, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is. We hopen dat je nog veel plezier mag beleven van je schilderij en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snelle verzending mooi schilderij

Het schilderij bevalt erg goed. Het zou leuk zijn als er bij het schilderij wat achtergrond info van de schilder zou zitten naam op het schilderij is moeilijk leesbaar.

Hoi Myrna! Fijn om te horen dat het schilderij zo goed bevalt. Als je iets meer over de schilder of het schilderij wil weten kun je ons altijd bellen, wij vertellen je er graag meer over. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Ze maken waar wat is beloofd.

Vlotte afhandeling en een goed product.

Prachtig schilderij, nog betere klantenservice!

Bestellen bij Schilderijenshop was een héél goede keuze. De foto's op de website zijn zeer waarheidsgetrouw en het geleverde schilderij is simpelweg prachtig! Zéér tevreden. Nòg beter is de klantenservice. Ik had een niet alledaags vraagje in verband met de levering van mijn bestelling en Schilderijenshop heeft daar zeer snel en (meer dan) correct op gereageerd. Topservice! Het schilderij werd goed verpakt en in perfecte staat afgeleverd.

Beste Roel, Bedankt voor je mooie beoordeling! Daarnaast vinden we het heel fijn om te horen dat onze klantenservice zo goed in de smaak is gevallen. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan, goed dat dat in dit geval zeker gelukt is. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe aankoop en zien je graag terug bij een volgende. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

What you See is what you get👍

Mooi schilderij en op tijd geleverd in een goede verpakking.

Uitstekend!

Van te voren heb ik gebeld om e.e.a. te vragen. Kreeg de juiste antwoorden. Het gekochte kwam perfect ingepakt aan en de beide schilderijen voldoen helemaal aan de verwachtingen en hangen hier inmiddels heel mooi. Iedereen is enthousiast. Het is een adres om aan te bevelen.

Beste, Fijn om te horen dat we je dat zetje in de juiste richting hebben gegeven! Nog fijner om te horen dat de bestelde schilderijen in de smaak zijn gevallen. We wensen je er nog heel veel plezier van en bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Over SchilderijenShop.com