Prima bedrijf prachtig zee zicht zeer tevreden

Zeer tevreden pracht schilderij

De bestelling is goed ontvangen. Ik ben er erg tevreden over.

Beste klant, U heeft helaas te vroeg een uitnodiging ontvangen om een review te plaatsen. Uw bestelling is 3 dagen later bezorgd dan normaal i.v.m. enorme drukte bij PostNL. We hopen dat u alsnog een beoordeling kunt plaatsen zodra u uw bestelling heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop

Goed verpakt. Mooi strak opgepint. Mooie print kwaliteit. Kortom ik bestel weer. Alleen, alleen de levering was een ramp maar dat was niet de schuld van SchilderijenShop, 3 dagen achterelkaar gaf de post ons door dat wij de levering tussen 13 en 17 uur zouden ontvangen, dus twee dagen voor niks thuis gebleven.

Hoewel ik het spannend vond om een schilderij uit te zoeken vanaf een plaatje toch gedaan. En wat heeft dat goed uitgepakt. Superblij met mijn schilderij.

Snelle en correcte levering , toen ik de verpakking opende had ik maar 1 woord , WAUWIE , het schilderij was nog mooier dan ik verwacht had .

Hele snelle verzending en schilderij is nog mooier dan op het plaatje

Echt een hele goede service. Echt snelle levering en je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Het schilderij wat wij gekocht hebben is in het echt nog mooier dan op het plaatje

Maar had de kleuren wat feller verwacht

Wegens een probleem contact moeten opnemen en ben er zoó goed te woord gestaan en geholpen! Zo vind je ze maar zelden tegenwoordig.

Een geweldig schilderij

Een mooi schilderij van goede kwaliteit.

Geweldige firma

Super kwaliteit en zeer goed verpakt Top

Ik ben zeer tevreden over de schilderijenshop

Bij de betaling van mijn bestelling ging er iets mis en het schilderij wat ik wilde kopen stond ook niet meer in de voorraad van schilderijenshop. De volgende dag werd ik door schilderijenshop gebeld dat het schilderij was gereserveerd voor mij. Pff gelukkig het was er nog. Nadat de reservering ongedaan was gemaakt kon ik het opnieuw bestellen en ging de betaling nu wel goed. De volgende dag werd het schilderij al bezorgd en ik ben er heeel erg blij mee.

U doet wat u beloofd

Uitvoering ok Verpakking ok Prijs/kwaliteit verhouding ok

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paul!

super gaaf wanddecoratie

Verkocht als 'olieverschilderij' maar het is een print op canvas en aanvullend met oliverf bewerkt. Neemt niet weg dat het zo'n gek vrolijk ding is dat ik er blij mee ben. Maar netjes vermelden dat het deels olieverf is zou netjes zijn. Keurig geleverd, verpakking prima.

Dag Anna, Dat is inderdaad niet de bedoeling, normaal vermelden we onder het schilderij van welk materiaal het is gemaakt. Waarschijnlijk is de beschrijving bij dit schilderij door de vingers geglipt en erbij gezet dat het een volledig olieverf schilderij is. Onze excuses hiervoor! We zullen er in het vervolg beter op letten. Bedankt voor je feedback, daar kunnen we altijd iets mee. Desondanks wensen we je nog veel plezier met je nieuwe schilderij. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Super service!

Heb 2x een schilderij terug gestuurd. Keurig geld en verzendkosten retour gekregen. 3e schilderij is schot in de roos!!!

positieve ervaring

Goede site, snelle levering en prima verzorgd. jammer vind ik dat het schilderij niet is gesigneerd. Maar toch blij dat de schilderijenshop kunnen aanbevelen.

Dag Arend Jan! Dat kunnen we begrijpen. Echter is het tegenwoordig niet meer zo bijzonder als er een signatuur onder staat, dat maakt de schilderijen helaas niet (altijd) meer waard. We snappen als u dat net iets mooier vindt, het maakt het schilderij toch wel af! We bedanken u voor het goede punt dat u ons gegeven heeft en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe schilderij! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Klasse

Mooie schilderijen, schappelijke prijzen en snelle toezending.

Blij met ons schilderij

Wat een prachtig schilderij hebben we gekocht. Het bestellen ging makkelijk, het schilderij is snel bij ons geleverd. Het verpakken van het schilderij is een punt van aandacht. Er zat een gat in de doos alsof er iets op heeft gestaan tijdens vervoer. Gelukkig is het schilderij niet beschadigd. Het is wel erg kwetsbaar met alleen een stuk karton om het te beschermen. We zijn erg blij met het mooie schilderij.

Dag Ronald, Ten eerste bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Het verzenden geven we uit handen aan PostNL en ligt dus buiten onze macht. We verzenden erg veel en de dozen die we daarvoor gebruiken komen zelden beschadigd aan. We willen natuurlijk wel dat onze schilderijen heel aankomen! Jammer dat het in jouw geval niet helemaal vlekkeloos is gegaan, de redenering dat er iets tegen het pakket aan heeft gestaan zou inderdaad kunnen kloppen. Bedankt voor deze feedback, daar kunnen we altijd iets mee. Mocht het namelijk vaker voorkomen dan zullen we dat zeker aangeven! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Prima !!

Netjes geleverd.

Snelle en goede levering van mijn schilderij!

Het door mij bestelde schilderij werd heel snel geleverd en toen ik de verpakking opende kon ik maar 1 woord bedenken WAUWIE , supermooi , nog mooier dan ik gedacht had . Als ik in mijn nieuwe stekje nog een plaatsje vrij heb bestel ik onmiddellijk terug

Dag Ingrid, Fijn dat dat het enige woord is wat je kon bedenken! Dat is namelijk een goed teken ;) We hopen dat het schilderij een mooi plekje mag krijgen en als u nog plek vrij heeft in uw nieuwe huis, weet u ons te vinden! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Simpel bestellen en snelle levering

Het bestellen ging erg simpel. Abstract schilderij van 140 x 70 cm uitgekozen. Ondanks de drukte bij PostNL door het coranavirus werd het schilderij na enkele dagen keurig verpakt afgeleverd. Het geleverde voldeed helemaal aan de verwachting.

Dag Hans, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. U zegt het zelf al, PostNL heeft het erg druk deze tijd en helaas ligt dat buiten onze macht. Onze dank voor het geduld! Nog veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

He-le-maal niets op aan te merken, top!

2 grote schilderijen van 200 x 100 besteld, ze zijn echt exact zoals ze op de site vermeld staan. (Misschien in werkelijkheid zelfs nog wel mooier) Supersnel en keurig verpakt bezorgd gekregen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Femke! Fijn om te horen dat de schilderijen ook in het echt goed zijn bevallen. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

slechte communicatie over levering

Uitgebreide aanbod van schilderijen. Korte maar wel uidelijke beschrijving van een schilderij. Met levering ging het niet soepel. Communicatie over de vertraagde levering was niet duidelijk wat zorgde voor verwarring en ongenoegen. Plus punt is dat de eigenaar zelf contact opnam om de situatie uit te leggen. Tevens punt communicatie besproken wat meer vertrouwen geeft voor de toekomst.

Snelle service en mooie schilderijen!

Had het schilderij “ Stadsgezicht Lake Annecy 75x100” besteld. We hebben meerdere schilderijen van deze schilder hangen en zijn er gek op! Het schilderij was goed verpakt en kwam in perfecte staat aan. De levering was snel, dus goede service. Al met al heel tevreden.

Dag Melissa! De schilderijen van Richard Macneil zijn inderdaad erg leuk om gecombineerd op te hangen. Zo hou je toch een beetje dezelfde stijl in huis! We wensen je nog veel plezier met je schilderjien en wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Superwinkel!!!

Prachtige schilderijen voor een geweldige prijs!! Ik ben er blij mee!!