Top service na kapot geleverd glasschilderij

Ik had een prachtig glasschilderij besteld, maar helaas had de bezorger ermee door de straat gesleept en kwam deze kapot aan. Ik heb dit gemeld en binnen 1 dag was er een nieuw schilderij geleverd. Dit keer helemaal in orde. Top service, echt een aanrader. Ik kom hier zeker terug! Het schilderij is prachtig en een echte verrijking voor onze woonkamer!

Heel tevreden

3 schilderijen gekocht ik ben heel tevreden ruime keus en betaalbaar snel geleverd.top.

Zo fijn geholpen en zulke mooie schilderijen

Zo vriendelijk geholpen en niks was een probleem. Kom gauw weer langs in de winkel als corona het toe laat

Veel keus

Ooit 2 schilderijen gekocht met afbeeldingen van Afrikaanse vrouwen, heel kleurrijk. Past goed bij ons interieur. Geen moment spijt, en positieve reacties.

geweldig

Veel keuze, snelle levering en goed verpakt.

Top kwaliteit

Ik heb Amsterdam bij u besteld zo mooi

Schilderachtige ervaring

Goede service, keurig verpakt, goede levertijd en schitterende collectie

Veel variatie wordt aangeboden voor schappelijke prijzen

Zie vorige opmerking

Mooie kwaliteit

De schilderijen waren goed verpakt en snel bezorgd. Mooie kwaliteit.

Snelle levering van een mooi schilderij; aanwinst in huis!

Snelle levering van een mooi schilderij; aanwinst in huis!

Super veel keuze

Super mooie schilderijen voor elk wat wils. Snelle levering, prima service

Super kwaliteit en snelle levering!

De schilderijen op internet zien er net zo uit als in het echt. De plaatjes verleiden je dus niet. En verder is de kwaliteit heel goed en de schilderijen worden bij levering goed stevig verpakt.

Snel geleverd en echt prachtige kwaliteit

Goéd

Goed en mooie schilderijien en betaalbaar

Super schilderijenshop

Heb al 6 schilderijen gekocht, ben zeer tevreden zowel in de winkel als oneline

Prachtige schilderijen!

Super mooie schilderijen. Perfect verpakt en snel bezorgd! Complimenten!

Prachtige producten

Al een aantal schilderijen en tuinposters gekocht. Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en uitstekend verpakt. Chapeau.

Prachtige schilderijen.

Prachtige schilderijen, snelle levering. Chapeau.

Veel keus, goede en snelle.service/levering

Een prachtig schilderij van Jochem de Graaf gekocht. Werd keurig verpakt thuis bezorgd. Snelle en keurige service. De koop van een 2e schilderij kon helaas niet doorgaan maar werd door de Schilderijenshop netjes afgehandeld (door zeer vriendelijk personeel) en geld stond binnen een dag alweer terug op mijn rekening.

Wat je ziet is wat je koopt geweldig

Ik vind de olie schilderijen geweldig

Retourzending en geld terug was super goed geregeld

Ik had een schilderij gekocht waarvan de kleuren voor mij niet helemaal goed waren. De schilderijen die ik mooi vond zijn te groot voor mij. Dus jammer genoeg nog niet geslaagd. Wie weet binnenkort

Ruim assortiment en super service

Recent een schilderij besteld, helaas was deze tijdens het transport beschadigd geraakt. Zeer snel reactie gekregen en in orde gemaakt door schilderijenshop.com, waardoor er nu een mooi schilderij aan de muur hangt!

Erg goede service en prachtige schilderijen

Al drie schilderijen bij Schilderijenshop gekocht. Erg goed geholpen in de winkel door aardige medewerker. Weergaven van de schilderijen op de website zijn precies hetzelfde als in het echt. Zeker aan te raden!

Superleuke decoratie voor een mooi prijsje

We hebben nu al 2 keer besteld bij de Schilderijenshop en zijn zeer tevreden. De eerste keer was het schilderij iets anders dan verwacht. Goed te woord gestaan en geholpen. Uiteindelijk toch besloten om het te houden en het op een andere plek op te hangen. Dit keer 3 schilderijen besteld en ze zijn precies zoals de foto aangaf. Netjes verpakt, snel geleverd en compleet met ophang systeem!

Prachtig schilderij, uitstekende service.