Goeie snelle service

Mooi schilderij voor een fijne prijs

Snelle levering en heel goede service!

Nadat wij een foutje ontdekt hadden, binnen twee dagen gerepareerd terug ontvangen! En vriendelijk gebleven, dat maak je niet altijd mee! In één woord: Geweldig!!

Snelle service en verzending

Mooi schilderij gezien? Meteen besteld vanaf mn bank' was nog afgeprijsd ook!

super geweldige schilderijen

Leuke schilderijen voor niet al teveel geld. Ben erg blij met de mijne. Kende jullie al van de Grote Tuinverbouwing. Snelle levering. Topppp

Goede kwaliteit en snelle levering!

Prachtige schilderijen in de webshop, na bestelling snel geleverd en het is van goede kwaliteit! Zeer tevreden!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anne! Daar zijn we heel erg blij mee. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe schilderij. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Heel goed verzirgd

Prima levering, snel geleverd, goed verpakt. Een heel mooi schilderij

mooi schilderij

5-ledige blok werd op tijd en netjes geleverd. hangt prachtig aan de muur. Top!

Hallo Marie-Josée, Fijn om te horen dat het meerluik een mooi plekje aan uw muur heeft gekregen. We hopen dat u er nog lang van mag genieten. We zien u graag bij een volgende aankoop terug! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

DUIDELIJKE WEBSITE EN CORRECTE EN SNELLE LEVERING

IK BEN EER TEVREDEN OVER DE SERVICE / WAS PRECIES WAT IK GEKOZEN HEB UIT DE RUIME KEUZE EN IK ZAL ER ZEKER IN DE TOEKOMST NOG GEBRUIK VAN MAKEN

Hoi Pierre, Goed om te horen dat we in de smaak zijn gevallen! Ook wij hopen je in de toekomst terug te zien. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Mooie prijs, prachtig product, netjes verzonden

Netjes ingepakt. Ben niet van de schilderijen enzo, maar ik zag, werd verliefd en ik kocht. Hangt prachtig!!

Dag Edwin, Bedankt voor deze mooie beoordeling en leuk om te lezen dat we je hebben kunnen overtuigen met onze schilderijen. Dat nemen we op als een compliment :) We wensen je nog veel plezier met je nieuwe aankoop en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Vlotte correcte koop en levering.

Top winkel

Snel en eenvoudig

Snelle levering, prima service

Geweldige website met prachtige schilderijen. Ik heb er 1 uitgezocht en had deze spoedig in huis. Staat zeer mooi aan de muur.

Hallo Monique, Bedankt voor dit mooie punt én het compliment ;) Altijd fijn om te horen dat onze schilderijen in de smaak zijn gevallen. We hopen dat je nog veel plezier mag hebben van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Mooie afwerking en snelle levering!

Na op de site een mooi schilderij en formaat gekozen te hebben is de verzending zeer spoedig verlopen! Het hangt nu trots aan de muur.

Beste Fenno, Fijn om te horen dat je blij bent met het schilderij. We hopen dat je er nog veel plezier van mag hebben. Graag tot een volgende keer en bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snelle levering en prima verpakt !!!

Binnen één dag goed verpakt geleverd

Snelle goede levering en top schilderij

Mooi schilderij

mooie fotokunst

Snelle levering, goed verpakt, we zijn er heel blij mee. Toppie!

Bedankt voor deze goede beoordeling, Jacob! Daar zijn we heel erg blij mee. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snel geregeld

Ik had een schilderij besteld maar dat viel tegen. Teruggestuurd en keurig binnen een paar dagen geld terug gekregen prima service!

Dag Gea, Jammer dat het schilderij is tegengevallen. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Toch bedankt voor deze mooie beoordeling. We zien je graag een volgende keer terug, hopelijk met meer geluk! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Prima levering

Veel keuzes, leuke acties rondom Black Friday en ondanks de decembermaand een snelle levering! Schilderij/foto was degelijk ingepakt.

Hallo Geralde, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je rondom Black Friday geslaagd bent. We hopen dat je nog veel plezier mag hebben van je nieuwe aankoop en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snel, betaalbaar en goed afgeleverd!!!

goed service

nvt

Snelle levering , veel keus

Door de bomen het bos niet zien....voor iedere portemonnee én iedere smaak ...toch wat gevonden. Zijn er blij mee

Schilderij besteld, en afgeleverd. Zijn heel blij met schilderij. Tip is, wellicht op de maandag en dinsdag telefonisch bereikbaar zijn?. Door fout onze kant toch door schilderijenshop weer opnieuw Naar ander adres gezonden, keurig

Beste Annelies, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat jullie blij zijn met het schilderij. Maandag is ons weekend, gezien het feit dat we van dinsdag t/m zaterdag werken. Op dinsdag zijn we in ieder geval tot 14:00 bereikbaar, vaak zelfs de hele dag. Gelukkig hebben we het op tijd op weten we lossen! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Gemakkelijk en prima bezorging Post.NL

Mooie black friday actie en snelle opvolging van leuk schilderij.

Hoi Ton, Leuk dat je tijdens Black Friday bij ons geslaagd bent! We hopen dat je nog veel plezier mag hebben van je nieuwe schilderij. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Volgens afspraak

Volgens afspraak netjes geleverd en goed verpakt

Fijn om te horen, Mary! We wensen je nog veel plezier van je nieuwe schilderij. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Goede levering en conform de omschrijving van het bestelde product.

Zeer tevreden over de aangeschafte canvas