Mooie schilderij van goede kwaliteit.

De schilderij is mooi en ziet eruit precies zoals op de site.

Heel heel gaaf!

Erg blij met de 2 schilderijen die wij hebben besteld, heel erg gaaf!

Goed verpakt en op tijd geleverd

Dit is voor herhaling vatbaar, en zal jullie zeker aanbevelen

Vriendelijke en snelle service

Het schilderij werd razendsnel bezorgd. Helaas was het niet dat wat ik zocht. Ben het zelf gaan terugbrengen. Aankoopbedrag + bezorgkosten stonden binnen 2 dagen weer netjes op mijn rekening

Snelle verzending en rechtzetting.

Niettegenstaande het niet in te vullen van de kortingscode , toch nog verrekend achteraf ,wat heel attent was.

Heel tevreden met twee schilderijen

Heel tevreden met twee schilderijen, die perfect passen met woonkamer en slaapkamer;)

uitstekende service of aflevering

Uitstekende bestelsite, snelle levering, uitstekend verpakt en als resultaat een prachtig schilderij.

I am very satisfied with the purchase and also with their support

I recieved a wrong item and after letting them know, they were kind enough to send me the right one and let me keep the wrong item as a gift. That's very generous on them and i really appriciate their attitude to costumer satisfaction.

Mooie schilderijen en goede dienst na verkoop

Heel mooi schilderij. Ik had de verkeerde gekregen maar het was onmiddellijk opgelost.

Grote keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.

Alles volgens afspraak.

Goed op de hoogte gehouden en zonder problemen snel geleverd.

Tegenvallend

De bestelling en levering gingen voorspoedig. Maar het retourneren, melding dat je pakket retour is ontvangen en de terugbetaling duurt veel te lang. Daar valt nog wel wat winst te behalen.

Beste mevrouw, Erg jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over de retourprocedure. Echter plaatsen wij wel een kanttekening bij uw opmerking; U geeft op dinsdag 7/9 uw review. Wij hebben direct actie ondernomen, tot onze verbazing hadden wij uw schilderij nog niet retour ontvangen! Wij hebben contact opgenomen met u en u gaf inderdaad aan dat het schilderij nog onderweg was. Het schilderij is woensdag 8/9 pas terug bezorgd bij ons door PostNL. Uiteraard kunnen wij na ontvangst van een retourzending pas een bedrag crediteren..... Dit bedrag is inmiddels netjes op uw rekening teruggestort, binnen 5 werkdagen, wat ons streven is! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop

Goed verpakt en mooie kwaliteit en betaalbaar

Goed verpakt en mooie kwaliteit en betaalbaar

Mooi schilderij en goed verzorgd

Snel bezorgd en goed

Prachtig schilderij, snel geleverd!

Heel tevreden met onze aankoop. We hebben 2 schilderijen vd vlinders gekocht en ze zijn prachtig! Echt een aanrader.

Perfect prachtige mooi product

Heel mooi schilderij we zijn er blij mee

Kwaliteit en prijs top

Correcte levering , veilig verpakt.

service en kwaliteit

Prachtig schilderij van goede kwaliteit, netjes verpakt en geleverd. Prima!

Hadden een schilderij dat kapot aankwam kregen meteen een nieuwe toegestuurd.

Keurig afgeleverd!

Stevig verpakt , netjes afgeleverd.!

Alles prima,helaas bij het ophangen gevallen en helemaal stuk.....maar jullie service was helemaal ,

Jullie service is snel,netjes en top Alleen hebben we niet kunnen genieten van het schilderij omdat het stuk viel tijdens het ophangen...maar helaas gebeuren er soms zo'n dingen..mvg annoesjka

Prachtexemplaar snel geleverd

Mooi klassiek beeld op glas. De kleuren zijn messcherp. Een blikvanger in huis. Grondig verpakt en snel geleverd. Blij mee!

Ruim aanbod aan correcte prijzen

We hebben de winkel bezocht en een keuze gemaakt. Daarna thuis nog eens de muur opgemeten omdat we vreesden dat het schilderij te groot was. Dan online besteld. Zo waren we zeker dat we de juiste aankoop deden. Het resultaat oogt zeer mooi!

Veel keus, snelle levering, prachtig resultaat, erg blij mee.

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.