Superleuke decoratie voor een mooi prijsje

We hebben nu al 2 keer besteld bij de Schilderijenshop en zijn zeer tevreden. De eerste keer was het schilderij iets anders dan verwacht. Goed te woord gestaan en geholpen. Uiteindelijk toch besloten om het te houden en het op een andere plek op te hangen. Dit keer 3 schilderijen besteld en ze zijn precies zoals de foto aangaf. Netjes verpakt, snel geleverd en compleet met ophang systeem!

Prachtig schilderij, uitstekende service.

Leuke collectie, mooie winkel en duidelijk webshop!

Gewoon top

mooi schilderij! Snelle levering Heel netjes ingepakt

Uitermate tevreden.

Snelle service, schitterend schilderij, handig ophang mechanisme. Uitermate tevreden.

Schilderij kwam met zware transportschade binnen. Na een mailtje met foto en belletje 2 dagen later nieuw exemplaar. Helemaal blij mee!

Top bedrijf!

Snel in huis en mooie kwaliteit.

Super snel in huis. Goed verpakt en het schilderij is in het echt nog mooier dan op de website. Zeker een aanrader!!

Erg tevreden over bestelling

Zeker een aanrader. Helaas bleek er een klein probleem te zijn met het bestelde product, maar dit is vervolgens prima opgelost door schilderijenshop.com, zoals het hoort. Goede service.

Prima webwinkel

Fijne winkel, ze leveren snel en alles zit keurig verpakt. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook prima prijzen.

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Prima bedrijf prachtig zee zicht zeer tevreden

Zeer tevreden pracht schilderij

De bestelling is goed ontvangen. Ik ben er erg tevreden over.

Goed om te horen, Mirre! Bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Goed verpakt. Mooi strak opgepint. Mooie print kwaliteit. Kortom ik bestel weer. Alleen, alleen de levering was een ramp maar dat was niet de schuld van SchilderijenShop, 3 dagen achterelkaar gaf de post ons door dat wij de levering tussen 13 en 17 uur zouden ontvangen, dus twee dagen voor niks thuis gebleven.

Dag Hans, Goed om te horen dat het schilderij in de smaak is gevallen! We geven de verzending inderdaad uit handen aan PostNL. Die heeft het in deze tijd erg druk, waardoor verzendingen wat vertragingen op kunnen lopen. Ondanks dat we het uit handen geven vinden we het erg vervelend dat je voor niks bent thuisgebleven. Daar bieden we dan ook onze excuses voor aan :) We hopen je een volgende keer terug te zien! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Hoewel ik het spannend vond om een schilderij uit te zoeken vanaf een plaatje toch gedaan. En wat heeft dat goed uitgepakt. Superblij met mijn schilderij.

Dag Betsie, We kunnen begrijpen dat dat spannend is! Een plaatje is natuurlijk niks vergeleken met het echte schilderij. Gelukkig is dat in dit geval goed uitgepakt! We wensen je nog veel plezier met je nieuwe schilderij en wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snelle en correcte levering , toen ik de verpakking opende had ik maar 1 woord , WAUWIE , het schilderij was nog mooier dan ik verwacht had .

Hele snelle verzending en schilderij is nog mooier dan op het plaatje

Echt een hele goede service. Echt snelle levering en je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Het schilderij wat wij gekocht hebben is in het echt nog mooier dan op het plaatje

Dat is leuk om te horen, Gemma! Altijd een meevaller als het in het echt nóg mooier is ;) We wensen je nog veel plezier van je nieuwe aanwinst en bedanken je voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Maar had de kleuren wat feller verwacht

Wegens een probleem contact moeten opnemen en ben er zoó goed te woord gestaan en geholpen! Zo vind je ze maar zelden tegenwoordig.

Dat is heel erg aardig van je, Conny! We doen ons best onze klanten zo goed mogelijk bij te staan. Fijn dat dat in dit geval gelukt is. We hopen dat het schilderij in de smaak is gevallen. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Een geweldig schilderij

Een mooi schilderij van goede kwaliteit.

Geweldige firma

Super kwaliteit en zeer goed verpakt Top

Ik ben zeer tevreden over de schilderijenshop

Bij de betaling van mijn bestelling ging er iets mis en het schilderij wat ik wilde kopen stond ook niet meer in de voorraad van schilderijenshop. De volgende dag werd ik door schilderijenshop gebeld dat het schilderij was gereserveerd voor mij. Pff gelukkig het was er nog. Nadat de reservering ongedaan was gemaakt kon ik het opnieuw bestellen en ging de betaling nu wel goed. De volgende dag werd het schilderij al bezorgd en ik ben er heeel erg blij mee.

U doet wat u beloofd

Uitvoering ok Verpakking ok Prijs/kwaliteit verhouding ok

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paul!

super gaaf wanddecoratie

Verkocht als 'olieverschilderij' maar het is een print op canvas en aanvullend met oliverf bewerkt. Neemt niet weg dat het zo'n gek vrolijk ding is dat ik er blij mee ben. Maar netjes vermelden dat het deels olieverf is zou netjes zijn. Keurig geleverd, verpakking prima.

Dag Anna, Dat is inderdaad niet de bedoeling, normaal vermelden we onder het schilderij van welk materiaal het is gemaakt. Waarschijnlijk is de beschrijving bij dit schilderij door de vingers geglipt en erbij gezet dat het een volledig olieverf schilderij is. Onze excuses hiervoor! We zullen er in het vervolg beter op letten. Bedankt voor je feedback, daar kunnen we altijd iets mee. Desondanks wensen we je nog veel plezier met je nieuwe schilderij. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Super service!

Heb 2x een schilderij terug gestuurd. Keurig geld en verzendkosten retour gekregen. 3e schilderij is schot in de roos!!!

positieve ervaring

Goede site, snelle levering en prima verzorgd. jammer vind ik dat het schilderij niet is gesigneerd. Maar toch blij dat de schilderijenshop kunnen aanbevelen.

Dag Arend Jan! Dat kunnen we begrijpen. Echter is het tegenwoordig niet meer zo bijzonder als er een signatuur onder staat, dat maakt de schilderijen helaas niet (altijd) meer waard. We snappen als u dat net iets mooier vindt, het maakt het schilderij toch wel af! We bedanken u voor het goede punt dat u ons gegeven heeft en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe schilderij! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com