Mooi schilderij

Mooi schilderij en vlot geleverd Was goed verpakt voor transport

Correct geholpen

Het schilderij was met het bezorgen beschadigd. Na een melding te hebben gedaan ,de foto’s gemaild werd er een nieuwe toegestuurd. Deze was goed. Vriendelijk bedankt voor de goede service.

Zeer goed en snel geleverd en zeer goed verpakt

Prachtig

Snel verzonden . Prachtig schilderij!

Uitstekende en veelzijdige keuze, Snel en goede afhandeling. Product zeer goed en beschermend verstuurd. Ben zeer tevreden.

Super, levering op tijd en goed verpakt.

Goede service,en zien er top uit.

Van oriëntatie tot aankoop, levering en service érg goed

Op de site 2 schilderijen uitgezocht. Goede omschrijving van de artikelen. Snelle bezorging. Schilderijen zagen er goed uit. Ophangen wijst zichzelf. De service achteraf bleek erg snel en goed bij het oplossen van een kleine onvolkomenheid. Prima shop!!

Goede en betrouwbare zaak@

Hele goede ervaring. Schilderij was helaas te groot voor ons maar geld werd binnen een paar dagen al terugbetaald.

Prachtig.

Mooi en kleurrijk schilderij.

Klantvriendelijk

Hele mooie schilderijen een goede service en snelle levering.

Snelle service Prachtig schilderij

Kerkte levering

De levering Zeer goed niet lang moeten wachten op de levering. Vriendelijke groeten. Daems P

snelle levering, duidelijke site, goed verpakt

Door de heldere site ging de bestelling snel en probleemloos en was er sprake van een snelle levering. Het product was veilig en goed verpakt.

Top.

Top bedrijf, goede levering, mooie kwaliteit. Zeer tevreden

Mooi schilderij, snelle service

Makkelijke overzichtelijke site. Het schilderij is in het echt nog mooier dan op de site. Snelle levering. Ik ben super blij met het schilderij en met de service.

Mooie keuze, prachtig verpakt, snel transport

Prachtig schilderij

Wat een prachtige schilderijen heb ik bij jullie gekocht,, is een aanwinst voor ons huis

Geweldig.

Bij retournering had ik binnen 2 dagen mijn geld terug. Geweldige en vriendelijke service.

Mooie keuze kunnen maken uit groot assortiment. Maakte fout bij bestellen, na contact met bedrijf werd direct recht getrokken. Keurig op tijd en super goed verpakt afgeleverd.

Levering was top en mooi optijd het schilderij zag er super mooi uit

Mooi schilderij en goede service

Al meerdere schilderijen hier gekocht, maar nu voor het eerst online besteld. Mijn glasschilderij is netjes en op tijd geleverd

Keurig

Snelle levering, goed verpakt en mooie kwaliteit glasschilderij. Een klein aandachtspuntje, een iets duidelijkere omschrijving hoe op te hangen. Het was heel klein en summier omschreven.

Schilderij precies als de foto, goed verpakt en netjes bezorgd

Het schilderij is precies als op de foto. Het was netjes verpakt, ophangbevestiging keurig erbij geleverd. Snel bezorgd.

Op en top professioneel

Een website die zorgvuldig opgesteld is. Een prachtige collectie van schilderijen. Bij een levering van een schildrij op glas had ik een probleem. Dit werd zeer professioneel opgelost door de klantendienst.

Heel goed verpakt.

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.