super tevreden

Het schilderij wat ik heb besteld, is precies qua kleuren wat is afgebeeld Het schilderij werd snel en keurig verpakt geleverd. heel tevreden.

Geweldige service en snel in huis

Super service, snelle levering

Per ongeluk 2 verschillende formaten besteld, dit werd bijzonder snel opgelost.

Mooi schilderij gekocht

De foto is mooi en duidelijk.

Mooi en snel geleverd

Bij het ophangen van het schilderij bleek dat de lichtval zeer ongunstig was we hebben het schilderij teruggebracht en netjes ons geld teruggestort gekregen prima service

Snel, correct, klantvriendelijk

Zie hierboven

Top en zeer klant vriendelijk

Als je vragen hebt worden deze meteen beantwoord en een snelle levering

Goede snelle service, product exact zoals beloofd.

Besteld en op tijd afgeleverd. Helaas werd het schilderij gewoon voor de voordeur neergezet, weliswaar bij een appartement, maar had van alles mee kunnen gebeuren. Verder helemaal zoals beloofd. Dik tevreden met het schilderij. Ophangsysteem is ook handig en moo.

Valt me ietsje tegen

Had meer schilderij effect verwacht dit heeft toch wat meer posterniveau. Maar goed het geheel is zeker de moeite waard. Had misschien zelf meer informatie moeten opvragen.

Beste heer, Dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat uw verwachtingspatroon anders is van het schilderij. Het schilderij wat u heeft gekocht is een hoogwaardige print op canvas van het werk van kunstenaar Richard Macneil. Uiteraard opgespannen op een stevig raamwerk. Bij de productomschrijving wordt aangegeven dat het een print is en geen olieverf schilderij. Uiteraard mag u het schilderij retour zenden. Met vr gr Schilderijenshop

Het schilderij voldoet voor 100% aan onze verwachting.

We hebben een schilderij besteld. We vonden de afbeelding mooi met warme kleuren. Het schilderij is net zo mooi of mooier dan hij afgebeeld was.

Schilderij was goed verpakt. Moeten er nog aan wennen. Jammer dat je de plastic bevestigingen voor ziet.

Top leverancier

Prachtige foto en materiaal. Zeer duidelijke communicatie over de levering.

Schilderij is tot alle tevredenheid en we zijn er blij mee

Schilderij is tot alle tevredenheid en we zijn er blij mee!!!!

Snelle service Prima verpakt Goede instructie

correct

een vlotte en correcte afhandeling

Mooi glasschilderij

Snelle levering, mooi glas schilderij, maar wel wat lastiger ophang systeem.

Tevreden over de afhandeling van de order

In januari was het schilderij wat ik wilde niet op voorraad. Na een mail aan de klantenservice kreeg ik al snel bericht van de klantenservice dat het schilderij in februari weer binnen zou komen en dat ik een bericht zou krijgen wanneer het weer op voorraad zou zijn. Dit is netjes opgelost en ik heb het schilderij inmiddels bij mij binnen hangen en ben er heel erg blij mee.

Super mooie overzichtelijke website

Fijne winkel en ook online kopen is prima. Snelle levering en de webshop wordt prima bijgehouden met betrekking op aanbod (verkocht).

Heel mooi en goed ingepakt

snel en netjes geleverd

Netjes ,goed en snel geleverd . goede webshop

Prachtig glasschilderij ontvangen

Pracht glasschilderij ontvangen voor een mooie prijs. Zorgvuldig verpakt en levertijd best snel.

Netjes afgeleverd en was precies zoals was afgebeeld

Prachtige schildereijen.

Ons tweede schilderij (binnen twee weken) gisteren weer goed verpakt ontvangen. goede informatie over de levering. Ook deze is weer prachtig. We zijn er blij mee.

Goede levering en hoge kwaliteit.

Super snelle levering, goed verpakt en mooie schilderijen

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.