Goéd

Goed en mooie schilderijien en betaalbaar

Super schilderijenshop

Heb al 6 schilderijen gekocht, ben zeer tevreden zowel in de winkel als oneline

Prachtige schilderijen!

Super mooie schilderijen. Perfect verpakt en snel bezorgd! Complimenten!

Prachtige producten

Al een aantal schilderijen en tuinposters gekocht. Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en uitstekend verpakt. Chapeau.

Prachtige schilderijen.

Prachtige schilderijen, snelle levering. Chapeau.

Veel keus, goede en snelle.service/levering

Een prachtig schilderij van Jochem de Graaf gekocht. Werd keurig verpakt thuis bezorgd. Snelle en keurige service. De koop van een 2e schilderij kon helaas niet doorgaan maar werd door de Schilderijenshop netjes afgehandeld (door zeer vriendelijk personeel) en geld stond binnen een dag alweer terug op mijn rekening.

Wat je ziet is wat je koopt geweldig

Ik vind de olie schilderijen geweldig

Retourzending en geld terug was super goed geregeld

Ik had een schilderij gekocht waarvan de kleuren voor mij niet helemaal goed waren. De schilderijen die ik mooi vond zijn te groot voor mij. Dus jammer genoeg nog niet geslaagd. Wie weet binnenkort

Ruim assortiment en super service

Recent een schilderij besteld, helaas was deze tijdens het transport beschadigd geraakt. Zeer snel reactie gekregen en in orde gemaakt door schilderijenshop.com, waardoor er nu een mooi schilderij aan de muur hangt!

Erg goede service en prachtige schilderijen

Al drie schilderijen bij Schilderijenshop gekocht. Erg goed geholpen in de winkel door aardige medewerker. Weergaven van de schilderijen op de website zijn precies hetzelfde als in het echt. Zeker aan te raden!

Superleuke decoratie voor een mooi prijsje

We hebben nu al 2 keer besteld bij de Schilderijenshop en zijn zeer tevreden. De eerste keer was het schilderij iets anders dan verwacht. Goed te woord gestaan en geholpen. Uiteindelijk toch besloten om het te houden en het op een andere plek op te hangen. Dit keer 3 schilderijen besteld en ze zijn precies zoals de foto aangaf. Netjes verpakt, snel geleverd en compleet met ophang systeem!

Prachtig schilderij, uitstekende service.

Leuke collectie, mooie winkel en duidelijk webshop!

Gewoon top

mooi schilderij! Snelle levering Heel netjes ingepakt

Uitermate tevreden.

Snelle service, schitterend schilderij, handig ophang mechanisme. Uitermate tevreden.

Schilderij kwam met zware transportschade binnen. Na een mailtje met foto en belletje 2 dagen later nieuw exemplaar. Helemaal blij mee!

Top bedrijf!

Snel in huis en mooie kwaliteit.

Super snel in huis. Goed verpakt en het schilderij is in het echt nog mooier dan op de website. Zeker een aanrader!!

Erg tevreden over bestelling

Zeker een aanrader. Helaas bleek er een klein probleem te zijn met het bestelde product, maar dit is vervolgens prima opgelost door schilderijenshop.com, zoals het hoort. Goede service.

Prima webwinkel

Fijne winkel, ze leveren snel en alles zit keurig verpakt. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook prima prijzen.

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Prima bedrijf prachtig zee zicht zeer tevreden

Zeer tevreden pracht schilderij

De bestelling is goed ontvangen. Ik ben er erg tevreden over.

Goed om te horen, Mirre! Bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Goed verpakt. Mooi strak opgepint. Mooie print kwaliteit. Kortom ik bestel weer. Alleen, alleen de levering was een ramp maar dat was niet de schuld van SchilderijenShop, 3 dagen achterelkaar gaf de post ons door dat wij de levering tussen 13 en 17 uur zouden ontvangen, dus twee dagen voor niks thuis gebleven.

Dag Hans, Goed om te horen dat het schilderij in de smaak is gevallen! We geven de verzending inderdaad uit handen aan PostNL. Die heeft het in deze tijd erg druk, waardoor verzendingen wat vertragingen op kunnen lopen. Ondanks dat we het uit handen geven vinden we het erg vervelend dat je voor niks bent thuisgebleven. Daar bieden we dan ook onze excuses voor aan :) We hopen je een volgende keer terug te zien! Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Hoewel ik het spannend vond om een schilderij uit te zoeken vanaf een plaatje toch gedaan. En wat heeft dat goed uitgepakt. Superblij met mijn schilderij.

Dag Betsie, We kunnen begrijpen dat dat spannend is! Een plaatje is natuurlijk niks vergeleken met het echte schilderij. Gelukkig is dat in dit geval goed uitgepakt! We wensen je nog veel plezier met je nieuwe schilderij en wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Schilderijenshop.com

Snelle en correcte levering , toen ik de verpakking opende had ik maar 1 woord , WAUWIE , het schilderij was nog mooier dan ik verwacht had .