Zoals het eruit zag ook geleverd

Super blij

Het schilderij is super mooi. En het werd super snel geleverd. Zeker een aanrader!!

Glasschilderij in werkelijkheid precies zoals op de website

Glasschilderij uitstekend verpakt geleverd. Handig ophangsysteem meegeleverd en van goede kwaliteit. Het schilderij voldoet volledig aan onze verwachtingen. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Mooie kwaliteit van schilderij, zeer vlot geleverd

Mooi schilderij, netjes optijd bezorgd.

We hebben lang getwijfeld over het nemen van een schilderij. Ons eerste schilderij is op deze manier een succes geworden.

Snelle levering volgens afspraak

Mooi product met makkelijke bevestiging. Ben er erg blij mee.

Mooie, duidelijke site met gevarieerd aanbod.

Blij met het schilderij. Bezorging zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

erg tevreden

Werd netjes op de hoogte gehouden wanneer het verstuurd werd. de Post.nl leverde het op opgegeven datum en tijd. Beankt voor de srvice

Snelle levering en goede prijs!

Bestelling was er snel. En er was veel keus.

Prachtig

Prachtig schilderij Verpakking top We zijn er heel blij mee

Mooi schilderij

Schilderij is erg mooi.had het al gehaald als kadoo voor mijn zus.heb hem ook voor mezelf gekocht. Bezorging was ook prima

Schilderij was precies zoals ik had verwacht. Erg mooi!!! Verder zeer tevreden over de levering.

Aankoop beantwoord aan de verwachtingen

Heel tevreden over schilderij, komt overeen met internet afbeelding Minder tevreden over post.nl, pakket werd niet thuis afgeleverd maar rechtstreeks gedropt bij post.nl punt

Heel mooi schilderij gekocht. De volgende dag al in huis! Supergoede service. Dank!

Super mooi schilderij op plexiglas, in het echt nog mooier! Super blij mee!

Mooi schilderij en snel en goed verpakt geleverd

Grote keuze en snelle levering!

Het door ons gekozen schilderij is 80 bij 140 en dus best wel groot. Keurig verpakt met ophangmaterialen geleverd!

2 glasschilderijen gekocht, Snel geleverd,goed verpakt en in het echt nog mooier! Bij twijfel gewoon kopen dus!!!

Mooi schilderij en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met SchilderijenShop is goed.

tevreden

Ik heb al vaker een schilderij gekocht en altijd zeer tevreden geweest. Mijn laatste aankoop had ik niet goed ingeschat...en moet ik helaas retour doen. Via de e-mail even contact gehad, voor het retour. Bedankt voor de fijne service.

gewoon goed

snelle levering goed verpakt mooie schilderijen

Een geweldige services, en superrr mooi schilderij.

Top service, top product.

Goede, duidelijke webshop, vlotte bezorging, super verpakt en een prachtig product! Kortom, we zijn super tevreden.

Gewoon goed

Schilderij van zeer goede kwaliteit Levering snel en correct Daarbij is erin de web-shop keus voor elk wat wils

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.