Grote keuze en snelle levering!

Het door ons gekozen schilderij is 80 bij 140 en dus best wel groot. Keurig verpakt met ophangmaterialen geleverd!

2 glasschilderijen gekocht, Snel geleverd,goed verpakt en in het echt nog mooier! Bij twijfel gewoon kopen dus!!!

Mooi schilderij en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met SchilderijenShop is goed.

tevreden

Ik heb al vaker een schilderij gekocht en altijd zeer tevreden geweest. Mijn laatste aankoop had ik niet goed ingeschat...en moet ik helaas retour doen. Via de e-mail even contact gehad, voor het retour. Bedankt voor de fijne service.

gewoon goed

snelle levering goed verpakt mooie schilderijen

Een geweldige services, en superrr mooi schilderij.

Top service, top product.

Goede, duidelijke webshop, vlotte bezorging, super verpakt en een prachtig product! Kortom, we zijn super tevreden.

Gewoon goed

Schilderij van zeer goede kwaliteit Levering snel en correct Daarbij is erin de web-shop keus voor elk wat wils

Besteld en keurig op tijd afgeleverd

Voor het eerst bij jullie een schilderij besteld. Best moeilijk om via internet zoiets te bestellen.Ook was ik bang voor beschadiging tijdens transport.Maar niks van dat alles Werd keurig schadevrij afgeleverd. Ook was het schilderij prachtig Visite vond het ook mooi. Hoe kom je eraan? Dan geef ik jullie internet adres op.

Super ingepakt

Schilderij overeenkomstig onze wens.

Snelle levering, goed verpakt, mooi schilderij

conforme ; TB

Pas grand chose à dire : - livraison rapide - produit visuellement de qualité - matériau de structure suffisant - moyen d'accrochage au mur multiple. Par contre, le rebord à l'arrière est trop long, et doit être découpé. Merci

Goed en betrouwbaar en snel met de afhandeling.

Goed.

Glasschilderij keuken

Wij gingen speciaal naar Geldrop om het schilderij van onze keuze, fysiek te beoordelen. Jammer genoeg mag een schilderij niet teruggebracht worden waneer het niet goed past, alleen ruilen. Online besteld mag dat wel. Helaas kosten ons dat benzine naar Geldrop en vervolgens 10 euro verzendkosten, omdat we dat risico niet durfde te nemen. Uiteindelijk werd een prachtig glas schilderij geleverd, snelle levering en goed verpakt. Maar... met knullige plastic bevestiging hoekjes. 4 gaten in de muur moesten we daar voor boren! Dus weer kosten moeten maken voor bevestiging haken besteld bij STAS.

Snelle levering en hele mooie schilderijen

Hardstikke mooi

Netjes verpakt. En ze zijn prachtig.

Helemaal top!

Via de website een schilderij op linnen besteld. Perfecte service en super snelle levering. Erg blij met het schilderij.

Snelle levering en het schilderij hangt heel mooi aan de muur. Zaten alleen geen schroefjes bij om het op te hangen.

Kon niet beter

Kon niet beter

Het schilderij is prachtig.

Ik vind het wel jammer dat je plastic ophangsysteem erbij krijgt. Ik heb liever de metalen plakhaken.

Snelle goede service

Mooie website waar een ruime keus is aan prachtige schilderijen.

Uitstekend.

Altijd weer top! Service en kwaliteit!

Schilderijenshop, nergens betere keuze! Kwaliteit en service zijn gewoonweg top! Raad iedereen aan een kijkje te nemen in hun shop! Voor ieders keuze en beurs wel iets leuks te vinden!

Top bedrijf!

Snelle levering, echt een prachtig schilderij. Ik was vergeten de kortingcodes in te vullen, maar dat is prima opgelost. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Voor de eerste keer aan deze website besteld, zeer goede afhandeling en snel geleverd. Prima service..

Beukelaar 2 5664 XC Geldrop

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.