Altijd weer top! Service en kwaliteit!

Schilderijenshop, nergens betere keuze! Kwaliteit en service zijn gewoonweg top! Raad iedereen aan een kijkje te nemen in hun shop! Voor ieders keuze en beurs wel iets leuks te vinden!

Top bedrijf!

Snelle levering, echt een prachtig schilderij. Ik was vergeten de kortingcodes in te vullen, maar dat is prima opgelost. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Voor de eerste keer aan deze website besteld, zeer goede afhandeling en snel geleverd. Prima service..

Echt goed

Ik heb reeds 1 schilderij besteld en was volledig conform met de beschrijving. Bestelling verloopt vlot

Super!!

Mijn 1e bestelling ontvangen. Snelle levering en het schilderij was heel goed verpakt. Heel blij mee

Mooi schilderij , snelle levering

Precies zoals ook de bestel site , mooie kwaliteit en netjes verpakt

Bestelling en bezorging prima verlopen !

Ik ben erg blij met deze aankoop en past perfect in mijn interieur !

Very happy.

It is really what I expected. Very easy to hang it on the wall.

Heel goede ervaring snelle service

Ik vind het een goede service goed verpakt en werd snel bezorgd

Mooie schilderij

Mis alleen de schroeven erbij

Mooie producten, snelle levering, goede bezorging en verpakking

Helemaal tevreden! Zal zeker vaker iets bestellen.

Correctie

Zeer prettig kontakt

Snelle levering en een mooi schilderij op glas. Ben er super blij mee. Zal er nog wel een volgen denk.

Perfecte service en levering en prachtig product.

Prachtig schilderij, goed verpakt en snelle levering. Alleen het ophang systeem had wat degelijker gemogen.

Gave schilderijen.

Voor de derde jeer schilderijen gekocht en altijd can een goede kwaliteit.

Goede service, correct!

Direct een nieuw produkt ontvangen, na beschadiging transporteur

Geweldige service

Hadden 2 mooie glasschilderijen besteld ,bleek na het uitpakken allebei een kleine beschadiging te hebben helaas.Gelijk gebeld en vriendelijk te woord gestaan en 2 nieuwe schilderijen toegestuurd.Deze keer allebei perfect. Wat een prima en zeer snelle service ! We zijn er heel blij mee !

Uitstekende service goede kwaliteit

Goede keuze groot assortiment goede manier om schilderij op een perfecte wijselijk op te hangen

Perfecte service!!!

Mooi product, keurige service!!

Fantastisch bedrijf dat voor je klaarstaat!!

Ik heb nu voor de 2x een schilderij besteld. Bij de 2x keer was het schilderij helaas kapot door onzorgvuldig handelen van post nl. Ik heb een mail gestuurd, en dezelfde dag hebben ze een nieuw schilderij verstuurd. Heel blij mee. Fantastische service en mooi schilderij.

Tweede schilderij, goed ingepakt en snelle verzorging !

Er tevreden

Snel en keurige levering.

Prachtig schilderij

Het glasschilderij zag er precies uit als de afbeelding . Het was heel goed verpakt en verzonden en heel netjes afgeleverd door post nl ben er heel blij mee

Doen wat ze beloven

Zeer goede ervaring mee en doelstelling ze beloven

Beukelaar 2

5664 XC Geldrop

Over SchilderijenShop.com

Schilderijen kopen doe je snel en gemakkelijk bij Schilderijenshop. We maken het voor iedereen toegankelijk dankzij ons uitgebreid assortiment en eerlijke prijzen. Onze collectie is direct leverbaar en vaak al binnen 48 uur bij je thuisbezorgd. Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Door hard werken zijn wij de grootste online schilderijen winkel in de Benelux geworden en tevens ook bekend van het SBS6 programma "De grote tuinverbouwing". Online heb je de keuze tussen verschillende categorieën zoals Dikke Dames, abstracte, vrolijke, landschap, dieren, figuratieve, meerluik, boeddha, kleurrijke en glas schilderijen. Wil jij je huis van extra uitstraling voorzien? Bij Schilderijenshop slaag je altijd.