Best customer service

My pen delivered to US in 3 days after ordering. Great pen in beautiful giftbox. Company staff answered to my all questions about product and delivery via Messenger.

Perfecte levering," just in time"

Perfecte levering," just in time"

Goede en snelle service

Positieve ervaring.

Jammer dat op mijn vraag of een beschadigde penpunt van een Pelikan Souverain 1000 geen oplossing bestond. Een nieuwe pen (die ik gekocht heb) was ook niet zo goedkoop....

Prima service!

Hen nu al 2x een agenda hier besteld en kan niet anders zeggen dat het snel geleverd is en dat de service top is! Had mijn huisnummer niet goed ingevuld en ze belden/ mailden mij netjes om het te vragen.

Uitstekende ervaring

Groot assortiment, duidelijke website, snelle levering en een leuke persoonlijke boodschap bij de levering. Klantgericht ! Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen dus daarom met recht 5 sterren beoordeling...

Ben normaal altijd laat met een nieuwe agenda vulling bestellen. Een herinnering is dus heel handig!

Mooie pennen, duidelijke beschrijving op website, snelle levering

De website geeft duidelijke informatie over de pennen. Snelle levering en ben heel blij met mijn pennen!

Goede beschrijving van alles, verzending snel gewoon top

positief

super snel

Keurig bedrijf

Mijn ervaring is heel goed Mijn besteld pennen zit helemaal en kado papier ,en het leukste vindt ik een hand geschreven bedankje. Gr Bertil

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Product voldoet aan alle wensen. Prima service (niet voor de eerste keer)!

Top leverancier

Prima assortiment en stipte levering.

Een goede zaak. Als je 's avonds om informatie vraagt krijg je de volgende ochtend antwoord. Ik had vergeten de juiste maat vulpenpunt te selecteren en kreeg bij mijn verzoek om dit te corrigeren (wat natuurlijk kon) gelijk de vraag of ik de converter echt wel wilde, want er werd er bij die vulpen standaard al een meegeleverd. Dat stelde ik bijzonder op prijs. De bestellingen werden de volgende dag in een mooi kadopapiertje geleverd. Een aanrader, deze winkel.

alles correct, bestelling en levering

heb een vulpen besteld, is correct en vlug geleverd, danke

Snel gekregen wat ik zocht!

Snel en correct geleverd tussen gunstige prijs.

Mike

Vrijdag besteld en zaterdag om 9 uur stond Bpost er met mijn levering. Super tevreden!!! En dan nog een handgeschreven briefje erbij. Kan niet beter! Een voorbeeld voor andere webshops.

Nieuwe Cross balpen aangeschaft. Vlotte en correcte levering. Mooi verpakt samen met een handgeschreven dankwoordje. Top service !!

Correcte en vrij snelle levering.

Correcte en vrij snelle levering.

Snel & excellent

Bestelling ging vlot en gemakkelijk, volgende dag kreeg ik mijn pakje al geleverd! Ik kreeg ook bij mijn bestelling een mooie aantekeningen boek. Ik ben heel tevreden!

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site, voldoende info

vlotte en verzorgde leveringl

donderdag om 17u besteld, vrijdag om 10u geleverd. mooie geschenkverpakking, en persoonlijk bedankje van Yves. schrijven met een goede vulpen is een beetje feest.

Prima, snelle levering

Ik ben vast een van de laatste vulpenschrijvers, het was lastig om vullingen te vinden maar hier hadden ze er nog genoeg!

Vlotte service

Vlotte en vriendelijke service