Veel te duur geworden

Als ik kijk naar mijn eerste bestellingen en mijn laatste zijn de prijzen soms wel verdubbeld. Ik kocht hier altijd graag mijn spulletjes maar kijk nu toch eerst ergens anders. Jammer want jullie hebben zoon groot aanbod en kon eigenlijk alles bij jullie wel krijgen. Was en ben nog steeds tevreden over jullie service daar is niks aan veranderd.

De klant heeft een artikel van ons voor de helft van de prijs bij een andere winkel gezien. Dit kan te maken hebben met de houdbaarheidsdatum van een specifiek product. In een toelichting heeft de klant aangegeven dat wij wel duurder uitvallen maar het betreft hier slechts een bepaald, klein deel uit ons assortiment.

Klantvriendelijk en ruim assortiment

Leuke shop met ruim assortiment aan toys en kleding. Nette prijzen en vaak kortingsacties. Klanten kunnen reviews geven over maat van toys, kwaliteit of over maatadvies kleding. Boven 45 euro geen verzendkosten. Ruilen via antwoordnummer scheelt verzendkosten. Erg tevreden!

Goede webshop

Breed assortiment, goede prijzen en snelle levering.

Altijd prettig om te shoppen. Uitgebreid assortiment met goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Snel en betrouwbaar.

Vlotte levering, goede prijs

Alles naar wens.

Bestelling was vertraagd omdat het artikel uitverkocht was. Na enige wachttijd toch netjes aangekomen. Helemaal tevreden.

Geweldige site voor fetish speeltjes/kleren

Bij Erotik-sjop is een groot assortiment van fetish speeltjes/kleren/accessoires te vinden. En vaak ook een stuk goedkoper dan andere webshops!

Altijd correct, snelle levering, goede kwaliteit van produkten

Met Erotik-sjop heb ik altijd positieve ervaringen gehad. Een ruime keuze aan kwaliteitsprodukten,snelle levering,diskreet, goede en snelle communicatie. Met andere online sexshops was er altijd iets, met Erotik-sjop ben ik veilig en heb ik nooit problemen gehad. Topservice!

onzettend klantgericht

Aanpassing van een bestelling, snelle levering zodra artikel beschikbaar, probleemloos retourneren, gewoon heerlijk om met erotik-sjop te handelen. Ik bestel graag opnieuw!

Zeer nette dienstverlening

Met een van de producten was een exemplarisch probleem. Dit is keurig netjes opgelost door Erotik-Sjop

Voordelig, snel en correcte afhandeling van de bestelling.

Uitstekende service!

Prijs-kwaliteit, uitstekende service, zelden problemen!

Snel, correct.

Snel, correct, goede klantenservice.

Altijd een snelle en discrete levering van goede kwaliteit artikelen

Goede en fijne service

Snel

geweldig bedrijf

kan dit bedrijf zeer aan bevelen

Uitstekende webshop

Uitstekende webshop. Met snelle levering

Geweldige service

De service die ze aanbieden is geweldig en je hebt je spullen die je gekocht hebt snel in huis. En als je vragen hebt worden die snel geantwoord

voldoet aan de norm

vluge behandeling

De kwaliteit van de artikelen was goed en de levering snel.

Goede klantenservice

Helaas was mijn eerste aankoop na 2 dagen al defect. Ik heb meteen een bericht gestuurd naar de klantenservice waarna we na kort overleg via de mail het wisten goed te maken met een tegoedbon ter waarde van het defecte product. Zo kon ik een ander vergelijkbaar product aanschaffen waar ik uiteindelijk zeer tevreden over ben.

Fijne winkel voor speciale en gewone wensen

Nette behandeling ook bij mijn kinky sissy levensstijl. Top een 10

Zeer goede service ...

De erotik-sjop is de eerste webshop waar ik mijn sex-toys heb gekocht. Een breed assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. Overzichtelijke website en last but not least ... zeer prettige service en discreet.

Wanneer ik speeltjes nodig heb, kom ik hier terug

Leuke spullen, goede prijzen en goed advies