goede kwaliteit

Prima, alles pico bello.

Eerste keer besteld, maar van moment van bestellen tot en met de levering alles prima. Ook prettig dat je tussendoor op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

zeer goed

De F machine werd zeer snel en goed afgeleverd, de machine is redelijk stil en ziet er perfect uit, we hebben er veel plezier mee.

Prima site, prettig mailcontact, goede service en kwaliteit/prijs.

Ik bestel al een eeuw bij ESC. Goede keus en levering. In vergelijk met andere sites bijna altijd beter in prijs. Boeiende Groet, Bert.

Geweldig en snelle levering.

Snelle levering en precies goed. We hebben er veel plezier van en het was niet al te duur.

Twee jaar geleden m’n laatste bestelling aan

En de service is nog steeds goed. ! Ik hèb vele bestellingen gedaan en nooit problemen gehad.

Helemaal naar mijn zin

De Holytrainer v4 is 24/7 te dragen als op het volgende wordt gelet: - zorg dat de omvang van penis+scrotum gemeten op het schaambeen precies is gemeten. - als de omvang goed is zorg dan bij het aanbrengen van de ring dat penis en scrotum volledig op het schaambeen omsloten worden. - trek het scrotum zover mogelijk door de ring. - als het scrotum zover mogelijk door de ring is gehaald dan kan elke tube makkelijk aangebracht worden - wel voldoende glijmiddel gebruiken. - plaats de penis geheel in de tube (daarvoor is het glijmiddel nodig). - als aan deze aanwijzingen is voldaan kan de Holytrainer v4 24/7 gedragen worden. - bij gebruik van de nub bij het plassen de nub verwijderen omdat anders de urine op het scrotum terecht komt (tenzij dit de bedoeling Is). Ik kan de Holytrainer v4 zowel met nub als nano en small geheel aanbevelen !!

Snelle levering alleen het produkt werkt niet

Het produkt werkt niet naar behoren

Als u via de klantenservice laat weten wat er mis is met het product, komen wij vast wel tot een oplossing.

Ik liep tegen een probleem aan en stelde via het formulier de vraag en kreeg netjes een zeer goed en vlot antwoord Zeer correct ook met leveringen ze luisteren echt naar de klant

Snelle levering, maar de cellemate werkt niet

goede boks de B2

jammer dat de usb en kabel er niet bij zitten zo kun je hem online niet gebruiken maar verder is de boks wel veel krachtiger dan alle anderen heb er nog geen adapter op dat beloofd nog harder te gaan

Leuke webshop

Pakketje was besteld op tijd adres, toen ik op mijn tracker keek zag ik dat deze was afgeleverd bij de buren. Op de website staat dat deze enkel bij het huis-adres bezorgt word. Bij het bestellen was het niet duidelijk dat de slotjes die verkocht werden allemaal met dezelfde sleutel opgaan. De geleverde producten waren wel goed van kwaliteit.

Goed en ook nog precies wat ik nodig had

Sinds 17-11-2020 heb ik de Exobelt V 1 zwart thuis en ja deze bevalt mij zo goed dat ik overweeg binnekort nog een te willen bestellen maar dan in doorzichtig. Dus ja een goede beslissing en ook wil ik kijken naar meer dan Chastity dingen ook heren string boby harnas en anaal toy's

Snelle levering, uitstekende service!

Ik heb één artikel retour gebracht en ontving snel een bericht dat ik het geld daarvoor terug krijg. De andere artikelen voldoen helemaal aan de verwachtingen.

zeer uitgebreid gamma

wat je ook in gedachte hebt , je vind het op hun website heb je vragen over producten of diensten kan je steeds gebruik maken van de sneltoetsen of persoonlijk een mailtje sturen, ze doen er steeds alles aan om vlot een antwoord te geven waar je ook nog iets aan hebt absolute Top service, ik ga vandag weer wat bestellen hihi

Goed seks speeltje

Dit speeltje is aan te bevelen voor goed ik u kutje te kijken .Het is een schaamlip spreider .Dat maakt de seks spannender

Erotik sjop heeft de beste kwaliteit

Altijd binnen de 24 uren discreet geleverd,de beste en goedkoopste prijs,alles is in een zeer goede kwaliteit,en voornamelijk een eerlijke webshop voor al je erotische artikelen. Ik raad het iedereen aan hier te kopen.

Top snel en discreet geleverd

snelle levering zodat ik bestelde items gelijk kon uitproberen hihihi

Erg klantvriendelijk en snelle service

Erg klantvriendelijk en snelle service, goede prijs kwaliteit verhouding

Een degelijke, correcte klantenservices wat een meer dan aangename ervaring oplevert

Een aangekocht item bleek niet echt goed te passen. Na contactopname met de klantenservice, mochten we dit probleemloos terug zenden wat we ook deden. Spontaan werden we op de hoogte gesteld dat het netjes was aangekomen en dat het bedrag terug op de rekening gestort zou worden. Dienstverlening volgens het boekje :)

Snel, vlot, duidelijk! ;)

Correct en snel geleverd

Goede website tegen mooie prijzen

Snelle levering, alles correct

Snelle levering, alles compleet en naar behoren.

prima service

interactie en prima afhandeling

De site geeft goede informatie. Heel nuttig is de info van kopers/gebruikers

Positieve ervaring met het bedrijf. Vindt het spaarsysteem wat onduidelijk.