Snelle levering, uitstekende service!

Ik heb één artikel retour gebracht en ontving snel een bericht dat ik het geld daarvoor terug krijg. De andere artikelen voldoen helemaal aan de verwachtingen.

zeer uitgebreid gamma

wat je ook in gedachte hebt , je vind het op hun website heb je vragen over producten of diensten kan je steeds gebruik maken van de sneltoetsen of persoonlijk een mailtje sturen, ze doen er steeds alles aan om vlot een antwoord te geven waar je ook nog iets aan hebt absolute Top service, ik ga vandag weer wat bestellen hihi

Goed seks speeltje

Dit speeltje is aan te bevelen voor goed ik u kutje te kijken .Het is een schaamlip spreider .Dat maakt de seks spannender

Erotik sjop heeft de beste kwaliteit

Altijd binnen de 24 uren discreet geleverd,de beste en goedkoopste prijs,alles is in een zeer goede kwaliteit,en voornamelijk een eerlijke webshop voor al je erotische artikelen. Ik raad het iedereen aan hier te kopen.

Top snel en discreet geleverd

snelle levering zodat ik bestelde items gelijk kon uitproberen hihihi

Erg klantvriendelijk en snelle service

Erg klantvriendelijk en snelle service, goede prijs kwaliteit verhouding

Een degelijke, correcte klantenservices wat een meer dan aangename ervaring oplevert

Een aangekocht item bleek niet echt goed te passen. Na contactopname met de klantenservice, mochten we dit probleemloos terug zenden wat we ook deden. Spontaan werden we op de hoogte gesteld dat het netjes was aangekomen en dat het bedrag terug op de rekening gestort zou worden. Dienstverlening volgens het boekje :)

Snel, vlot, duidelijk! ;)

Correct en snel geleverd

Goede website tegen mooie prijzen

Snelle levering, alles correct

Snelle levering, alles compleet en naar behoren.

prima service

interactie en prima afhandeling

De site geeft goede informatie. Heel nuttig is de info van kopers/gebruikers

Positieve ervaring met het bedrijf. Vindt het spaarsysteem wat onduidelijk.

J'ai reçu des informations précises sur l'état de ma commande.

Je ne peux rien dire quant à la qualité des produits etc car au moment où j'écris ce commentaire ma commande n'est pas arrivée (ce qui est tout à fait normal l'ayant effectuée il y a 2j dont un week-end). j'ai obtenu des informations rapides sur un problème et comment le fournisseur avait l'intention d'y remédier. La solution proposée est tout à fait satisfaisante.

klasse site

koop hier al jaren blijf hier komen

SUPER

PRIMA WINKEL!!

Snelle levering ruime keus

Een geweldige erotische webshop, en zeer snelle levering

Een geweldige erotische webshop, en zeer snelle levering. Erg vertrouwelijk en zeer accuraat. Zeer groot aanbod tegen zeer aanvaardbare prijzen.

Altijd goede service. Breed spectrum erotica.

Gewoon goed

Ruime keus, snelle levering, goede service.

Prima sjop, sommige dingen iets aan de dure kant.

Dat wat ik besteld heb voldeed aan mn verwachting

super bedrijf

koop er al jaren zal ik ook blijven doen

Goed geholpen

Goed geholpen, ben geen schrijver van lange verhalen, heb netjes gekregen wat ik besteld heb

Bizarre maat ballstretcher

De ballstretcher was maat M, maar dat kan niet kloppen. Online lees ik dat de binnendiameter 'gemiddeld' zo'n 35mm moet zijn. De diameter van deze ballstretcher was 44mm; dat kan dus geen M zijn.

Goeie website duidelijk

Prima artikelen en leveringen