J'ai reçu des informations précises sur l'état de ma commande.

Je ne peux rien dire quant à la qualité des produits etc car au moment où j'écris ce commentaire ma commande n'est pas arrivée (ce qui est tout à fait normal l'ayant effectuée il y a 2j dont un week-end). j'ai obtenu des informations rapides sur un problème et comment le fournisseur avait l'intention d'y remédier. La solution proposée est tout à fait satisfaisante.

klasse site

koop hier al jaren blijf hier komen

SUPER

PRIMA WINKEL!!

Snelle levering ruime keus

Een geweldige erotische webshop, en zeer snelle levering

Een geweldige erotische webshop, en zeer snelle levering. Erg vertrouwelijk en zeer accuraat. Zeer groot aanbod tegen zeer aanvaardbare prijzen.

Altijd goede service. Breed spectrum erotica.

Gewoon goed

Ruime keus, snelle levering, goede service.

Prima sjop, sommige dingen iets aan de dure kant.

Dat wat ik besteld heb voldeed aan mn verwachting

super bedrijf

koop er al jaren zal ik ook blijven doen

Goed geholpen

Goed geholpen, ben geen schrijver van lange verhalen, heb netjes gekregen wat ik besteld heb

Bizarre maat ballstretcher

De ballstretcher was maat M, maar dat kan niet kloppen. Online lees ik dat de binnendiameter 'gemiddeld' zo'n 35mm moet zijn. De diameter van deze ballstretcher was 44mm; dat kan dus geen M zijn.

Goeie website duidelijk

Prima artikelen en leveringen

Uitstekende producten, snelle levering

Ik heb inmiddels al verschillende artikelen bij Erotik-sjop.com besteld en altijd tot volle tevredenheid. De omschrijving van de artikelen op de site is uitgebreid, de prijzen zijn zeer voordelig. Levering gaat snel.

Slecht

CB curve zeker geen aanrader . Heb al diverse malen problemen met de cb de curve. Veel problemen met diverse ringen die afbreken als luciferhoutjes . Spijtig is dat,Kost best wel veel geld maar service tot aan de maar voordeur meer niet. Heb de CB zeer zorgvuldig behandeld niet laten vallen of gek er mee gedaan. Zo dat de kans op stuk gaan klein is . Braak de ring af op de pin gedeelte barste in de ring. Kan ik de kosten op Erotik - sjop verhalen?

gemakkelijk en snel met een prima 'after-sale'!

zoals net beschreven, ik ga er vaker iets kopen!

Netjes

Netjes geholpen met afhandeling van het orobleem

Adequate service

Goede interface, duidelijke beschrijvingen en snelle services

Goed bereikbaar, correct, goede prijs kwaliteit

Erotik-sjop levert wat ze beloofd zonder negatieve verrassingen. De klantenservice is goede bereikbaar indien er iets mis is gegaan met de verzendingen, en lost dit zeer correct op. De prijskwaliteit van de artikelen is goed.

Prima snelle leveringen goede spullen uitstekend after sail

Prima snelle leveringen goede spullen uitstekend after sail

klasse websjop

koop er al jaren zal hier ook echt blijven

Uitstekende service!

Ook als er eens even iets niet helemaal goed gaat is de service uitstekend. Goed bereikbaar per mail of telefoon en adequate reactie.

Gewoon goed

De klantvriendelijkheid is gewoon goed. Mooi assortiment wat ook nog eens voor een groot deel uit voorraad leverbaar is.

Geweldige shop

Snelle levering mooie producten !!!!

Kwalitatief en betrouwbaar.

Goede revues en beschrijving van de producten. Snelle discrete levering.