Olijven

Zeer vlotte en correcte levering. De aangeboden planten waren in zeer goede staat en super goed verpakt!

mooi

Mooi had in het voorjaar ook al 2 stuks en was daarom zeer te vreden

Yucca

Mooie grote plant, perfect ingepakt en daardoor goed bezorgt.

Grote planten

Aantal grote planten in pot besteld. Keurig opgemaakt bezorgd op locatie. De planten zien er gezond en fris uit. Alles was keurig verpakt. De website werkt snel en eenvoudig. Een heel groot aanbod aan planten en kunstplanten. De prijzen zijn scherp. Al met al heel blij met onze aankoop.

Mooie plant

Mooie plant, die overeenkomt met de foto's op de website. De plant was goed verpakt en is snel geleverd

Schöne und gesunde Pflanzen

Als uns die erste Bestellung erreichte, waren wir sehr erfreut, das wir eine so tolle Pflanze erhielten, die alle gemachten Angaben lt Internet erfüllte. Die jetzt neu bestellte Pflanze ist außer Frage auch wunderschön, entspricht allerdings nicht der angegeben Größe von xl mit einer Höhe von 1,90m - genau gemessen haben wir es nicht, da wir beide aber rund 1,75 m groß sind, gehen wir von mal bei der Pflanze von 1.60m aus. Daher einen Stern Abzug in der Bewertung. Dennoch empfehle ich diesen Shop gerne weiter und auch wir werden hier nochmals einkaufen.

Verschrikkelijke ervaring!

Verschrikkelijke ervaring! Ik heb vier bomen besteld die bij mij thuis worden afgeleverd. Als gevolg hiervan ging mijn bestelling naar het afhaalpunt. Ik heb geen auto, ik kan mijn bestelling niet ophalen. Als gevolg hiervan ben ik mijn bestelling en geld kwijtgeraakt. Ordernummer is ORD188995

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen. We zijn gelijk even mee gaan kijken en zien dat we uw pakket op tijd hebben verzonden; 27-6. Helaas geeft PostNL aan dat de bezorging niet gelukt is en dat het daarna naar een pick-up point is gebracht, helaas zien we geen reden daarvan. Fijn om te lezen dat het gelukt is uw pakket op te halen. Veel plezier er van, Team Fleurdirect.

Slechte ervaring

Bestelling verzonden? Staat al 6 dagen bij dpd? Telkens nieuw bericht dat leveringsdatum volgt. Contactformulier via fleurdirect ingevuld... zonder reactie van hen. Triestige service. Ordernummer ORD13415

Beste Geert, Bedankt voor uw beoordeling. Dat is vervelend om te zien. Wanneer een pakket langer dan een week onderweg is, gaan wij over tot levering van een nieuwe plant. Ik heb inderdaad gezien dat uw pakket langer onderweg is dan 6 dagen nu. Ik heb de bestelling opnieuw aangemaakt en deze zal voor vrijdag bij u geleverd worden.

Krijgt niet waar je voor betaald en niet leveren!

Besteld: Lepelplant L 90/24 €22,95: 90 hoog / potmaat 24, ontvangen 70 hoog / potmaat van 19. Lepelplant M 65/17 €14,95: 65 hoog / potmaat 17, krijg hooguit, 1 blad, 50 hoog / potmaat 13. Daarmee 10 euro te veel betaald. Hydrokorrels 40 liter €19,95 helemaal niet geleverd. 'Schijnbaar over het hoofd gezien, kan gebeuren zo'n klein zakje!' maakt samen 29,95. Voor en tijdens de bestelling een goed contact, kreeg bericht dat de dat de kleinste niet op voorraad was maar morgen zou binnenkomen, klopt ook maar ik krijg inderdaad de kleinste de 13cm pot die 9,95 kost??? Hoe dit ook opgelost gaat worden, daar mag ik op z'n minst vanuit gaan, toch?! ik wil 29,95 terug op mijn rekening teruggestort zien worden, maar ik bestel hier niet meer! Een foutje kan gemaakt worden, maar twee 'fouten' en artikel niet geleverd ...? Had ik de reviews maar eerder gelezen, ook op andere beoordelingssites, dan lijkt er eerder een structuur in te zitten met het 'verkeerde en helemaal niet leveren.' Denk je wat leuks en gezelligheid in huis te halen wat alleen maar irritatie oproept met een anti climax. Voor nu is die ene ster die gegeven moet worden er dan ook één voor daar waar de zon nooit schijnt! Op zelfde dag planten geleverd van een andere webshop waarin de hoogtes en potmaten wel kloppen! Bezorgd krijgen wat je op de website ziet en waar je voor betaald hebt! Ordernummer is ORD185614.

Beste Edwin, We zullen via het klantensysteem contact opnemen/reageren op uw verstuurde bericht.

fehlerhafte Lieferung - faulty delivery

Bestellt und bezahlt war eine Goldfruchtpalme mit einer Höhe - inklusive Topf - von 155/160; die gelieferte Pflanze ist gerade einmal 140 cm. Ordered and pay was a Areca with a height of 155/160 cm; the delivered Areca is just now 140cm.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lieber Frieder, wir würden uns das gerne mit Ihnen ansehen. Könnten Sie bitte Fotos an den Kundenservice schicken und Ihre Bestellnummer angeben?

2x kapotte plant ontvangen, wel goed opgepakt door de klantenservice.

Aanpassing: het is goed opgepakt door de klantenservice. Als ze de verzendmethode / inpakmethode zouden verbeteren is het echt een top website. -- Ik baal ervan deze review te moeten schrijven. Maar ik heb 2x een compleet kapotte plant ontvangen. 1.8m plant besteld. De eerste keer op de verkeerde dag bezorgd, waardoor deze 4 dagen op zijn kop bij de buren heeft gestaan. De 2e keer bezorgd met 5 geknakte stengels door het transport. Gewoon echt niet goed

Grote plant

Bij Fleurdirect een grote kamerplant gekocht. De plant werd binnen twee dagen, goed ingepakt, geleverd en zag er goed gezond uit. Ik zou vol vertrouwen opnieuw. bestellen bij dit bedrijf

Mooi

Prachtige plant, lekker vol bladeren en goed verpakt afgeleverd

Grote plant

Wat later bezorgd dan gepland… maar het was het wachten waard! Stevig en goed verpakt. De plant is prachtig!

Hangplant

Mooie gezonde plant Vlugge levering Goede.verpakking

Rudi

Mooie grote boom met reeds citroenen eraan. Werkelijke grootte zoals beschreven en zoals gewoonlijk heel degelijke verpakking Bij vragen met de klantenservice snel contact.

Strelitzia

Mooie plant, voldoet helemaal aan de verwachting. Goed verpakt geleverd

Slechte kwaliteit

Dtie weken geleden een bougainville en een sinaasappelbomen ontvangen. Zeer slechte kwaliteit veel sinaasappels zijn rote en vallen al van de boom af. De bougainville xiet er slecht uit veel dor blad. Hier niet bestellen!

Beste Erwin, Bedankt voor uw review. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Wij geven een maand bloeigarantie. We kunnen dan kijken of wij u verder kunnen helpen.

Te kleine plant(en) ontvangen, teleurstellend

Ik heb de Strelitzia Nicolai XL van 200 cm besteld bij Fleurdirect. Eerste exemplaar na een aantal dagen ontvangen. Los van dat de plant goed verpakt was en er mooi uitzag, was het hoogste blad geen 200cm, maar slechts 165cm hoog (en de doos waarin de plant verpakt zat was ook slechts 174cm hoog!). Ook de potdiameter was geen 34cm, maar slechts 28cm. Hier heb ik vervolgens direct melding van gemaakt. Afgesproken om deze plant terug te sturen en een nieuw exemplaar van 200cm te zullen ontvangen. Vervelend om zo'n grote, onhandige doos zelf retour te moeten brengen naar een pakketpunt. Als compensatie zou ik een extra mooi exemplaar van 200cm ontvangen. Deze zou pas worden opgestuurd als de eerste plant retour zou zijn geleverd (met als gevolg: extra lang wachten!). Uiteindelijk 10 dagen later plant nummer 2 ontvangen. Tot mijn grote teleurstelling was deze wederom slechts 165cm hoog in een doos van 174cm en met wederom een potdiameter van slechts 28cm. Dit exemplaar zag er daarnaast ook beduidend minder mooi uit als het voorgaande exemplaar (gekrulde bladeren). Hier wederom melding van gemaakt. Gevraagd naar een oplossing. Volgens de medewerkster (die mij overigens wel netjes en correct te woord heeft gestaan) zijn er alleen nog exemplaren van maximaal 180cm op voorraad (terwijl op de website het formaat van de XL van 200cm is veranderd naar 190cm.?!) en kan een exemplaar van 200cm niet worden geleverd. De geboden oplossing was een cadeaubon (dan kon ik op een later moment, geen idee wanneer, als de planten wel weer voorradig zouden zijn opnieuw bestellen) óf geld terug. Ik heb nog gevraagd om als compensatie een exemplaar van 220cm toegestuurd te krijgen, want uiteindelijk wilde ik nog steeds een mooie Strelitzia van ongeveer 200cm. Dit was voor Fleurdirect echter niet acceptabel. Dit exemplaar dus wederom zelf retour moeten brengen naar een pakketpunt. Nu wachten tot ik mijn geld terugkrijg. Kortom, erg ontevreden over de gang van zaken.

Beste Armand, Bedankt voor uw review en uitgebreide feedback. We vinden het jammer dat de plant niet naar uw zin is. De planten verschillen continu van hoogte. Wanneer het goed weer is groeien de planten sneller en zijn ze hoger. Wij proberen deze maten zo snel als mogelijk van onze kwekers over te nemen. Bij de Strelitzia is dit soms wat lastiger. Omdat een enkel blad net wat hoger kan uitsteken tot wel 220 bijvoorbeeld. Maar als dit blad er niet is, kan de plant gelijk een stuk korter zijn. Vandaar dat wij nu voor de Strelitzia een maat van tussen de 20 centimeter kiezen. Na uw klacht zijn de planten die bij ons zijn binnengekomen van de kweker kleiner. Daarom heeft mijn collega een cadeaubon aangeboden. U kunt dan een andere plant uitkiezen of wachten tot de hogere maat weer beschikbaar is. We kunnen u ook een exemplaar van 220 opsturen, maar dan zou u het verschil moeten bijbetalen. Ik neem ook direct contact met u op, om tot een oplossing te komen.

Het bestellen gaat makkelijk, mooie keuze, duidelijke omschrijving bij alle planten. Goed stevig verpakt Alle planten zien er tot nu super uit. Op naar de volgende bestelling.

Agapanthus

Hier een agapanthus besteld. Snel geleverd, mooie plant.

Top planten

Top planten ziet er goed uit

Keurig snelle levering. Dinsdag besteld en gister in huis gekregen. Verpakt in een hele stevige doos die ik makkelijk kan open krijgen. De doos is wel wat kleiner dan de plant zelf. Hierdoor leek het alsof de plant ook kleiner was bij binnenkomst. Dit zou wel gemeld kunnen worden vooraf. Ik heb geen beschadigingen aan de plant gezien. De plant ziet er heel verzorgd en clean uit. Ik ga in de plantengids nu lezen hoe ik de plant het beste kan verzorgen. Maar dat moet goedkomen. In ieder geval een mooie plant voor ook echt een mooie prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen en ook aan mijn vrienden/familie dit adres delen. Handiger dan een tuincentrum in ieder geval. Ga zo door.

negatief

Ik had maandag een plant besteld voor collega die vrijdag zijn laatste dag komt werken. Nog steeds niets ontvangen niettegenstaande ze levering beloven binnen de 48u. Vandaag gebeld naar DPD, nog niet direct levering in het vooruitzicht maar zal dus zeker niet vandaag worden geleverd. Ik zal dus ergens anders een plant moten kopen. Ik hoop dat ze mij terugbetalen, ik ga de laattijdige levering niet aanvaarden Mij zien ze hier niet meer tenzij ze hun site aanpassen. Je bent zelfs verplicht om toch een halve ster als score te geven, is dat zelfs niet waard

Beste Ludo, Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik zie dat uw levering 1 dag is vertraagd. Ik zie ook dat het inmiddels is geleverd. Ik hoop dat u er alsnog blij mee bent!

Tuinplanten

Hele leuke tuinplanten besteld. Appelboom, Agapanthus, Kersenboom en een Buxus. De planten zien er echt super uit. Ik heb ze inmiddels op m'n terras staan en ben er echt ontzettend blij mee. Enige minpuntje was de levertijd. Die duurde 4 dagen en dat was wel aangegeven. Maar dat vond ik wel lang. Aanrader en een nieuwe vaste klant!

Hoeksekade 111 B

2661JL Bergschenhoek