Planten besteld met pot. Keurig opgemaakt geleverd. Handige verzorgingskaartjes voor de planten. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel handig contact gehad via whatsapp. Goed advies en snelle levering. Fijn bedrijf!

Slordig

Bevestigingen van verzending worden verkeerd gestuurd, adressering van verzender eveneens en zeer trage reactie van klantenservice.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede kwaliteit en vlotte bezorging

Zie eerdere tekst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie plant voor deze prijs-kwaliteit

Twee lepelplanten met zelfwatergevende potten gekocht. Een als cadeau voor de ander en een voor onszelf! Zowel de gever als ontvanger hartstikke blij met zo een mooie en functionele plant! De levering duurde iets langer dan verwacht, daarom 4 sterren.

Gewoon fantastisch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles in 1 keer geregeld, en keurig zoals omschreven.

Een prachtige plant

Ik had een Strelitzia plant met pot besteld, voor planten ben ik niet zo'n voorstander om het online te bestellen. Aangezien je de plant niet zelf kan uitkiezen. Nadat ze niet meer te koop waren bij de tuincentrum toch aan Fleurdirect gewaagd zonder spijt. Mede door de vele goede reviews op deze website. De Strelitzia is echt prachtig, alleen jammer dat er geen grotere formaten te koop waren. De bestelling was op zaterdag geplaatst en op dinsdag in de ochtend geleverd. Het was netjes verpakt, alle bladeren waren nog heel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes en correct wat je besteld krijg je ook

21juni een goudpalm van 155 cm thuis gekregen pland was keurig Verpak levering precies op tijd pland ziet er keurig en gezond uit Ik beveel het iedereen aan oom bij fleurdirect je planten te bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niks op aan te merken. Gewoon zoals het hoort.

Had bananenplant in pot besteld. Levering op tijd. Er was veel zorg besteed aan de verpakking waardoor de plant tijdens transport niet kon beschadigen en er een mooie bananenplant tevoorschijn kwam. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, mooie kwaliteit planten, zeer tevreden!

Snelle levering, fijn dat je de dag van bezorging kan kiezen. De planten waren zorgvuldig verpakt en goed water gegeven. Mooie gezonde planten, zeer tevreden!!

Snelle levering mooie plant

Plant zoals beschreven. Netjes verpakt en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De plant / pot en aflevering was prima, alleen jammer dat het kaartje er niet bij zat om te zien wie de afzender was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie website, track en trace mooie plant goed verpakt!

Top service!

De plant die ik kreeg was groter dan die ik had besteld, waardoor hij niet in de openkast paste waar ik hem wilde hebben. Aan de telefoon werd ik erg vriendelijk geholpen. Een dag later had ik de plant met het goede formaat en de andere plant mocht ik houden. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Koop al je planten bij fleurdirect

Bij Fleurdirect krijg je goede service.De planten zijn van goede kwaliteit. Echt ik koop mijn planten voortaan bij dit bedrijf. Echt geweldig. Sandra Beekhuizen

Geweldige planten!

Grote planten besteld en keurig geleverd bij ons thuis. Keurig verpakt en duidelijke website.

Heel goede service

De planten waren allemaal goed aangekomen, had er 4 besteld. Er is netjes mee omgegaan. Ze zijn allemaal gezond, dus je krijgt kwalitatief goede planten. Ook krijg je wat er omschreven staat, de grootte klopt. Alleen had ik aangegeven dat ik ze op woensdag wilde ontvangen en kreeg ze zaterdags ervoor al, dus ze kwamen te vroeg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele mooie plant goed opgemaakt.

Goed advies, teleurstellende levering

Twee planten incl potten besteld, omdat geen groene vingers heb wilde ik luxe laten opmaken incl watermeters. Bij levering geen watermeters en de grote plant niet recht in de pot. De grote pot leek sowieso niet op de foto op website. Na contact nog wel watermeters ontvangen. Maar helaas na 8 dagen de lepelplant al zo goed als dood... heel erg teleurgesteld... Terwijl het advies vooraf echt goed is, denken goed mee etc... Zonde!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wij vinden het erg vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. De watermeters hebben wij inderdaad nagestuurd zodat u alsnog goed het vochtgehalte kunt bijhouden van de planten. Omdat uw lepelplant zo snel dood is gegaan hebben wij een nieuwe opgestuurd. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de nieuwe plant en de watermeters!

Zeer slecht

- een deel van het plantenpakket werd de volgende dag bezorgd, de andere bestelde planten kwamen niet. Na 4 dagen gebeld, ze stonden nog daar.. gelukkig waren ze er toen de volgende dag.. - helaas was de verkeerde (niet bestelde) plant gestuurd - helaas zaten de planten in de verkeerde (niet bestelde) potten - de planten dus teruggestuurd - bijna alle mails komen bij je spam - geen retourbericht ontvangen van de planten, hiervoor moeten bellen - na belcontact duurt afgesproken het bedrag terug te storten - na een week nog geen mail of iets anders van contact? - na 2 weken is het bedrag nog niet teruggestort - Via de app krijg je 2/3 dagen later pas een reactie

Mooie plant

Hele mooie plant bezorgd gekregen

Super goede service

Planten op locatie bezorgd, duidelijk contact, goede kwaliteit en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten goed en duidelijk advies en behulpzaam!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verzorgd, ontvanger blij verrast met cadeau

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Fleurdirect

Filter op Taal