Bestellen gaat prima, bezorging stuk minder

Plant met mand besteld met opmaakservice. Bij bezorging is de plant slechts met pot en al in de mand gezet zonder opmaak. De verpakking bestond uit twee dozen over elkaar geschoven. Tijdens het schuiven is schijnbaar niet goed gekeken of blad meegenomen werd, want dat gebeurde dus. Resultaat: gescheurd en beschadigd blad. Vervolgens via contactformulier gevraagd om teruggave kosten van de opmaakservice. Vervolgens ontvang ik een dag later twee ontvangstbevestigingen en een creditnota. Geen enkel persoonlijk contact of excuses.

Beste Ric, Wat jammer om te horen dat uw klacht niet goed is opgepakt. Inmiddels hebben wij gelukkig contact gehad en hebben wij dit probleem kunnen oplossen voor u. Hopelijk bent u nu oprecht tevreden zodat u ons alsnog met een voldoende kunt beoordelen.

Alles is perfect verlopen

Zowel de bestelling als de levering zijn zonder problemen verlopen. De plant was heel goed ingepakt en staat nu bij mij mooi te ogen.

Mooie, frisse plant conform omschrijving

Helemaal top.

Dit was voor mij de 1e keer maar zeker niet de laatste. Top service.

Prachtige plant, mooier dan op het plaatje. Levering op gewenste dag en prima verpakt.

Behulpzaam bij het bestellen en het geven van advies mbt de keuze van de planten.

Jammer dat bij de planten geen kaartje zat om welke plant(en) het ging ( ze waren nl. niet voor mezelf maar een cadeau voor iemand anders en ook niet hoe deze verzorgd moesten worden. Waarschijnlijk een fout van de kweker.

Snel en goed geleverd

Planten (2 Anthuriums) zijn erg mooi, supergoed verpakt en snel bezorgd!

Zie hierboven.

Toppie

Bloeiende plant als geschenk gekocht en naar adres laten verzenden. Verrassing was geslaagd.

Weer een hele mooie palm binnen dit is mijn tweede bestelling heel mooi!

Niet foutloos maar herstellen goed

Als het niet goed gaat dan herstellen ze goed. Dat is onder aan de streep het belangrijkste. Foutje maken kan per slot van rekening. Nu vond ik de fout best matig en in eerste instantie de reactie dat ik kan retourneren niet echt passend. Later kwam er een meer passende oplossing en betere reactie. Koste dus even tijd en daarom geen 5 sterren.

Beste Edwin, Wat jammer dat uw plant op deze manier is toegekomen. Helaas wil het wel eens gebeuren dat een plant een tik krijgt tijdens de verzending. Hiervoor heeft u altijd 100% garantie. Wij proberen met u in contact te komen zodat wij een nieuwe plant toe kunnen sturen. Graag horen wij een reactie op onze mail zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Mooie planten en een hele goeie service

Super bedankt voor mijn mooie plant, snel bezorgd, goed verpakt, ben er heel erg blij mee, ga ook vaak bestellen

Toppie!!!

Geweldig!!!

geweldig

mooie plant en goede service

geweldig

jullie hebben een geweldige service planten zijn boven verwachting. super goed verzorgd en uitstekend in gepakt voor vervoer

De planten waren goed verpakt En zagen er super uit

Not perfect transaction but the service after ordering fixed it

Plant not in perfect state but was fixed after several contacts.

Goede planten

Goed bedrijf voor mooie planten. Goed verzorgt en goed geleverd plus rededelijke preis.

Super mooie planten

Voor het eerst besteld bij Fleurdirect. Handig je kiest online en het wordt netjes thuisbezorgd. Mooie frisse planten in een mooie pot met waterreservoir.

goede producten

Soms tref ik bij een kleur oranje orchidee een soort beige kleur als ik die bestel. Verder ziet het er goed uit alleen mis ik nog de mogelijkheid om bij bepaalde bloemen zoals de orchidee een bijpassende bloempot te vinden.

Niets dan lof!

De bestelde planten zien er precies uit zoals op de foto. Ze worden snel bezorgd. Goed verpakt. Is er toch nog iets niet helemaal volgens plan dan wordt dat snel opgelost door een vriendelijke klantenservice.

Fijne klantenservice

Product snel geleverd en vragen worden snel beantwoord.

Erg klantvriendelijk en deskundig

We hebben een paar keer e-mail contact gehad betreffende een probleem van de levering Koen heeft dit vlekkeloos opgepakt en de zeg maar verstandhouding tussen klant en hunzelf is heel goed. Ze snappen het probleem en ze doen heel erg hun best om je gerust te stellen en tips te geven Ik zal zeker aan het denken als ik weer een bestelling plaats voor een mooie boom.

Prima !

Prachtig citrusboompje, zeer goed verpakt, interressante prijs, snelle correcte levering ! Niets dan goed dus ! Doe zo verder !