Zeer professioneel opgelost!

Ik kreeg het verkeerde product. Door de drukte waarschijnlijk iets verkeerd gegaan. Gelukkig ben ik vriendelijk teruggebeld en mocht ik het verkeerd opgestuurde product houden en word mijn bestelling vandaag op de post gedaan! Bedankt voor de oplossing!

Juiste prijzen en mooie planten

Planten zien er goed uit. Ik heb potten met planten besteld en deze zijn keurig opgemaakt. Komt ook heel mooi binnen. 1 artikel werd nageleverd en dat is ook naar afpspraak gedaan.

Mooie planten!

Hele mooie planten! Erg mooie website en het kwam mooi binnen. Ik ben heel tevreden en ga dit zeker aanbevelen

Prima ervaring en geweldige planten. Ondanks de drukke tijd redelijk snel contact gehad. Vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam.

Uiterst betrouwbare shop en perfecte service

Goede prijzen en ruime keuze. Het artikel wat ik gekocht had bleek helaas niet te voldoen. Zonder romslomp werd het relatief klein aankoopbedrag aan mij gerestitueerd. Zeer sympatiek en het geeft bovendien aan dat de tevredenheid van klant voorop staat! Dank je Fleurdirect!

Uitstekende service!

Ik had twee bloempotten besteld waarvan er 1 kapot aan kwam. Er zat namelijk een grote breuk/scheur in bij aankomst. Na 1 telefoontje kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd (zonder het aan te tonen) à 24,95. Geweldige service en erg blij met de bloempotten!! Top!!

XL citrus boom

De boom kwam met ongedierte. Fleuredirect heeft contact met me opgenomen en insecticide en andere producten om de boom te redden gestuurd. De mensen bij Fleurdirect zijn bijzonder aardig.

Leuke plant en mand

Snelle levering en leuke mand. In eerste instantie had de plant de verzending niet helemaal goed doorstaan, maar toen kreeg ik netjes een nieuwe opgestuurd en die ziet er wel goed uit! Blij mee

Kwalitatief mooie en verzorgde planten

De planten waren goed verpakt . Bij het uitpakken van de planten raakte ik erg enthousiast want wat zijn de planten tot in de puntjes goed verzorgt. Ik ben heel blij met mijn aankoop en de mooie levering . Planten om van te houden :)

Erg behulpzaam, lief personeel, bereid om te helpen.

Onze plant was beschadigd geleverd en zag er niet mooi uit. waarschijnlijk tijdens bezorgen e.a. goed gegaan. Het was ook een cadeau. Binnen 5 min na het melden dat de plant was beschadigd is mij bevestigd dat er een nieuw plant wordt geleverd en ik de oude kan behouden.

Goed, zeer goed.

Bestellen en snel super afgeleverd.

uitstekend

Planten zien er net zo goed uit als op de site. Mooi opgemaakt in de door mij gekozen bloempotten.

Ben zeer tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service

Omdat er een pot niet op voorraad was contact gehad via de mail. Direct antwoord en actie. Zelfs nog een presentje meegeleverd. Top service!!

Goede verzorging en krijg wat je verwacht

Keurig geleverd met eigen bezorging. Vriendelijk te woord gestaan. Mooi opgepot, van begin tot eind goed!

mooi product

Altijd goed geleverd

Pakket keurig ingepakt, prima planten

Pakket keurig ingepakt, prima planten, op tijd geleverd

Uitstekend!!

Bedankt Fleurdirect!! Uw plant is echt prachtig :sterk, gezond en zelfs mooier, dan op foto.. Echt aangenaame verassing! Eindige opmerkingen, dat geen 180cm, zoals in beschrijving staan.. Maar in elk geval niet teleurgesteld..., was goed verpakt en op tijd geleverd. Heel tevreden van eerste koopervaring met Fleurdirect.

Dik tevreden

Koop altijd mijn planten hier zowel voor binnen als buiten Nette verzorging En super klandizie altijd bereid met behulpzaamheid

Een kunst orchidee gekocht viel gelijk uit elkaar hadden ze gewoon in een klein potje gestopt zonder

Waardeloos kopen hier nooit niets meer, schandalig orchidee € 89,95 gewoon in een klein potje gepropt zonder stokken in fijn grint viel gelijk uitklaar toen wij hem uitpakte,

prima!

In eerste instantie geen goede levering gekregen maar dit is naderhand opgelost

Drie plantjes gekocht een orchidee waar ze het stokje door de bladeren heen hebben gestoken. Een pannenkoek plantje die had al heel lang geen water meer gehad die was al zo goed als dood. En een waar ik de naam niet van weet. Die ziet er goed en mooi uit. Naderhand heb ik dezelfde levering nogmaals gekregen en deze levering was wel goed verzorgd en beter verpakt.

Perfecte service en afhandeling

Mijn (grote) bestelling moest tot over de drempel in mijn woonkamer gebracht worden (trapje op en af). Hier van te voren over gemaild en op de dag van bezorging is alles netjes zoals afgesproken geregeld. Erg blij met de service!

Calathea Oranata in topconditie en zeer goed verpakt!

Calathea Oranata in topconditie en zeer goed verpakt!

Zeer tevreden over de geleverde plant

Via de overzichtelijke website was het makkelijk om een keuze te maken. De uitgezochte plant was exact zoals op de afbeelding was weergegeven. Ook de afmetingen van de plant waren correct. Levering was volgens afspraak.