Plant in pot van 12 verkocht in een 21cm voor meer geld te winen

Mensen bedriegen. Mensen laten bellen op een dure telephoon numer voor hun rechten te vraagen Mensen niet geloven en niet vergoeden Dat bestaad alleen op internet

Mooie planten

Gewoon goed

Top producten

Dit is mijn derde bestelling bij Fleurdirect. Ik kreeg alles heel goed verpakt binnen. Aan de telefoon heel netjes geholpen. Later nog een vraag per mail gesteld en daar werd ik ook heel goed geholpen! Een nieuwe vaste klant!

blij

blij met de planten die ik ontvangen heb

MOOIE KAMERPLANTEN!!

PAAR DAGEN GELEDEN BESTELD EN HELE MOOIE PLANTEN GEKREGEN. IK RAAD FLEURDIRECT BIJ IEDEREEN AAN!!

Heel blij met mijn planten, keurig verpakt en snel verstuurd!

Geleverd na 2 maand - pot niet meer leverbaar - kaartje niet aanwezig .

Helaas 2 maand moeten wachten , heel slecht bereikbaar ! Na 2 maand was mijn gekozen bloempot niet meer in stock , omdat ik al 2 maand wachte boeide mij het niet welke pot er werd geleverd maar wilde ik gewoon mn planten . Bij aflevering werd dan ook nog eens het kaartje (waar je overigens moest voor bijbetalen) vergeten , leuke cadeau op die manier! Het enige wat ze voorstelden was om het kaartje van het factuur te trekken. Klantenservice 0.0!

Ze mogen alleen wel even snel op de mail reageren. Verder ben ik tevreden met aankoop van water meter, niet makkelijk te verkrijgen!

Klantvriendelijk (Behulpzaam) en kwaliteit

Diverse bestellingen heb ik ondertussen bij Fleurdirect gedaan... Beter dan bij Fleurdirect kan bijna niet... Het geduld met het beantwoorden van vragen is heel goed (kan niet beter). De kwaliteit van de planten is heel goed (kan niet beter). De planten worden keurig “beschermd” verpakt toegezonden... ik heb het gevoel dat ze rechtstreeks van de kweker komen... geen oneffenheid te zien! Men denkt ook mee met het kiezen van de juiste planten op de goede plek, rekening houdend met lichtval e.d.. KLASSE!

altijd alles super geregeld

Uitstekend verpakt!

De bestelde (grote) plant was prima verpakt en op tijd geleverd.

Gewoon goed

Was goed verpakt, heelhuids afgeleverd

Snel en eenvoudig bestellen.

Tevreden over de snelle service. Echt top.

prima service en goede kwaliteit

Heb al vaak naar volle tevredenheid besteld. Verse planten en snelle levering. De sporadische fout werd snel en klantvriendelijk afgehandeld. Een echte aanrader!

Mooie plant geleverd

Mooie plant voor redelijke prijs. Goede service.

Goed bevallen

Mooie Kentia Palm Goed verpakt Wat vreemd afgeleverd door DPD, niet aan de deur ,maar in de lift gezet en weggegaan.

Kon beter.

Er staan planten op de site die volgens de site in voorraad zijn en als ik ze dan bestel zijn ze opeens niet meer in voorraad en duurt het weken voordat ze weer geleverd kunnen worden. Na eerst boos te worden en een slechte beoordeling te schrijven is te plant opeens wel leverbaar. Blijf het vreemd vinden. Uiteindelijk is de plant toch nog geleverd.

Niet voor herhaling

Voor Moederdag is ik paarse phalaenopsis besteld. Uiteindelijk hebben ze de witte kleur geleverd. Bij het openen kwam mijn moeder tot de verassing dat er 8(!!!) bloemen afgeknapt waren. Ik kan me voorstellen dat niet alles blijft zitten met verzenden, maar dit was wel erg veel. Zo blijft er niet veel over van de plant en je kunt je voorstellen dat de verassing niet positief was. Mijn moeder vond het jammer en ik ben teleurgesteld. Al met al geen aanrader voor mij.

Fijn om met deze firma te werken.

Correcte en tijdige levering, vlotte communicatie.

parfait !

plante et pot superbes arrivés le lendemain (je vis en belgique) dans un emballage parfait !

Zeer slecht

Vandaag bestelling voor Moederdag geleverd Uitgelopen op fiasco Plant beschadigd en grond helemaal verstrooid in de verpakking en doos Contact met klantenservice.l hierover......en Snel en super opgelost ! Top geregeld daar !!

Prima in orde

Héel goed verpakt,kwam op tijd die gezegt was.mooie planten .blij mee.

Alles goed

De levering was er snel en was goed verpakt. De plant zag er heel gezond uit.

Goede service, goede kwaliteit planten

De orchideeën werden binnen 3 dagen geleverd in een veilige verpakking. Ze zijn geweldig, net zoals op de websitefoto. Duidelijke begeleiding door het digitale bestel- en bezorg proces.

goed verzorgd aangekomen

Ik geef een 7