Leuke planten pot vlot verzonden.

Ik vond op de website een leuke planten pot en meteen besteld. Binnen 2 dagen onbeschadigd geleverd en heel goed verpakt. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader.

Prachtige kentia palm rijker, keurig bezorgd op de door mij aangegeven datum. Mijn woonkamer is helemaal opgefleurd door deze prachtige plant. Stevig en slim verpakt, kon hem makkelijk uitpakken zonder gedoe. Echt top! Eerste en zeker niet de laatste bestelling

waardeloos

hele slechte ervaring met Fleurdirect. Mijn bezorging was bedoeld als cadeautje voor iemand anders. Ik heb gebeld om te vragen of de bezorger met diegene kon afspreken wanneer te bezorgen. Dat kon, als ik het invulde bij de bestelling. Dat heb ik gedaan. Maar de bezorger heeft gewoon zelf een moment gekozen. Ik heb gebeld. De bezorger had er overheen gelezen in de drukte... Nu is de plant bezorgd, maar het is niet de goede, namelijk een kleine in plaats van een middelgrote (en een veel goedkopere). Als ik het niet via een foto had gezien, had degene die hem ontving niet eens geweten dat het de verkeerde was. Ik ga maar uit van nalatigheid en niet van bedrog. Nu moet de plant dus terug en moet er weer een nieuwe worden bezorgd. Ik heb veel spijt dat ik bij Fleurdirect heb besteld.

1 keer goed, 2 keer fout

1e bestelling was goed. Helaas bestelling 2 en 3 niet. Niet alles geleverd en verkeerde plant opgemaakt. Daarna totaal niet behulpzaam en een oplossing laat lang op zich wachten.

Goed geholpen mooie plant

De plant kwam niet aan door post.nl maar ze hebben meteen een nieuwe gestuurd. Super bedankt

De bestelling en aflevering van de plant is uitstekend verlopen. De plant was zeer goed beschermd voor de verzendging. Mooi exemplaar!

Super snelle levering en mooie plant!

Super!!! Mooie plant en 2 dagen na bestelling al in huis.

Goede service, mooie kwaliteit

Goede service, mooie kwaliteit

Bezorging niet nagekomen

Let op, men geeft soms de optie voor het kiezen van tijdvakken bij bezorging. Maar daar klopt dus geen zak van. Heb voor niets gewacht, vervolgens klantenservice gebeld en die geeft bijdehand aan dat het DPD is waar ik moet zijn. Mevrouw snapt niet, als je er geen grip op hebt, geen tijdvakken moet bieden. Ik doe zaken met Fleurdirect, niet met DPD. Daarnaast zag ik ook niets over DPD bij de aangeboden tijdvakken. Had net zo goed een eigen bezorgdienst kunnen zijn. Voor mij geen bestelling meer hier.

Top!! Je krijgt waar voor je geld!

Prima service, snelle levering, top verpakt en je krijgt wat je besteld!

Product goed, service uitermate slecht

Het was een kado…… maar kwam veel te laat 1. Gekeken op website. Plant stond op voorraad 2. Nog gebeld en op de zaterdag zou plant komen 3 vrijdag net voor sluitingstijd ineens een mail:”plant niet op voorraad” ????? Het wordt maandag of dinsdag 4. Omdat kado was, meteen gereageerd en gevraagd of ze het anders op konden lossen…. 5. Vanaf dat moment geen enkele communicatie meer, niet eens een ‘sorry’ Het was een kado en dat is door slechte service van fleurdirect,en beloftes die ze niet nakomen, in het water gevallen. Bedankt!!!

Prima producten geleverd.

Heel goed verpakt en geleverd na bestelling.

Alles is prima verlopen

Goede ervaring, alles is super verlopen

Zeer goede ervaring.

Was huiverig om online ongezien een plant te bestellen dit bleek geheel onterecht.Goede track and trace veilig verpakt er kwam een zeer gezonde helder groene plant.Echt prima kwaliteit ik ben er blij mee.Ik zou zeker (na de winter ivm kou)nog eens bestellen.

Uitstekend!

Goed verpakt en conform afspraak bezorgd. Hartelijk dank.

Mooie planten

Ze hebben mooie planten.zonder bruine plekken in in bladeren of stukken in zitten bruin zijn of afgebroken stengel zo bij tuincentrum vaak zie.ook duur vind ik.wat ze soms vragen voor planten.informatie ook niet vaak.werken daar wel geen verstand van de meeste dingen.hier kun je informatie kijken wat voor plant is en de verzorging nodig heeft.

Slechte service

Na mijn eerste bestelling enthousiast. Ik had een hydroplant, drie planten in zelfwaterende potten en kunst hangplant. De hydroplant doet het prachtig maar er was een palm die vrij snel slechter werd. Navraag gedaan: Dan moet je dit doen, dat doen, goed water geven (zelfwaterende potten!!!) Enzo. Gedoe. Omdat de hydroplant het zo goed doet, daar nog eentje van besteld om in die pot te doen van de plant die is dood gegaan. Daar ook weer zoveel mis gegaan. Geen watermeter erbij, geen instructies en ik had een megazak hydrokorrels besteld die ik helemaal niet nodig had, maar op aanraden had gekocht. Ik kan nog wel even doorgaan maar dan wordt het zo lang! Nee, ik raadt deze tent absoluut niet aan!

Very positive experience

Good client service, quick delivery and beautiful plant for a reasonable price.

Mooie plant, perfecte pot, top service!

Goede ervaring.

Mijn bestelling is naar tevredenheid afgehandeld

Besteld en snel geleverd, top !

Top produkt

Prachtige Strelizia en de plant en jullie service heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. Ik ben er erg blij mee. En zeer vriendelijk bezorger die nog wat goede adviezen heeft gegeven.

Prima !

De planten worden netjes en stevig verpakt, komen zonder beschadiging thuis aan. Sterke planten die lang meegaan.

Erg tevreden met de planten

Omschrijving op de site was volledig en de plannen waren netjes geleverd in goede conditie. Met de bijgevoegde instructie maakte het af.

Mooie plant, snelle levering, in goede staat.