Mooie plant

Mooie plant, goed ingepakt en snel bezorgd

I was delighted with the quality of my order. I will definitely be back.

mooie planten goede levering

goed verzorgde levering

perfect

perfect goede service

Uitstekend.

Prachtig boeket. Netjes en snel geleverd.

Bloempot kapot geleverd maar er werd een nieuwe opgestuurd

Geweldige klantenservice!

Mijn bestelde plant werd snel aan de bezorger aangeboden, maar deze stuurde hem door een 'misverstand' retour. De medewerkster stuurde meteen -in afwachting van het retour- een nieuwe, en die werd probleemloos geleverd. Fleur Direct heeft een zeer vriendelijke en competente klantenservice!

Levering ernstig vertraagd

Ik kwam er een paar seconden na mijn bestelling achter dat ik de verkeerde pot had besteld. Meteen achteraan gebeld, en ik werd vriendelijk geholpen en de pot werd gewijzigd naar de goede maat, die alleen iets duurder was, waarvoor een betaallink werd gestuurd. Tot zover prima geholpen! Vervolgens hoorde ik er alleen meer dan een week niks meer van (levertijd was beloofd als 2 werkdagen). Uiteindelijk bleek dat de bestelling als 'niet betaald' was blijven staan. Dit vond ik wel slordig, aangezien ik meteen had betaald. In totaal heb ik twee weken moeten wachten op mijn bestelling in plaats van twee dagen.

Niet goed

Rood oranje en geel orchidee besteld en geen ene kleur klopt bedankt dit was gelijk de laatste keer

Service

Zeer goede service

Gewoon super

Alles mooi en gied verzorgt geleverd.

Uitstekende snelle service en kwaliteit

Product werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Werd ook goed geïnformeerd over de levering.

De plant die ik besteld had wq s echt prachtig

Planten worden goed ingepakt afgeleverd. Prima kwaliteit. Zien eruit als op website. Contact met klantenservice verliep ook goed. Snel geholpen over telefoon en e-mail. Zeker opnieuw bij Fleur direct bestellen.

Duidelijke website, ontzettend mooie planten

Het was heel makkelijk om planten te bestellen op jullie site. We hebben dat nu twee keer gedaan en tot volle tevredenheid. De planten waren goed verpakt en zagen er mooi, groen, vol en fris uit.

Al 5 keer bestelt elke keer super verse planten en de planten doen het nog steeds goed, wel in de lechuza zelfwater gevende pot

Wat een zorgzaam en klantvriendelijk bedrijf !

Echt grote verwondering dat er nog bedrijven bestaan die pro actief reageren en durven hun product op de eerste plaats te zetten, dus denken aan kwaliteit ! en dan hun respons op mijn mailtje, ongezien. Dus lieve mensen daar : doe aub zo voort

Aanrader Fleur direct.

De anthurium is mooi, Goed verpakt,zodat hij heel is aangekomen. Dik tevreden.

Zeer slecht - niet bestellen!

Op 26 december 2020 mijn bestelling geplaatst. Inmiddels mail en telefoon contact gehad - zelf de hele tijd achter mijn bestelling aan moeten gaan en meerdere keren beloofd de bestelling van boven de 140€ te versturen en nog steeds niet binnen. Nu inmiddels 1 februari 2021.

Beste Sioejeng, Helaas hebben wij door omstandigheden deze bestelling niet kunnen leveren hoe wij dit zelf voor ogen hebben. Gelukkig zijn we er uiteindelijk samen uitgekomen en hebben wij de gehele bestelling met een korting en een extra presentje kunnen leveren. Excuses voor de gang van zaken en veel plezier van uw bestelling!

Geweldige service!

Ik kreeg altijd reactie op mijn vragen en bij de geringste onvrede proberen ze het recht te breien! Echt hulde! De planten zijn mooi en goed verzorgd in de pot gedaan. Zal trouwe klant blijven!

mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Waarschynlijk door koude omstandigheden flamingo plant de bezorgtyd niet overleefd.Heb een hele mooi nieuwe ontvangen.De service hier kan echt niet beter echt top! Heel erg bly mee

Snelle levering, goed verpakt.

Zeer mooie plant, goed verpakt.

Slecht - plant geleverd komt niet overeen met specificaties

Ik had een mooie grote pot besteld met orchideeën. Zeker niet goedkoop! Helaas is de verkeerde geleverd. Niet de juiste orchideeën en in een veel kleinere en andere pot dan op de website. Na verschillende pogingen om klantenservice te bereiken is er na ruim een week nog geen oplossing geboden. Ik wil graag geld terug of de juiste orchideeën geleverd hebben. Helaas krijg ik nu helemaal geen reactie meer.

Beste Maria, Excuses voor de vertraagde communicatie, helaas waren wij een tijd iets minder bereikbaar door extreme drukte. Gelukkig hebben wij het uiteindelijk kunnen oplossen voor u. Zoals u aangaf wilde u graag uw beoordeling aanpassen, hopelijk lukt u dit nog voor u. Graag zien wij dat u ons oprecht met een voldoende beoordeelt!

Schitterende planten van hoge kwaliteit,perfekt verpakt en snel geleverd!!pakt en

Prachtige Anthuriums met veel bloemen en bloemkolen omhuld door glanzend bladgroen.